home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1178 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 212065 gange)
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #420: 15 Aug 2010, 17:28 »

Hvornår kommer updaten muten? Wink

Hala Madrid!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #421: 15 Aug 2010, 17:45 »

Den kommer en gang sent i aften. Har ikke lige haft tid her i eftermiddag. Men jeg skriver den i aften Smiley

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #422: 15 Aug 2010, 18:13 »

Den kommer en gang sent i aften. Har ikke lige haft tid her i eftermiddag. Men jeg skriver den i aften Smiley
Sounds good Wink

Hala Madrid!

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #423: 16 Aug 2010, 11:02 »

Jeg beklager at updaten ikke kom i går aftes. Men jeg var klar til at lægge den op - problemet var at jeg ikke kunne komme ind på siden. Den kommer her om 5 min Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #424: 16 Aug 2010, 11:06 »

Managerens ord
Så sluttede min anden periode som manager. Det har været spændende at komme tilbage til klubben efter en del år på sidelinien. Nu giver jeg spillet videre og jeg vil selvfølgelig fortsat følge klubbens udvikling. Held og lykke til den næste i rækken.

Turneringer
Sæsonen er nu færdigspillet og jeg kan løfte sløret for, hvordan det er gået i de forskellige turneringer:

Ligaen
I ligaen var der aldrig nogen tvivl. Det blev en magtdemonstration af dimensioner. Jeg tør godt sige at jeg aldrig har oplevet noget lignende i nogen som helst udgaver af FM. Leeds vandt simpelthen alle kampe i ligaen og målscoren var ikke til at tage fejl af: 117-13!
Her ses kampene som er blevet spillet siden sidst:

Hull 1–4 Leeds United (Greenwood, Heiniger, Canales, Lukaku)
Leeds United 3-1 Chelsea (Heiniger, Mhlongo, Lukaku)
Fulham 1-3 Leeds United (Lukaku (2), Hol)
Arsenal 0-3 Leeds United (Canales, Lukaku, Greenwood)
Newcastle 0-2 Leeds United (Greenwood, Hol)
Leeds United 3-0 Manchester United (Lukaku (2), Lyons)
Leeds United 1-0 Tottenham (Lyons)
Stoke 0-3 Leeds United (Greenwood (2), Dobson)
Leeds United 2-0 Middlesbrough (Zuculini, Verratti)
Leicester 0-2 Leeds United (Dobson, Hol)
Bristol 0-3 Leeds United (Heiniger (2), Tomlinson (selvmål))
Leeds United 3-1 Liverpool (Heiniger (2), Dobson)
Chelsea 1-3 Leeds United (Lukaku (2), Dobson)
Leeds United 3-2 Arsenal (Dobson (3))
Sunderland 0-2 Leeds United (Dobson, Verratti)

Som I kan se var Dobson en vigtig skikkelse på Leeds United-holdet i slutningen af sæsonen.

Champions League
Efter gruppespillet ventede Villarreal i første knockout runde. Første kamp blev spillet i Spanien. Heiniger gjorde det svært for holdkammeraterne da han efter 24 minutter fik rødt kort - et rødt kort der kom til at koste 2 spilledages karantæne. Lukaku bragte dog alligevel Leeds foran efter 31 min. Først i overtiden lykkedes det Giuseppe Rossi at udligne for værterne og så kunne Leeds rejse hjem med et acceptabelt resultat. Returkampen blev intet problem og et fyldt Elland Road kunne se deres favoritter vinde 3-0 efter mål af Lukaku, Greenwood og Dobson.
Herefter løb vi ind i Real Madrid som med 5 finaler og 4 titler siden 2011 må siges at være en stormagt i Champions League. Kongenklubben skulle da også forvolde Leeds-mandskabet store problemer. Leeds havde fået en skidt optakt til den første kamp på Bernabeu idet vi havde en del skader og samtidig et par karantæner. Forsvaret bestod således af Summerfield-Schaus-Kacar-Boateng. Alt andet end optimalt. En kedelig første halvleg endte 0-0, men efter pausen blev det alt andet end kedeligt. Den brasilianske regen, Marcelo, bragte Real foran kort efter pausen og 3 minutter efter 1-0 målet kunne Benzema øge føringen efter hjørnespark. Lukaku fik dog reduceret, men igen fik Real hjørnespark og så kunne Wilson score til 3-1. Reals føring blev igen reduceret da Dobson fik en friløber i det 77. minut. I 81. minut fik Real Madrid hjørnespark i venstre side. Så skulle man jo tro at Leeds-forsvaret ville være meget opmærksomt. Men nej, Toprak fik lov at heade bolden ind ved forreste stolpe og så endte kampen 4-2. Det var således en rasende Nigel Martyn der kom ned i omklædningsrummet efter kampen. At lukke 3 mål ind på hjørnespark i samme kamp er ganske enkelt utilgiveligt. De to udebanemål efterlod dog et lille håb inden returkampen i England. Ikke et eneste sæde var tomt til returkampen. Folk var kommet for at bakke de lokale helte op for de havde de brug for. Ved pausen stod det 0-0 og Leeds havde derfor travlt i anden halvleg. Lukaku bragte spænding ind i kampen da han bragede bolden i kassen til 1-0 efter 54 minutter og så troede man pludselig på tingene i Leeds. På trods af gode muligheder lykkedes det dog ikke Leeds at score mere. Greenwood havde ellers en kæmpe hovedstødsmulighed, men desværre for værterne strøg bolden lige over mål. Dermed måtte de forsvarende mestre se sig slået med samlet 4-3 og Real Madrid gik videre til semifinalerne.
Turneringen blev i øvrigt vundet af upåagtede Sporting Gijon som slog Atletico Madrid i finalen efter straffespark.

Liga Cuppen
Sidst kunne jeg berette at holdet var nået til finalen i Liga Cuppen. Denne blev spillet på Wembley mod Chelsea og det blev en tæt affære. Efter skiftende føringer stod det 2-2 efter 90 minutter. Kampen gik dermed ind i dommerens 3 minutters overtid. Her stjal Greenwood alle overskrifter med sit og Leeds’ sejrsmål til 3-2. Den første cuptitel i sæsonen var dermed i hus.

FA Cuppen
I FA Cuppen stod Leeds i semifinalen overfor Manchester City efter man tidligere havde besejret Nottingham Forest og Liverpool. Kampen blev spillet på Wembley. Efter 41 minutter var City foran 2-0 efter mål af Khalil og Zapata. Det så dermed skidt ud for Leeds United, som ikke så ud til at have rystet Champions League skuffelsen af sig endnu. Dobson tændte dog et lys da han reducerede i overtiden af første halvleg. Lige efter pausen udlignede Heiniger så og dermed var alt lige. Det var det også efter 90 minutter og kampen måtte i forlænget spilletid. Efter 106 minutter tog Verratti så sagen i egen hånd. Leeds havde frispark et stykke inde på Citys banehalvdel. Dobson trillede bolden til Verratti som tog et par træk inden han smadrede bolden op i det ene målhjørne fra lang afstand. Et smukt mål som bringer minder om Cristiano Ronaldos mål mod FC Porto. Målene er faktisk stort set identiske. Målet afgjorde også kampen og dermed var Leeds i finalen, hvor Tottenham ventede.
Neymar bragte London-klubben foran på et kontraangreb allerede efter 11 minutter. På trods af gode muligheder til Leeds så det skidt ud da McDowall fik rødt kort efter 82 minutter og holdet stadig var bagud. I mellemtiden var Akinfeev desuden blevet skadet. Efter præcis 90 minutters spilletid blev det dog for meget for Dobson. Han modtog bolden på kanten af feltet og trykkede resolut af. Bolden røg i mål og Leeds kunne juble. Dermed blev det forlænget spilletid. Dette bragte dog heller ingen afgørelse og så måtte kampen afgøres på straffespark. Her var Leeds United 4-2 og så kunne klubben lade sig hylde som FA Cup-vindere.

Topscorere
Ligesom sidste år løb Romelu Lukaku med prisen som topscorer i Leeds United. Her ses top 5 over topscorerne i klubben:

1. Romelu Lukaku: 47 mål
2. Dominique Heiniger og Alex Dobson: 29 mål
4. Stuart Greenwood: 24 mål
5. Marco Verratti: 14 mål

Romelu Lukaku tog sig i øvrigt også af prisen som årets spiller i klubben kåret af fansene.
Klubbens assistkonge blev Marco Verratti med hele 30 assists.

Økonomi
Formanden Peter Lorimer har skaffet en kapitalindsprøjtnin g på 900 mio. kr. Derfor ser økonomien nu således ud. Klubben betragtes som rig. Uden at afsløre for meget kan jeg da også sige at det ikke er småpenge der står til rådighed til transfers næste sæson.

Priser
Årets fodboldspiller i England: Lukaku (Heiniger nr. 2)
Årets spiller i England kåret af spillerne: Fabregas (2: Dobson, 3: Verratti)
Topscorer i ligaen: Lukaku (28 mål). Dobson nr. 3 med 22 mål
Årets mål: Jabu Mhlongo
Årets Manager: Nigel Martyn
Spillernes udvalgte hold: Akinfeev, Martynov, Papadopoulos, Summerfield, Heiniger, Lukaku
Reserver på spillernes udvalgte hold: Dobson, Verratti, Lyons.
Gyldne støvle i Champions League: Lukaku (10 mål)
Månedens manager i samtlige måneder: Nigel Martyn

Martyn Stadium
Det er med glæde at jeg kan annonce at klubben flytter ind på et nyt stadion d. 27. juni 2020. Det nye stadion kommer til at have en kapacitet på 73.592 og bliver opkaldt efter klubbens legendariske manager, Nigel Martyn. Navnet bliver Martyn Stadium.

Nu er det tid til at give spillet videre

Du kan hente spillet ved at trykke her

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #425: 16 Aug 2010, 12:19 »

Rigtig god update Wink Godt klaret i PL, selvom modstanden må sige at være minimal Opstemt Surt vi skulle rende ind i Real Madrid i CL, men vi tabte til en bedre modstander og vi var ikke opmærksomme på dødbolde, vi må forsøge igen nærste sæson. Wink

Lækkert økonominen ser god ud igen, og mon ikke den få en lille boost når vi flytter ind på Martyn Stadium Wink

Men alt i alt en god sæson og mener stadig vi kan kalde os verdens bedste hold Wink Hehe! Håber du er klar på et tage en tørn mere når spillet når tilbage til dig muten Peace

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #426: 16 Aug 2010, 12:23 »

Jeg er skam klar igen. Men der går jo lige nogle sæsoner Smiley
Spændende at se hvordan holdet ser ud til den tid!

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #427: 18 Aug 2010, 13:06 »

Er det ikke vmanstar der ska tage over her?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #428: 18 Aug 2010, 17:32 »

Jo det er det vist. Jeg har dog ingen idé om, hvorvidt han er begyndt at spille.

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #429: 18 Aug 2010, 20:18 »

er det ik mig næste gang?
:O

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #430: 18 Aug 2010, 20:26 »

Managerens ord
Så sluttede min anden periode som manager. Det har været spændende at komme tilbage til klubben efter en del år på sidelinien. Nu giver jeg spillet videre og jeg vil selvfølgelig fortsat følge klubbens udvikling. Held og lykke til den næste i rækken.

Turneringer
Sæsonen er nu færdigspillet og jeg kan løfte sløret for, hvordan det er gået i de forskellige turneringer:

Ligaen
I ligaen var der aldrig nogen tvivl. Det blev en magtdemonstration af dimensioner. Jeg tør godt sige at jeg aldrig har oplevet noget lignende i nogen som helst udgaver af FM. Leeds vandt simpelthen alle kampe i ligaen og målscoren var ikke til at tage fejl af: 117-13!
Her ses kampene som er blevet spillet siden sidst:

Hull 1–4 Leeds United (Greenwood, Heiniger, Canales, Lukaku)
Leeds United 3-1 Chelsea (Heiniger, Mhlongo, Lukaku)
Fulham 1-3 Leeds United (Lukaku (2), Hol)
Arsenal 0-3 Leeds United (Canales, Lukaku, Greenwood)
Newcastle 0-2 Leeds United (Greenwood, Hol)
Leeds United 3-0 Manchester United (Lukaku (2), Lyons)
Leeds United 1-0 Tottenham (Lyons)
Stoke 0-3 Leeds United (Greenwood (2), Dobson)
Leeds United 2-0 Middlesbrough (Zuculini, Verratti)
Leicester 0-2 Leeds United (Dobson, Hol)
Bristol 0-3 Leeds United (Heiniger (2), Tomlinson (selvmål))
Leeds United 3-1 Liverpool (Heiniger (2), Dobson)
Chelsea 1-3 Leeds United (Lukaku (2), Dobson)
Leeds United 3-2 Arsenal (Dobson (3))
Sunderland 0-2 Leeds United (Dobson, Verratti)

Som I kan se var Dobson en vigtig skikkelse på Leeds United-holdet i slutningen af sæsonen.

Champions League
Efter gruppespillet ventede Villarreal i første knockout runde. Første kamp blev spillet i Spanien. Heiniger gjorde det svært for holdkammeraterne da han efter 24 minutter fik rødt kort - et rødt kort der kom til at koste 2 spilledages karantæne. Lukaku bragte dog alligevel Leeds foran efter 31 min. Først i overtiden lykkedes det Giuseppe Rossi at udligne for værterne og så kunne Leeds rejse hjem med et acceptabelt resultat. Returkampen blev intet problem og et fyldt Elland Road kunne se deres favoritter vinde 3-0 efter mål af Lukaku, Greenwood og Dobson.
Herefter løb vi ind i Real Madrid som med 5 finaler og 4 titler siden 2011 må siges at være en stormagt i Champions League. Kongenklubben skulle da også forvolde Leeds-mandskabet store problemer. Leeds havde fået en skidt optakt til den første kamp på Bernabeu idet vi havde en del skader og samtidig et par karantæner. Forsvaret bestod således af Summerfield-Schaus-Kacar-Boateng. Alt andet end optimalt. En kedelig første halvleg endte 0-0, men efter pausen blev det alt andet end kedeligt. Den brasilianske regen, Marcelo, bragte Real foran kort efter pausen og 3 minutter efter 1-0 målet kunne Benzema øge føringen efter hjørnespark. Lukaku fik dog reduceret, men igen fik Real hjørnespark og så kunne Wilson score til 3-1. Reals føring blev igen reduceret da Dobson fik en friløber i det 77. minut. I 81. minut fik Real Madrid hjørnespark i venstre side. Så skulle man jo tro at Leeds-forsvaret ville være meget opmærksomt. Men nej, Toprak fik lov at heade bolden ind ved forreste stolpe og så endte kampen 4-2. Det var således en rasende Nigel Martyn der kom ned i omklædningsrummet efter kampen. At lukke 3 mål ind på hjørnespark i samme kamp er ganske enkelt utilgiveligt. De to udebanemål efterlod dog et lille håb inden returkampen i England. Ikke et eneste sæde var tomt til returkampen. Folk var kommet for at bakke de lokale helte op for de havde de brug for. Ved pausen stod det 0-0 og Leeds havde derfor travlt i anden halvleg. Lukaku bragte spænding ind i kampen da han bragede bolden i kassen til 1-0 efter 54 minutter og så troede man pludselig på tingene i Leeds. På trods af gode muligheder lykkedes det dog ikke Leeds at score mere. Greenwood havde ellers en kæmpe hovedstødsmulighed, men desværre for værterne strøg bolden lige over mål. Dermed måtte de forsvarende mestre se sig slået med samlet 4-3 og Real Madrid gik videre til semifinalerne.
Turneringen blev i øvrigt vundet af upåagtede Sporting Gijon som slog Atletico Madrid i finalen efter straffespark.

Liga Cuppen
Sidst kunne jeg berette at holdet var nået til finalen i Liga Cuppen. Denne blev spillet på Wembley mod Chelsea og det blev en tæt affære. Efter skiftende føringer stod det 2-2 efter 90 minutter. Kampen gik dermed ind i dommerens 3 minutters overtid. Her stjal Greenwood alle overskrifter med sit og Leeds’ sejrsmål til 3-2. Den første cuptitel i sæsonen var dermed i hus.

FA Cuppen
I FA Cuppen stod Leeds i semifinalen overfor Manchester City efter man tidligere havde besejret Nottingham Forest og Liverpool. Kampen blev spillet på Wembley. Efter 41 minutter var City foran 2-0 efter mål af Khalil og Zapata. Det så dermed skidt ud for Leeds United, som ikke så ud til at have rystet Champions League skuffelsen af sig endnu. Dobson tændte dog et lys da han reducerede i overtiden af første halvleg. Lige efter pausen udlignede Heiniger så og dermed var alt lige. Det var det også efter 90 minutter og kampen måtte i forlænget spilletid. Efter 106 minutter tog Verratti så sagen i egen hånd. Leeds havde frispark et stykke inde på Citys banehalvdel. Dobson trillede bolden til Verratti som tog et par træk inden han smadrede bolden op i det ene målhjørne fra lang afstand. Et smukt mål som bringer minder om Cristiano Ronaldos mål mod FC Porto. Målene er faktisk stort set identiske. Målet afgjorde også kampen og dermed var Leeds i finalen, hvor Tottenham ventede.
Neymar bragte London-klubben foran på et kontraangreb allerede efter 11 minutter. På trods af gode muligheder til Leeds så det skidt ud da McDowall fik rødt kort efter 82 minutter og holdet stadig var bagud. I mellemtiden var Akinfeev desuden blevet skadet. Efter præcis 90 minutters spilletid blev det dog for meget for Dobson. Han modtog bolden på kanten af feltet og trykkede resolut af. Bolden røg i mål og Leeds kunne juble. Dermed blev det forlænget spilletid. Dette bragte dog heller ingen afgørelse og så måtte kampen afgøres på straffespark. Her var Leeds United 4-2 og så kunne klubben lade sig hylde som FA Cup-vindere.

Topscorere
Ligesom sidste år løb Romelu Lukaku med prisen som topscorer i Leeds United. Her ses top 5 over topscorerne i klubben:

1. Romelu Lukaku: 47 mål
2. Dominique Heiniger og Alex Dobson: 29 mål
4. Stuart Greenwood: 24 mål
5. Marco Verratti: 14 mål

Romelu Lukaku tog sig i øvrigt også af prisen som årets spiller i klubben kåret af fansene.
Klubbens assistkonge blev Marco Verratti med hele 30 assists.

Økonomi
Formanden Peter Lorimer har skaffet en kapitalindsprøjtnin g på 900 mio. kr. Derfor ser økonomien nu således ud. Klubben betragtes som rig. Uden at afsløre for meget kan jeg da også sige at det ikke er småpenge der står til rådighed til transfers næste sæson.

Priser
Årets fodboldspiller i England: Lukaku (Heiniger nr. 2)
Årets spiller i England kåret af spillerne: Fabregas (2: Dobson, 3: Verratti)
Topscorer i ligaen: Lukaku (28 mål). Dobson nr. 3 med 22 mål
Årets mål: Jabu Mhlongo
Årets Manager: Nigel Martyn
Spillernes udvalgte hold: Akinfeev, Martynov, Papadopoulos, Summerfield, Heiniger, Lukaku
Reserver på spillernes udvalgte hold: Dobson, Verratti, Lyons.
Gyldne støvle i Champions League: Lukaku (10 mål)
Månedens manager i samtlige måneder: Nigel Martyn

Martyn Stadium
Det er med glæde at jeg kan annonce at klubben flytter ind på et nyt stadion d. 27. juni 2020. Det nye stadion kommer til at have en kapacitet på 73.592 og bliver opkaldt efter klubbens legendariske manager, Nigel Martyn. Navnet bliver Martyn Stadium.

Nu er det tid til at give spillet videre

Du kan hente spillet ved at trykke her

hej kan du ik ligge det der link ind igen Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #431: 19 Aug 2010, 11:53 »

Hvilket link? Du skal jo bare trykke der hvor der står "her", så kan du hente spillet Smiley

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #432: 19 Aug 2010, 16:42 »

Hvilket link? Du skal jo bare trykke der hvor der står "her", så kan du hente spillet Smiley

det kan jeg ik nu?

Legenden
Manager

« Svar #433: 19 Aug 2010, 16:51 »

det kan jeg ik nu?
Det kan man da sagtens. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #434: 19 Aug 2010, 16:52 »

Det kan man da sagtens. Smiley

Smiley     hvornår er det min tur til at spille savet videre?

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010