|
plutonium
|
|
 Du har ingen fantasi. :Q Touché, Bave  Dovenskaben er dog mit store problem, så jeg ville foretrække den som en del af det faste smilie-valg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Nove som månedens bruger. Han har sgu været aktiv imo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Jeg synes helt klart du skal have den Bave. Synes du skal have den fordi det er en ære at have dig her  Jeg stemmer som altid på Bave! Uanset hvordan og hvorledes man drejer verden burde han være en stensikker vinder hver gang!
End off discussion!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
okay, det er rimelig fail at jeg rent faktisk brugte google til at stave discussion men så staver et andet ord forkert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
okay, det er rimelig fail at jeg rent faktisk brugte google til at stave discussion men så staver et andet ord forkert  Haha! 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
3.v evaB
Gæst
|
|
okay, det er rimelig fail at jeg rent faktisk brugte google til at stave discussion men så staver et andet ord forkert  Tror ikke Pluto rettede dig, tror bare han understregede din pointe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Tror ikke Pluto rettede dig, tror bare han understregede din pointe.
Som en del af crewet erklærer jeg mig for 100 % neutral i den sammenhæng 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.v evaB
Gæst
|
|
Som en del af crewet erklærer jeg mig for 100 % neutral i den sammenhæng  I think they bought it. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Lad os få lidt gang i den her tråd igen  Vi nærmer os jo slutningen på August og jeg tager med glæde imod forslag, så vi kan finde de rigtige vindere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Liverpool-tråden har endnu engang været fantastisk aktiv, ellers er Arsenal-tråden og United-tråden også rigtig aktive. Så det står vel mellem dem  Og JKJ har virkelig været aktiv også og han har altid gode holdninger og er altid klar på at argumentere for sin sag.
|
|
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Hvis det skal være en fodbold tråd kan jeg kun se Arsenal tråden som en vinder. Der har virkelig været gang i den derinde i denne måned, ikke mindst pga deres ikke eksisterende spiller indkøb og deres nærmest ekstreme mange spillersalg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
|
|
Månedens blog syntes jeg skal tilfalde T1de's blog omkring FC Nordsjælland. Den har holdt et højt niveau igennem længere tid og er både en stilren blog, med et flot skriftlig niveau.
Månedens bruger syntes jeg at JKJ skal hædres med, da han har været utrolig aktiv, og som altid holder et yderst højt niveau i debatterne.
Månedens tråd kan vel næsten kun falde til Arsenal tråden. (de skal have et eller andet at juble over i disse tider) Der har været en masse liv i den tråd på det seneste, hvilket selvfølgelig skyldes den store debat der er omkring klubben i øjeblikket.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Månedens bruger: Newton Heath. Alle hans indlæg i United-tråden er af høj klasse. Generelt deltager han i alle fodbolddebatter, hvor han kan bidrage med noget. Og så poster han ikke som en komplet fucktard - modsat mange andre.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Aug 2011, 19:42 af FurfagNo1 »
|
|
|
|
|
|