home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham > St. Etienne > Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken spiller er bedst? Du kan vælge maksimalt 3 muligheder.
John Obi Mikel
- 24 (29,3%)
Jan Kromkamp
- 2 (2,4%)
Bryan Bergougnoux
- 3 (3,7%)
Reto Ziegler
- 1 (1,2%)
Carlos Magno
- 7 (8,5%)
Hugo Viana
- 3 (3,7%)
Freddy Guarín
- 5 (6,1%)
Vincent Kompany
- 19 (23,2%)
Nigel de Jong
- 16 (19,5%)
Gladstone
- 1 (1,2%)
Dida
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 28

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham > St. Etienne > Inter  (Læst 18172 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Tottenham > St. Etienne > Inter
« Svar #120: 01 Aug 2006, 20:34 »

Kan man forvente en update idag Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #121: 01 Aug 2006, 21:00 »

Fedt, du er blevet træner for Inter. Håber du kan fører dem til succes Grin. Held og lykke Opstemt

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #122: 01 Aug 2006, 21:04 »

Så gerne du blev liiidt længere i hver klub (hvertfald Etienne) men ellers er det en super blog Smiley

cube
Manager

« Svar #123: 01 Aug 2006, 21:20 »

Så gerne du blev liiidt længere i hver klub (hvertfald Etienne) men ellers er det en super blog Smiley

Det dér med at blive lang tid i en klub har jeg prøvet før Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #124: 01 Aug 2006, 22:51 »

Efter 5 venskabskampe mod middelmådige modstandere som vi alle slog skulle vi på vores første rigtige prøve i Supercoppa Italiana, hvor Juventus ventede. Inter vandt trofæet sidste år så jeg havde nok at leve op til.

Adriano lettede min bekymring efter blot 3 minutter, hvor han headdede bolden i nettet til føring og fansenes store jubel. Jeg var ekstatisk, men kom godt og grundigt ned på jorden, da Zlatan udlignede efter en halv time.
Nu begyndte vi til gengæld at spille fantastisk og vi pressede Juventus. Det resulterede i to scoringer - først ved Adriano endnu engang og til sidst ved stjerneskuddet Silva.
Vi vandt Supercoppa Italiana med 1-3 over Juventus og overbevisende, da skudstatistikken viste 8-20 i vores favør.

Uddrag: Interview med ny Inter træner

"Danske Kasper Pyndt Rasmussen har knapt overtaget FC Internazionale, før han har slået Juventus og vundet sit første trofæ med klubben. Hvordan føles det?" spørger værten og overlader ordet til
Kasper Pyndt: "Det har været rigtig stort. Jeg havde aldrig drømt om, hvor meget der er at tage stilling til i en storklub, men det er der, jeg har hele tiden travlt og jeg elsker det." Det er tydeligt, at Kasper Pyndt har vænnet sig til medierne. Han smiler og har ikke fokus på sine fødder.
"I spillede en flot kamp i går mod Juventus, hvad er din reaktion på holdets præstation?"
"Jamen det var virkelig en dejlig debut for mig, og jeg kan ikke andet end at glæde mig over at vi spillede så flot fodbold."
Værten læner sig frem: "Mange har høje forhåbninger, især efter sejren i går, og mener at du er manden, der skal redde Inter. Hvad mener du om det?"
Kasper rømmer sig: "Jeg må indrømme at jeg aldrig har brudt mig om nogen former for pres, men jeg har accepteret at det kan være svært at undgå i denne klub. Når det så er sagt er jeg optimistisk og tror på en stor sæson for Inter."

Inter - Udinese
Serie A, 1. runde
Presset var enormt i den første Serie A kamp, men var det dét, der fik os til at bukke under? Jeg ved det ikke. Vi kom to gange foran ved Adriano, men Udinese blev ved med at komme tilbage i kampen og til slut afgjorde Zalayeta det hele og jeg kunne se frem til en god gang kritik i medierne.
2-3

Hibernian - Inter

UEFA Cup kval, 1. runde
Vi kom op på hesten igen, da vi efterfølgende bøllebankede Hibernian i UEFA Cup kvallen. Endnu engang var Adriano på toppen, da han scorede hat trick og nu har scoret 7 mål i sine første 3 kampe i denne sæson. Kampens skudstatistik lød på 1-23.
0-5

Inter - Bologna

Serie A, 2. runde
Vores præsident havde været så rar at købe Wayne Rooney, da han mente mine indkøb ikke var gode nok og selvom det stred mod mine principper gav jeg den 23-årige englænder chancen i aftenens kamp.
Fint nok, Rooney fik da også scoret - det samme gjorde Adriano og i alt havde vi 28 skud på mål. Bologna, derimod havde 8 og de scorede ligeledes 2 gange.
2-2

Juventus - Inter

Serie A, 3. runde
Hvis vi hverken kunne slå Udinese eller Bologna, hvordan i alverden skulle vi så slå Juventus? Det viste Carlos Magno og Adriano mig ved at score henholdsvis 2 og 1 mål. En fantastisk sejr, der lettede presset og gav mig nogle forhåbninger tilbage.
0-3

Inter - Parma
Serie A, 4. runde
Jeg bandede. Jeg virkelig gennemfør bandede, da Parma udlignede i overtiden. Hvor uheldig kan man være? Vi havde haft 31 skud, de havde haft 5 og så udlignede de Rooneys 1-0 mål.
Det var fuldstændig forfærdeligt. Hvem deroppe kunne mon ikke lide mig?
1-1

Inter - Hibernian
UEFA Cup kval, 1. runde
Vi fortsatte dominanses fra den første kamp. Hugo Viana scorede 2 mål i 1. halvleg, hvilket også blev de eneste i 1. halvleg. I det 86. minut sikrede Mikel sejren, da han satte hovedet på et Adriano-indlæg.
3-0

Dermed blev det bestemt at vi skulle op imod Sporting CP, Levski Sofia, Besiktas og FC København i UEFA Cuppens gruppespil. Alt andet end en 1. plads ville være skuffende.

I de følgende to kampe fik vi to meget sikre sejre. Først 4-1 over sidste års overraskelse fra Sampdoria og derefter 1-3 over Lazio. Jeg kunne for en stund ånde lettet op, men der var stadig lang vej endnu.
I øjeblikket ligger vi nr. 6, om end vi har fortjent meget bedre, spillet taget i betragtning.
« Seneste Redigering: 01 Aug 2006, 23:05 af cube » Logged

Møller
Gæst

« Svar #125: 01 Aug 2006, 22:57 »

Kanon start ! og tillykke med første trofæ !

KUTGW

cube
Manager

« Svar #126: 01 Aug 2006, 23:02 »

Kanon start ! og tillykke med første trofæ !

KUTGW

Vil nu ikke kalde den kanon Shockeret

MisterFCK
Gæst

« Svar #127: 01 Aug 2006, 23:06 »

Tillykke med dit første lille trofæ Thumbs Up
En lidt ærgelig start på serie A med nogle dumme uafgjorte resultater. De ser ellers godt ud i UEFA'en Thumbs Up

Rigtig god blog Thumbs Up

off topic: Jeg syntes i øvrigt det er ret fedt at præsidenten køber spillere. I FM05 var jeg real madrid og der købte han Vieira og Adriano samtidig. Opstemt

cube
Manager

« Svar #128: 01 Aug 2006, 23:12 »

Tillykke med dit første lille trofæ Thumbs Up
En lidt ærgelig start på serie A med nogle dumme uafgjorte resultater. De ser ellers godt ud i UEFA'en Thumbs Up

Rigtig god blog Thumbs Up

off topic: Jeg syntes i øvrigt det er ret fedt at præsidenten køber spillere. I FM05 var jeg real madrid og der købte han Vieira og Adriano samtidig. Opstemt

Jeg er ikke vild med det ;( jeg har jo massere af klasse angribere i forvejen og så bruger han 600 mio på Rooney.
Nu har jeg Rafael Sobis, Obafemi Martins, Adriano, César Delgado, Gianpaolo Pazzini og Wayno Rooney :O

MisterFCK
Gæst

« Svar #129: 01 Aug 2006, 23:16 »

Jeg er ikke vild med det ;( jeg har jo massere af klasse angribere i forvejen og så bruger han 600 mio på Rooney.
Nu har jeg Rafael Sobis, Obafemi Martins, Adriano, César Delgado, Gianpaolo Pazzini og Wayno Rooney :O

Okey så kan jeg godt se hvad du mener. Men så må du bare sælge nogen. Che$ki vil sikker give mange penge for nogle af dem. Smiley Men det er ret fedt når man ikke har mange til pladserne. Smiley

BLUE ARMY
Gæst

« Svar #130: 02 Aug 2006, 02:02 »

rigtig flot hva du får ud af de hold du tager fat i mate... street cred fra mig dude

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #131: 02 Aug 2006, 10:01 »

Sikke et hold du har fået stablet sammen, Cube! Fantastisk! Smiley

- Lidt ærgeligt med den lidt havldårlige start på sæsonen, men de er i UEFA'en, som må siges at være første skridt. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

LosCules
Gæst

« Svar #132: 02 Aug 2006, 10:08 »

Ja det kunne jo have været bedre Wink.

Nogle lidt dumme point du smider væk, men du skal jo nok vinde ligaen + uefa cuppen Opstemt.

DelPiero
Gæst

« Svar #133: 02 Aug 2006, 12:07 »

Måske ikke den bedste start, meeeeeeen mon ikke du får rettet op på det?

cube
Manager

« Svar #134: 02 Aug 2006, 12:30 »

Bloggen er på øjeblikkelig stand-by. Sorry, people :\

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010