home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 942 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 118804 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #450: 23 Apr 2013, 17:44 »

Hej allesammen!

Så er det snart tid til at finde vinderne af måneden! Så derfor søger jeg lidt input fra alle jer dejlige mennesker! Hold jer ikke tilbage, bare skyd løs! Smiley

Lige lidt ekstra info. Blogs fra blogkonkurrencen tæller ikke. Kun de "normale" og gængse blog fra denne tråd kan nomineres: http://fmfreaks.dk/index.php?board=169.0 Smiley


Hyg jer derude!  Peace
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #451: 23 Apr 2013, 18:01 »

Som månendens blog synes jeg Præludium har fortjent at vinde. Han er i gang med Europa Challenge, tror jeg vist nok den hedder. Han skriver mange gode updates, og så er hans blog spændende.
Crazy Poul fortjener det dog også. Med hans imponerende resultater og gode updates.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2013, 18:38 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #452: 23 Apr 2013, 18:32 »

Så synes jeg også, at Ymer har fortjent at vinde. Hans blog er spændende, og ikke mindst humoristisk! Opstemt
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #453: 23 Apr 2013, 18:38 »

Så synes jeg også, at Ymer har fortjent at vinde. Hans blog er spændende, og ikke mindst humoristisk! Opstemt

Han har bestemt også gjort det flot!  Wink
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #454: 23 Apr 2013, 19:01 »

Det er hermed skrevet bag øret. Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #455: 23 Apr 2013, 20:44 »

Andre der har inputs? Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #456: 23 Apr 2013, 20:56 »

Man fristes jo til at nominerer Ymer til månedensbruger hovedsageligt pga. den blog. Jeg har dog ikke selv fulgt så meget med i den, men det jeg lige har kigget igennem, har ikke været helt ringe. Og så er han en temmelig ny bruger, vil dog tro han har været gæst over en længere periode. Men dette er jo hans bare 2. måned på siden. Så synes han har fortjent den, da jeg ikke har set alt for mange være utroligt aktive i de forskellige forummer, eller det er bare mig? (Ligeudover OnkelMorfar selvfølgelig, men han skal jo ikke vinde hver måned Tunge) Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #457: 23 Apr 2013, 21:01 »

Den der religionstråd som kandidat til månedens tråd - ganske nogle dage siden, der sidst blev skrevet i tråden, men der en længerevarende debat tidligere på måneden uden megen mudderkast.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #458: 23 Apr 2013, 21:05 »

Den der religionstråd som kandidat til månedens tråd - ganske nogle dage siden, der sidst blev skrevet i tråden, men der en længerevarende debat tidligere på måneden uden megen mudderkast.

Den vil jeg også lige ligge mig til, da der på en sober måde blev snakket om religion, hvor en del også gik i at få indblik i hvordan andre tænkte Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #459: 23 Apr 2013, 21:10 »

Man fristes jo til at nominerer Ymer til månedensbruger hovedsageligt pga. den blog. Jeg har dog ikke selv fulgt så meget med i den, men det jeg lige har kigget igennem, har ikke været helt ringe. Og så er han en temmelig ny bruger, vil dog tro han har været gæst over en længere periode. Men dette er jo hans bare 2. måned på siden. Så synes han har fortjent den, da jeg ikke har set alt for mange være utroligt aktive i de forskellige forummer, eller det er bare mig? (Ligeudover OnkelMorfar selvfølgelig, men han skal jo ikke vinde hver måned Tunge) Peace

Nu kan jeg så heller ikke vinde som prospect. Smiley
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #460: 23 Apr 2013, 21:21 »

Hvilket han vel også skrev.
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #461: 23 Apr 2013, 21:25 »

Jeg synes, Jakob E har været rigtigt god i denne måned. Derudover har religionstråden indeholdt en af de bedste debatter, jeg nogensinde har set her på siden, og den fortjener imo at vinde månedens tråd. Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #462: 23 Apr 2013, 21:59 »

Jeg foreslår vino som månedens bruger, for den indsats han lagde for siden i forrige måned, den gør ham til eneste værdige vinder af titlen i denne måned! Derudover syntes jeg Hansen har fortjent titlen næsten lige så meget, for mage til positiv ændring af indstilling og væremåde siden han stoppede i crew, så har han fortjent det.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #463: 24 Apr 2013, 19:04 »

Alle forslag er hermed noteret. Flere forslag modtages gerne. Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #464: 04 Maj 2013, 12:33 »

Jeg foreslår vino som månedens bruger, for den indsats han lagde for siden i forrige måned, den gør ham til eneste værdige vinder af titlen i denne måned! Derudover syntes jeg Hansen har fortjent titlen næsten lige så meget, for mage til positiv ændring af indstilling og væremåde siden han stoppede i crew, så har han fortjent det.
Hvis det er mig, du mener, så forstår jeg dig ikke helt. Ja, jeg var rimelig aktiv i sidste måned, men det tæller jo ikke med i denne måned (eller gør det? - du har jo været i crew for ikke så lang tid siden! :O). Denne måned er jeg dog ikke engang oppe på 10 indlæg, hvorfor jeg nok ikke er månedens bruger i april. Peace

EDIT: Jeg ser først nu, at april-awards er kommet op. Det siger nok det hele om min aktivitet i april måned.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010