home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 211979 gange)
Ready123
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #210: 11 Jul 2010, 00:35 »

Ser godt ud Smiley

Kan jeg få et SS af ham du solgte, altså Idan Vered?
Selfølgelig kan du det

Så er sæsonen færdig men venter lige lidt med at skrive Updaten men GLÆD jer! det blir vild!

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #211: 11 Jul 2010, 10:59 »

Super update Ready123, så rigtig godt ud, glæder mig til næste update med sæson afslutningen Wink

Kontakter du selv dissing10 og siger det er hans tur til at overtage spillet?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #212: 11 Jul 2010, 11:06 »

Super update Ready123, så rigtig godt ud, glæder mig til næste update med sæson afslutningen Wink

Kontakter du selv dissing10 og siger det er hans tur til at overtage spillet?
Du har helt sikkert også noget at glæde dig til!

og mht til dissing skal jeg nok selv fange ham men venter lige til jeg har skrevet den sidste update Peace

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #213: 11 Jul 2010, 11:12 »

Helt iorden Ready123!!! Hvornår regner du med at vi får den sidste update. Nu sidder jeg jo og venter i spænding Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #214: 11 Jul 2010, 12:25 »

måske en gang iaften ellers imorgen:)

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #215: 12 Jul 2010, 01:41 »

Sæsonafslutningen

Så blev Sæsonen spillet færdig og det var et Utrolig godt forår for Leeds mandskabet.

Ligaen blev måske ikke overraskende vundet af Manchester City med hele 10 point mere end nummer 2 som overraskende nok blev vores eget "Dream Team" Leeds United! som endte som nummer 2. tre point foran Chelsea FC.
så nu er holdet igen klar til en sæson med Champions League.
Leeds var det meste scorende hold i denne sæsons Premier League sæson med hele 83 mål og specielt 1 spiller hjalp utrolig godt til med denne målscore og det er den Brasilienske skarpretter , der scorede hele 34 mål i 34 kampe i denne sæson af Premier League.
Årets spiller i Premier League
Sæsonens hold

Efter at Nigel Martyn's tropper "kun" endte på en 3. plads i årets Champions League tunering skulle holdet efter Jul ud og spille EURO Cup, hvor holdet som sagt skulle møde tyske Wolfburg.

Første kamp i 1. Knockoutrunden blir spillet på Elland Road hvor det blir en solid 3-1 sejr til det engelske mandskab.
Anden kamp i 1. Knockoutrunden blir på tyskernes hjemmebane og efter en spændene kamp ender opgøret 1-1 hvilket sender de Engelske mester videre i EURO Cuppen.

Leeds 2. Knockoutrunde modstander blir det spanske hold Valencia, det skulle vise sig at blive 2 utrolig målrige kampe hvor der bliver scoret hele 18 mål i alt.
Første kamp bød på hele 11 scoringer på Elland Road, og med 3 spiller der kunne levere 1 Hattrick var der kun 5 forskellige målscorere i kampen.
Kampen endte 7-4 til Leeds mandskabet og med Hattricks af Alex Dobson og Jô blev sejren grundlagt.
Anden kamp i Spanien endte 3-4 og igen fik vi et hattrick også denne gang blev der sendt 3 scoringer ind af brasilienske Jô.

Nu var det tid til Kvartfinalerne og der skulle Nigel Martyn's hold igen op mod et spansk mandskab denne gang var det Sevilla som Leeds skulle møde.
Første kamp i spanien endte efter en meget kedelig kamp 0-0.
Anden kamp på Elland Road blev mere seer venlig, kampen endte 2-1 til det engelske tophold.
Leeds flyver videre i tuneringen og nu står den på Semifinaler mod engelske Tottenham.

Første semifinale kamp blir spillet på Elland road og den starter med en hurtig scoring fra brasilienske Jô som allerede efter 8min sætter bolden i kassen efter en stikning i dybden. Kroaten Niko Kranjcar svarrede igen allerede efter et kvarters spil og der blev ikke scoret mere i kampen og kampen ender 1-1
Anden kamp som spilles på White Hart Lane endte 2-2 hvilket sender Leeds i Finalen!

EURO Cup Finalen 2014/15
Kampen spilles på Ernst-Happel-Stadion i østriske Wien.
Modstander holdet er Italienske Genoa.
Startopstillingerne er således:
Start 11'eren for begge hold
Kampens første størrer chance tilfalder Genoa efter 8min hvor de faktisk får bolden i nettet men den Uruguayske spiller Edinson Cavani var løbet i offsidefælden, målet blev korrekt anulleret.
Efter 13 minutters spil er Cavani igen på spil efter et hjørnespark hvor han kommer højst på indlægget men Walesiske Wayne Hennessey redder flot.
Minuttet efter er Cavani igen på spil da Leeds forsvaret blotter sig lidt og Cavani lige pludselig står helt fri i straffesparksfeltet men igen reder Hennessey.
20 minutter inde i kampen får Leeds hjørnespark som Lancini løber ud for at sparke og han slår den til bagerste stolpe hvor Jô står og venter og han kommer også højest og får hættet mod højrehjørne men Willian redder bolden på stregen.
Efter 21 minutter er Leeds på spil igen hvor en bold bliver spillet ind i feltet til Lancini hvor Diego Perotti helt uhæmmet kaster sig nede i en hensynsløs takling hvor han fælder Lancini og dommeren dømmer STRAFFESPARK!!!
Jô, går hurtigt hen og tager fat i bolden, han går sikkert til pletten og spark bolden i kassen til 0-1!
Genoa får flere store muligeheder i løbet af første halvleg men Hennessey er stor spillende i denne kamp.
Genoa har flere chance i anden halvleg, men der står en Walesisk mur i målet som stopper det hele.
i det 85minut får Alex Dobson en fri chance i feltet som han sætter køligt ind men han er desværre men korrekt offside.
Genoa har 1 chance i overtiden men igen redder Wayne Hennessey som fortjent bliver valgt til Man of the Match i Finalen, da han er med til at holde Leeds inde i hele kampen som de måske lidt ufortjent vinder 0-1.
Sæsonens 2. trofæ er i hus efter dette fantastiske cup eventyr!

Det var så min sidste update med dette fantastiske spil!
håber i kunne lide det!
« Seneste Redigering: 12 Jul 2010, 11:24 af Ready123 » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #216: 12 Jul 2010, 01:59 »

Og spillet er nu sendt videre til Dissing10

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #217: 12 Jul 2010, 10:46 »

Jeg kan desværre ikke spille spillet nu, da min pc snart skal til reparation, og jeg rejser om to dage, skal jeg bare sende spillet videre til hensel?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #218: 12 Jul 2010, 11:18 »

ja bare send det videre til den næste i rækken

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #219: 12 Jul 2010, 12:25 »

Super sæson Ready123, fantatisk resultat i Euro cup Wink og flot 2 plads i ligen. Håber henssel kan videreføre dine flotte resultater :d Wee kan se det også snart er min tur til at spille med dette fantatiske Leeds hold vi har fået opbygget.

Også utroligt fedt at se at vores tråd er blevet læst over 10.000 gange Peace Så der må da være lidt folk der følger med i vores spil Wink

Glæder mig til at høre mere fra henssel når han engang kommer igang med spillet

Legenden
Manager

« Svar #220: 12 Jul 2010, 12:32 »

Stopper vi, når den sidste sæson er spillet - eller kører vi den på tur igen? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #221: 12 Jul 2010, 12:38 »

Vi køre da en omgang mere Opstemt Jeg har ihvertfald mod på meget mere med det her Leeds hold.

Vi skulle jo gerne vinde CL en gang i fremtiden, og vi er jo igang med at opbygge et rigtig strækt hold Peace

Hvad siger du Niklas? er du klar på en omgang mere??

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #222: 12 Jul 2010, 12:45 »

jeg vil utrolig gerne være med på en omgang mere!

Legenden
Manager

« Svar #223: 12 Jul 2010, 12:59 »

Jeg er nemlig også klar op endnu en omgang. Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #224: 12 Jul 2010, 13:06 »

Jeg kunne godt taenke mig at vaere med eftersom jeg fik stuearrest Smiley

FMFreaks inside you.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010