home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tottenham > St. Etienne > Inter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken spiller er bedst? Du kan vælge maksimalt 3 muligheder.
John Obi Mikel
- 24 (29,3%)
Jan Kromkamp
- 2 (2,4%)
Bryan Bergougnoux
- 3 (3,7%)
Reto Ziegler
- 1 (1,2%)
Carlos Magno
- 7 (8,5%)
Hugo Viana
- 3 (3,7%)
Freddy Guarín
- 5 (6,1%)
Vincent Kompany
- 19 (23,2%)
Nigel de Jong
- 16 (19,5%)
Gladstone
- 1 (1,2%)
Dida
- 1 (1,2%)
Antal Stemmer: 28

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham > St. Etienne > Inter  (Læst 18210 gange)
cube
Manager

Tottenham > St. Etienne > Inter
« : 28 Jul 2006, 00:48 »

Et inferno af blitzlys møder bestyrelsesformand Daniel Levy, da han sætter sig til rette i stolen og gør klar til det pressemøde han selv har annonceret.
Pressefolkenes længselsfulde blikke angiver stor forventning og iver, og de historiestræbende blodhunde skal snart få gevinst.

Der er noget intenst over Levys ansigtsudtryk. En intensitet, der kan afspejle...en fyring måske? I så fald vil formanden formentlig have et stærkt kort på hånden som den nye manager i Tottenham Hotspur - en manager, han mener kan overgå sidste sæsons gode præstationer fra den blomstrende generation af fodboldspillere klubben besidder.

"Godeftermiddag," siger Levy med et ansigtsudtryk, der rummer megen bekymring, men bekymring for hvad? Pressens reaktion når han annoncerer, hvad end han har i sinde?
"Jeg har to annonceringer."

De følgende reaktioner kan bedst beskrives som et støjhelvede af en anden dimension. Spørgsmålet "hvorfor" lyder op til flere gange fra de desperat opmærksomhedskræven de journalister. Larmen dør en smule hen, da to sikkerhedsvagter maner de mange pressefolk til ro.
"Beslutningen er taget, hvad enten i kan li' den eller ej," afslutter Daniel Levy, der med anspændt mine forlader presselokalet kort efter.

Martin Jol har god grund til bitre
    miner efter Daniel Levys beslutning
    som han beskriver som "horribel".

Dagen efter runger overskrifterne over hele England: "Martin Jol erstattes af uprøvet dansker." Især The Daily Mirror er hårde ved formanden og hans beslutning og bruger mindre flatterende gloser som "uprofessionel" og "vanvittig". Manden, der tager over for den ellers så populære Tottenham boss er danskeren Kasper Pyndt Rasmussen. En mand, hvis mangel på erfaring vejer tungt i CV'et.

Den 30 årige sjællænder har afslået enhver kontakt med pressen, formentlig fordi han ønsker en mindre turbulent start i sit første store job som klubtræner. Dog er det blevet til en enkelt udtalelse: "Jeg ønsker ikke at diskutere mangel på erfaring, korruption og vennetjenester. Det eneste jeg vil snakke om er fodbold og, hvordan jeg vil lede Tottenham som hold."

Spillertruppen har været forsigtige med udtalelserne, men superstjernen Jermain Defoe er en af de få, der har været ude med riven: "Jeg forstår ikke bestyrelsen. Martin Jol var vellidt i truppen og en stor personlighed. At han skal forlade klubben med så lidt ære er simpelthen ikke godt nok."
Defoe ville ikke udtale sig om Kasper Pyndt eftersom han ikke har mødt ham endnu, men han pointerer sin undren over at en træner, der indtil nu kun har haft succes i dansk divisionsfodbold kan overtage jobbet som manager i klubben.
« Seneste Redigering: 01 Aug 2006, 19:35 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

Sv: The Lilywhites
« Svar #1: 28 Jul 2006, 00:49 »

Jeg håber i vil tage godt imod min nye blog og pryde den med jeres kommentarer ;]

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #2: 28 Jul 2006, 00:55 »

Perfekt sat op, flot! og god start so far. Du er ikke bleg for at starte en blog op, det må man gi' dig. Smiley

cube
Manager

« Svar #3: 28 Jul 2006, 01:05 »

Perfekt sat op, flot! og god start so far. Du er ikke bleg for at starte en blog op, det må man gi' dig. Smiley

Mange tak Opstemt Nej ikke pt, men de kommer lidt i perioder fra mig. Nogen gange har jeg lyst til at skrive - nogen gange har jeg ikke.

BLUE ARMY
Gæst

« Svar #4: 28 Jul 2006, 01:24 »

go start cube... godt fortalt og meget levende skrevet

cube
Manager

« Svar #5: 28 Jul 2006, 01:27 »

go start cube... godt fortalt og meget levende skrevet

Grazie!

Berendt
Manager

« Svar #6: 28 Jul 2006, 01:43 »

Må nok sige at det ser rigtig godt ud... Opstemt glæder mig til at følge med, og se hvad du kan opnå med the spurs... god arbejdslyst!!!

Cool

cube
Manager

« Svar #7: 28 Jul 2006, 02:16 »

Hvem skulle have troet det? En ukendt dansk træner overtager styringen i Premier League klubben Tottenham Hotspur efter en succesfuld og karismatisk træner, og pludselig spiller holdet bedre end nogensinde.

I et interview på BBC Sports udtalte Kasper følgende:
"Det har været nogle turbulente måneder i Tottenham, men jeg har nydt det fra start. Jeg havde forventet en vis distance fra spillernes side, men alle var positive lige fra den allerførste træning. Der er blevet gået professionelt til værks og der har været stor disciplin, hvilket er, hvordan jeg mener ethvert hold bør træne - uden for meget pjat.
Jeg er meget glad for den tillid bestyrelsen har givet mig og håber jeg fortsat kan tilfredsstille, måske endda imponere vores fans."

I Kasper Pyndts første fire måneder for klubben er han gået fra succes til succes. Først blev Liverpool slået i sæsonens start, dernæst blev den urutinerede manager kåret til månedens manager i en måned, hvor også Aaron Lennon og Michael Carrick blev nomineret som henholdsvis månedens unge spiller og månedens spiller.
Til sidst skabte holdet yderligere to succeser ved at slå Everton med 3-0 og Newcastle med 4-0 i november måned, hvor Michael Carrick blev kåret til månedens spiller i Premier League.

Michael Carrick afviser
    ikke et klubskifte.

15 spillerunder er nået til ende i Englands stærkeste række og Tottenham ligger nr. 2 med en lille afstand op til Chelsea, der ser ud til at tage mesterskabet for andet år i træk under den karismatiske José Mourinho.
Netop Mourinho har udtalt sig om det nye ansigt i spidsen for Tottenham:
"Jeg har stor respekt for det han har lavet indtil nu, men det er stensikkert at vi bliver mestre og ikke Tottenham."
Så kender vi José Mourinho - altid ambitiøs, altid med en stødende kommentar. En mand man enten elsker eller hader.

Som før nævnt har Michael Carrick spillet fantastisk indtil nu og med et meget højt bundniveau nærmer han sig en kåring som årets spiller i England - vel og mærke, hvis han kan fortsætte sådan her sæsonen ud.
Topklubber som Liverpool, Chelsea, Arsenal og Manchester United står alle klar med tilbud på den talentfulde midtbanespiller, der ikke afviser et muligt skifte: "Hvis de ellers vil lade mig gå," siger han til Daily Mirror.
Foreløbig har Kasper Pyndt dog udtalt at "ethvert hold, der vil have fingrene i Michael Carrick må røve en bank først."
Her ses Chelsea som en mulig kandidat, da de efter sigende står klar med et bud på 110,000,000 kr.

Indtil nu har ingen hold scoret mere end 1 mål mod Tottenham.

SirToby
Manager

« Svar #8: 28 Jul 2006, 11:14 »

Spændende. Godt skrevet!

DelPiero
Gæst

« Svar #9: 28 Jul 2006, 11:22 »

Godt og se du er igang igen!
Bare lidt ærgeligt at der er to blogs om "The Spurs" !

cube
Manager

« Svar #10: 28 Jul 2006, 11:44 »

Godt og se du er igang igen!
Bare lidt ærgeligt at der er to blogs om "The Spurs" !

Tja, men det tar' jeg mig ikke af Smiley
EDIT: Der er da ikke flere end min? hvad hedder den anden?
« Seneste Redigering: 28 Jul 2006, 11:58 af cube » Logged

DelPiero
Gæst

« Svar #11: 28 Jul 2006, 12:08 »

ffs.
Den er stoppet nu, havde jeg ikke lige noteret mig.
My bad!

cube
Manager

« Svar #12: 28 Jul 2006, 13:17 »

"Det var ikke en svær beslutning at tage. Jeg har ikke altid haft det bedste forhold til mine holdkammerater, og når Chelsea kommer på banen med et så flot tilbud er det svært at sige nej," siger Michael Carrick, der ved januar vinduets åbning skiftede til mestrene fra Chelsea - præcis som rygterne fortalte.
Den unge midtbanespiller havde ellers været en af Tottenhams vigtigste spillere i den første halve sæson, men nu er han tabt for holdet, der kæmper for en Champions League placering.
"Jeg sagde, at der skulle mange penge til, hvis Carrick skulle væk og de penge kom Chelsea med," sagde manager Kasper Pyndt dagen derpå for handlen, der lød på 200,000,000 kr. En sum, der næsten tredobler Tottenhams kapital og får fremtiden til at se lys ud for klubben, der for et par år siden blot var en anonym midterklub.

Tottenham ligger i øjeblikket nr. 3 i rækken og klubber som Middlesbrough og Bolton rækker nu armene ud efter Kasper Pyndt, der har vist sig som en stor succes i London.
26 kampe er blevet spillet og 17 af dem vundet, hvilket har fået bestyrelsen og fansene til at juble.

Efter Michael Carricks salg har Jermain Defoe optaget rollen som klubbens vigtigste spiller og med sine hidtidige 18 sæsonmål er han ligaens topscorer.
Et af hans bedste mål i denne sæson blev scoret, da holdet for nylig vandt 3-2 over Liverpool. Defoe spiller bolden ud til Aaron Lennon på fløjen, der på elegant vis runder John Arne Riise med en hurtig kropsfinte - han løber til

Billede fra Tottenhams møde med Chelsea i Carling
    Cuppen. Et opgør, der skulle vise sig at blive mere
    dramatisk end, hvad godt var.
baglinien og sender bolden ind i feltet, hvor Defoe kommer løbende og flugter bolden ind med et horisontalt saksespark. Et mål, der fik The Sun til, dagen derpå, at udråbe Jermain Defoe som Englands største talent.

Ikke alene har The Spurs gjort det godt i ligaen - de har også succes i Carling Cuppen, hvor de har slået Swansea, Burnley, Norwich, Wigan og Chelsea ud.
Værd at nævne er de to sidste kampe. Mod Wigan kom Tottenham aldrig ind i en stabil rytme og faldt i 2. halvleg i fælden, da Wigan udlignede Defoes føringsmål. Det betød straffesparkskonkur rence, og det blev en konkurrence de to hold m. supportere sent vil glemme.
Jermain Defoe eksekverede sikkert Tottenhams første spark ved at placere bolden i midten af målet, men herefter blev målmændene usårlige. Ikke et eneste mål blev efterfølgende scoret på de 9 straffespark. Et klimaks, der blev understreget, da Wigans Mike Politt greb bolden på Robbie Keanes spark. Tottenham var videre.
I semifinalen hed modstanderen som bekendt Chelsea og med en 0-2 føring til Mourinhos mandskab så det overordentligt svært ud for Tottenham, men så slog reserven Danny Murphy pludselig til. På 4 minutter (86, 90) scorede han to mål og sendte kampen ud i ekstra tid, da det første opgør var endt 1-1. Ved samme lejlighed blev Eidur Gudjohnsen udvist og så kom Chelsea aldrig tilbage i kampen.
Tottenham dominerede og i det 102. minut gjorde Aaron Lennon det til slutresultatet 3-2 efter et pragtfuldt raid på højrekanten.

"Tottenham er i Carling Cup finalen efter en fantastisk sejr over Chelsea. Hvordan føles det?"
"Jamen det er helt utroligt. Jeg havde altid håbet på at vi skulle slå Chelsea, og da det blev til virkelighed...ja, det var bare utroligt dejligt."

Efter Chelsea-kampen kom Tottenham dog lidt ned på jorden igen, da Arsenal slog dem ud af FA Cuppen med cifrene 2-3. Det syntes dog ikke at tynge Tottenham, der i de følgende tre kampe vandt 2 og spillede en enkelt uafgjort.

Daniel Levy, der har været igennem en af de hårdeste perioder i hans tid som Tottenham chairman, kan endelig ånde lettet op. Hans beslutning var den rette.

cube
Manager

« Svar #13: 28 Jul 2006, 13:19 »

Jeg har, som i nok kan se, valgt en meget skriftspræget stil, da jeg vil have læseren til at opleve at det her altså var noget, der kunne ske i virkeligheden. Jeg håber og tror på at i vil kunne få en god historie ud af det, hvis i læser bloggen til fulde.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 28 Jul 2006, 13:21 »

Rigtig god start på endnu en blog må man sige... din skrive stil er virkelig god og bloggen er spændende fra start af...

og så er der masser af aktivitet i bloggen hvilket altid er godt.. !

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010