home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1098 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 211866 gange)
Chicharito
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #510: 16 Sep 2010, 11:56 »

Det lyder godt med snarlig update, Nicklas Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #511: 16 Sep 2010, 12:24 »

Glæder mig Smiley

Legenden
Manager

« Svar #512: 16 Sep 2010, 23:08 »

Her kommer så min anden og næstsidste update omkring Leeds United i denne omgang. Denne periode har budt på en fandens masse kampe, hvor det ikke har været muligt at sejre i alle kampe. Det har endvidere givet endnu en titel, mens det også har været nødvendigt at give afkald på en mulig titel – læs med for at finde ud af, hvordan det står til hos Nigel Martyns tropper. Datoen siger den første februar 2021, og jeg har kun lavet en handel.

GIUSEPPE COLELLA, 65.000.000 DKK

Jeg synes, at det er rigtig svært at gå ud for at forstærke sig, hvis man ikke er villig til at kaste en halv milliard af sig. Det har derfor været et stille transfervindue for Leeds, der er dog blevet hentet en enkelt spiller i form af Guiseppe Colella. Han er 23 år og er blevet hentet i Barcelona. Prisen endte op med at lyde på 65 mio. kr., som matchede hans købsklausul. Hvis det var op til mig, så skal han allerede for næste sæson tage over for Akinfeev, mens han nok må nøjes med bænken og mindre vigtige kampe i år. Men med sin unge alder er han helt klart en kæmpe gevinst for klubben på længere sigt. Man finder ikke en bedre målmand for disse penge, der også har en fremtid foran sig.

Romelu Lukaku har været en af de bedste

PREMIER LEAGUE, 1/2-21
        1. ASTON VILLA, 56
        2. LEEDS, 51
        3. CHELSEA, 51
        4. TOTTENHAM, 49
        5. MAN. UNITED, 43
        6. ARSENAL, 43
        7. LIVERPOOL, 42
        8. BURNLEY, 40
               .............
        18. BRISTOL CITY, 20
        19. SHEFF UNITED, 18
        20. COVENTRY, 13

Jeg startede sublimt ud i ligaen. I de første fem kampe var der endnu ikke gået et mål ind på mig, mens jeg jeg havde formået at score 10 mål. Det første hold, der fik scoret på Leeds, var Manchester City, der alligevel tabte 4-1. Det første nederlag kom dog overraskende til Premier Leagues ubestridte dårligste hold, Coventry. Leeds brændte så mange chance, at Real Madrid ville se skarpe ud i forhold til dem! Det blev til et smalt 1-0-nederlag. Jeg har placeret mig solidt i toppen og ligger på nuværende tidspunkt på en anden plads. Det skyldes dog, at Aston Villa har spillet tre kampe mere end jeg, inden sæsonen er ved vejs ende, er jeg sikker på at være over dem. Ellers er det også blevet til et nederlag nummer to i ligaen, det var en knap så heldig kamp mod Aston Villa. I bunden begynder der ligesom at tegne sig et mønster, og det ser ikke godt ud for de tre nederste, der har langt til overlevelsen. Stillingen!

vs. ASTON VILLA 3:0 - Mhlongo, Greenwood, Dobson
        vs. MILLWALL 7:0 - Heiniger, Hol(4), Zucullini, Lyons
        vs. MAN CIRT 2:1 - Matynov, Jones s
        vs. EVERTON 4:1 - Lukaku(2), Heiniger, Greenwood
        vs. EVERTON 3:0 - Heiniger, McDowall, Greenwood

Liga Cuppen-titlen cruiser jeg stille og roligt hen mod. Jeg er kommet i finalen, som jeg skal spille mod Ipswich. Jeg trådte ind i 3. runde, hvor ligarivalerne, Aston Villa, mødte op på Martyn Stadium. Det blev til en øretæve på 3-0, målene blev sat ind af Mhlongo, Greenwood og Alex Dobson. Derudover fik Franco Zucullini direkte rødt kort og to spilledages karantæne. Fjerde rund bød på en lidt mere overkommelig modstander, der fik sig en endnu større endefuld! Millwall kendte ikke deres besøgstid på egen bane. De blev bombet tilbage i Coca-Cola Championship, hvor de ligger på en kedelig 24. plads. Mod Leeds tabte de 7-0, denne gang var målscorende følgende: Heiniger, Gino Hol x4, Franco Zucullini og Tom Lyons. Også i denne kamp blev en Leeds-spiller udvist, denne gang var det Lorenzo Crisetig. Han fik også to dages karantæne. I kvartfinalen kom Manchester City på besøg. De kom foran 1-0 på mål af Arsenio Valpoort, men Alexandr Martynov udlignede kort før tid. Derfor kom kampen ud i ekstra tid, hvor Phil Jones lavede selvmål i det 120. minut: Derfor var Leeds videre til semifinalen. Her blev Everton besejret samlet 7-1. Kommer den næste titel her?

vs. BLACKBURN 3:2 - Mhlongo, Dobson, Greenwood
        vs. LIVERPOOL 0:1 - N/B

Det gik langt fra som forventet i FA Cuppen, hvor det blev til et tidligt exit. I tredje runde blev Blackburn besejret forholdsvis usikkert, da man nærmest formåede at smide en 3-0-føring væk, men Akinfeev holdt Leeds inde i kampen. I fjerde runde var det så Liverpool, der skulle besejres. Det gik dog ikke som forventet, og 31-årige Ivan Tomecak kunne afgøre kampen til Liverpools fordel på et velplaceret langskud. De 7 famøse titler blev så ikke hentet i denne omgang, men alligevel har det været en fortrinlig sæson ind til videre.

vs. CHIVAS 4:0 - Heiniger(4)
        vs. SÃO PAULO 3:0 - Lukaku, Greenwood, Heiniger

Her kom den næste titel så i hus: Vi er officielt verdens bedste hold. Det blev aldrig til den helt store modstand, Chivas blev sikkert trampet ned, da Heinger gik mål-amok! I finalen ventede São Paulo, der også fik sig en lille lærestreg. De blev besejret med 3-0, igen kom Heiniger på måltavlen. Han blev også kåret til den bedste spiller under VM for klubhold.

vs. BAYERN 3:0 - Crisetig, Mhlongo, Lukaku
        vs. SHAKTHAR 5:1 - Heiniger(3), Lukaku, Dobson
        vs. LECH 1:1 - Greenwood
        vs. LECH 6:0 - Heiniger(3), Lukaku(2), Hol
        vs. BAYERN 1:1 - Zucullini
        vs. SHAKTHAR 3:1 - Heiniger(2), Greenwood

Det var ikke den slemmeste pulje, som Leeds var havnet i. Det skulle også vise sig at blive en rimelig sikker placering som nummer 1 efter de seks kampe. Bayern München blev besejret 3-0, en god start på puljen! Kampen efter blev Shakthar Donetsk besejret med hele 5-1, hvor Heiniger fik scoret hattrick. Så blev det dog til et uventet uafgjort resultat mod Lech, der formåede at spille 1-1 på hjemmebane. Men da Leeds havde hjemmebanefordelen, slog de Lech hele vejen ud af banen med en sejr på 6-0. Bayern München fik også en uafgjort kamp, mens Shakthar Donetsk måtte indse endnu et nederlag til de engelske mestre. Leeds gik videre som 1'er med 14 point. Bayern gik videre som 2'er med 10 point, mens Shakthar fik 3. pladsen med 9 point. 1. knockout runde.

« Seneste Redigering: 17 Sep 2010, 12:59 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #513: 16 Sep 2010, 23:49 »

Rigtig god update, Nicklas Smiley
Glæder mig til at se hvordan sæsonen ender Opstemt

Legenden
Manager

« Svar #514: 17 Sep 2010, 08:45 »

Manga tak, Muten!

Vil prøve at få den lavet i dag, ellers kommer den nok først i næste uge. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #515: 17 Sep 2010, 11:12 »

Jamen det ville da være helt kanon, hvis den kunne komme i dag. Hvis ikke så er det også bare i orden - så må vi vente Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #516: 17 Sep 2010, 11:31 »

God update, dog nogle slåfejl hist og pist, men intet der rør det samlede billede Oo

KIU!

Godt køb, havde det helt på samme måde som dig. Jeg kunne simpelthen ikke forstærke holdet uden at skulle smide 400 millioner (med undtagelse af Issa)...

Du har da fart over feltet med updates og gaming, noget jeg kunne lære af Wink Det ville da lune på en ellers fuldstændig lortedag, hvor man sidder med halsbetændelse e.l. på syvende dag, med endnu en update Peace Men jeg mener dog, at du ikke behøver, da du allerede har givet en i dag og en for kort tid siden.

Legenden
Manager

« Svar #517: 17 Sep 2010, 12:22 »

Regnede også med, at der var en del taste/stavefejl, jeg kunne næsten ikke holde mine øjne åben mere, da jeg var færdig i går Grin

Vil prøve at nå det, men nu må vi se Thumbs Up

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #518: 17 Sep 2010, 16:18 »

Super update. "Dejligt" at blive presset lidt i PL så det hele ikke bare er en total walkover Peace Køre du stadig med samme taktik??

Det ser rigtig godt ud på spiller siden, synes ham målmanden ser ikke god ud, skulle nok kunne overtage når Igor bliver for gammel! Hvordan ser det ud med unge englænder? Er de til at komme til for penge?

Grafiks igen rigtig flot, må da tage mega lang tid og sidde og lave alt det Wink Glæder mig til at se hvordan du slutter sæsonen af! Håber da at genvinde på PL og CL men hvis vi ikke gør er det bare op på hesten igen næste sæson Peace

KIU!!!!

Legenden
Manager

« Svar #519: 18 Sep 2010, 13:20 »

Velkommen til min sidste opdatering omkring dette Leeds-spil – for altid. Jeg regner ikke med, at spillet når hen til mig igen, før demoen er ude. Derfor skal I ikke regne mere fra mig af, men jeg vil da stadig lystigt læse med om jeres andres beretninger. Få at få størst muligt indblik i min periode i klubben, synes jeg lige, I skal læse her og her, hvis I ikke allerede har læst dem. Datoen siger nu den første juni og spillet er lagt op til download til de interesserede.

Papadopoulos vinder en af sine mange dueller

PREMIER LEAGUE, 1/6-21
        1. LEEDS, 91
        2. ASTON VILLA, 78
        3. TOTTENHAM, 73
        4. CHELSEA, 73
        5. MAN. CITY, 65
        6. ARSENAL, 65
        7. LIVERPOOL, 62
        8. MAN. UNITED, 61
               .............
        18. BRISTOL CITY, 33
        19. SHEFF UNITED, 23
        20. COVENTRY, 22

28-7-3 - sådan lød min statistik. Jeg klarede ganske vist ikke min sæson lige så fint som nogen af jer andre, men jeg har vundet mesterskabet! Efter transfervinduet lukkede i januar er det kun blevet til et enkelt nederlag i ligaen, som var mod Arsenal. Holdet har præsteret rigtig fint, og jeg holdt mit ord omkring at tage første pladsen fra Aston Villa, inden sæsonen var færdig. Selv om den aller sidste kamp i Premier League ikke havde nogen betydning for, hvordan tabellen skulle ende, så var det alligevel en vigtig sejr rent mentalt. En 0-1-sejr på Villa Park, målscoreren var Dominique Heiniger efter 5 minutter. De tre nedrykkere blev dem, der også lå under stregen i vinters. Coventry, Sheffield United og Bristol City må et år ned i Coca-Cola Championship, måske de vender tilbage næste år. Hvis det sker, bliver det nok en kort 1-årig fornøjelse. Her kan I se de forskellige priser fra året, der er gået: Topscorer, Spillernes udvalgte hold, Månedens spiller, Månedens manager, Årets spiller, Årets manager. Kampene i Premier League kan ses her: her og her. Stillingen er her.

vs. IPSWICH 2:0 - Crisetig, Greenwood

Liga Cup finalen skulle spilles mod Ipswich på Wembley. Stadionet var fuldt, selv om vejret ikke ligefrem var med dem. Termometeret sagde 1 grader celcius. Det ændrede dog intet, Leeds var klare favoritter og de levede op til forventningerne. Lorenzo Crisetig bragte Leeds foran efter en lille halvtime på en nedfaldsbold efter et hjørnespark. Efter en times spil afgjorde Stuart Greenwood vel reelt kampen, da han scorede til 2-0. men Igor Akinfeev skal helt sikkert også have en stor del af æren, da han tog 3-4 100% chancer. Endnu en titel til Leeds, ja tak!

vs. STANDARD 5:0 - Heiniger, Hol, Lukaku(2), Issa
        vs. STANDARD 0:0 - N/B
        vs. ARSENAL 0:0 - N/B
        vs. ARSENAL 1:0 - Lukaku
        vs. REAL MADRID 1:0 - Heiniger
        vs. REAL MADRID 0:0 - N/B
        vs. LYON 2:1 - Lukaku(2)

I første knockout runde ventede de belgiske mestre i form af Standard Liège. Første kamp var på udebane, hvor Leeds valgte af afgøre det hele. Det blev til en 5-0-sejr, og så kunne man ellers stille op med reservespillere i den anden kamp. Den kamp blev 0-0. I kvartfinalen ventede Arsenal, der ikke har haft en specielt god sæson i ligaen, men alligevel har været så heldige at slå Leeds en gang. Det hjalp dem dog ikke her. Første kamp på udebane endte 0-0, så Arsenal havde et udmærket udgangspunkt. De var også tæt på at score i den anden kamp, men Romelu Lukaku viste igen sit målinstinkt og sikrede Leeds en plads i semifinalen mod Real Madrid. Det blev også to utroligt tætte opgør, hvor der kun blev scoret et enkelt mål. Den første kamp vandt Leeds 1-0 på mål af Heiniger, mens kamp nummer to på Martyn Stadion endte målløs. Så kom sæsonens vigtigste og sidste kamp: Leeds – Lyon. Her var Romelu Lukaku igen (igen, igen, igen, igen....) på pletten. Efter 68 minutter scorede han til 1-0 på et hovedstød, mens han ti minutter senere scorede igen til 2-0. Gaël Kukatas reducering i overtiden kom ikke til at betyde noget for Leeds, og Champions League trofæet endte i Leeds!

HEINIGER, HOL
                HIGUAÍN, CRISETIG, LYONS, GIULIANO
        HORST, PAPADOPOULOS, MCDOWALL, MATYNOW
                                    HAJDUCH

Årets hold i Champions League blev klart domineret af Leeds! Igen var otte spillere at finde på holdet. Der var kun Leeds og Real Madrid spillere på holdet. De tre fra Real Madrid var Higuaín, Hajduch og Giuliano. Hajduch var jeg selv tæt at byde på, inden jeg fandt Colella i Barcelona. Hajduch er måske en smule bedre nu, men også 3-400 mio. kr. dyrere.

KLUB VM - Vinderne (v São Paulo)
        CHAMPIONS LEAGUE - Vinderne (v Lyon)
        SUPER CUP - Vinderne (v Man City)
        PREMIER LEAGUE - 1. (Mestre)
        FA Cup - Tabt (4. runde)
        LIGA CUPPEN - Vinderne (v Ipswich)
        CHARITY SHIELD - Vinderne (v Arsenal)

Nu er sæsonen officielt forbi, og vi kan tage et lille kig på vores triumfer. Det er blevet til 6 ud af 7 mulige titler. Den eneste svipser var i FA Cuppen, hvor Liverpool slog os ud. Det var lidt skidt! Finalen blev vundet af Burnley, der slog Birmingham 2-1 på Wembley. Måske den næste i rækken tager alle de 7 titler? Det var en fornøjelse at være med her, og jeg håber, at vi får startet et lignende spil op i den nye udgave af spillet, hvor jeg er frisk på at være med igen. ;-)

LEEDS DOWNLOAD
klik her for at hente spillet - leeds 2021...

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #520: 18 Sep 2010, 13:31 »

Fantastisk så hurtigt det er gået for dig, Nicklas! Utrolig lækkert når updatesene bare kommer flydende! Opstemt

Rigtig fine resultater. Det var selvfølgelig lidt ærgerligt med FA Cuppen, men der kommer bare en svipser en gang imellem, hvilket jeg selv oplevede da Real Madrid slog mig ud i CL. Men sådan er det jo, og det har da været en rigtig fin sæson! Opstemt

Hvordan har dine indkøb udviklet sig? Vi fik jo fat i vidunderdrengen Horst til småpenge og var der ikke også en midterforsvarer? Og hvordan ser Colellas chancer for at slå Akinfeev af i næsten sæson ud? Smiley

Kan man evt. få et SS af dem alle 3? Smiley

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #521: 18 Sep 2010, 13:37 »

Så er det Nieki der skal tage over Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Legenden
Manager

« Svar #522: 18 Sep 2010, 13:37 »

Mange tak, Muten. Thumbs Up

Synes også, at det har været en helt fin sæson, selv om jeg gerne ville have taget alle 7 titler. Hvis du vil se SS af dem, så må du enten vente til på mandag, downloade spillet selv eller spørge den næste i rækken, da jeg lige hurtigt skal nå at spille noget af en sæson færdig inden i aften. Akinfeev er færdig til næste år, tror jeg. Hvis det var mig, der skulle spille nu, ville jeg nok tynde lidt ud i truppen og så bruge Colella. Marchel van der Horst har spillet meget i år og har udviklet sig fint. David har ikke fået lige så meget spilletid pga. konkurrencen i forsvaret, men jeg mener at kunne huske, at han er steget 1 i både tackling og markering. Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #523: 18 Sep 2010, 13:40 »

Ja okay jeg havde ikke overvejet at jeg bare selv kunne downloade spillet Opstemt
Det gør jeg lige Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #524: 18 Sep 2010, 14:02 »

Har lige kigget lidt på sagerne Smiley

Hvis den næste i rækken skulle være interesseret i at tilføre en offensiv midtbanespiller, så kan jeg hilse og sige at Real Madrids ledelse sejler. Deres stjerne på den offensive midtbane, Marcelo, har en frikøbsklausul på 112 mio Grin

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010