home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1104 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Videregivende Spil [Leeds Utd]
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende Spil [Leeds Utd]  (Læst 211549 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende Spil [Leeds Utd]
« Svar #630: 25 Sep 2010, 21:36 »

Er ved at have savet igen for at se om det virker nu, havde ellers lige fået lavet nogen gode indkøb og salg men så røg strømmen Skuffet
Nej nej nej.

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #631: 25 Sep 2010, 21:38 »

Hver gang jeg vil ind og se på vores eget eller et andet hold får jeg en fejl hvor der står : not well-formed (invaild token) at line 1 of views-v1-s10-id1886155874.xml HVAD FANDEN BETYDER DET??

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #632: 25 Sep 2010, 22:46 »

Jeg er fuldt igang med spillet og kan starte med at sige at starten på sæsonen er super genial! Vores første målmand Colella er skadet og 2 målmanden Arie Homan er ved at overtage pladsen nogen fanatiske kampe i kassen, i det 2 sidste kamp har han taget 2 stk. straffespark og holdt målet rent!!!

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #633: 25 Sep 2010, 22:52 »

Lyder godt, hvornår regner du med update?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #634: 25 Sep 2010, 22:54 »

Imorgen når jeg har været ude at spille fodbold kamp. Så bliver nok i morgen aften.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #635: 25 Sep 2010, 23:22 »

Dejligt at det går så hurtigt for tiden! Opstemt
Blive spændende at se hvad der sker i klubben i din regeringstid, Sj1986 Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #636: 26 Sep 2010, 20:30 »

Leeds United

Intro:

Efter at have kigget holdet igennem tænkte jeg at det var på tide med
lidt udrensning i truppen, ældre og mætte spillere skulle hurtigt videre til nye klubber
og gerne så vi kunne tjene en lille pose penge på dem, og ind skulle hentes
unge og sultende spillere.

Efter stor overvejelser med taktikken har jeg valgt at køre videre med den
som thebarber har udviklet til vores hold da det ellers ville blive for dyrt at
skulle ud og købe 2 stk. verdens klasse backs.

Jeg blev fanget af muten, vmanstar og NicklasJakobsens vision om at vores hold
skulle præges af engelske spillere og det kan også ses med de indkøb
der er blevet lavet til klubben.

Transfers:

Ind:
Sam Kent – Fri - http://img836.imageshack.us/img836/8308/kentm.jpg
Chris Boyd – 50 mio. - http://img178.imageshack.us/img178/4030/boyd.jpg
Matthew Talbot – 90 mio. - http://img826.imageshack.us/img826/2953/talbot.jpg
Gauthier Moreno – 95 mio. - http://img714.imageshack.us/img714/1925/morenou.jpg
Alex Zappatore – 67,50 mio. - http://img695.imageshack.us/img695/4327/zappatore.jpg
Adam Semper – 32 mio. - http://img84.imageshack.us/img84/9085/semper.jpg

Ud:
Gino Hol – 385 mio.
Kim Lykke – 82,5 mio.
Jabu Mhlongo – 140 mio.

Træningkampe

FA Community Shield

UEFA Super Cup

Premier Division

Champions League

Carling Cup

Jeg har aldrig prøvet noget så vanvittigt som den her kamp mod Man Utd. Jeg er bagude 2-0  med 12 min. tilbage af kampen, jeg får så udlignet og vi kommet i overtid. I overtiden kommer jeg bagud 3-2 men Marcelo får udlignet, Marcelo gør det så til 3-4 men i sidste minut af overtiden udligner Ali Altun og kampen går i straffe, og som i kan se ender kampen 15-14 til Man Utd og vi er ude af Carling Cuppen efter 3 runde

Bonus Info

Som skrevet før i tråden så er der sket et lille skifte på målmandsposten hvor Arie Homan har overtaget trøje nummer 1 fra Gisueppe Colella, dette skete efter Colella var ude med en skade og Homan greb så chancen og i de 2 første kampe reddede han 2 straffespark og så var jeg solgt, han har holdt et stabilt niveau og har indtil videre holdt målet rent i 7 ude af 12 kampe. Herunder kommer der screenshorts af begge målmænd så i kan se deres stats.

Arie Homan

Colella

Dette er så første update fra mig, prøver at få spillet videre her i løbet af de næste par dage, men jeg er rimlig presset med tid, pga. arbejde + fodbold. Så skal prøve at finde lidt tid om aften når kæresten er blevet smidt i seng Wink Håber i kunne lidt den første update fra min side og glæder mig til at høre jeres kommentar

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #637: 26 Sep 2010, 22:10 »

Der er dog et problem i klubben, pengene fosser ud af klub kassen, hver mdr. kør vi med et underskud på mellem 50-100 mio. Det er spiller lønninger som tager en stor del af pengene. Nogen af jer der har en ide til hvad vi kan gøre?

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #638: 26 Sep 2010, 22:19 »

Puha, det er godt nok et stort underkud at slæbe rund på :/

Hvor mange af udgifterne går til personale lønninger? Og kunne man evt. spare her uden, at det ville forringe træningen og andet?

Kan godt lide, at du har købt meget engelsk ind, en ting jeg blandt andet har været fortaler for. Elsker købet af Sam Kent, jeg ved godt, at det var thebarber, der købte ham. Jeg hentede selv Sam til klubben i min første periode, og det var virkelig med sorg og vrede, at jeg så ham forlade klubben for en slik, hvis man kan kalde 175 millioner for det...

Det ser jo godt ud i ligaen og Champions League Peace

Kan man få et SS af Johnson? Han er jo min øjesten, og jeg siger dig; Han bliver verdens bedste, hvis han bare får tid og plads! Thumbs Up

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #639: 26 Sep 2010, 22:27 »

Puha, det er godt nok et stort underkud at slæbe rund på :/

Hvor mange af udgifterne går til personale lønninger? Og kunne man evt. spare her uden, at det ville forringe træningen og andet?

Kan godt lide, at du har købt meget engelsk ind, en ting jeg blandt andet har været fortaler for. Elsker købet af Sam Kent, jeg ved godt, at det var thebarber, der købte ham. Jeg hentede selv Sam til klubben i min første periode, og det var virkelig med sorg og vrede, at jeg så ham forlade klubben for en slik, hvis man kan kalde 175 millioner for det...

Det ser jo godt ud i ligaen og Champions League Peace

Kan man få et SS af Johnson? Han er jo min øjesten, og jeg siger dig; Han bliver verdens bedste, hvis han bare får tid og plads! Thumbs Up

Sidste mdr. blev der brugt næsten 19 mio. på stabslønninger og over sæsonen indtil videre er der brugt 80 mio. Sidste sæson blev der brugt 218 mio.

Det er vores spillere der trække de vilde lønninger. Har overvejet at sælge Issa og så bruge Jonhson fast, Issa er utrolig meget skadet og hans kondition er helt i bund næsten hver kamp. Så han ryger nok til vinter.

Så SS af Jonhson har du her Wink

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #640: 26 Sep 2010, 22:30 »

Synes det lyder som en god idé at sælge Issa, hvis han er så meget skadet... Da jeg havde spillet, var han også skadet over halvdelen af sæsonen og helt til jul i den næste sæson....

Og at have en mand på bænken som Johnson.... Og så er han endda englænder.... Håber du får rokeret en del, så der er plads til alle de lovende unge spillere.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #641: 26 Sep 2010, 22:31 »

Synes det lyder som en god idé at sælge Issa, hvis han er så meget skadet... Da jeg havde spillet, var han også skadet over halvdelen af sæsonen og helt til jul i den næste sæson....

Og at have en mand på bænken som Johnson.... Og så er han endda englænder.... Håber du får rokeret en del, så der er plads til alle de lovende unge spillere.

Alle de unge spiller får godt med spille tid, jeg skiftet tit ud fra kamp til kamp. Så de skal nok udvikle sig Wink

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #642: 26 Sep 2010, 22:32 »

Det lyder godt Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #643: 26 Sep 2010, 22:55 »

Lækkert med update Sj1986. Hold kæft hvor det kører på skinner med de updates for tiden! Opstemt

Genialt at vi har udskiftet Hol med Kent og tjent 385 mio på det. Rent scoop! Opstemt
Synes også det er i orden at du har solgt Mhlongo da han vel efterhånden var 30 år ca.(?). Så kan vi give mere spilletid til Johnson, Saunders og de andre MC'ere Smiley
Det er lidt af et luksusproblem vi har på keeperposten med to så gode spillere. Lad os se om Homan gør sig fortjent til tilliden Smiley

Ærgerligt med vanvidskampen mod United. Men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Ser frem til at høre mere Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #644: 27 Sep 2010, 21:31 »

Leeds United

Forord:

Januars transfer vindue er lukket og sæsonen køre på skinner, det har været et meget stille vindue, det eneste der er sket er at Sonny Issa er blevet solgt til Real Madrid for 400 mio. over 48 mdr. og så er der der signet en ny ung målmand som skal være 3 målmand når Akinfeev forlader klubben efter sæsonen da hans kontrakt udløber. Den nye målmand hedder Georges Oumarou og kommer på fri transfer fra Udinese. Som i kan se på de SS der kommer nedenunder er vi suveræne i alle tunerrninger og vi bliver svære at hente i PL. Vi har et rigtig stort problem i klubben, pengene forsvinder ud at vores klub kasse, i skrivende stund ligger vores balance på 47 mio kr. selvom jeg i denne sæsonen har et transfer overskud på små 700 mio kr. Nederst i denne update vil jeg poste screenshots af vores økonomi så i andre kan se den og give gode råd til hvordan vi kan begynde at køre med overskud hver mdr.

Georges Oumarou:

Premier Division

Champions League

FIFA Club Wold Cup

FA Cup

Vigtige Spillere:

Arie Homan er en spillere der virkelig har overrasket mig positivt, greb som skrevet i sidst update chancen da Colella var ude med en skade og indtil videre har Homan spillet 26 kamp og i 15 af de kampe har han formået at holde clean sheet!

Antony Johnson vores unge engleske diamant. Efter salget af Sonny Issa er Johnson gået ind på den centrale midtbane og taget et utroligt stort ansvar. Han har indtil videre spillet 28 kampe i sæsonen og scoret ikke mindre end 10 mål og med en gns. bedømmelse på 7,57 har han været en rigtig vigtig spiller for os.

Dominique Heiniger, holdets anføre og topscore er ikke til at stoppe i den her sæson. Han er og bliver holdets store stjerne. Han har indtil videre spillet 31 kampe i sæsonen og scoret 29 mål, lagt op til 15 mål og har en gns. bedømmelse på 8,16 DET ER JO VANVITTIGT!

Marcelo, vores lille brasilianske troldmand ligger i mellemrummet mellem midtbanen og angriberne og levere den ene guld bold efter den anden og med hans farlige langskud har han indtil videre i sæsonen været en en mands hær. Han har indtil videre scoret hele 19 mål og lagt op til 25 mål. Hans gns. bedømmelse ligger på 7,95

Økonomien:

Her kan i så se vores økonomi, hvis i ud fra de her tal kan komme med nogen gode råd til hvordan vi får vores økonomi på ret køl vil jeg meget gerne høre fra jer! Synes vi er meget presset! Verdens bedst klub skal ikke køre med underskud hver mdr.

Håber i kan lide denne update og de ting jeg gør med holdet! Ser frem til at høre jeres Ris & Ros!! Så kom glad med jeres kommentar Smiley

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010