home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Award forslags-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 Udprint
Forfatter Emne: Award forslags-tråden  (Læst 112720 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #510: 23 Sep 2013, 15:48 »

Ydersog 100 % Fantastisk blog !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #511: 23 Sep 2013, 17:14 »

Så fandt vi også lige månedens tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36458.new#new

En dejlig, dybdegående taktik-tråd omkring en 3-5-2 taktik - Hvilket desværre er noget vi ser alt for sjældent til her på siden. Derfor skal de også hyldes når de endelig er her, så det forhåbentlig opmuntre andre til at komme med lignende tråde..
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #512: 23 Sep 2013, 17:21 »

Så fandt vi også lige månedens tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36458.new#new

En dejlig, dybdegående taktik-tråd omkring en 3-5-2 taktik - Hvilket desværre er noget vi ser alt for sjældent til her på siden. Derfor skal de også hyldes når de endelig er her, så det forhåbentlig opmuntre andre til at komme med lignende tråde..
Jeg er enig i, at det er et fantastisk tiltag, og at han skal have stor ros for det, men månedens tråd synes jeg nu ikke, det er. Dertil er den for ny og dermed at den heller ikke været "aktiv" nok endnu. Hvis den var kommet først på måneden, og der havde været stor aktivitet omkring taktikken, feedback og gode debatter, så vil jeg give dig ret. Månedens tråd i september synes jeg næppe det kan være, når den først bliver oprettet d. 23. Dertil synes jeg simpelthen, at der har været bedre tråde i denne måned.

Jeg synes derimod godt, at det kan forsvares at nævne ydersogs blog som en god kandidat til månedens blog. Dog skal man passe på med ikke at overse Nibalis 'Persona Non Grata' som bestemt også er et kig værd. En af de to burde vinde i den kategori.

Og så ptrN som månedens bruger som jeg tidligere skrev. Det ville være meget fair, hvis han vandt ovenpå en måned, hvor han har været godt aktiv over det hele.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #513: 23 Sep 2013, 17:29 »

Kan sagtens følge dit synspunkt Jacob, dog har jeg den mening at en tråd sagtens kan "vinde titlen", alene på opretteren indlæg, hvilket jeg netop mener i dette tilfælde retfærdiggør at den bør vinde.

FM relaterede tråde bør i min optik tælle lidt ekstra i forhold til andre - Specielt set i lyset af hvor sjældent det er vi ser gode FM tråde. At denne er ny, gør selvfølgelig at aktiviteten endnu ikke har været så høj. Men omvendt er det en flot gennemgang af taktikken, hvilket jeg mener man bør vurdere.

Det er jo meget sjældent at vi ser såkaldte "taktik tråde", blive diskuteret over en længere periode. Disse er ofte en gennemgang af en taktik, hvorefter andre får stillet og besvaret nogle spørgsmål. Så selvom denne var oprettet i begyndelsen af en måned, så vil det være begrænset med hvor meget aktivitet der vil være i sådan en tråd..
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #514: 23 Sep 2013, 17:34 »

Kan sagtens følge dit synspunkt Jacob, dog har jeg den mening at en tråd sagtens kan "vinde titlen", alene på opretteren indlæg, hvilket jeg netop mener i dette tilfælde retfærdiggør at den bør vinde.

FM relaterede tråde bør i min optik tælle lidt ekstra i forhold til andre - Specielt set i lyset af hvor sjældent det er vi ser gode FM tråde. At denne er ny, gør selvfølgelig at aktiviteten endnu ikke har været så høj. Men omvendt er det en flot gennemgang af taktikken, hvilket jeg mener man bør vurdere.

Det er jo meget sjældent at vi ser såkaldte "taktik tråde", blive diskuteret over en længere periode. Disse er ofte en gennemgang af en taktik, hvorefter andre får stillet og besvaret nogle spørgsmål. Så selvom denne var oprettet i begyndelsen af en måned, så vil det være begrænset med hvor meget aktivitet der vil være i sådan en tråd..
Men når tråden er oprettet d. 23. september, så giver det tråden syv dage til at overbevise os brugere om, at den skal vinde. Jeg kan fint forstå, at Football Manager-tråde burde vægte lidt højere i din verden. Det er jo trods alt en FM-side. Men jeg synes bestemt også, at der har været Football Manager-tråde, der har været godt gang i med et niveau, der gør, at en tråd der er oprettet d. 23. ikke burde vinde. Jeg er ikke fan af, at man i princippet kan poste et rigtig godt FM-relateret indlæg sent om aftenen d. 30/31, og så kan man få månedens tråd. Der skal flere brugere til at gøre en tråd god. Det skal helst ikke være en hyldest til en enkelt person.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #515: 23 Sep 2013, 17:49 »

Men når tråden er oprettet d. 23. september, så giver det tråden syv dage til at overbevise os brugere om, at den skal vinde. Jeg kan fint forstå, at Football Manager-tråde burde vægte lidt højere i din verden. Det er jo trods alt en FM-side. Men jeg synes bestemt også, at der har været Football Manager-tråde, der har været godt gang i med et niveau, der gør, at en tråd der er oprettet d. 23. ikke burde vinde. Jeg er ikke fan af, at man i princippet kan poste et rigtig godt FM-relateret indlæg sent om aftenen d. 30/31, og så kan man få månedens tråd. Der skal flere brugere til at gøre en tråd god. Det skal helst ikke være en hyldest til en enkelt person.

Det argument forstår jeg ikke.. Det er da udelukkende indholdet som er afgørende for hvorvidt tråden skal kåres som månedens tråd. Om den er oprettet d.1, 17 eller 30 er i min optik fuldstændig ligegyldig. Dog har de tråde som er oprettet tidligt på måneden, den fordel at de kan have nået at være aktive over en længere periode, hvilket kan være en fordel..
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #516: 23 Sep 2013, 17:51 »

Det argument forstår jeg ikke.. Det er da udelukkende indholdet som er afgørende for hvorvidt tråden skal kåres som månedens tråd. Om den er oprettet d.1, 17 eller 30 er i min optik fuldstændig ligegyldig. Dog har de tråde som er oprettet tidligt på måneden, den fordel at de kan have nået at være aktive over en længere periode, hvilket kan være en fordel..
Det er brugerne, der skaber en god tråd, der er værdig til at vinde. Det er ikke muligt, hvis tråden er oprettet sent om aftenen d. 30. Så må den vente til næste måneds awards med at få sin mulige hæder.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #517: 23 Sep 2013, 17:54 »

Det er brugerne, der skaber en god tråd, der er værdig til at vinde. Det er ikke muligt, hvis tråden er oprettet sent om aftenen d. 30. Så må den vente til næste måneds awards med at få sin mulige hæder.

Som jeg nævnte tidligere, så mener jeg sagtens at en tråd udelukkende kan vinde på opretterens indlæg. Så derfor er jeg uenig med dig. Men det er klart, at en tråd med høj aktivitet har en stor fordel, men i sidste ende er det ganske enkelt et spørgsmål om indhold. Om der så kun er et enkelt indlæg, eller 50 indlæg i tråden er i min optik ligegyldig.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #518: 24 Sep 2013, 11:38 »

Som jeg nævnte tidligere, så mener jeg sagtens at en tråd udelukkende kan vinde på opretterens indlæg. Så derfor er jeg uenig med dig. Men det er klart, at en tråd med høj aktivitet har en stor fordel, men i sidste ende er det ganske enkelt et spørgsmål om indhold. Om der så kun er et enkelt indlæg, eller 50 indlæg i tråden er i min optik ligegyldig.
Der er vel ikke så meget andet at konkludere, end at vi er uenige om, hvad der definerer en tråd, der er værdig til at vinde månedens tråd. Det er jo på sin vis fair nok.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #519: 04 Okt 2013, 05:28 »

Tak for jeres forslag til Award fellow freaks det er altid rart med indspark fra alle I andre Smiley
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #520: 02 Nov 2013, 12:07 »

To award-ansvarlige, men awards er alligevel ikke ude til tiden?

Sker der noget specielt for oktober måned? Smiley
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #521: 02 Nov 2013, 12:18 »

Ro på den skulle være på trapperne Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #522: 02 Nov 2013, 12:22 »

Nu har der også været visse forsidenyheder oppe, som har været af lidt større vigtighed end awards, som givetvis godt kan vente et par dage med at komme op.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #523: 02 Nov 2013, 12:40 »

Vi har den 2. november og så sidder du og spiller op Grin

Det er næsten for sjovt, du må virkelig have store forventninger til du selv hiver prisen hjem.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Award forslags-tråden
« Svar #524: 02 Nov 2013, 19:39 »

Vi har den 2. november og så sidder du og spiller op Grin

Det er næsten for sjovt, du må virkelig have store forventninger til du selv hiver prisen hjem.


Det var mere fordi, at jeg så at der var mangel på brugerdeltagelse mht. awards, samt at de er to awardansvarlige. Derfor fandt jeg det underligt.
Og ja, jeg kan skam godt se at der er en del vigtigere nyheder lige pt. Smiley

Det er sjovt fordi? Jeg forventer sgu ikke noget. Det ville være mærkeligt, hvis jeg gjorde. Wink

Lige et hurtigt spørgsmål: Læser i egentlig korrektur på jeres awardtekster? Ja, jeg ved at jeg virker som om, at jeg prøver at starte noget, men det er slet ikke tilfældet. Det slog mig bare, at nogle af sætningerne er lige lange nok - den gamle mistede helt pusten.
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010