home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 211849 gange)
vmanstar
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #165: 24 Jun 2010, 13:26 »

Sæsonstart

Det har været en noget hektisk start for mig i Leeds-trænersædet som Nigel Martyn. Fra starten af satte jeg forventningerne til ’placering midt i tabellen’, dog med forhåbninger om at kunne komme i den bedste halvdel. Til det fik jeg et lønbudget på 20 millioner per måned, og et transferbudget på 248 millioner. Efter at TheX spillede uden at købe eller sælge nogen - udover at lade Beckford og Harewood gå på fri - har jeg valgt at lave en komplet modsætning. Således er der kommet hele otte nye ansigter til Elland Road og tre er sendt afsted. Så vidt det var muligt har jeg prøvet at hente britiske spillere til og forstærke de svage punkter. Specielt Franco Zuculini er en klassespiller, der skal sikre klubben en god placering, men også Wayne Hennesey er en klassekeeper, som tilmed er britisk, hvilket er ét stort plus.

Luis Guilherme, 6,75 millioner, leje
En meget talentfuld brasiliansk målmand har Leeds fået sæsonen ud i Luis Guilherme. Vi har fået implementeret en klausul i lejeaftalen, der hedder, at vi på hvilket som helst tidspunkt i udlejningsperioden kan køb målmanden for 35 millioner. Det var i starten meningen, at Luis Guilherme skulle vogte målet, men så blev Wayne Hennessey tilbudt for den nette sum af 29 millioner, hvilket betyder, at Luis må nøjes med at spille i pokalturneringerne.

Idan Vered, 30 millioner
Idan Vered er en meget komplet midtbanespiller, der kan spille alt på midtbanen, og han kan både spille fremad og bagud. Han er blevet købt til den svage venstrekant, hvor den solgte Snodgrass regerede førhen. En stor fordel ved Idan er, at han sparker lige godt med begge ben.

Franco Zuculini, 100 millioner
En rigtig klassespiller. Simpelthen blandt verdens bedste på sin position, han udfylder rollen som dybdeliggende playmaker som få. Han bliver en vigtig balancespiller, og han skal dominere maskinrummet sammen med Abel Aguilar.

Wayne Hennessey, 28 millioner
En af Storbritanniens bedste målmænd. Indkøbt til at vogte Leeds-målet mange år fremover. Med sine 26-år er han relavtivt ung af en målmand at være, og han kan stadig forbedre sig. Han sparker også lige godt med begge ben, og det er også en fordel. Det bedste ved handlen må uden tvivl være prisen, 28 millioner! Hans værdi er allerede steget til 31 millioner.

Gary Cahill, 80 millioner
En rigtig dygtig midterforsvarer, der stadig har sine bedste sæson til gode. Ikke nok med at hans defensive og mentale kvaliteter er udmærkede, så kan han virkelig også noget fremad banen. Han blev snuppet fra Bolton, der forrige år rykkede ud af den bedste engelske række.

Yannis Tafer, 9,75 millioner
En gammel kending er hentet til Elland Road! Det drejer sig om franskmanden, Yannis Tafer, der også havde sin daglige gang i Leeds, da de spillede deres første sæson i Premier League, nemlig 2011/2012. Dengang blev det til 20 mål og en 13. plads. Nu er han tilbage stærkere end nogensinde. Han blev hentet ind som rotationsspiller, da der i forvejen kun var to angribere til to angrebspladser. Det er endnu ikke at vide, om han vil være i startopstillingen, men det forventes, at han må deles med Dobson om pladsen ved siden af Jô. Leeds kan på hvilket som helst tidspukt købe ham fri for 30 millioner.

Phil Jones, 3,5 millioner, leje
Phil Jones er blevet lejet i liga-rivalerne - hvis man kan kalde dem det - Manchester United. Han er udset til at besætte den tidligere meget svage højre-back, men ellers mestrer han lige så godt at spille i det centrale forsvar. Fysisk, mentalt og defensivt er han fremragende, men han har sine begrænsninger så snart det går frem ad banen.

Peter Duff, 6 millioner
Et stort skotsk talent, der kan udvikle sig meget. Der er ingen tvivl om, at han er udset til at spille på fremtidens Leeds-hold. Han minder meget om Zuculini. Han nåede kun at være i klubben i få dage, inden han blev udlejet til Barnsley, hvor han har gjort det fantastisk.

Ud er gået Robert Snodgrass, da man ikke mente, at han havde niveauet til at spille på Leeds førstehold. Da Cardiff så tilbød 22 millioner for ham, var klubben nødt til at acceptere. Ellers er ingen nævneværdige spillere røget ud. Transferoversigten kan ses her.

Der har ikke været megen tvivl om startpladserne, dog presser Yannis Tafer på for at overtage Alex Dobsons plads.

Ligaen
Leeds har fået en utrolig god start på Premier Leauge ved at vinde alle deres kampe. Første kamp mindede mest om en walkover, da nyoprykkede Sheffield United blev besejret 3-1 på udbane på 2 mål af Jô, der scorede sit halvtredsindstyvend e ligamål for Leeds. Stortalentet Alex Dobson scorede også på et fantastisk langskud.

Den næste sejr kom også hjem i overbevisende stil. Resultatet 2-1 lyver lidt, da Hull først fik scoret i overtiden. Første halvleg gik uden at noget hold fik scoret, hvilket fik Nigel Martyn til at indskifte Yannis Tafer og Andy Reid. Det har han næppe fortrudt, da de begge med én kasse fik scoret deres første sæsonmål.

Efterfølgende tog Leeds hjemme imod West Ham. Det tog ikke lang tid før vi kom foran via Max Gradel. Leeds sad på næsten al spillet, dog fik West Ham nogle få muligheder, men alle var meget store. Kun fantastisk målmandsspil af Wayne Hennessey forhindrede dem i at udligne og komme foran. Dog kunne han ikke forhindre Obertan i at udligne. Der blev helt stille på Elland Road, da Drenthe i det 85. minut passerede Wayne Hennessey, men dommeren dømte offside. Leeds nåede kun lige at tage frisparket, spille den lidt rundt, inden Jô blev spillet fri. Og denne gang misbrugte han ikke chancen - ligesom han havde ramt stolpen helt fri foran mål i første halvleg - 2-1 til Leeds. Titus Bramble kunne ikke styrer sine aggressioner og så rødt i overtiden.

Endnu en spændende kamp blev det, ad Leeds gæstede Watford. Vi kom ellers som planlagt foran via endnu en Jô kasse efter 11 minutter. Wordsworth udlignede i det 43. minut, hvilket gav halvlegsstillingen 1-1. Endnu en gang var Jô på pletten og sparkede Leeds foran - igen - men endnu engang kom Watford tilbage, da Routledge scorede et fremragende mål. Leeds-spillerne jublede da Yannis Tafer bragte Leeds på ret køl, da han i det 80. minut sparkede bolden ind bag en chanceløs Watford-målmand, men han blev fejlagtigt dømt offside. Dog kunne Leeds tage sejren, da Zuculini headede et indlæg i kassen i det 83. minut.

Sådan har Leeds vundet deres første fire Premier League kampe i år. Alligevel er der ikke de store forventninger til de næste kampe, hvor Leeds skal op imod Tottenham, Chelsea og Manchester City. Oversigt over kampe kan ses her.

Det er også blevet til en kamp i ligacuppen, hvor Leeds stillede med deres reservehold imod Millwall, der blev slået 3-1 på et perlemål af Mikkel Thygesen, et andet af Dobson og et skarpretter mål af Tafer.

Ellers er der ikke sket det store ud over, at Max Gradel og den tidligere utilfredse Jô, der ville finde en ny klub, har forlænget deres kontrakter til 2017.

SS af spillere:

Alex Dobson

Hvis i vil have nogel SS af nogen, skal i bare sige til, så vil de blive lagt her.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #166: 24 Jun 2010, 15:21 »

Ved ikke om jeg burde afsløre det her, men det gør jeg, fordi jeg ikke kan sidde med det her alene. Den perfekte sæsonstart er nu en realitet. 3-0 over Tottenham, hattrick af Jô og 2-0 over Chelsea mål af Jô og Aguilar, begge kampe på udebane. Nu venter City... Opstemt

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #167: 24 Jun 2010, 15:35 »

5-2 over City!!! Det er det sidste i vil høre inden Vinteropdateringen.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #168: 25 Jun 2010, 10:12 »

Det er jo en helt fantastisk sæson start du har fået Wink Super spillere du har fået hentet ind og rigtig dejligt at Jo og Dobson fortsætter deres super spil.

Ser meget frem til Vinter updaten Wink

KIU

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #169: 28 Jun 2010, 23:54 »

Hey Vmanstar, hvordan går det med spillet? Synes det er noget tid siden vi har fået en opdatering Wink

Ser frem til at høre mere

Ariana Grande
Manager

« Svar #170: 01 Jul 2010, 02:41 »

Hvae Vmanstar er du gået helt i stå eller hvad?

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #171: 01 Jul 2010, 18:06 »

Jeg kunne også godt snart tænke mig at høre lidt nyt Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #172: 03 Jul 2010, 14:18 »

Så er jeg kommet hjem fra Oure, hvor jeg i denne uge har været på sommerhøjskole Opstemt

Jeg er helt flad, så jeg ved ikke, om der kommer en opdatering i dag, men jeg har spillet helt hen til februar.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #173: 04 Jul 2010, 10:58 »

Så er jeg kommet hjem fra Oure, hvor jeg i denne uge har været på sommerhøjskole Opstemt

Jeg er helt flad, så jeg ved ikke, om der kommer en opdatering i dag, men jeg har spillet helt hen til februar.

Du skylder i hvertfald snart en update Wink Vi er mange der har ventet på dig.. Hehe.

Glæder mig til at høre mere om det her fanatiske spil Peace

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #174: 04 Jul 2010, 18:18 »

Godt at høre at der stadig er gang i dig vmanstar Smiley
- Vi var vist nogle stykker der begyndte at undre os lidt Smiley

Jeg ser frem til næste update Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #175: 04 Jul 2010, 18:21 »

En update er lige på trapperne, jeg skal bare lige spise først og uploade SS'

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #176: 04 Jul 2010, 18:23 »

Lækkert Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #177: 04 Jul 2010, 19:57 »

Lyder rigtig godt vmanstar Wink ser frem til at høre mere

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #178: 04 Jul 2010, 23:17 »

Halvår

Endnu engang har manager, Nigel Martyn, været rigtig aktiv i et transfervindue. Endnu engang har Leeds United været det mest handlende holdt, ligesom i sommertransfer-vinduet. Når man tæller begge transfervinduer med, har vi i alt købt for 450 millioner, dog betales alle over 48 måneder, og solgt for 127 millioner, alle betalt kontant. Ind er kun kommet stortalenter og så blev der lejet en rotationsspiller til den centrale midt, Luca Cigarini, med en frikøbsklausul på 40 millioner. To af de indkøbte talenter, der lige pt. har bedste stats, Luca Lancini og Malte Bunjes. Ud er røget en masse ungdomsspillere på leje, Rasmus Lindgren, Kasper Schmeichel, Vincent Kompany og Jonathan Howson. Transferoversigt kan ses her.

Ligaen
Det har virkelig kørt på skinner for Leeds United og Nigel Martyn i Premier Division. Man kan heller ikke påstå at have været uheldige, men hvis man kigger bort fra det, har klubben leveret mange taktiske genistreger, bl.a. da man slog Tottenham 3-0. Der har dog også hersket stor frustation hos modstanderne, der gang på gang har brokket sig over Leeds' held. Fansene vil især glæde sig over 2-0 sejren over Chelsea, 1-0 rundbarberingen af Manchester United og 7-0 afklapsningen af Watford. Fansene er begyndt at håbe på den første Premier League titel siden tvangsnedrykningen, og det forudsiger eksperterne nu er muligt. Et forspring på 5 point og 1 kamp mindre - for ikke at glemme et hold, der er i sit livs form. Hvem ved, måske er det i år, at Leeds United hiver pokalen hjem.

Ligacuppen
Også her er Leeds ved at udføre mirakler. 3-1 imod Millwall, 4-2 blev Bristol City besejret inden Stoke City fik en lussing med hjem fra Elland Road på 5-0. I kvartfinalen trak vi Tottenham. Vi vidste det ville blive en hård forhindring, men i baghovedet lå 3-0 sejren tidligere på året, så spillerne troede på det. Og sikke en kamp! Selvom Tottenham ikke stillede i aller stærkeste opstilling fik de et nederlag de sent vil glemme. Igennem en hel kamp blev deres mål bombaderet, og da der var gået 93 minutter kunne Totteham-spillerne kigge på måltavlen og se scoren 6-1 i Leeds' favør. I semifinalen ventede æskerivalen Manchester United. Efter en meget lige kamp kunne United trække sig sejrrigt ud med en 2-1 sejr. Derefter ventede den vildeste kamp i hele min trænerkarriere.

Først scorer Jô (hvem ellers) i det 3. minut på straffe. 6 minutter senere var Tafer så på pletten og afsluttede en fabelagtig solotur med at passere Ben Foster i målet. Leeds fansene kunne dog kun juble til det 19ende minut. Owen Hargreaves sendte et overrumplende langskud lige op i trekanten, hvilket tilbagelod Wayne Hennessey uden chance. 2-1 var halvlegs-resultatet. Endnu engang gik der kun 3 minutter efter, at dommeren fløjtede op til, at Jô havde scoret. Desværre fik først Danny Welbeck reduceret,, og senere fik Wayne Rooney udlignet. Aldrig før havde der været så stille på Elland Road. Dog gav Franco Zuculini Leeds håb, da han i det syvogfirsindstyvend e minut sender Leeds foran. Leeds får ikke scoret flere mål, hvilket ville sende Manchester United videre på udebanemål. Men så indtraf den mærkeligste begivenhed. Dommeren dømte forlænget spilletid. Der skete ikke noget i de 2x15 minutter, men i det 121. minut skete det så. Helten, Jô, banker bolden ind i nettet. Der går fem sekunder før folk tror på, at det skete, men så brød jublen også ud. Taget lettede og der var fest i gaderne. Leeds var i en finale efter så mange år. 5-3 var slutresulatet.

Regel undtagelsen - Ligacup kampe

Leeds er kommet i FA-Cup femte runde, hvor man skal op imod Tottenham efter man slog Rotherham 4-1 og West Ham 2-1.

Nogle spillere er blevet sikret pga. kontraktudløb. Her er der tale om; Ognjen Vukojevic, Barreto og Jérôme Boateng.

Ungt talent: Næsten alle gange er den udlejede Phil Jones blevet månedens unge spiller, og når han ikke er blevet det, har han alligevel haft højeste gennemsnits bedømmelse. Han har uden tvivl noget af æren for at Leeds ligger, hvor de ligger.

Bomber: Tja, Jô har jo bare bombet derudaf. Helt fortjent med prisen.

Verdensholdet: Det siger måske noget om, hvorfor Leeds kan ligge som de gør. Kun én engelsk spiller i startopstillingen, og han er fra Leeds. Ellers er der kun én på reservebænken, nemlig Fernando Torres.

Hvis i vil have nogel SS af nogen eller noget, skal i bare sige til.

« Seneste Redigering: 05 Jul 2010, 10:15 af vmanstar » Logged

Legenden
Manager

« Svar #179: 04 Jul 2010, 23:22 »

Så kom den update. Meget flot må jeg sige! Wink

Må jeg se Alex Dobson? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010