home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 112753 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #30: 30 Nov 2010, 22:10 »

Mig som månedens bruger da jeg har været adeles aktiv skabt fin debat og utrolig skarp! Grin
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #31: 30 Nov 2010, 22:14 »

Mig som månedens bruger da jeg har været adeles aktiv skabt fin debat og utrolig skarp! Grin
Synes Bave er en bedre mulighed så.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #32: 01 Dec 2010, 00:07 »

Jeg vil komme med en sen "nominering" af TheX's "Det rigtige midtjylland" og som titlen nu lyder "Turen går til Skotland" - Jeg syntes han har skabt en rigtig solid blog som burde minde os alle om at der ikke behøver være funklende grafik og kongelige formuleringer for at være en rigtig god blog.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Enged
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #33: 01 Dec 2010, 00:13 »

Jeg vil komme med en sen "nominering" af TheX's "Det rigtige midtjylland" og som titlen nu lyder "Turen går til Skotland" - Jeg syntes han har skabt en rigtig solid blog som burde minde os alle om at der ikke behøver være funklende grafik og kongelige formuleringer for at være en rigtig god blog.
Det er lidt sent til november måneds, og ret tidlig til decembers awards, men ellers tak for dit forslag, det er den slags vi rent faktisk kan bruge til noget, i stedet for blot en enkelt linje. Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #34: 01 Dec 2010, 00:14 »

Det er lidt sent til november måneds, og ret tidlig til decembers awards, men ellers tak for dit forslag, det er den slags vi rent faktisk kan bruge til noget, i stedet for blot en enkelt linje. Smiley

Hovsa - Havde helt glemt det var blevet d. 1 december - Nå, det var da ærligt Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #35: 01 Dec 2010, 00:17 »

Mon ikke ItaliensLarsen nupper den alligevel Wink
men du skal have tak for nomineringen alligevel The Red. Du er velkommen til at gøre det igen til sidst i december Opstemt
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #36: 01 Dec 2010, 00:22 »

Mig som månedens bruger da jeg har været adeles aktiv skabt fin debat og utrolig skarp! Grin

Jeg er enig med dig.. Desuden er du sidens svar på Paradise Amalie, alene det synes jeg er nok til du får den ..
Du er utrolig kreativ og opfinder dine egne ord.. "adeles" - aldeles ?
Derudover skriver du en masse indlæg med et budskab der er så stærkt at folk simpelthen ikke kan lade vær med at diskutere med dig.. Dine argumenter sidder altid i skabet - ja siden bedste bruger helt klart..

Kære crew er klar til at overdrage min titel til Fernando Opstemt om ikke andet så er han da hysterisk morsom !! Haha
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #37: 01 Dec 2010, 00:23 »

Jeg er enig med dig.. Desuden er du sidens svar på Paradise Amalie, alene det synes jeg er nok til du får den ..
Du er utrolig kreativ og opfinder dine egne ord.. "adeles" - aldeles ?
Derudover skriver du en masse indlæg med et budskab der er så stærkt at folk simpelthen ikke kan lade vær med at diskutere med dig.. Dine argumenter sidder altid i skabet - ja siden bedste bruger helt klart..

Kære crew er klar til at overdrage min titel til Fernando Opstemt om ikke andet så er han da hysterisk morsom !! Haha

Du må ha' vundet igen denne måned. Du er åbenbart stadig månedens bruger i december! Tillykke til Ashti! Opstemt
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #38: 01 Dec 2010, 00:25 »

Du må ha' vundet igen denne måned. Du er åbenbart stadig månedens bruger i december! Tillykke til Ashti! Opstemt

Tak Søren og det er da helt iorden hvis jeg har fået den igen.. Men er klar til at overdrage tronen til fernando .. forklaring finder du i det indlæg du har quotet Opstemt haha
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #39: 01 Dec 2010, 09:01 »

Hhee tak, men det var blot en stavefejl Ashti - jeg får spat af mit tastatur.... crazy men tillykke med titlen til AaB-eren Peace
« Seneste Redigering: 01 Dec 2010, 11:09 af Fernando » Logged

Dalla
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #40: 01 Dec 2010, 09:25 »

Jeg er enig med dig.. Desuden er du sidens svar på Paradise Amalie, alene det synes jeg er nok til du får den ..
Du er utrolig kreativ og opfinder dine egne ord.. "adeles" - aldeles ?
Derudover skriver du en masse indlæg med et budskab der er så stærkt at folk simpelthen ikke kan lade vær med at diskutere med dig.. Dine argumenter sidder altid i skabet - ja siden bedste bruger helt klart..

Kære crew er klar til at overdrage min titel til Fernando Opstemt om ikke andet så er han da hysterisk morsom !! Haha

Klasse !  Grin
Logged

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #41: 01 Dec 2010, 16:01 »

Klasse !  Grin

Haha .. Jaa det er jo ikke forsjovt jeg fik Måndens bruger sidste måned .. haha ej spøg til side var bare lige i mit sarkastiske hjørne igår ..
Også så jeg Fernandos kommentar som jeg lige tænkte jeg ville køre videre på  Grin hehe


I øvrigt så tillykke til ItaliensLarsen for månedens blog og til Aab-ern med månedens bruger..
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #42: 01 Dec 2010, 18:09 »

Mig som månedens bruger da jeg har været adeles aktiv skabt fin debat og utrolig skarp! Grin

Urtrolig skarp haha  Opstemt Du er var sku så dum at du troede det var et link til din Facebook profil  Grin
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Fernando
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #43: 01 Dec 2010, 18:10 »

Hold nu mund er så pisse træt af dig...
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #44: 01 Dec 2010, 18:17 »

Haha Troller do tell Opstemt Opstemt
Hvilket link ?? Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010