home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 118843 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #375: 31 Jul 2012, 01:00 »

Jeg vil gerne nominere denne tråd til månedens tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=33787.0

Den har reddet FM 12 for mit vedkommende - jeg har haft store problemer med at holde motivationen og er faktisk ikke kommet længere end 2013 (januar 2014) som det længeste.. Nu er jeg pludselig i september 2014 og har det pissesjovt. Er dybt motiveret og vi er da efterhånden en del, der med i en fed challenge Thumbs Up

Kan jeg kun bakke op om. Det er genialt lavet, og der er mange af os der har brugt (for) mange timer på at få det til at virke. Og så er det, som Jimmy siger, også sådan noget der gør at man kan holde dampen oppe.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #376: 30 Sep 2012, 00:22 »

Nu nærmer vi os månedens kåringer og derfor vil jeg gerne komme med et forslag  Smiley

Månedens tråd mener jeg godt kunne være; ´Liverpool fc´ under Klubsøgning- og erfaring. Der har været megen aktivitet i tråden i denne måned, og med 1123 indlæg i den, fortjener den det vel også snart. Desuden er det en FM-tråd, og det er efterhånden sjældent de får æren Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #377: 08 Nov 2012, 20:10 »

Blot til info!

Vi har i Crewet valgt, at vores Awards fra oktober måned udgår. Vi synes ikke rigtig nogen brugere leverede bedre end andre. Der var ikke rigtig gang i nogen blogs, og det skyldtes selvfølgelig udgivelsen af FM13 nærmede sig. Så derfor er vi allerede nu, glade for at se langt mere aktivitet på siden igen, og er selvfølgelig tilbage med måneds Awards når denne måned når sin afslutning.

Med venlig hilsen

Hansen på vegne af Crewet.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #378: 14 Jan 2013, 17:32 »

Jeg vil gerne nominere Skole-tråden til månedens tråd. Nu er vi ikke så langt henne, men generelt er det desværre en meget overset tråd med hensyn til nomineringer - synes det er fedt så mange hjælpende hænder der er når brugerne har brug for hjælp til deres lektier og opgaver. Rigtig mange af svarene er rigtig gode, lange og hjælpsomme.  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #379: 14 Jan 2013, 17:40 »

Den har jeg også bemærket, synes det er fedt at folk tager sig tiden. Stor cadeu til det, og helt sikkert noget jeg håber fortsætter. Det understreger bare at det her er en side hvor man kan få hjælp af folk til stort set alt, og enda med hurtige svar til følge Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #380: 21 Jan 2013, 16:32 »

Nu nærmer vi os februar, og jeg vil gerne nominere en bruger til "Månedens bruger" i januar.

Jeg synes, at Gemma fortjener at få en anerkendelse for hans aktivitet og gå-på-mod i januar. Han er en relativ ny bruger, men han er kommet ind på siden og har været meget aktiv. Mest af alt skal han dog have prisen fordi, at han ikke er bange for at sige sin mening. Siden har manglet brugere, der tør sige, hvad de mener, og det har Gemma i den grad turde. Modigt af en så ny bruger og han er mit bud på en vinder i januar.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #381: 22 Jan 2013, 20:54 »

Jeg vil gerne nominere Risom's blog - Tilbage til fremtiden - til denne måneds blog.

Jeg har svært ved at se hvorfor han ikke skal have denne anerkendelse denne omgang Wink

Ud fra det jeg har læst er der ingen der når ham til sokkeholderne  Peace
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #382: 22 Jan 2013, 21:13 »

Jeg vil gerne nominere Risom's blog - Tilbage til fremtiden - til denne måneds blog.

Jeg har svært ved at se hvorfor han ikke skal have denne anerkendelse denne omgang Wink

Ud fra det jeg har læst er der ingen der når ham til sokkeholderne  Peace

Jeg erklærer mig 100% enig i dette. Den fortjener han helt sikkert! Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #383: 22 Jan 2013, 21:13 »

Nu nærmer vi os februar, og jeg vil gerne nominere en bruger til "Månedens bruger" i januar.

Jeg synes, at Gemma fortjener at få en anerkendelse for hans aktivitet og gå-på-mod i januar. Han er en relativ ny bruger, men han er kommet ind på siden og har været meget aktiv. Mest af alt skal han dog have prisen fordi, at han ikke er bange for at sige sin mening. Siden har manglet brugere, der tør sige, hvad de mener, og det har Gemma i den grad turde. Modigt af en så ny bruger og han er mit bud på en vinder i januar.

Nu har jeg ikke fulgt så meget med i alle trådene, men jeg synes kun jeg har set ham brokke sig og være anti-crew. Har kun lagt mærke til ham i crew-tråden, hvor han bliver ved med at køre i ring og ikke forstår det svar, der kommer fra crewet.

Super vinder.  Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #384: 22 Jan 2013, 21:29 »

Nu har jeg ikke fulgt så meget med i alle trådene, men jeg synes kun jeg har set ham brokke sig og være anti-crew. Har kun lagt mærke til ham i crew-tråden, hvor han bliver ved med at køre i ring og ikke forstår det svar, der kommer fra crewet.

Super vinder.  Thumbs Up

Bliver altså nødt til at tilslutte mig dette. Jeg bryder mig ikke om at være på den her måde efter en, men synes altså mest jeg bare har set ham agere Rasmus modsat.
Logged

FC Barcelona

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #385: 22 Jan 2013, 21:30 »

Nu nærmer vi os februar, og jeg vil gerne nominere en bruger til "Månedens bruger" i januar.

Jeg synes, at Gemma fortjener at få en anerkendelse for hans aktivitet og gå-på-mod i januar. Han er en relativ ny bruger, men han er kommet ind på siden og har været meget aktiv. Mest af alt skal han dog have prisen fordi, at han ikke er bange for at sige sin mening. Siden har manglet brugere, der tør sige, hvad de mener, og det har Gemma i den grad turde. Modigt af en så ny bruger og han er mit bud på en vinder i januar.


Jesus.. 71% af hans indlæg fra Januar har været i mødelokalet, hvor det eneste konstruktive han kom med var et par indlæg i "Forbedringer til FmFreaks" tråden. Resten af hans indlæg i mødelokalet har været intetsigende indlæg, hvor han sætter spørgsmålstegn ved alt hos crewet, kun for at være irriterende. Når han så får svar fra crewet, så bliver han ved med at grave i det og stiller i princippet de samme spørgsmål igen og igen, hans manglende forståelse for svarene på hans spørgsmål er forbløffende og at dømme ud fra hans generelle formulering må den være påtaget. Hvis vi kigger på de få indlæg han ikke har skrevet i mødelokalet, så er der kun 4 af dem, der ikke er one-liners, hvor det længste indlæg er på hele 4 linjer. Han bidrager ikke med noget som helst. Det vil være en lige så stor joke som da VK vandt året sjoveste debattør, hvis Gemma vinder månedens bruger.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #386: 22 Jan 2013, 21:41 »

Erklære mig enig med Wicked Sick!, Rafinha og Neymar.

Der er forskel på at have kant og gå lidt til græsen og så bare være en brokrøv. Jeg har desværre ikke set Gemma være andet end det sidste  Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #387: 22 Jan 2013, 22:31 »

Wicked Sick vil da gerne vide hvorfor det er en joke at jeg blev kåret til det Huh
Bortset fra det så er jeg helt enig i jeres betragtning af Gemma, og han er naturligvis på baggrund af denne opførsel og ageren ikke et tema til denne måneds kåring.

JKJ jeg har noteret din nominering af Risoms blog, og kan afsløre at det er en af dem som ligger med fremme i feltet  Men der er et par stykker om buddet, så vi må se hvem der slutter bedst af Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #388: 22 Jan 2013, 22:51 »

Skal jeg tage det som om du bare skrev det for at være sjov Opstemt ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #389: 22 Jan 2013, 23:04 »

Wicked Sick vil da gerne vide hvorfor det er en joke at jeg blev kåret til det Huh

Mangel på selvironi er ofte et godt tegn på, at man ikke er ret sjov...

På den anden side er du Brøndby-fan. Det er ret sjovt.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010