home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham > St. Etienne > Inter
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken spiller er bedst? Du kan vælge maksimalt 3 muligheder.
John Obi Mikel
- 24 (29,3%)
Jan Kromkamp
- 2 (2,4%)
Bryan Bergougnoux
- 3 (3,7%)
Reto Ziegler
- 1 (1,2%)
Carlos Magno
- 7 (8,5%)
Hugo Viana
- 3 (3,7%)
Freddy Guarín
- 5 (6,1%)
Vincent Kompany
- 19 (23,2%)
Nigel de Jong
- 16 (19,5%)
Gladstone
- 1 (1,2%)
Dida
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 28

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham > St. Etienne > Inter  (Læst 18220 gange)
cube
Manager

Sv: The Lilywhites
« Svar #15: 28 Jul 2006, 14:01 »

"Velkommen The Millennium Stadium i Cardiff på denne kolde februardag. Mit navn er Phil Matthews og jeg vil være jeres kommentator i dagens Carling Cup finale mellem Manchester United og overraskelsen fra Tottenham Hotspur. Med mig på sidelinjen har jeg Tottenham spilleren Teemu Tainio, der i øjeblikket sidder ude med en skade, og Teemu - hvordan tror du Tottenham har sat sig op til dagens kamp?"
"Tjo, hvis jeg kender vores manager godt nok, har drengene ikke trænet alt for hårdt optil, men istedet øvet diverse tekniske detaljer og skud på mål. Det er noget vi alle sammen kan lide og på den måde tror jeg spillerne er i godt humør og sat fint op til kampen, men ingen tvivl om at det er en stærkt modstander."
"Det har du ret i, men vi får se. Skal Manchester United hente den forventede sejr, eller bliver det Tottenham, der gentager kunststykket mod Chelsea? Det vil de næste 90 minutter fortælle os."

Dommerens fløjte giver genlyd over det fylte stadion og kampen sparkes igang. Der går ikke mere end 4 minutter, før Ruud van Nistelrooy har en friløber, men misbruger. Selvsamme van Nistelrooy har en kæmpe chance minuttet efter, men endnu engang svigter skarpheden.
Kampen er 8 minutter gammel og så spiller Jermain Defoe bolden frem til Robbie Keane, der trækker ind i det lille felt og hamrer til bolden. Stadion holder vejret, da bolden sejler igennem luften og i netmaskerne.
"Hvilket mål af Robbie Keane," skriger Phil Matthews i sin kommentatorstil, mens Teemu Tainio klapper; "Hvad siger du, Teemu? Er vi på vej mod sensationen?"

Tottenham lægger presset højt og får flere dødbolde på Uniteds banehalvdel, men det næste mål bliver scoret af Manchester United, da Ghali nedlægger Rooney på kanten af feltet og Ryan Giggs scorer på det efterfølgende frispark. 2 minutter senere står der 1-2, da Ruud van Nistelrooy elegant scorer efter en stikning fra Paul Scholes.
"Så kom de for alvor ned på jorden igen."

Kun sporadiske skud på mål er tilbage i en underholdende 1. halvleg og der står 1-2 ved pausen.

Tottenham starter 2. halvleg bedst og får hurtigt to afslutninger ved Defoe og Ghali. Kort tid efter fælder Gary Neville Jermain Defoe og Andy Reid tager frisparket. Han sender bolden højt ind i feltet, hvor Michael Dawson kæmper med Mikaël Silvestre. Sidstnævnte vinder hovedstødsduellen, men sender bolden i egne netmasker og der er udlignet. "Du ser lettet ud, Teemu," joker Phil Matthews.

United foretager en indskiftning, der kan give selv den mest rutinerede forsvarsspiller dårlige nerver - ud går Ryan Giggs, ind kommer Cristiano Ronaldo og netop Ronaldo er kort efter tæt på at score på et hårdt langskud.

Et hårdt United-pres skaber flere chancer til van Nistelrooy, men Cerny, der erstatter en skadet Robinson på målmandsposten er en sikker sidste skanse.

I kampens 81. minut skaber en fejlaflevering fra Gary Neville en kontra til Tottenham. Andy Reid spiller et-to med Hossam Ghali og kommer til sidst på skudhold på kanten af feltet, og hans følte langskud placerer sig oppe i det lange hjørne - et af sæsonens bedste mål og der står 3-2. "De er tilbage i kampen! hvem skulle have troet det," råber en åbenlyst begejstret Phil Matthews og konstaterer: "Tottenham spiller fantastisk. Det må være det vindende mål."
2 minutter senere kommer Aaron Lennon fri i højresiden. Han sender et smukt indlæg ind til Robbie Keane, der afslutter, men van der Saar parrerer. Bolden falder ned til Jermain Defoe, der let kan udbygge føringen og så synes sejren efterhånden sikker.

Manchester United forsøger, men intet vil lykkes og Tottenham vinder en tæt kamp med 4-2 og er vindere af Carling Cuppen for 4. gang i klubbens historie.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager

« Svar #16: 28 Jul 2006, 15:44 »

Sådan! Tillykke med trofæet.

cube
Manager

« Svar #17: 28 Jul 2006, 16:00 »

Rygterne florerer i Tottenham Hotspur FC. Den ene dag bliver Kasper Pyndt sat i forbindelse med Juventus - den næste med Dortmund. Pyndt har dog foreløbig afvist enhver interesse for et skifte: "Tottenham er mit leveblod nu, og jeg vil være loyal i mange år frem."
Denne udtalelse af fået Tottenhams supportere til slynge diverse hyldestgloser efter den succesrige manager.

Men Pyndts interesser er ikke det eneste, der bliver snakket. Træneren har nemlig nyt blod i sine tanker: "Jeg kan ikke udelukke at der sker nogle ændringer i truppen," sagde han tidligere på året og nu har The Daily Mirror bragt nyheder om at spillere som Benoït Pedretti (Olympique de Lyon), Nemanja Vidic (Manchester United) og Chris

Benoït Pedretti fra Lyon
    kan være Tottenham
    spiller fra næste sæson.
Kirkland (Liverpool) vil slutte sig til truppen ved næste transfervindues åbning.
Hvis dette er faktum kan det betyde at Hossam Ghali skal vige sin plads på midtbanen til fordel for Pedretti. De to sidstnævnte virker ikke som sandsynlige kandidater til at gå direkte ind i startopstillingen, men hvis den stærkt populære Paul Robinson bliver solgt kan Chris Kirkland være ment som arvtager.

For at afslutte denne skov af rygter skal det nævnes at mange mener, at Jermain Defoe vil blive kåret som Årets fodboldspiller i Premier League. Mange er dog i tvivl, da Djibril Cissé har spillet en stærk sæson for sidste års Champions League vindere, Liverpool.

Rent sportsligt er Tottenham røget ned på en 4. plads i Premier League efter et par uafgjorte resultater, men det er dog stadig nok til at realiserer trænerens mål - Champions League fodbold i næste sæson.
Der resterer 5 kampe af ligaen og Tottenham har 2 points ned til Manchester City, der ligger nr. 5 og ligner en overraskende UEFA Cup deltager.

Årets helt store skuffelse har været Arsenal, der besidder ligaens 6. plads.

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 28 Jul 2006, 17:16 »

Altid rigtig lækkert med en SUPER blog fra din side af, cube.   
Men dette betyder vel ikke et farvel til "Akakemikerne" Skuffet

cube
Manager

« Svar #19: 28 Jul 2006, 17:23 »

Altid rigtig lækkert med en SUPER blog fra din side af, cube.   
Men dette betyder vel ikke et farvel til "Akakemikerne" Skuffet

Jo, det gør :\

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 28 Jul 2006, 17:34 »

Nå okay.. Synes ellers det var en virkelig spændende blog.. Men så må du jo bare overgå dig selv (igen) Wink

cube
Manager

« Svar #21: 28 Jul 2006, 17:41 »

Nå okay.. Synes ellers det var en virkelig spændende blog.. Men så må du jo bare overgå dig selv (igen) Wink

Tak skal du ha' Smiley Ja, det prøver jeg også at gøre med den her blog, men der bliver fokus på historien og ikke resultaterne som du nok har bemærket. Håber det er okay?

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 28 Jul 2006, 17:53 »

Okay. Jeg synes at det er helt fint, da det godt kan være lidt kedeligt i længden at ikke høre om andet end alle resultaterne.   
Og så gør det jo ikke just dårligere, at du er så genial til at strikke historien sammen Wink

cube
Manager

« Svar #23: 28 Jul 2006, 18:04 »

Okay. Jeg synes at det er helt fint, da det godt kan være lidt kedeligt i længden at ikke høre om andet end alle resultaterne.   
Og så gør det jo ikke just dårligere, at du er så genial til at strikke historien sammen Wink

Tak skal du ha =D

cube
Manager

« Svar #24: 28 Jul 2006, 20:18 »

Sæsonen sluttede af som den skulle for Tottenham, der kunne kalde sig Champions League deltagere med en 4. plads i Premier League samt vindere af Carling Cup.

Sommeren gik, for Kasper Pyndt og bestyrelsen i samarbejde, med diverse køb og salg og det viste sig at den seneste tids rygter talte sandt: Benoît Pedretti, Chris Kirkland og Nemanja Vidic er alle blevet hentet til klubben,

Bestyrelsesformand, Daniel Levy, kan se
    frem mod en sæson, der byder på bl.a.
    Champions League.
men de er ikke de eneste; også Roger, Gladstone og selveste Salomon Kalou er blevet hentet til klubben. "Vi skal være 100% klar til Champions League," udtaler Pyndt om handlerne.

Men ikke alene har Pyndt hentet en del spillere - flere spillere har været udlejet i den forgangne sæson og er nu vendt hjem. Blandt andre Reto Ziegler, der med stor sandsynlighed erstatter Lee Young Pyo på venstreback positionen, da sidstnævnte havde en ganske forfærdelig sidste sæson rent spillemæssigt.

Her er nogle kommentarer fra de forskellige parter indblandet i handlerne:

Daniel Levy: "Jeg er meget tilfreds med de indkøb jeg og Kasper i samarbejde har gjort. Vi føler os nu helt klar til international succes."
Kasper Pyndt: "Vi har satset på talentfulde spillere, men jeg kan love at her ikke er tale om uerfarne spillere. Dette er spillere med fantastisk højt niveau, deres alder taget i betragtning. Jeg er sikker på at de kan klare sig på allerhøjeste plan."
Salomon Kalou: "Det er et drømmeskifte. Tottenham er en topklub i England og hvis jeg får lov til at spille mit eget spil tror og håber jeg på, jeg kan opnå noget for denne klub."
Reto Ziegler: "Jeg er lidt ærgelig over, at jeg ikke fik lov at blive i Wigan - jeg var glad for holdet og ledelsen, men altså.. hvis jeg kan få nok spilletid i år, håber jeg det kan opveje min ærgelse."
James Winey, supporter: "Det er nogle fantastiske køb de har gjort. Jeg glæder mig især til at se Roger udfolde sig i angrebet. Han skulle vist have gjort det godt i Sao Paulo."

Med de ventede ændringer i truppen kommer startopstillingen til at se således ud:
Paul Robinson, Reto Ziegler, Ledley King, Michael Dawson, Andy Reid, Benoît Pedretti, Salomon Kalou, Aaron Lennon, Jermaine Defoe, Roger.

Fra venstre mod højre: Salomon Kalou, Gladstone, Roger, Benoît Pedretti, Chris Kirkland, Nemanja Vidic.
Den samlede sum lyder på 295 mio kr.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2006, 21:11 af cube » Logged

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 28 Jul 2006, 20:52 »

Fremragende køb cube Thumbs Up..   
Tror specielt at det bliver en SUPER giftig angrebsduo i form af Roger/Defoe Smiley

cube
Manager

« Svar #26: 28 Jul 2006, 20:59 »

Fremragende køb cube Thumbs Up..   
Tror specielt at det bliver en SUPER giftig angrebsduo i form af Roger/Defoe Smiley

Tak, og ja - jeg er fuldstændig enig Grin

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #27: 28 Jul 2006, 21:17 »

Fantastisk blog. Meget spændende og fantastisk historie. Igen viser du at du har en utrolig evne til at skrive spændende blogs. Kanont Cube.
Enig med jer. Roger/Defoe er en fantastisk angrebsduo:D

cube
Manager

« Svar #28: 28 Jul 2006, 21:23 »

Mange tak, Juller Smiley

Forresten: Hvad synes i om at jeg gør som jeg gjorde i Carling Cup finalen og skrev rigtig meget om kun den ene kamp? Var det fedt eller gad man ikke rigtig læse det?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #29: 28 Jul 2006, 21:25 »

Jeg synes det var fedt at se det for kommentatorens synspunkt og høre hans meninger. Fed detalje i bloggen Opstemt Godt fundet på  Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010