|
Chicharito
|
|
Den nyeste patch? Hva da`?  Bare pga. overvejelser omkring en spiller  - Han er nemlig bedre i den nyeste patch så vidt jeg ved
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Bare pga. overvejelser omkring en spiller  - Han er nemlig bedre i den nyeste patch så vidt jeg ved Hehe glæder jeg mig da til at se hvem det så er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jeg har ikke købt ham her endnu. Men jeg forhandler.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Jeg har ikke købt ham her endnu. Men jeg forhandler..  Okay super.. Kommer der en update efter transfer vinduet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jeps.. Jeg arbejder allerede på updaten, men transfervinduet er endnu ikke færdigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Jeps.. Jeg arbejder allerede på updaten, men transfervinduet er endnu ikke færdigt  Super, ser frem til at se hvilket spillere du har skaffet til klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Lukaku Canales Verratti hvis det er fra 2010 de blir gode 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Det vidste jeg godt - men tak for rådet alligevel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Til info er jeg nu kommet til d. 10. august. Jeg forventer at lægge en update op inden midnat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Det vidste jeg godt - men tak for rådet alligevel  ´de 3 spiller var nu også mit gæt på "Dit"/vores Scoop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Til info er jeg nu kommet til d. 10. august. Jeg forventer at lægge en update op inden midnat  Du har sgu lidt travlt så 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jeg har skrevet updaten stort set færdig. Mangler bare lige at spille et par kampe før den 1. september. Og så skal jeg lige have lavet et par SS. Så det burde ikke tage så lang tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Lyder ret nice det her, trist der er lukket for tilmeldingen men skal da helt klar følge med i hvordan det går jer 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvordan kan det egentlig være, at der er lukket for tilmeldingen?
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
PuumBaa
|
|
dejligt at se i køre videre drenge 
|
|
|