home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1095 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 211954 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #195: 06 Jul 2010, 22:39 »

WHAT!! Hvor ligger Bristol? Det er da noget af en overraskelse Peace Glæder mig til at høre mere fra dig Ready123 når du har fået dig et overblik over holdet!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #196: 06 Jul 2010, 22:42 »

Bristol Ligger i Coca Cola Championship:)

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #197: 07 Jul 2010, 00:22 »

Så kom jeg igang med spillet!!!
vil starte med at sige jeg ikke er en vild skribent så mine updates kan have en "fare" for måske at blive lidt for korte men hvis der er noget i mangle i dem så spørg endelig Smiley

Update følger snarest

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #198: 07 Jul 2010, 01:06 »

Transferopdatering Sæson 2014/15

Så kom jeg igang med dette fantastiske spil og efter jeg havde fået mig et overblik over holdet valgte jeg at forsærke os på specielt en plads nemlig venstreback. Til venstrebacken har jeg hentet en meget ung brasilierner som jeg altid har haft et godt øje til og det er nemlig Dodô som blev hentet fra Bordeaux for den størrere sum af 120 mio dog skal noget af prisen betales over 18 måneder.

Det blev til lidt flere forstærkninger i start 11'eren
Det blev på højremidt/kant jeg valgte at hente et nyt ansigt til klubben i form af Ashley Young som blev hentet på fri transfer fra selveste Manchester City.

På den centralemidt har jeg hentet en gammel kending og navnet er: Luca Cigarini, som var lejet fra Napoli hele sidste sæson og han gjorde det så godt at jeg valgte at hente ham for sølle 34 mio kr.

Sidste plads som er blevet ændret i startopstillingen er på Højreback og det blev Tyske Jérôme Boateng som blev hentet på en fri transfer fra tyske HSV, som kommer til at vogte pladsen i denne sæson.

Der blev også hentet en ny midterforsvar som dog skal kæmpe sig til pladsen i startopstillingen, da vi allerede råder over Gojko Kacar og Gary Cahill.
Navnet på denne spiller er Real Madrids Ezequiel Garay som blev hentet for 16mio kr.

Syntes specielt en spiller fortjener en fremvisning nemlig vores nye stjernefrø Sam Kent som har fået prædikatet "Vidunderdreng" Sam Kent's personlighed

Efter denne opremsning kommer vores "Start Opstilling" for denne sæson.

Transferhistorie

Økonomien

Det må blive den første update fra min side af, ved ikke hvornår den næste kommer da jeg drager til KBH imorgen hvor jeg dog tager computeren med så må jeg se om jeg finder lidt net så jeg kan komme ind og skrive hvordan det går med holdet Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jul 2010, 01:56 af Ready123 » Logged

Legenden
Manager

« Svar #199: 07 Jul 2010, 01:33 »

Kan man få et SS af Sam Kent? Når man trykker, kommer Garay frem. Wink

Edit: Man kan desuden heller ikke se tranferhistorien.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #200: 07 Jul 2010, 01:38 »

Kan man få et SS af Sam Kent? Når man trykker, kommer Garay frem. Wink

Edit: Man kan desuden heller ikke se tranferhistorien.

kunne ikke lade hver med at gå ned og pakke min computer ud igen så nu er det rettet NJ. Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jul 2010, 01:57 af Ready123 » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #201: 07 Jul 2010, 08:06 »

Fin update Ready123 gode køb til forsvaret. Håber da du får spillet lidt under dit ophold i KBH så vi kan høre hvordan det går i første sæson i CL Peace

KIU

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #202: 07 Jul 2010, 09:18 »

Så sidder man lige i et tog på vej til Kastrup. Indtil videre nogle gode handler Peace Jeg synes dog det er sjovt, at du præsenterer dem som dine egne, da jeg har hentet en stor del af dem (Sam Kent, Jérôme Boateng mfl.). Glad for at du fulgte mine anbefalinger med Ashley Young og Dôdô Opstemt

Igor Akinfeev kan du hente på fri transfer meget snart!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #203: 07 Jul 2010, 13:29 »

Så sidder man lige i et tog på vej til Kastrup. Indtil videre nogle gode handler Peace Jeg synes dog det er sjovt, at du præsenterer dem som dine egne, da jeg har hentet en stor del af dem (Sam Kent, Jérôme Boateng mfl.). Glad for at du fulgte mine anbefalinger med Ashley Young og Dôdô Opstemt

Igor Akinfeev kan du hente på fri transfer meget snart!
det er rigtig det med sam og boateng men resten af den jeg har hentet burde være mine ejne Smiley young og dodo var også min egen idé men lad nu det ligge Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #204: 07 Jul 2010, 16:26 »

Det er vel lige meget hvems ide det var at hente spillere så længe vi få et slagkraftigt hold til CL Wink Men Akinfeev på fri er nu ikke nogen dårlig handel Peace

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #205: 07 Jul 2010, 18:04 »

Jeg synes det ser rigtig spændende ud Smiley
Pengene er vist brugt ganske fornuftigt og det bliver spændende at se hvor langt vi kan gå i CL Opstemt

Og så vil jeg lige slutte mig til folket som opfordrer til at købe Akinfeev. Han er WELTKLASSE! Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #206: 09 Jul 2010, 00:11 »

vil lige skrive en lille note her ang Arsenal:
Den gode gamle Arsen Wenger er netop pr. 30 okt. blevet fyret i London klubben på grund af den misarabel start på denne PRL sæson med en 15 plads Smiley
hvor jeg netop har sagt vi ikke er interreseret i jobbet som Arsenal Manager

Juventus Henvendtede sig til Nigel Martyn men han afslog tilbuddet Smiley

Der kommer en "rigtig" update når jeg når frem til engang i Januar Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Jul 2010, 17:20 af Ready123 » Logged

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #207: 10 Jul 2010, 20:59 »

har skrevet updaten men den kommer først når jeg har net igen måske iaften ellers imorgen

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #208: 10 Jul 2010, 23:43 »

Updaten fra Januar 2015

Det har været en rigtig flot halvsæson for Nigel Martyn's tropper. dog med lidt skuffelser...

I Charity Shield skulle møde nyoprykkerne fra Bristol City som havde vundet FA cuppen over Arsenal i den forganende sæson.
Det blev efter en kedelig kamp en sikker 1-0 sejr til Nigel Martyn's tropper også sæsonens første trofæ var i hus.

I ligaen er Nigel Martyn's tropper kommet rigtig godt fra land og indtager 3.pladsen efter 19 kampe hvor holdet har været et meste scorende hold af alle Premier League holdeene, dog har Leeds også lukket lidt for mange ind.
En af de spiller som har hjulpet godt til med scoringer i denne sæson er skarpretteren Jô. som indtager topscorelisten med 17 kasser i 19 kampe.
Jô er faktisk også dn spiller med flest assist i ligaen hvor han har hjulpet holdet til 12 scoringer.
Holdets største bedrifter i liaen indtil videre må være disse:
Leeds United 5 - 0 Bristol City
Leeds United 3 - 1 Everton
Leeds United 2 - 1 Manchester United
Leeds United 6 - 0 Stoke City
Kampprogram 1. del
Kampprogram 2. del

FA Cuppen ser det fint ud for Leeds mandskabet indtil videre med en 4-0 sejr over Coventry,
dog blir det straks sværere i næste runde hvor Leeds støder ind i Tottenham på White Hart lane som mæske kan stætte en stopper for Nigel Martyn's mandskab.
Kampen mod Tottenham blev desværre til et 1-0 nederlag så Leeds er nu ud af begge engelske cuptuneringer.

Liga Cuppen var straks værre det blev til et kort Cup eventyr for Leeds der ellers startede flot med at slå Hull 1-3, men så hed den West Ham United i 4 runde hvor kampen bølgede frem og tilbage. Westham startede bedst med en scoring i det 28'ende minut af Ilan, den stilling holder også ind til pausen.
Eften pausen så det ud til Leeds var klar, hvilket også resulterede i en scoring efter godt en times spil.
Scoringen blev sat ind af nyindkøbte Barreto, som dog ikke har fået det store med spilletid da de andre kanter har gjort det fortrinligt.
Efter 79 minutter scorede Carlton Cole til 2-1 for West Ham og det så længe ud som om det var farvel og tak til Leeds men i det 85 minut scorede en uheldig Robert Green selvmål efter bolden havde ramt overlæggeren og røg ned i ryggen af den engelske keeper.
Den stilling holdte også kampen og overtiden med. West Ham og Leeds skulle ud i en straffesparksduel, hvor West Ham trak det længste strå med 3 brændte spark ud af 6 mulige fra Leeds mandskabet.
Kampen

UEFA Champions League:
Leeds kom i en rigtig svær gruppe og var da også seedet som nummer 4.
Gruppen hed Juventus, Atletico Madrid og Porto.
Det skulle også vise sig at blive utrolig vanskeligt for Leeds mandskabet.
Nigel Martyn's tropper startede mod At. Madrid ude på Vicente Calderon, kampen blev tabt 1-0 på mål af det unge argentinske stjernefrø Sergio "kun" Agüero.
Kampen efter blev hjemmer mod Porto og den kamp endte efter 2 hurtige mål af Jô og Hulk 1-1.
Trejde kamp blev også, som ventet et nederlag mod gruppens forventede stærkeste hold Juventus.
Kampen blev tabt 1-0 på mål af altid farlige Roberto Soldado som scorede efter 6 minutters spil.
Dog vendte de dårlige resultater i Champions League.
4. Kamp blev det Juventus's tur til at ryge hjem uden point i bagegen da Leeds uventet og måske også lidt ufortjent vandt opgøret 1-0.
5. kamp var igen hjemme på Elland Road og det var mod At. Madrid og det skulle vise sig at blive en ret tilskurevenlig kamp, som efter 90 minutters spil endte 3-3.
Sidste gruppekamp for Leeds var ude mod Porto på Estádio do Dragäo.
Denne kamp var kampen om at komme videre i europa med en 3. plads i Gruppetspillet og direkte til Knockout fasen i Europa League.
Kampen blev måske lidt overraskende vundet 0-2 på 2 sene mål af henholdsvis Gojko Kacar og superskarprettern Jô.
Så leeds kom videre fra gruppespillet trods den lidt uheldige start.
Gruppespillet

Europa League knockout fasen er blevet udtrukket og der render Leeds United ind i Wolfsburg og den samlede vinder af disse 2 kampe skal møde enten Feyenoord eller Valencia.

Vinterindkøb:
Det er kun blevet til et par vinter indkøb for den 19 September skrev Leeds United nemlig under med den rutinerede Russiske målmand Igor Akinfeev fra CSKA Moskva på fri transfer.
Der så ankom til Leeds den 1. Januar 2015.
De sidste 3 spillere der blev hentet ind i Januar er 3 unge gutter.
Den ene er Liverpools 17 årige Ungarnske venstrekant som blev hentet for 39mio over 48 måneder.
Den anden er Fluminenses 19 årige Brasilienske boksspiller som blev hentet for 37mio over 48 måneder.
Den tredje er Real Madrids 20 årige Spanske Allround spiller som blev hentet på en fri transfer, han kommer den 1. Juni
(Ham forventer jeg mig selv meget af men får detsvære ikke lov at afprøve ham da han først kommer til klubben den 1.Juni så håber de næste managere kan få noget godt ud af ham)
Leeds har også solgt en enkelt spiller af værdi i dette transfervindue.
Det er Isreaeleren Idan Vered som skifter til FC Bayern Munchen med et prisskilt til 80mio.

Det var så den så omtalte Update Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #209: 10 Jul 2010, 23:58 »

Ser godt ud Smiley

Kan jeg få et SS af ham du solgte, altså Idan Vered?

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010