Leeds United 2021-22
Så er jeg færdig og det gik hurtigt, det var dejligt at få holdet igen, og dele mine oplevelser med jer.
Men det var nok for denne gang, jeg tvivler på jeg når at få spillet igen, derfor melder jeg mig ud fra nu, vil dog stadig følge med og komme med nogen indslag.
Når det så er sagt, kan jeg fortælle at det har været en rigtig god sæson ifølge mig, jeg kan se det er blevet gjort bedre før, men jeg er ligeglad, dette er den bedste sæson, jeg har spillet personligt, så derfor er jeg rigtig glad, jeg er også rigtig glad for min taktik virkede som den skulle, og i er velkommen til at spille videre med den selvfølgelig.
Som i kan se, har vi vundet
ligaen. Jeg vil endda sige den blev vundet stort, selvom det kun var 11 point, men med den mål forskel kunne man kun vinde.
Jeg er dog lidt ked af vi skulle få 2 "uheldige" nederlag, det første nederlag til Aston Villa, var vi selv uden om, vi spillede ikke godt, men det andet til Chelsea, tabte vi 2-1 på et selvmål og et straffespark.
De sidste kampe.I Cupsene gjorde vi fin figur, men ikke godt nok. Vi vandt
Liga Cuppen, men tabte igen "uheldigt" i
FA Cuppen, på et mål i det 118 minut mod Man Utd. Så jeg kan allerede nu afslører at jeg ikke vandt det hele, det er surt når sådan et nederlag skal sætte stopper for en så god sæson. Men vi må bare komme igen næste år.
I
Champions League, var vi hopla som vi plejer, det blev til endnu en pokal efter en 3-1 sejr over Genoa.
Jeg ville spille den taktik som er der nu, da det er svært at skulle ud at finde nye backs der er gode nok.
Nu har mange af jeres snakket om det er Gina Hol der skal ryge, men jeg er meget i tvivl, da han var den angriber der spillet bedst i denne sæson, han blev også kåret til årest angriber, men han er ved at være der oppe af, og jeg kan ikke se nogen af de andre angriber smutte så det må nok blive ham der skal lade livet.
Så ville jeg gå ud og hente en back up på den offensive midt, du kan godt rykke Dobson eller Greenwood, men hvis du så får en skade i angribet er det et problem, så jeg ville hente en back up der, så ville jeg også hente en
ung back up til angrebet, og lig mærke til jeg siger ung, det er fordi alle vores angriber er 28-29 år, så vi skal bruge en der måske kan tage over, så de bliver gamle og grå. Ellers er det bare at forstærke forsvaret, da vi er så stærkt besat på de andre positioner.
Det var alt for denne gang, jeg bukker og takker for jeg måtte være med.
Leed save