home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham > St. Etienne > Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken spiller er bedst? Du kan vælge maksimalt 3 muligheder.
John Obi Mikel
- 24 (29,3%)
Jan Kromkamp
- 2 (2,4%)
Bryan Bergougnoux
- 3 (3,7%)
Reto Ziegler
- 1 (1,2%)
Carlos Magno
- 7 (8,5%)
Hugo Viana
- 3 (3,7%)
Freddy Guarín
- 5 (6,1%)
Vincent Kompany
- 19 (23,2%)
Nigel de Jong
- 16 (19,5%)
Gladstone
- 1 (1,2%)
Dida
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 28

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham > St. Etienne > Inter  (Læst 18326 gange)
cube
Manager

Sv: Tottenham > St. Etienne
« Svar #75: 31 Jul 2006, 12:08 »

Vi sluttede sæsonen af med manér. Efter Lyon-kampen manglede vi blot 3 kampe, hvoraf 2 af dem så ret svære ud:
Marseille, PSG og Strasbourg ventede.

Den første kamp mod Marseille blev meget lige og med 2-2 kunne begge mandskaber stille sig nogenlunde tilfreds. Den følgende kamp mod PSG bølgede ligeledes meget frem og tilbage. Kampen sluttede 1-1.
I sæsonens sidste kamp forventede jeg en sejr. Hvis vi var ekstremt heldige kunne vi nå 6. pladsen, hvilket ville sikre os Intertoto Cup. Vi vandt kampen med 2-0, men endte alligevel som nr. 8 og det europæiske håb syntes væk. Men alligevel skulle vi af en eller anden grund deltage i Intertoto Cup 2. runde i næste sæson. Jeg fattede ikke noget og jeg fatter stadig ikke noget.

Jeg har ført et hold, der lå nr. 14 6 placeringer op på få måneder og er allerede en populær mand i St. Etienne. Det har været en spændende sæson med masser af oplevelser og jeg glæder mig allerede til næste.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2006, 13:56 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager

« Svar #76: 31 Jul 2006, 13:53 »

Ja, jeg har set St etienne vinde det franske mesterskab flere gange i FM 06, så mon ikke også du bringer det lille provinshold op i skyerne i næste sæson?  Rullende Øjne

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #77: 31 Jul 2006, 14:04 »

Yderst overraskende du valgte at sige op i Tottenham, det må jeg nok sige, men forstår ikke rigtig hvofor? - Men okay. Smiley St. Etienne er også en pæn klub, dog er de vidst nok rykket ned i mit spil, men det kan jo ske.. Opstemt - Også lige tillykke med din Toto-plads.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

cube
Manager

« Svar #78: 31 Jul 2006, 14:08 »

Yderst overraskende du valgte at sige op i Tottenham, det må jeg nok sige, men forstår ikke rigtig hvofor? - Men okay. Smiley St. Etienne er også en pæn klub, dog er de vidst nok rykket ned i mit spil, men det kan jo ske.. Opstemt - Også lige tillykke med din Toto-plads.. Smiley

Kerm

Der står jo sådan set, hvorfor =D i min opsigelse.. hehe.

cube
Manager

« Svar #79: 31 Jul 2006, 17:08 »

Ja, så har jeg taget fat på den nye sæson og jeg har gjort følgende køb:

Peter Luccin: Efter mange år i udlandet uden den helt store succes, vender Peter Luccin hjem til Frankrig og os i St. Etienne. Jeg glæder mig meget til at se, hvad Peter kan på banen. Han kommer sandsynligvis til at rotere med Loïc Perrin, der fungerer som defensivt orienteret midtbanemand.

Fabrizio Miccoli: Jeg kendte ham fra mine 2½ år i Tottenham og vidste at han var en overordentlig dygtig spiller. Han er nu 29 år gammel og jeg forventer at beholde ham i St. Etienne, indtil han stopper sin karriere. "Kasper er en rigtig dygtig træner og jeg glæder mig til at spille under ham igen," sagde Miccoli til den fremmødte presse.

Jajá: En spiller jeg har haft kig på lige siden jeg startede i Tottenham, men på daværende tidspunkt var han simpelthen for dyr. Jajá er en yderst talentfuld brasilianer, der kan spille på mange forskellige positioner. Han blev hentet i Getafe og er nu klar til at tørne ud for os og han kommer formentlig til at overtage pladsen på venstre fløjen - hvis han da formår at vise det store potentiale, jeg ved han har.

En handel, der skuffede mig var Benoît Pedrettis skifte fra Tottenham til Marseille for blot 32 mio kr. Pedretti havde været en af de bærende kræfter under min ledelse og Manchester United havde bl.a. budt 140 mio på ham, men nu var han altså væk.

Koné var i særklasse mod Trans.
    Her ser vi ham som vi kender
    ham. Et klip fra hans tid i PSV.
Som tidligere nævnt var vi blevet kvalificeret til Intertoto Cuppen og vores første modstander var russiske Trans. De fik aldrig et ben til jorden og med først 11-0 og derefter 8-0 satte vi mange rekorder i St. Etiennes historie. Værd at nævne er, at Koné i den første kamp scorede 7 gange, mens Yildirim i den anden scorede 4 gange. Imponerende.

Nu skulle vi op imod Roda JC - en udmærket hollandsk klub, der dog aldrig rigtig har formået at slå igennem.
Den første kamp blev en særdeles ensidig affære. Vi styrede kampen og vandt sikkert med 3-0 på mål af Koné og Gourcuff.
Udekampen blev præget af dominans, endnu engang, fra vores side. Med en skudstatistik på 0-12 for 1. halvleg var Roda totalt udspillet. De kom bedre med i 2. halvleg, men Konés scoring i slutminutterne sikrede alligevel en sejr til os.

I semifinalen hed modstanderen Villareal. Absolut ikke en let modstander. Alligevel vandt vi den første kamp, overraskende, med 0-2 i Spanien. Koné og Piquionne scorede målene og indtil da havde vi således ikke lukket et eneste mål ind endnu i denne sæson. Efter 5 kampe hed målscoren således: 25-0. Og forsvaret havde endda været dét, jeg havde været mest nervøs for.

Opbakningen var stor, da vi hjemme tog imod
    spanske Atletico Madrid i en kamp, der ville
    forsegle vores europæiske skæbne.

Men for at vende tilbage til Villareal-kampene: Returkampen på Stade de Geoffroy Guichard. Endnu engang leverede vi en indsats over alle forventninger, og selvom Koné og Yildirim begge var ude vandt vi kampen med 3-0 på mål af Piquionne og Feindouno. Stadig ingen mål lukket ind.

Vores finalemodstander blev Atletico Madrid. Ikke en let modstander - måske faktisk den sværeste af dem vi kunne møde, men jeg troede alligevel på sejr. Vi havde trods alt slået Villareal ud med imponerende 5-0 sammenlagt.
Til gengæld var vi i finalen fuldstændig ramt af skader og jeg måtte bringe unge Gomis op fra reserveholdet til kampen. Men netop Gomis leverede den helt store overraskelse, da han efter kun 3 minutter kunne gøre det til 0-1. Atletico Madrid dominerede i store dele af kampen, men vi formåede at vinde med 1-2 og det så godt ud inden returkampen i Frankrig.
Vi valgte at stille mere defensivt op på hjemmebane, da vi manglede nogle vigtige offensive kræfter. Lige inden pausen røg Camara og Diawara begge ud af forsvaret pga. skader, men det blev ikke udslagsgivende i 1. halvleg. Efter pausen begyndte Atletico Madrid at spille rigtig flot fodbold, og da de scorede til 0-1 var der mange, der var nervøse, men vi holdt dem. Vi holdt dem kampen ud, selvom de havde en gigantisk chance i overtiden.

Med flest scorede udebanemål er vi VINDERE AF INTERTOTO CUP og UEFA Cup deltager.

Møller
Gæst

« Svar #80: 31 Jul 2006, 17:25 »

Cool flot du vandt Totoen, gode indkøb.

KUTGW

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 31 Jul 2006, 18:55 »

Godt klaret med totocup triumfen især den sikre stil du kørte frem til finalen hvor du blev presset af skader...

virker til at din trup er bred nok til at klare de dårlige perioder der kan komme

cube
Manager

« Svar #82: 31 Jul 2006, 19:03 »

Godt klaret med totocup triumfen især den sikre stil du kørte frem til finalen hvor du blev presset af skader...

virker til at din trup er bred nok til at klare de dårlige perioder der kan komme

Jo tak Smiley og ja, jeg er helt enig, men det vigtigste faktum, er at jeg har fundet en taktik, der siger spar to.

Dusty78DK
Manager

« Svar #83: 31 Jul 2006, 19:11 »

Mon ikke du får stor europæisk succes i denne sæson - men er din trup bred nok?

cube
Manager

« Svar #84: 31 Jul 2006, 19:15 »

Vi har i øjeblikket spillet 8 kampe i Ligue 1 Orange. 5 af dem er blevet til sejre, 3 af dem uafgjorte og vi har endnu ikke lidt et eneste nederlag og når man tænker på at de 3 hold vi har spillet uafgjort med var Marseille, Paris Saint-Germain og Auxerre, har jeg god grund til at være tilfreds.
Stillingen ser pt. sådan ud:

Topscorerliste i St. Etienne:
1. Arouna Koné, 13 mål i 9 kampe
2. Ugur Yildirim, 9 mål i 10 kampe
3. Frédéric Piquionne, 4 mål i 6 kampe
6. Yohan Gourcuff, 3 mål i 15 kampe
6. Fabrizio Miccoli, 3 mål i 4 kampe
6. Pascal Feindouno, 3 mål i 3 kampe

Sådan her forløb de følgende kampe:

Dinamo Tbilisi - St. Etienne

UEFA Cup kval, 1. runde
Vi skulle bare slå Tbilisi. Sådan var det, og sådan blev det. Yildirim og Gourcuff lyste op i den overbevisende sejr på 0-6 og vi var så godt som videre. Returkampen bliver en kærkommen mulighed for reserverne til at få lidt spilletid.
0-6

Bordeaux - St. Etienne

Ligue 1, 9. runde
Vi kom flot fra start. Kampen var 10 minutter gammel, da Koné modtog en bold i dybden og flot lobbede den over Ramé i Bordeaux målet, 0-1. Andet skete der ikke i en kedelig 1. halvleg.
Bordeaux startede 2. halvleg bedst, men pludselig fik Koné en friløber som jeg var sikker på var offside. Det dømte dommeren imidlertid ikke og Koné kunne aflevere til Yildirim, der sikkert scorede, og så var der hverken mere tilbage i os eller Bordeaux.
0-2

St. Etienne - Strasbourg

Ligue 1, 10. runde
Der var kun spillet 20 sekunder før vi kom foran. Arouna Koné brød igennem og bankede bolden i kassen - utroligt. Efter en halv time headdede Yildirim bolden lige på overliggeren og få minutter efter var vi igen tæt på. Ved pausen stod der dog 1-0. Vi fortsatte dominansen i 2. halvleg, men fik ikke scoret før helt til slut, hvor Yildirim fik en friløber og cementerede sejren.
2-0

St. Etienne - Dinamo Tbilisi

UEFA Cup kval, 1. runde
Efter 0-6 i den første kamp var vi 99,9% sikre på videre avancement, men jeg bad alligevel holdet om at yde deres bedste i aftenens kamp. Vi leverede måske ikke varen som i det første opgør, men vi vandt da også denne kamp. Nu med cifrende 2-0 ved Koné og Perrin. Vi er videre til gruppespillet med samlet 8-0!
2-0

Efterfølgende blev UEFA Cup grupperne udtrukket, og vores gruppe kom til at bestå af Werder Bremen, Shakhtar Donetsk, Krylja Sovetov og M. Petach-Tikva. En gruppe vi skal videre fra. Så enkelt er det.

cube
Manager

« Svar #85: 31 Jul 2006, 19:17 »

Mon ikke du får stor europæisk succes i denne sæson - men er din trup bred nok?

Tja, bedøm selv Opstemt

Jeg tror vi kan komme rimelig langt.

Dusty78DK
Manager

« Svar #86: 31 Jul 2006, 19:19 »

Gode resultater og en lovende trup!!

LosCules
Gæst

« Svar #87: 31 Jul 2006, 19:24 »

Ja rigtig gode resultater og du skriver også fantastisk Wink.

BLUE ARMY
Gæst

« Svar #88: 31 Jul 2006, 19:26 »

Er helt vild med dine køb! Især Jaja!!! Thumbs Up Han vil ik skuffe dig! Det lover jeg dig som hans tidligere træner Wink
« Seneste Redigering: 31 Jul 2006, 19:36 af BLUE ARMY » Logged

Møller
Gæst

« Svar #89: 31 Jul 2006, 19:30 »

Virkelig en god trup du har der Opstemt

KUTGW

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010