home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 954 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham > St. Etienne > Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken spiller er bedst? Du kan vælge maksimalt 3 muligheder.
John Obi Mikel
- 24 (29,3%)
Jan Kromkamp
- 2 (2,4%)
Bryan Bergougnoux
- 3 (3,7%)
Reto Ziegler
- 1 (1,2%)
Carlos Magno
- 7 (8,5%)
Hugo Viana
- 3 (3,7%)
Freddy Guarín
- 5 (6,1%)
Vincent Kompany
- 19 (23,2%)
Nigel de Jong
- 16 (19,5%)
Gladstone
- 1 (1,2%)
Dida
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 28

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham > St. Etienne > Inter  (Læst 18949 gange)
cube
Manager

Sv: The Lilywhites
« Svar #60: 30 Jul 2006, 14:00 »

Det er lykkedes Tottenham at kvalificere sig videre fra Carling Cuppens og  3. runde med en 3-1 sejr over Everton. Med to finalepladser på to år, stræber Tottenham efter endnu en finale og et nyt trofæ i skabet.

Tottenham - Middlesbrough

Carling Cup, 4. runde
Med en gedin indsats lykkes det, fuldt fortjent, Tottenham at opnå videre avancement.
Kalou og Kerlon er mændende bag kampens to første mål, og selvom Boro får reduceret kommer de aldrig tilbage i kampen. Roger scorer i kampens overtid.
3-1

Medierne har bemærket Hugo Viana, der har gjort det fantastisk i opstarten og med et gennemsnit på 8,07 er holdets absolut bedste. Noget andet bemærkelsesværdigt, er Tottenhams tilskuertal, der er eksploderet i forhold til sidste år. Stadionkapaciteten er 44,000 og der kommer i gennemsnit 40,000 tilskuere til deres kampe.

Tottenham - Fulham

Premier League, 13. runde
Kampen er blot 3 minutter gammel, før Michael Dawson bliver vist ud og Fulham får straffespark. Til alt held redder den tilbagevendende Robinson og 10 minutter senere kan Roger bringe Tottenham i front.
Roger er her og der og alle vegne i 1. halvleg og efter 25 minutter scorer han, på Defoes oplæg, til 2-0.
Og brasilianeren fortsætter sin dominans i 2. halvleg, hvor han fuldender et vaske ægte hat trick, inden Fulham reducerer.
Edílson og Roger scorer hver på et frispark og Fulham reducerer endnu engang inden dommeren fløjter af. 5-2, sambaen er for alvor kommet til London.
5-2

Genk - Tottenham

UEFA Cup, gruppespil
Tottenham er allerede kvalificerede til turneringens sene kampe, men en sejr i dagens kamp kan forebygge en hård modstander i næste runde. Kampen forløber efter Tottenhams ønske og en Kalou i topform kan kalde sig kampens bedste spiller med begge scoringer i 0-2 sejren.
0-2

Således ser slutstillingen ud, med Tottenham som 2'er efter et godt spillende AZ mandskab.
I 1. knockout runde skal Tottenham møde Benfica.
"Det er hverken det ene eller det andet," svarede Kasper Pyndt, da han blev udspurgt om det var en ønskemodstander.

Manchester United - Tottenham

Premier League, 14. runde
Tottenham spiller en fantastisk kamp. Efter blot et kvarter står der 0-1 ved Stephen Kelly. Det gode spil fortsætter, men der bliver ikke scoret flere mål fra Tottenhams side.
I 2. halvleg får Roger en 100% chance på en friløber, men misbruger. Minuttet efter udligner Rooney ufortjent. Det resultat holder kampen ud.
1-1

Med de seneste gode resultater kan Tottenham med sejre i de næste to kampe lægge sig op på ligaens 2. plads, lige efter Chelsea, der dog synes ganske uslåelige.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #61: 30 Jul 2006, 14:26 »

Kanon blog.. God resultater du har lavet med Spurs, men jeg vil nok ikke kalde dem sort-hvid, mere marineblå-hvid  Wink

cube
Manager

« Svar #62: 30 Jul 2006, 14:30 »

Kanon blog.. God resultater du har lavet med Spurs, men jeg vil nok ikke kalde dem sort-hvid, mere marineblå-hvid  Wink

Hehe. Ja det skal nok passe Smiley

cube
Manager

« Svar #63: 30 Jul 2006, 15:24 »

Tottenham manager forlader sin post
BBC Sports, 10. januar 2008
I dag valgte Tottenhams manager gennem de seneste 3 år, Kasper Pyndt, at trække sig fra posten. "Jeg føler ikke længere jeg kan tilbyde mere," siger den unge manager, der nu er på jagt efter et nyt job under varmere himmelstrøg.

Tidligere på sæsonen skulle Dortmund have vist interesse og sidste sæson var det Benfica og Sporting Lissabon, der kom med jobtilbud - det bekræfter Pyndt overfor pressen.
"Jeg glæder mig til at komme til en ny klub. Nu har jeg hentet noget erfaring i England og føler mig 100% klar til at tage den næste udfordring op."

Kasper Pyndt, hvis største præstation i London klubben var en semifinaleplads i Champions League og en sejr i Carling Cup finalen, roser klubbens fans: "Jeg vil være evig taknemmelig for den opbakning jeg har fået og især vores fans skal have ros. Det er altid fantastisk når vi spillede på White Hart Lane."

Nu melder St. Etienne, Lecce, Fulham og Hansa Rostock sig i jagten på den talentfulde manager.

cube
Manager

Sv: Tottenham > ?
« Svar #64: 30 Jul 2006, 16:12 »

Min blog vil fra nu af blive skrevet i førsteperson.

cube
Manager

Sv: Tottenham > ?
« Svar #65: 30 Jul 2006, 17:09 »

Navn: Association Sportive de Saint-Étienne
-
Kælenavn: Las Verts (De Grønne)
-
Dannet: 1920
-
Hjemmebane: Stade Geoffroy-Guichard, Saint Étienne
-
Kapacitet: 36,600
-
Bestyrelsesformand: Bernard Caiazzo

Stade Geoffroy-Guichard set udefra. Her
    skal vi forhåbentlig vinde en masse kampe.

Ja, så fortsætter karrieren i St. Etienne. En klub, der ligger nr. 14 i Ligue 1 med 27 points for 22 kampe.
Klubben har stolte minder og har vundet mesterskabet 10 gange og cupturneringen 6 gange. Dermed kan det ikke undgås at der bliver lidt pres på mig når jeg for fremtiden skal styre denne klub.

Bestyrelsesformande n, Bernard, lød rimelig begejstret for mig under præsentationen og jeg håber meget jeg kan leve op til hans og bestyrelsens forventinger: At jeg fører holdet op til en sikker placering midt i tabellen. Det er også, hvad fansene forventer af mig.

Klubbens økonomi ser ganske god ud og med et transferbudget på mere end 200,000,000 kr. har jeg gode muligheder for at skabe et godt mandskab i fremtiden.

Jeg har dog allerede brugt en stor del af pengene. Nærmere betegnet 212,500,000 kr. på følgende spillere:

Fábio Santos: Hentet i Sao Paulo for 72,500,000 kr. Muligvis for mange penge at give, men vi manglede desperat en dygtig venstre back og der passede Fábio glimrende ind.
Ugur Yildirim: Kun én kvalificeret er hvad St. Etienne råder over. Derfor fandt jeg det naturligt at hente Yildirim i Heerenveen for 70,000,000 kr.
Yohan Gourcuff: Utroligt talentfuld midtbanespiller, der både kan spille på den offensive plads og højre fløj. Jeg måtte slippe 70,000,000 kr for at købe ham fri af sin kontrakt i Rennes.

Holdopstillingen kommer med disse indkøb til at se således ud:

cube
Manager

Sv: Tottenham > St. Etienne
« Svar #66: 30 Jul 2006, 17:43 »

ser pænt ud cube. må rose dig for dit klubvalg og interessante nye spillere.. gods speed mate

Tak =D

Du og alle jer andre må bare sige til, hvis der er en spiller i vil have SS af. Vi kan jo ikke have I går hen i uvidenhed.

Dusty78DK
Manager

« Svar #67: 30 Jul 2006, 18:44 »

En spændende udvikling i din blog. Glæder mig til at høre mere!  Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #68: 30 Jul 2006, 19:12 »

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se Zokora, da jeg aldrig har set ham tre år inde i spillet.  Ville også gerne se Gourcuff x)

cube
Manager

« Svar #69: 30 Jul 2006, 19:38 »

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se Zokora, da jeg aldrig har set ham tre år inde i spillet.  Ville også gerne se Gourcuff x)

Skal ske Smiley

Didier Zokora

Yohan Gourcuff

MeeLo
Gæst

« Svar #70: 30 Jul 2006, 19:43 »

Zokora kunne bortset fra sine markeringer godt virke som en af dine stærkeste kort i forsvaret?
Gourcuff: No wonder they call him the next Zidane  Rullende Øjne

Møller
Gæst

« Svar #71: 30 Jul 2006, 19:46 »

Rigtig flot blog cube.

KUTGW og kom snart med en update Opstemt

cube
Manager

« Svar #72: 30 Jul 2006, 21:06 »

St. Etiennes fans jubler på Stade de Gerland. En ekstrem og hujende jubel - holdet er tilbage i Ligue 1.

Men først skal vi tilbage til, hvor jeg startede efter min ansættelse. Vi lå nr. 14 og det så ikke alt for godt ud, men da vi i min første kamp slog Bordeaux med 1-2 havde mange høje forhåbninger. De blev dog manet lidt til jorden, da vi efterfølgende spillede 0-0 med Naval og i de følgende ligakampe gik det nogen svingende med pligtsejre over Troyes og Lorient og nederlag til Toulouse og Monaco.
Alligevel var bestyrelsen glad for min start som St. Etienne manager, da jeg havde ført holdet fra nr. 14 til nr. 11.

Vi slog Nantes, Nice og Le Havre inden et 2-0 nederlag til Nice indtraf, i en kamp, hvor vi blev slået ud af Coupe de France, besluttede jeg mig for at ændre forsvarsstil. Vi skulle være mere afventende og knap så aggressive, og det viste sig at virke. I de følgende 3 kampe var vi totalt i overtog og fik tonsvis af chancer. Det betød 2-1 sejr over

Didier Zokora leverede en særdeles kvalitetspræget
    præstation i en meget moralsk sejr for St. Etienne,
    der nu drømmer om UEFA Cup billetter, om end det
    ligner en svær opgave.
Nancy, 0-2 sejr over Istres og til sidst 0-0 mod Lille, hvor vi fik en mand udvist og derfor kunne stille os tilfreds med resultatet.

Nu gjaldt det dog ingen ringere end ligaens etter og Frankrigs bedste hold gennem årene, Olympique de Lyon. Der var ikke mange, der spåede os de store chancer, men jeg viste at vores spil havde lagt op til en overraskelse på det seneste, og den kom.
Blot 3 minutter inde i kampen kom Arouna Koné fri på kanten af feltet og han trykkede af med det samme. Bolden sejlede forbi Coupet og i nettet - et fantastisk mål. Pausestilling: 0-1.
I 2. halvleg kom Lyon bedre fra start og de kunne ånde lettede op, da Juninho på et straffespark udlignede vores føring. Nu bølgede kampen lidt frem og tilbage, men i det 62. minut cementerede Ugur Yildirim en 1-2 sejr med et pragtfuldt hovedstød.
Vi havde slået Lyon!

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 30 Jul 2006, 21:21 »

Med kun 3 point op til en 5 plads kan det sagtens lade sig gøre at score en uefa cup plads, især med dine nye taktiske indstillinger osm virkelig ser ud til at have båret frugt.. bare klø på!

LosCules
Gæst

« Svar #74: 30 Jul 2006, 21:36 »

Tillykke! Smiley. Også nogle gode indkøb du har foretaget dig Wink.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010