Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1133 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2010
Kategori: Idéfabrikken FM2010
Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
48
Forfatter
Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd] (Læst 211829 gange)
Legenden
Manager
Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
«
Svar #120:
14 Jun 2010, 01:58 »
Jeg er nået til december nu, så der kommer en update senere i dag. Sikkert efter Danmark-kampen eller noget i den stil.
Citat af: tubbe610 13 Jun 2010, 22:18
Er Kasper Schmeichel stadig en god keeper når man når det niveau som det jo trods alt er at spille Premier League
Ps. God update
Udover han har været skadet i én måned, og niveauet i ligen taget i betragtning, så er han en udmærket målmand. Han har det selvfølgelig svært, fordi det er et helt andet niveau, men han har haft nogle gode redninger, der har betyder point i nogle kampe.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #121:
14 Jun 2010, 08:26 »
Lyder rigtig godt Niklas, Ser frem til at høre mere om hvordan det går i vores første sæson i PL
Legenden
Manager
«
Svar #122:
14 Jun 2010, 22:43 »
Heps, så er det igen blevet tid til en lille opdatering fra mig af. Det har været en blandet periode, hvor det er blevet til et tidligt exit i en turnering, samt en en stor sejr i en anden. Læs med om Leeds! Jeg er nået frem til februar og lige overstået transfervinduet, hvor der ikke skete det helt store. De transfers, der er foretaget, kan dog ses
her
.
Juan Valera (leje)
Robert Moyo (DKK 2.100.000)
Efter min overbevisning, har vi et problem på backerne. Der er ikke rigtig nogle alternativer og N'Daw har vist sig at være en bisse og en landsholdsspiller, der er væk i hele januar måned. Højrebacken Wilson lakker lidt efter i niveau, så jeg lejede den spanske højreback/wing i Roma. Der blev betalt 6 mio. kr., og han er her resten af sæsonen. Har har spillet 4 kampe ind til videre, og hans snit ligger på 7,35! Den næste, jeg købte, var Robert Moyo. Han er en 16-årig regen, der skal vogte buret om nogle år. Han har ifølge talentspejderne potentialet til at blive bedre end Kasper Schmeichel.
Oscar Trejo (DKK 27.000.000)
Der var jo ikke flere penge til overs i sommerpausen, så for at kunne få råd til de to spillere, solgte jeg Oscar Trejo. Han bad selv om at komme på transferlisten, da han ikke fik noget spille tid pga. denne sæsons angrebspartnere: Jô og Yannis Tafer, der har bombet løs. Da Reading bød 27 mio. kr. for en angriber, der kun har fået en kamp i sæson, valgte jeg at sige ja. Der har han forresten fået seks kampe, hvor det også er blevet til to mål.
Colchester: 4 – 0
Manchester United: 0 – 2
I Liga Cuppen er det ikke gået specielt godt, må jeg erkende – det har dog også været under nogle svære forhold! I anden runde, da vi kom ind i turneringen, mødte vi Colchester. Kampen blev vundet 4-0 på mål af N'Daw, Kacar og Jô gange to. Runden efter stødte vi sammen med mægtige Manchester United på udebane. En udmærket kamp fra vores side, men desværre blev Mark Wilson skadet efter 23 minutter. United vandt kampen 2-0, men de scorede først i det 77. minut, mens det sidste mål kom i overtiden af Wayne Rooney. De stillede op i stærkeste opstilling, hvis vi ser bort fra de skadede spillere. Et kedeligt exit på turneringen. Grafisk overbliv over kampene kan ses
her
.
Swansea: 4 – 3
Bristol City: 7 – 1
I FA Cuppen er vi stadig med. I 3. runde mødte vi Swansea, der faktisk var favoritter. Efter ni minutter bragte Andy Reid os foran, men minuttet senere udlignede Jason Banton. Yannis Tafer scorede efter 20 minutter. Joe Allen udlignede igen 10 minutter senere. I det 41. minut reddede Kasper Schmeichel straffespark, men ved halvlegen stod den alligevel 3-2 til Swansea. Efter pausen satsede jeg offensivt, og det gav pote. I det 82. minut udlignede Jonathan de Guzman og i overtiden sikrede Sofiane Hanni os videre avancement i turneringen! Runden efter mødte vi Bristol City, hvor første kamp blev 1-1 på udebane. På hjemmebane stillede vi dog i stærkeste opstilling, og vi vandt hele 7-0. I næste runde venter Ipswich, der burde være en overkommelig modstander. Grafisk overbliv over kampene kan ses
her
.
Stillingen
Chelsea: 1 (55)
Manchester United: 2 (54)
Arsenal: 3 (51)
Manchester City: 4 (48)
Tottenham: 5 (41)
--------------------------
Burnley: 9 (38)
Middlesbrough: 10 (32)
Leeds: 11 (32)
Stoke: 12 (30)
West Ham: 13 (30)
Premier League er kommet i gang, og inden turneringen var skudt i gang, lød vores medieprognose på en 16. plads. Vi kom fantastisk i gang, og efter de tre første runder lå vi nummer et foran Manchester United pga. målscoren. Derefter er det dog gået rimelig meget ned ad! Men allerede i kamp nummer 2 fik vi en stor sejr på 7-1, hvor Jô scorede fem mål – 2 af dem var på straffespark, men det tager bestemt ikke pynten af hans flotte præstation. Men efter tre gode kampe blev det til 5 kampe i træk med nederlag og uden mål! Kampene mod West Ham og Birmingham burde havde endt anderledes. Så kom vi igen ind i en god stime med 4 kampe i trak uden nederlag, men så kom den dårlige stime igen: 8 kampe i træk uden sejr, dog med to uafgjorte. Men så er vi heldigvis ubesejret i de seneste seks Premier League kampe, hvor vi bl.a. har slået Tottenham 3-1. Vi har dog også været über uheldige i nogle kampe,
denne
og
denne
viste bl.a. vores uheld. Et mål i dommerens 5. minuts overtid, hvor der kun var lagt tre minutter til! Grafisk overbliv over kampene kan ses
her
.
Jô – Tafer
Reid/Snodgrass – Guzman/Thygesen
Lindgren – Aguilar
N'Dow – Kompany – Kacar – Valera
Schmeichel
Der er mange spillere i truppen, men disse spilere er blevet brugt mest. Jeg har spillet med mange forskellige taktiker. I den første gode periode brugte jeg samme opstilling som i træningskampene. Derefter skiftede jeg til en 4-1-3-2, som det gik godt med. Det gik så ned af bakke og jeg skiftede igen. Til sidst fandt jeg frem til den samme som i starten af sæsonen, og den holder stadig vand. Jeg roterer meget rundt på midtbanen og på kanterne. Angrebet er det samme for det meste, medmindre der er skader eller træthed. Forsvaret er også stort set med de samme spillere, der bliver dog roteret lidt rundt mellem dem. Taktikken kan ses
her
.
Så har I endnu en gang fået et indblik i min første periode i klubben, og jeg regner stærkt med at vende tilbage med en sæson afslutning i morgen: Glæd jer. It's gonna be legen - wait for it - dary!
«
Seneste Redigering: 14 Jun 2010, 23:05 af NicklasJakobsen
»
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #123:
14 Jun 2010, 22:51 »
Super update Niklas! Det var en god sum penge du fik fra Trejo når han kun havde spillet 1 kamp
Synes en 11 plads ind til videre er mere end godkendt!
Hvordan ser det ud med vores økonomi?
KIU!!!
Legenden
Manager
«
Svar #124:
14 Jun 2010, 22:56 »
Mange tak, økonomien ser selvfølgelig lidt anderledes ud nu, hvor der er blevet brugt flere penge og bruges flere penge. Men det kommer med i sidste update, kan du tro
Legenden
Manager
«
Svar #125:
14 Jun 2010, 22:59 »
Der har desuden været en masse tilbud fra klubber og lande.
Fiorentina, Lazio, Espanyol, Uruguay osv...
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #126:
15 Jun 2010, 09:13 »
Okay, godt at se at ens arbejde bliver anerkendt af andre
Ser frem til næste update
Legenden
Manager
«
Svar #127:
15 Jun 2010, 13:31 »
Jeg skal lige være sikker: Næste update går også hen og bliver den sidste, ikke?
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #128:
15 Jun 2010, 14:21 »
Citat af: NicklasJakobsen 15 Jun 2010, 13:31
Jeg skal lige være sikker: Næste update går også hen og bliver den sidste, ikke?
Jo, hvis du spiller sæsonen færdig, skriver en update og så sender spillet videre sådan har vi andre gjord
Legenden
Manager
«
Svar #129:
15 Jun 2010, 18:05 »
Nå, så blev det tid til den sidste opdatering fra mig af – desværre. Det har været en god og spændende sæson, som jeg personligt synes vi har fået meget ud af. Så jeg håber da jeg får en sæson mere, når vi når længere frem i spillet. For at se, hvordan det er gået det sidste år, så tag da også lige et kig
her
og
her
. Let's go!
Ipswich: 4 – 1
Middlesbrough: 1 – 0
Chelsea: 1 – 0
Aston Villa: 2 – 5
I FA Cuppen skabte vi en mindre sensation, men det var dog ikke uden problemer. Kampen mod Ipswich blev afgjort over to kampe, da første kamp endte 1-1 på et sendt mål af Jô, heldigvis viste vi klassen på hjemmebane, hvor vi besejrede dem 4-0. Kampen efter var det Middlesbrough, der stod på tur. De fik et rødt kort i første halvleg, som gav os mere boldbesiddelse. Det udnyttede Yannis Tafer kort inde i anden halvleg, og det resultat holdt hele vejen – semifinalepladsen var en realitet! Skrækmodstanderen ventede desværre der: Chelsea! Vi overraskede og vandt kampen på et mpl af Mikkel Thygesen i det 87. minut, men Chelsea må ærgre sig en del: 3 skud på træværket og 4 åbne chancer – Kasper Schmeichel var i sit es. Nu skulle Aston Villa besejres, det startede dog ikke for heldigt. Bojinov scorede for Aston Villa i første halvleg, men så kom Yannis Tafer i gang: Et mål i det 51. og 64. minut og vi var foran, men så faldt vi igennem. I de efterfølgende 15 minutter blev der scoret 3 mål imod os, og kampen sluttede 5-2 til Aston Villa. Kampene kan ses
her
.
Stillingen
Manchester United: 1 (81)
Chelsea: 2 (81)
Manchester City: 3 (76)
Arsenal: 4 (66)
Aston Villa: 5 (63)
--------------------------
Everton: 11 (49)
Burnley: 12 (48)
Leeds: 13 (47)
West Ham: 14 (46)
Stoke: 15 (44)
Lad mig sige det sådan: Vi indfriede forventningerne fra bestyrelse, vi undgik nedrykningen. Vi endte også højere, end vi var blevet spået til – så alt i alt var det jo en udmærket sæson. Det var en meget tæt sæson, der var bl.a. kun tre point op til tiende pladsen. Alt var tæt, undtagen helt i bunden og mesterskabet blev først afgjort i sidste runde, hvor Chelsea smed mesterskabet på gulvet. 0-0 mod West Ham, men Manchester United vandt 4-0 over Sunderland. Det har været nogle udmærket resultater i den sidste halv sæson, hvor vi har været indblandet i nogle yderst målrige opgør: Kig på disse to kampe, hvor det blev til et nederlag i
denne
kamp, mens det blev til en flot sejr i
denne
kamp! En godkendt sæson, der lægger op til en ny spændende sæson, der snart starter igen. Grafisk overbliv over kampene kan ses
her
.
Jô – Tafer
Reid – Guzman
Lindgren – Aguilar
N'Dow – Kompany – Kacar – Valera
Schmeichel
Jeg fandt langt om længe mit favorit opstilling, samt mine favorit spillere til opstillingen. Reid har vist sig at være verdensklasse på sin kant, og han har været en af sæsonens bedste spillere – at han så kom på en fri transfer, gør det kun endnu bedre. På den anden fløj spillede Guzman det meste af sidste halv sæson pga. skader blandt de andre spillere. På midten spillede Rasmus Lindgren og Abel Aguilar, der også gjorde det fortrinligt. I centerforsvaret var det Kacar og Kompany, der overstrålede Mokoena, Gohouri og var de ellers hedder. Backerne var også sikre: Juan Valera havde et snit på 7,05 – der var desværre bare ikke råd til at købe ham fri, så det gjorde Ajax desværre. På den anden back var det N'Dow, der regerede. Målet blev vogtet af den danske Kasper Schmeichel, som har haft en god sæson. Angrebet har været fantastisk i år, hvor Tafer og Jô har scoret over 50 mål tilsammen i denne sæson. Andet statistik: Kun ti spillere scorede for Leeds i hele sæsonen, alligevel var de et af de mest scorende hold. Taktikken kan ses
her
.
Carlos Tevez – 23 mål, 33 optrædener
Jô: 21 mål, 37 optrædener
Yannis Tafer: 20 mål, 36 optrædener
To fra Leeds endte på topscorer listen, desværre kom ingen af dem på første pladsen. Carlos Tevez, der nu har vundet denne titel tre sæsoner i træk, scorede nemlig to mål mere – selv om han spillede 3-4 kampe mindre end de to Leeds-spillere. Det var den eneste pris, hvor nogle fra Leeds viste sig rigtigt frem. Ellers kom Yannis Tafer også på
Spillernes udvalgte hold
, dog kun som udskifter. Men denne unge franskmand har haft en fantastisk sæson, som desværre også blev hans sidste sæson i Leeds, da han vendte tilbage. Jeg lavede en forespørgelse på ham, og de ville ikke sælge ham. Så der skal nogle monetter på bordet, før han kommer tilbage i hvert fald. Men jeg kan anbefale ham til de næste i rækken!
Derudover var der nogle, der ville se økonomien, som kan ses
her
. Den har haft en nedadgående kurve, men er så småt på vej op igen. Jeg kunne ikke finde Niekis profil, så jeg kunne ikke sende savet til ham – derfor har jeg lagt det op i dette indlæg, så der skal bare trykkes på ”Leeds download”, og så kan det hentes. Derudover kan andre også spille på det for sjov, hvis de har lyst. Jeg sender hermed spillet videre og ønsker Jer andre held og lykke!
LEEDS DOWNLOAD
Tryk her for at hente spillet
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #130:
15 Jun 2010, 18:16 »
Helt fanatisk update Niklas, rigtig surt vi ikke slog Villa i FA Cup Finalen. Men i og med at Villa blev nummer 5 kommer vi vel i Euro Leauge ik?
Surt vi mister Tafer igen, det var da en vild sæson han havde sig, men ser vi på de gode ting er det at vi beholder Jo, medmindre vi altså modtager et vildt tilbud på ham
Håber Niekis får downloadet spillet idag så vi måske kan få en update mere senere idag
Det er godt nok et af de fedeste spil jeg længe har haft gang i
Legenden
Manager
«
Svar #131:
15 Jun 2010, 18:19 »
Ja, det var ærgerligt med Aston Villa. Jeg troede virkelig, at jeg havde dem, men så kom Milner i gang for dem. Og jeg ved det faktisk ikke, jeg tror det. Jeg har ikke fået nogen besked om det, men jeg håber det!
Håber også han snart kommer i gang, så vi kan få flere updates
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #132:
15 Jun 2010, 18:47 »
Vi må krydse finger for vi får en billet til Euro Leauge
Har du nogen forslag/anbefalinger til næste spiller i rækken? Nogen spillere der er værd at kigge på eller nogen på fri transfer som er must buy? Vi kan jo godt hjælpe hinanden lidt
Lavezzi
Gæst
«
Svar #133:
15 Jun 2010, 18:50 »
I kommer ikke i Euro Leauge.
Det er kun, hvis man taber til holdet, der vinder ligaen.
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #134:
15 Jun 2010, 18:52 »
Citat af: Lavezzi 15 Jun 2010, 18:50
I kommer ikke i Euro Leauge.
Det er kun, hvis man taber til holdet, der vinder ligaen.
Arrrh Damit
Havde ellers lige håbet
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
48
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »