home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham > St. Etienne > Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken spiller er bedst? Du kan vælge maksimalt 3 muligheder.
John Obi Mikel
- 24 (29,3%)
Jan Kromkamp
- 2 (2,4%)
Bryan Bergougnoux
- 3 (3,7%)
Reto Ziegler
- 1 (1,2%)
Carlos Magno
- 7 (8,5%)
Hugo Viana
- 3 (3,7%)
Freddy Guarín
- 5 (6,1%)
Vincent Kompany
- 19 (23,2%)
Nigel de Jong
- 16 (19,5%)
Gladstone
- 1 (1,2%)
Dida
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 28

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham > St. Etienne > Inter  (Læst 18244 gange)
cube
Manager

Sv: The Lilywhites
« Svar #30: 28 Jul 2006, 21:27 »

Jeg synes det var fedt at se det for kommentatorens synspunkt og høre hans meninger. Fed detalje i bloggen Opstemt Godt fundet på  Thumbs Up

Hehe Opstemt den detalje var jeg også selv ret glad for, men godt at vide det er noget jeg kan fortsætte med.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

BLUE ARMY
Gæst

« Svar #31: 29 Jul 2006, 02:12 »

jo helt klart. det var en klart fair indgangsvinkel som distancerer sig lidt fra den mere normale måde at skrive på.. cool nok mate

Dusty78DK
Manager

« Svar #32: 29 Jul 2006, 09:37 »

Efter at have holgt en FM ferie springer mine abstinenser ud i lys lue, når jeg logger på og ser en så sej blog. Sådan skal det være!!  Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #33: 29 Jul 2006, 11:38 »

BBC Sports bragte lørdag et interview med Tottenham manager, Kasper Pyndt:

Intervieweren læner sig frem i sæddet med et skævt smil: "Sikke en start på årets Premier League, hva'?"
Kasper Pyndt har stadig ikke vænnet sig til de engelske mediers nærværende tilstedeværelse og har svært ved at finde overskuddet til at smile tilbage: "Ja, det går da ganske godt," svarer han.
"Du og Daniel Levy har i samarbejde fundet nogle dygtige spillere til truppen, hvor langt kan i nå med det her hold?"
"Det er svært at sige, der er meget, der spiller ind i professionel fodbold - først og fremmest om vi har set rigtigt og disse spillere passer ind i vores spillestil."

Tottenham er endnu ubesejrede på White Hart Lane
    i en sæson, der kan blive en af de største i klubbens
    historie. London-klubben stræber ydermere efter
    udenlandsk succes.

Værten læner sig tilbage. Veloplagt, velforberedt, elegant: "Lige inden transfervinduets lukning kunne du annoncere en ny spiller, Fabrizio Miccoli. Kan du sige lidt om ham?"
"Det kan jeg da godt. Fabrizio kommer foreløbig til at fungere som reserve for Roger og Jermain, men jeg ser meget uudnyttet potentiale i ham på trods af hans 26 år og jeg tror han kan blive en vigtig joker."
Interviewet forløber tilfredsstillende for begge parter og værten kan slutte af med kommentaren: "Det bliver spændende af følge The Spurs i år - tak skal du have Kasper Pyndt."

Og hvilken start Tottenham har fået - her er et kort resume:
23/08-06: Tottenham slår Boavista ud af Champions League kvallen med 1-5 efter den første kamp endte 2-2.
12/09-06: Panathinaikos får uafgjort med Tottenham i Champions League gruppen, der også rummer Juventus og Trabzonspor.
16/09-06: Tottenham prygler Liverpool i Premier League med cifrene 4-1.
27/09-06: I en ensidig affære slår Tottenham Trabzonspor og lægger sig på 1. pladsen i gruppen, da Juventus samtidig taber til Panathinaikos.

Aaron Lennon, Jermain Defoe (11 mål i 10 kampe), Benoît Pedretti, Roger (13 mål i 14 kampe) og Salomon Kalou  (6 mål i 12 kampe) har alle været de helt store oplevelser.
Med 8-1-1 er Tottenham 2 points efter de dobbelte mestre fra Chelsea, der ligger nr. 1 i rækken.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2006, 11:43 af cube » Logged

DelPiero
Gæst

« Svar #34: 29 Jul 2006, 11:51 »

Som jeg også stemte vil jeg gerne havde mere fokus på resultater.
Så føler jeg at jeg bedre kan følge med i op og ned ture Wink

cube
Manager

« Svar #35: 29 Jul 2006, 12:02 »

Som jeg også stemte vil jeg gerne havde mere fokus på resultater.
Så føler jeg at jeg bedre kan følge med i op og ned ture Wink

Okay, det vil jeg så tage til efterretning Smiley

cube
Manager

« Svar #36: 29 Jul 2006, 12:31 »

Aston Villa - Tottenham
Premier League, 12. runde
Tottenhams 1. halvleg er tæt på fejlfri, da Roger scorer to gange, men Baros pletter den hvide dug og reducerer.
Efter pausen bliver kampen mere lige. Det betyder at Villa i sidste ende kan udligne på et straffespark.
2-2

Tottenham - Juventus
Champions League, gruppespil
Roger bringer Tottenham i front efter blot 20 minutter, hvorefter Juventus indleder et gedint pres og får udlignet ved Pavel Nedved. En tæt 1. halvleg slutter 1-1. Det bliver også kampens slut resultat, og selvsom Tottenham spiller bedst i 2. halvleg kan de være godt tilfredse med ikke at tabe til Juventus over 2 kampe.
1-1

Tottenham - Chelsea
Premier League, 13. runde
Den ultimative topkamp. Chelsea ligger nr. 1 med et enkelt point ned til Tottenham og i aften kan et af disse hold give os et hint om hvem, der har, hvad, der skal til.
Chelsea starter ideelt og nyindkøbet Pazzini gør det til 0-1 efter et kvarter. Chelsea lægger herefter et ufatteligt pres, men Tottenham formår at holde dem fra flere scoringer i 1. halvleg.
Hjemmeholdet er bedst i en tæt 2. halvleg, men man formår ikke at hente føringen og Chelsea vinder kampen og sender Tottenham ned på ligaens tredjeplads.
0-1

Med disse resultater ser stillingen således ud og der er grund til tilfredse miner hos Tottenham, der dog mistede nogle dumme points mod Aston Villa.
Dog kan London klubben overhales af en anden London klub, nemlig Arsenal, der har spillet 2 kampe mindre og med stor sandsynlighed kravler op på ligaens tredjeplads, og det vil utvivlsomt ikke være optimalt for Kasper Pyndt og Tottenham, der stræber efter at overgå sidste sæsons gode præstation.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2006, 13:11 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #37: 29 Jul 2006, 12:32 »

Hvad synes I om denne stil som min sidste update er skrevet i? Er det mere ideelt? Smiley

DelPiero
Gæst

« Svar #38: 29 Jul 2006, 13:35 »

Ja, det er lige sådan der det skal være Wink

cube
Manager

« Svar #39: 29 Jul 2006, 13:36 »

Arsenal - Tottenham
Premier League, 14. runde
Hvis Tottenham skal være med i toppen er en sejr i denne kamp vital. Desværre begår Pedretti straffespark kort inde i kampen og så står der 1-0 til hjemmeholdet. Kalou ryger ud med en mindre skade i pausen.
I 2. halvleg kommer Tottenham ind i opgøret, da Defoe på elegant vis runder Jens Lehmann i Arsenal målet og prikker bolden i et tomt mål - ubetinget klasse.
Blot 8 minutter senere kommer Tottenham foran, da Roger modtager en stikning og sætter indersiden på. Yderligere 10 minutter går og så har Roger minsandten scoret igen og udeholdet ser ud til at stå som vindere i kampen.
Dommerens fløjte lyder og de medrejsende Spurs fans jubler!
1-3

Panathinaikos - Tottenham

Tottenham ligger allerede nr. 1 i gruppen efter 4 kampe, men en sejr i aftenens kamp kan med lidt held sende holdet definitivt videre i turneringen. Panathinaikos har dog set stærke ud og har bl.a. slået Juventus.
Kampen starter bølgende, men så får Tottenham for alvor fat og Defoe scorer to gange indenfor et kvarter i 1. halvleg. Panathinaikos når at få reduceret inden pausefløjt.
Jermain Defoe scorer et og Roger to i 2. halvleg og en imponerende 1-5 sejr er bygget.
1-5

En stærk indsats i CL turneringen understreges af Tottenhams status som etter i gruppen.
"Det kunne være en drøm at nå langt i turneringen, og vi begynder efterhånden at tro på det, allesammen," siger Paul Robinson.

De følgende to kampe ender med følgende resultater: 1-1 mod Manchester United i Premier Leagues 15. runde og 2-0 sejr over Coventry i Carling Cup ottendedelsfinalen. Titelindehaverne er dermed klar til kvartfinalen, hvor formstærke Manchester United venter.

Everton - Tottenham

Jermain Defoe er i sær-
    deles glimrende form for
    tiden. Med 18 mål i 19
    kampe har han holdets
    bedste snit.

Premier League, 15. runde
Alt andet end en sejr vil være en stor skuffelse i denne kamp. 20 minutter er spillet og der står 1-1. 24 minutter er spillet og der står 2-1, kan Tottenham være på vej mod en lille fiasko?
Kalou brænder et straffe inden pausefløjt og udeholdet er bagud.
Kampen nærmer sig sin afslutning og Tottenhams fans er allerede på vej ud af stadion, men så slår Jermain Defoe til og sikrer 2-2.
2-2

Tottenham - Trabzonspor

Det er meget enkelt. En sejr og Tottenham er videre i den mægtigste turnering af dem alle, og hjemmeholdet kommer da også godt afsted. Ved pausefløjt står der 2-0 på Kalou og Rogers mål.
Miccoli og Jackson kommer på banen efter pausen og netop Miccoli gør det til 3-0 kort inden slutfløjt.
Og så er Tottenham videre som ettere i deres gruppe, sensationelt, foran Juventus.
3-0

Slutstillingen i Champions League gruppe A.

DelPiero
Gæst

« Svar #40: 29 Jul 2006, 13:40 »

Det ser ganske glimrende ud i Champions League.
Men kunne da godt lige bruge et ss af stillingen i ligaen Wink

cube
Manager

« Svar #41: 29 Jul 2006, 20:44 »

Det ser ganske glimrende ud i Champions League.
Men kunne da godt lige bruge et ss af stillingen i ligaen Wink

Det får i næste update - slutstillingen faktisk. Jeg havde skrevet en del til bloggen, men så frøs min pc og så gad jeg ikke starte forfra. Derfor bliver det bare et resume af den resterende del af sæsonen.

cube
Manager

« Svar #42: 29 Jul 2006, 22:26 »

Kasper Pyndts anden sæson i London klubben Tottenham blev en rutsjebanetur med de helt store følelser.
Her kommer et resume af resten af sæsonen som den forløb:

Barclays Premiership:
Rent pointmæssigt gik det bedre for Tottenham i denne sæson, men placeringsmæssigt var der knap så meget at råbe hurra for, da topholdende som vi kender dem, Manchester United, Chelsea, Arsenal og Liverpool alle spillede aldeles forrygende. Mere om placeringen længere nede.

Tottenham kom, ca. halvvejs inde i sæsonen, ind i en mindre krise, hvor mange uafgjorte resultater indtrådte. Det betød at storholdene kunne trække lidt fra og afskærme sig.
Ikke nok med at man måtte tage til takke med en femteplads - Andy Reid, der havde været en af holdets

Usle to kampe tabte Tottenham på White Hart Lane
    over sæsonen. En imponerende præstation.
allerbedste og overrasket alt og alle med sit spil, brækkede benet og var ude i 5 til 6 måneder. Et stort tab for Tottenham, der ved transfervinduets åbning i januar invisterede i Hugo Viana til at fylde rummet ud, og da man senere solgte Aaron Lennon for imponerende 170,000,000 kr til Liverpool, blev også brasilianeren Edílson hentet. En spiller med "enormt potentiale," som Pyndt udtalte det.

Sæsonen lakkede mod enden og træthedstegnene begyndte at vise sig. Især hos Salomon Kalou og Hugo Viana, der havde været knap så aktive i de mere fysiske træningssessions.
Tottenham og Newcastle havde længe ligget og kæmpet om 5. pladsen, men da Tottenham tabte til netop Newcastle så det ud til at de sort-hvide skulle vinde den duel. Mange mente at den primære grund til nederlaget var Kalou og Vianas fravær.
Men pludselig eksploderede Tottenham i et virvar af flot fodbold og på de sidste tre kampe sikrede de sig 5. pladsen i årets turnering.
Der var dog ingen sure miner i Tottenham lejren. Vel var man endt på en placering, der var ringere end sidste år, men man havde også skrabet flere points sammen og fremtiden så lys ud.
Hvad man heller ikke blev kede af, var de mange penge, 102,000,000 kr for at være eksakt som klubben fik for sin endelige placering.

Ved de årlige kåringer kunne Tottenham modtage hæder, da Salomon Kalou, af Premier Leagues spillere, blev kåret til Årets unge spiller, mens manager Kasper Pyndt modtog 3. præmien i prisen: Årets manager. "Nu mangler jeg kun at vinde den," sagde Pyndt, der sidste år blev 2'er.

Carling Cup:
Sidste år vandt Tottenham og i år skulle holdet også få succes i den mindre prestigefuldte cupturnering. Det skulle nemlig vise sig at holdet gik hele vejen til finalen.
På vejen slog de Bolton, Coventry og Manchester United, inden Newcastle ventede i semifinalen. Det blev en ekstremt intens kamp - en kamp, hvor Tottenham i sidste ende, faktisk efter straffesparkskonkur rence, kunne hive en kneben sejr hjem.
Finalemodstanderen hed Chelsea og man var ikke spået mange chancer på forhånd. Alligevel blev kampen forholdsvis tæt og begge trænere stod helt ude ved sidelinjen det meste af kampen.
I sidste ende var det dog Chelsea, der trak det længste strå i en sejr, der lød på 1-2.

FA Cup:
Endnu engang skulle Tottenham have succes i en cupturnering. Endnu engang skulle holdet nå finalen. Og endnu engang...ja, gæt selv resten.

Chelsea var Tottenhams onde ånd. "Det er til
    at tude over," sagde en skuffet Robbie Keane
    efter FA Cup finalen, hvor Chelsea endnu
    engang blev Tottenhams overmand.

Tottenham indledte fornemt ved at slå Manchester United med 2-4. I den følgende kamp blev det til knap så overbevisende 3-1 over Leeds, inden holdet slog Fulham og Norwich ud på usvigelig sikker vis.
I semifinalen ventede Liverpool og det skulle blive en kamp man sent vil glemme.
Efter 1-1 i den ordinære spilletid samt ekstra tid skulle kampen afgøres i straffesparkskonkur rence. En disciplin som mange vidste at Tottenham mestrede. Pludselig stod de dog med ryggen mod muren, da Liverpool bare skulle score på 1 af deres 2 sidste spark for at vinde konkurrencen. Det lykkedes dog ikke og da Tottenhams forsvarsspillere scorede sikkert på deres forsøg blev Tottenham vindere og overraskende finaledeltagere.

Du har nok gættet det. Finalisten hed selvfølgelig Chelsea FC, og hvor Tottenham i Carling Cup finalen havde haft en reel chance, fik de ikke et ben til jorden i denne kamp.
Chelseas nyindkøb Jefferson Farfán scorede to af deres 3 mål i 1-3 sejren og The Lilywhites måtte tage til takke med endnu en 2. plads.

Champions League:
På overraskende vis havde man kvalificeret sig til knockout runderne som etter i Gruppe A, og nu ventede mægtige Real Madrid.
Selvom eksperterne tippede Real sejr, gjorde Tottenham det uventede og slog "Galacticos" med overbevisende 0-3 på Santiago Bernabéu.
Hjemme på White Hart Lane vandt Tottenham med 2-1 og en samlet 5-1 sejr var en realitet.

Kvartfinalemodstand eren var ikke en tand lettere - Juventus. Tottenham havde formået at spille to gange uafgjort med dem i gruppespillet, men når det virkelig gjaldt plejede Juventus at være skarpe.
Det viste de også i den første kamp som de vandt med 1-0 på Zlatans langskud.
Returopgøret blev en underholdende affære - en affære Tottenham vandt med 1-0 og efterfølgende afgjorde det hele på straffesparkskonkur rence - nok engang var de hvide skarpe under det enorme pres.

Juventus' værste rivaler, AC Milan, var modstanderen i semifinalen. Kæmpe favoritter og i starten med et kæmpe pres. Tottenham overvandt det og kom pludselig ind i kampen. Det resulterede i en pausestilling, der hed 1-3 i udeholdets favør - altså Tottenhams.
Desværre sløsede de i 2. halvleg og Milan fik til slut udlignet til 3-3.
Returkampen bar præg af mangel på spænding. Denne gang dominerede milaneserne og med et nederlag på 0-1 var Tottenham ude af årets Champions League efter en ærefuld præstation, hvor Juventus og Real Madrid under vejs måtte lade livet.

Turneringens sene opgør gav ufatteligt mange penge i klubkassen - ca. 20,000,000 kr per kamp, hvilket fik bestyrelsen til at juble: "Ikke alene redder Kasper os sportsligt, også økonomisk!"

cube
Manager

« Svar #43: 29 Jul 2006, 22:28 »

På Europa ranglisten er vi rykket 63 placeringer op, til en 44. plads Smiley

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #44: 29 Jul 2006, 22:50 »

Det sku godt gået det hele i denne blog.. du skriver helt igennem fantastisk og meget levende.. og det er jo ikke første gang det er lykkes for dig at skrive sådan en levende blog..

KUTGW Thumbs Up Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010