home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham > St. Etienne > Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken spiller er bedst? Du kan vælge maksimalt 3 muligheder.
John Obi Mikel
- 24 (29,3%)
Jan Kromkamp
- 2 (2,4%)
Bryan Bergougnoux
- 3 (3,7%)
Reto Ziegler
- 1 (1,2%)
Carlos Magno
- 7 (8,5%)
Hugo Viana
- 3 (3,7%)
Freddy Guarín
- 5 (6,1%)
Vincent Kompany
- 19 (23,2%)
Nigel de Jong
- 16 (19,5%)
Gladstone
- 1 (1,2%)
Dida
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 28

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham > St. Etienne > Inter  (Læst 18241 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Tottenham > St. Etienne
« Svar #105: 01 Aug 2006, 15:08 »

Jeg har sagt Inter, udelukkende fordi jeg håber det Grin

Kaw
Ynglingespiller

« Svar #106: 01 Aug 2006, 15:19 »

Slutter mig til MisterFCK Smiley
håber os du skal til inter, det er en fremragende klub Smiley

Hb køge.
FCK.
United.

Møller
Gæst

« Svar #107: 01 Aug 2006, 15:25 »

Sådan cube du gør det gang på gang, du imponerer mig og sikkert også andre. Hvad er dit fif til os ? Opstemt

KUTGW Fantastisk blog !

Gitte67
Ynglingespiller

« Svar #108: 01 Aug 2006, 17:00 »

Lecce alt andet ville da være for kedeligt!! Djævel

Chelsea!

cube
Manager

« Svar #109: 01 Aug 2006, 18:05 »

Fulde navn: Football Club Internazionale Milano SpA
-
Kælenavn: Nerazzurri (De Sort-blå)
-
Dannet: 9. marts 1908
-
Hjemmebane: Stadio Giuseppe Meazza (San Siro), Milano
-
Kapacitet: 85,700
-
Formand: Giacinto Faccheti

Jeg blev præsenteret som Inter manager under stor ståhej. Pressefolk fra hele verden var mødt op med spørgsmål omkring skiftet: "Hvorfor blev du ikke i St. Etienne, I havde jo succes!", "Går i efter Champions League i år?" osv.

Da jeg så truppen vakte det blandede følelser. Angrebet så ufatteligt stærk og rummede Adriano, César Delgado, Gianpaolo Pazzini og Obafemi Martins.
Midtbanen og forsvaret så mindre stabilt ud, da mange var oppe i årene og tæt på pension. De fik mig til at handle hurtigt og ved transfervinduets åbning kunne Inter konstatere kæmpe forstærkninger i truppen.

Jeg kunne glæde mig over klubbens kapital, der lå på ca. 1,7 mia kr og med et transferbudget på 660 mio kr i frie tøjler kunne jeg boltre mig på transfermarkedet og hente de spillere, der tydeligt manglede i den noget tynde trup, der sidste år endte som nr. 6 i Serie A, derfor fyring af Roberto Mancini, der ellers havde været trofast mod klubben.
Nu var det min tur til at løfte byrden; jeg havde aldrig oplevet et så stort pres på mig som der nu var.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #110: 01 Aug 2006, 18:06 »

Næste update kommer til at rumme truppen samt indkøb

Møller
Gæst

« Svar #111: 01 Aug 2006, 18:09 »

Cool har du en ca. tid på den update Opstemt Glæder mig !

cube
Manager

« Svar #112: 01 Aug 2006, 18:15 »

Cool har du en ca. tid på den update Opstemt Glæder mig !

Højst en halv time.

Møller
Gæst

« Svar #113: 01 Aug 2006, 18:16 »

CoooooooL

Dusty78DK
Manager

« Svar #114: 01 Aug 2006, 18:17 »

Et spændende valg, men som du selv siger så kommer du under et meget hårdt pres, men du har også transferbudgettet til at opnå noget godt.

cube
Manager

« Svar #115: 01 Aug 2006, 18:44 »

Ciao, Italia

Italien. Temperamenternes land, kærlighedens land og ikke mindst fodboldens land. Jeg har fundet mig en ydmyg bolig som jeg lejer for en stund, til jeg har fundet mig et ordentligt hus.
Desværre har jeg ikke haft meget tid til at nyde den italienske sommer, jeg har nemlig været i heftig aktivitet med at handle spillere og nu er tiden kommet til at annoncere "det nye Inter". Jeg har set det nødvendigt at hente mange forstærkninger så vi har en bred trup til den kommende sæson. Flere af spillerne er blevet hentet på frie transfers og er regulære scoops. Indkøbene ser ud som følger:

John Obi Mikel

Fri transfer
Det nigerianske stortalent, John Obi Mikel, har huseret i Udinese i de seneste år med masser af succes og masser af kamperfaring. Han er nu 22 år og klar til spilletid i Inter. John kan blive en særdeles vigtig spiller, både for moralen, med hans gode humør og for vores spil.

Dida

Fri transfer
Efter mange sæsoner hos rivalerne fra AC Milan, fik Dida i sidste sæson slet ikke spilletid, derfor valgte Roberto Mancini at skrive under med ham - Dida er tiltænkt pladsen som reservekeeper for Julio César.

Bryan Bergougnoux

Fri transfer
Franske Bryan Bergougnoux er en særdeles talentfuld spiller. Hentet i Toulouse, hvor han har været fast mand i 4 år. Foreløbig kommer han dog til at starte på bænken her i Inter, men han er en glimrende substitut og vil med sine 26 år være det et godt stykke tid endnu.

Freddy Guarín

46,000,000
Har spillet i Alavés de sidste 3 sæsoner, men med moderat succes. Nu er han klar til at tørne ud i Inter, hvor dog foreløbig må tage til takke med en plads på bænken. Hans force er hans alsidighed og han bliver en hyppigt brugt reserve.

Jan Kromkamp

Fri transfer
Et sprudlende stjerneskud for få år tilbage i Liverpool, men nu uden den helt store succes. I en alder af 28 år kan Jan Kromkamp dog se frem til at få spilletid i Inter, om end han muligvis bliver de svageste led i bagkæden.

Nigel de Jong

120,000,000
Efter 3 sæsoner i Ajax og 5 i HSV har Nigel de Jong udviklet sig kolossalt og har i de sidste 5 sæsoner været en af bundesligaens absolut bedste spillere. Nigel kommer til at gå direkte ind i startopstillingen og jeg forventer mig meget af hollænderen, der kan få Kromkamp ved sin side.

Vincent Kompany

120,000,000
Med ophold i Anderlecht, Chelsea og senest Manchester United, hvor han i sidste sæson fik 30 kampe, er belgieren Vincent Kompany sprunget ud som superstjerne. Vincent vil danne duo med Nigel de Jong i vores midterforsvar.

Gladstone

Fri transfer
Jeg glæder mig meget til at se brasilianeren Gladstone igen. En flink fyr og tilmed en dygtig spiller jeg kender fra min Tottenham tid. Gladstone bliver en stærk reserve til midterforsvaret, Walter Samuel får svært ved at få plads.

Reto Ziegler

20,000,000
Endnu en spiller fra min Tottenham tid. Han holder et fint bundniveau og jeg mener han sagtens vil kunne begå sig som reserve på venstre back positionen.

Carlos Magno

127,000,000
En yderst talentfuld brasilianer som kommer til at gå direkte ind i startopstillingen, da vi ganske enkelt manglede en højre fløj. Han var dog ikke helt billig og jeg måtte nødtvunget betale de 127 mio CSKA Moskva forlangte. Jeg mener dog han er pengene værd.

Hugo Viana

35,000,000
Endnu en spiller fra min Tottenham tid og endnu en spiller som jeg har tænkt at bruge som reserve på venstre fløjen, hvor jeg i forvejen har måske verdens bedste venstre fløj. Hugo Viana er dog også indstillet på at starte på bænken og det er jeg glad for.

Den samlede trup samt startopstillingen:

EDIT: Vi råder også over Rafael Sóbis, jeg havde bare glemt at rykke ham op fra reserveholdet efter han var kommet hjem fra leje - derfor er han ikke med på billederne.
« Seneste Redigering: 01 Aug 2006, 18:49 af cube » Logged

Møller
Gæst

« Svar #116: 01 Aug 2006, 18:48 »

Vildt hold du har stablet sammen Opstemt

Kanone indkøb !

KUTGW

LosCules
Gæst

« Svar #117: 01 Aug 2006, 19:18 »

Det bliver jo spændende at følge dig selvom jeg nu godt gad se dig fortsætte i St. Etienne.. Men whatever Inter styrer Wink.

MisterFCK
Gæst

Sv: Tottenham > St. Etienne > Inter
« Svar #118: 01 Aug 2006, 20:02 »

Hvor er jeg bare go' til at gætte Shockeret Opstemt Ej, godt klubvalg og rigtig gode køb. Især Kompany og De Jong syntes jeg er fantastiske( Rullende Øjne)

Jeg syntes det gør bloggen mere spændende at læse når du vælger mit favorithold i italien. Thumbs Up

Held og lykke i "skandalelandet." Wink

cube
Manager

Sv: Tottenham > St. Etienne > Inter
« Svar #119: 01 Aug 2006, 20:06 »

Hvor er jeg bare go' til at gætte Shockeret Opstemt Ej, godt klubvalg og rigtig gode køb. Især Kompany og De Jong syntes jeg er fantastiske( Rullende Øjne)

Jeg syntes det gør bloggen mere spændende at læse når du vælger mit favorithold i italien. Thumbs Up

Held og lykke i "skandalelandet." Wink

Ja, to super gode forsvarsspillere Smiley
Mange tak

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010