home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 12476 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Brøndby IF
« : 08 Jun 2010, 13:28 »

Her kan i skrive om jeres erfaringer med Brøndby. Transfers, gode råd osv. Jeg selv har et save med Brøndby, hvor jeg er i 2026 og snart får et nyt stadion med plads til 50.000.

Så kom i gang med at dele jeres erfaringer med Brøndby
« Seneste Redigering: 08 Jun 2010, 13:36 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby Tråden
« Svar #1: 08 Jun 2010, 13:33 »

Kan du ikke ændre trådens navn til: Brøndby IF     

Istedet for det nuværende navn, da Brøndby tråden under fodbold har stort set samme navn, og det kan forvirre lidt Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 08 Jun 2010, 13:36 »

Sådan Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 08 Jun 2010, 21:38 »

Her kan i skrive om jeres erfaringer med Brøndby. Transfers, gode råd osv. Jeg selv har et save med Brøndby, hvor jeg er i 2026 og snart får et nyt stadion med plads til 50.000.

Så kom i gang med at dele jeres erfaringer med Brøndby

må jeg ikke lige kort høre om hvordan det er gået og lidt omkring nogle store transfers, overvejer nemlig selv at starte en gem med Brøndby.

men ellers er jeg bare en meget nysgerrig person  funny Rullende Øjne Tunge Grin Wink
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 08 Jun 2010, 21:44 »

Man kan meget hurtigt få skabt sig et meget habilt hold med Brøndby, da de har stort set alle forudsætningerne for dette.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 08 Jun 2010, 21:57 »

Der har ikke været de helt vilde transfers, men af de største der har været kan der nævnes: Robert Lewandowski, Michael Jakobsen, Jakob Poulsen, Artunes, Marco Verratti, Vadim Demidov, Sergey Krivets, Christian Eriksen, David De Gea, Wendel og Gianmarco Zigoni.

Økonomien kan godt være lidt svær at få til at hænge sammen, men har næsten altid en balance på mindst 200 mio. Nu får jeg snart nyt stadion, så får forhåbentlig nogle flere penge den vej. Men det har været et underholdene spil, så hvis du er BIF fan eller kan lide en udfordring, så skal du klart prøve dem Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 08 Jul 2010, 22:33 »

Sidder selv i august 2011 og forsøger desperat at holde Ajax og Chievo væk fra mine spillere, har allerede måttet lade krohn dehli, farnerud, bernburg og kristiansen gå til de gribske opkøbere, har i mellemtiden fundet nogle habile reserver i ungdomskuldende, men det er altså en udfordring ikke at blive forhadt af sine spillere, når man afslår det ene lave bud efter det andet på stamspillerne.

Af store indkøb kan nævnes Rommedahl (fri transfer), Magnus Troest (13 mil), Arnold Kruiswijk (1,8 mil), Marco Verratti, Christian Eriksen, og mine budget slugere, Neymar og Marquinhos (ham fra Internacional) for henholdsvis 90 mil og 50% af fremtidige salg i Neymars tilfælde (yikes, regner med at sælge ham billigt og selv få 50% af fremtidigt salg oven i hatten senere, eller aldrig sælge, potato/potatto) og 38 mil for Marquinhos.

Skal siges jeg startede uden transferbudgetter i første sæson, hvilket af erfaring siger mig at det giver et godt budget efter første sæson (som kun blev åbnet for troest, veratti og arnold som tilsammen var små 25 mil)

ganske tilfreds med mine indkøb, desværre har det kun budt på en 4. plads og en 2. plads indtil nu, men har fået nogle interessant unge gutter som jeg vil se frem til at lege med udviklingen af over de næste par sæsoner mens jeg holder ferie - kan lige afslører at det blandt andet drejer sig om en efter mine forhåbninger, dansk ronaldo/messi og en stor stærk multibenet angriber samt en ny thomas rasmussen (som er højreback) som kom samtidigt med at den "rigtige" TR træk sig tilbage.

god ferie!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 04 Aug 2010, 11:26 »

hej jeg er kommet til sæson 2013/2014
og det har gået okay fint. har vundet et dansk mesterskab og 3 pokal titler.. er kommet direkte i CL pga danmark er noget den 12 plads . har lavet nogle gode indkøb sys jeg selv

første sæsons indkøb og salg
http://img688.imageshack.us/img688/5047/kbogsalg0910.jpg

anden sæsons:
http://img837.imageshack.us/img837/8804/kbogsalg1011.jpg

tredje sæson:
http://img837.imageshack.us/img837/2996/kbogsalg1112.jpg

fjerde sæson
http://img441.imageshack.us/img441/4753/kbogsalg1213.jpg

femte sæson:
http://img843.imageshack.us/img843/7003/kbogsalg1314.jpg

årets målmand 5 gange i træk:d

http://img844.imageshack.us/img844/7051/nnjfdjndsfjndfsdfs.jpg


 
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 29 Aug 2010, 19:30 »

Så er jeg startet op med Brøndby, efter en længere FM-pause.
Jeg har handlet meget ind, og forstærket mig så godt, at jeg er udråbt til favorit til ligaen - hvis man kigger på bookmakerne.

Transfers: http://i121.photobucket.com/albums/o223/Benja_04/Skrmbillede2010-08-29kl192858.png
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 29 Aug 2010, 20:03 »

Så slog jeg lige Besiktas ud af Europa League med 4-0 samlet. Jeg vandt overraskende første kamp 4-0 i Tyrkiet.

Gruppespil!
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 30 Aug 2010, 16:44 »

Jeg har et helt vanvittigt save med Brøndby hvor jeg er i 2015 og har allerede vundet EL og CL ja faktisk alt der kan vindes med klubben.
Klubværdien er blevet helt enorm og er lige omkring 1 mia.
holdet er vanvittigt og har købt dyre spillere men det har også hjulpet på budgettet med to vanvittige handler i form af Nicolas Otamendi til Real Madrid for 330 mil. og Danny Wilson til Man City for den enorme sum af 520 millioner.
Ps. bare spørg til SS... Smiley
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 31 Aug 2010, 11:43 »

Jeg har et helt vanvittigt save med Brøndby hvor jeg er i 2015 og har allerede vundet EL og CL ja faktisk alt der kan vindes med klubben.
Klubværdien er blevet helt enorm og er lige omkring 1 mia.
holdet er vanvittigt og har købt dyre spillere men det har også hjulpet på budgettet med to vanvittige handler i form af Nicolas Otamendi til Real Madrid for 330 mil. og Danny Wilson til Man City for den enorme sum af 520 millioner.
Ps. bare spørg til SS... Smiley

Har du vundet Champions League og Europa League med Brøndby og kun er i 2015 ?
Nu siger jeg ikke du lyver eller noget, men jeg vil gerne se lidt SS ..

-Transfers
-Kampe

Bare sådan lidt af hvert Smiley Lyder sq ret vildt..
Er det helt uden nogen form for hjælp/snyd? ; ))))
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 01 Sep 2010, 14:30 »

ja 100% procent går igang med SS nu
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 01 Sep 2010, 14:51 »

Det skal lige siges at jeg ikke spiller med update. Smiley
Logged

donandres
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 01 Sep 2010, 17:51 »

Jeg har også gang i et Brøndby spil. Her i sæsonen 2012/2013. Jeg har fået 2 andenpladser og har vundet ligaen en gang. Har været i Europa league semifinalen, og ellers været i gruppespillet i Champions League 2 gange.

Har købt og solgt en del. Mit største problem er at jeg næsten ingen penge har. Har netop fået en nyhed om at Bjerregaard træder tilbage, hvilket jeg håber betyder at der kommer en ny formand, som kan give nogle penge. Hvad er jeres erfaringer med Brøndby rent pengemæssigt. Har i oplevet at få flere penge længere hen?
Logged

San Diego Super Chargers

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010