|
LukasPodolski
|
|
Kunne heller ikke lige forstå, hvorfor jeg var i 2014  Troede ellers lige, at jeg var ved at skrive kontrakt med en god spiller  Hehe havde det på samme måde da jeg så han var højeste kaliber  Jeg tænkte helt sikkert god spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Er i gang med at uploade det rigtige spil nu... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Så burde den være der. Tryk her for at downloade 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Jeg kan ikke downloade den :l
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Jeg kan ikke downloade den :l
Hvis du bare bliver ved at prøve, så kommer den lige pluselig.  Jeg er i hvert fald igang med at downloade 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Jeg har også hentet spillet, det er jo næsten helt svært at forstærke sig 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Super lækker update  Dejlige resultater! Lad os håbe at Anthony Johnson bliver vanvittig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Tror vidst, at du glemte at gemme efter Champions League finalen, fordi jeg har lige vundet den 3-0 over A.C. Milan 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Tror vidst, at du glemte at gemme efter Champions League finalen, fordi jeg har lige vundet den 3-0 over A.C. Milan  Så har jeg vel uploadet det forkerte spil.... igen.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Så har jeg vel uploadet det forkerte spil.... igen....  Kan jeg ikke bare spille videre på det, jeg har nu? Det er fra den 25. maj 2020? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Kan jeg ikke bare spille videre på det, jeg har nu? Det er fra den 25. maj 2020?  Jo da. Tænkte jeg nok du ville gøre, har heller ikke uploadet det "rigtige". Men husk nu at brug Anthony Johnson!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jeg kunne heller ikke lade være med lige at downloade spillet og se på sagerne  Hvis vi skal fortsætte lidt med at købe engelske spillere, så kunne Jonathan Saunders fra Galatasaray og Sam Kent fra Roma måske være muligheder. Efter min mening kunne vi godt bruge nogle flere forsvarspillere. Måske kunne nogle emner til denne plads være O. Sanchez fra Atletico Madrid eller Sedlak fra Juventus. Det står dig selvfølgelig frit for, hvad du gør Nicklas. Ville bare lige komme med et par forslag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Jeg kunne heller ikke lade være med lige at downloade spillet og se på sagerne  Hvis vi skal fortsætte lidt med at købe engelske spillere, så kunne Jonathan Saunders fra Galatasaray og Sam Kent fra Roma måske være muligheder. Efter min mening kunne vi godt bruge nogle flere forsvarspillere. Måske kunne nogle emner til denne plads være O. Sanchez fra Atletico Madrid eller Sedlak fra Juventus. Det står dig selvfølgelig frit for, hvad du gør Nicklas. Ville bare lige komme med et par forslag  Mener bare det er mange penge at fyre af på en angriber, når man allerede har 5 af verdens bedste...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Det er det skam også. Men da jeg fik scout på ham sagde de vist at han kunne fås for ca. 380 mio. Og hvis man nu kunne sælge Gino Hol, så kunne det måske være okay. Så er det jo en hollænder ud og en englænder ind  Jeg vil i hvert fald gerne have de allerbedste englændere i truppen  Men jeg vil give dig fuldstændig ret i at vi har 5 verdensklasse angribere og at det ikke umiddelbart er her der skal forstærkes. Jeg mener klart det er i forsvarskæden der skal forstærkes primært.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Har lige kigget lidt videre. I Valencia render der en vidunderdreng ved navn Marchel van der Horst rundt. Han har en frikøbsklausul på kun 65 mio kr. Måske skulle du "stjæle" ham hehe  Ellers kan man få Giuseppe Colella på fri transfer. Måske kunne han være en mulighed som erstatter for Akinfeev på længere sigt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|