|
GatoGordo
|
|
kom nu zidan  - hansen, kig mod midten, er så vildt meget fri til at lægge den i dybden det helt vildt ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Go start jeg gav os ... Men vi vandt Røget nettet Zidan? Jeg vil forsøge GatoGordo .. For det bliver jo stortset lange bold på alle dødbolde .. Men bliver bedre nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
kom nu zidan  - hansen, kig mod midten, er så vildt meget fri til at lægge den i dybden det helt vildt !  hmm på min stod der ikke at i var i kamprum 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Nej nye folk kigger ikke i børnehaven.
Problemer er ikke som sagt 100 gange nu, ikke at den er smidt i børnehaven. Men at den nu ikke vises ved nyt indlæg. Hvordan skal nogen vide hvornår andre er klar? Hvis man ikke skal noget i to-tre timer så sidder man jo ikke bare og vente inde i tråden og trykker F5, F5 . F5 .. Som man bliver nød til nu, man kan ihvertfald ikke smuttet rundt på siden.
Forstil dig, at du ikke har lyd eller vibration på din mobil. Men du skal sidde at kigge på den hele tiden for at finde ud af om nogen ringer eller skriver...
Nu er F5 en enkel tast, samt at samtlige nyere browsere tillader dig at køre med mere end ét vindue, så du kan sagtens surfe på siden og samtidig være i denne tråd  Så det er små problemer der sagtens kan løses uden drama af nogen art 
|
|
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg har kostet dyrt ved det.. .
Brænder friløber og gir dem mål ! :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nu er F5 en enkel tast, samt at samtlige nyere browsere tillader dig at køre med mere end ét vindue, så du kan sagtens surfe på siden og samtidig være i denne tråd  Så det er små problemer der sagtens kan løses uden drama af nogen art  Der er løsninger på alle problemer kan jeg høre, hvad er løsningen på at få denne tråd tilbage i baren hvor den hører til?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
GG - Ikke meget du fik bolden på midten er klar over det, de var over vores nivaeu... Så blev nød til bare sparke den væk hvergang, forsøgte ellers i starten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GatoGordo
|
|
tror jeg sigr tak for idag, min controller kan ikk holde til flere kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Selv tak , kan være du har tid imorgen en gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
GG - Ikke meget du fik bolden på midten er klar over det, de var over vores nivaeu... Så blev nød til bare sparke den væk hvergang, forsøgte ellers i starten...
ja til slut var de ... men hvis vi har score bare en af de 3 store chance vi havde imens det stod 0-1 så tror jeg det har vendte kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
selv tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
ja til slut var de ... men hvis vi har score bare en af de 3 store chance vi havde imens det stod 0-1 så tror jeg det har vendte kampe
Det nægter jeg virkelig at tro på. De var så meget bedre på alle punkter. Følte vi var pressede stort set hele tiden. Offensivt var de klasse.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
når men tak for de kampe jeg nået at være med i . og nu ligger vi nr.77 på klubranglisten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zidan99
|
|
Det nægter jeg virkelig at tro på. De var så meget bedre på alle punkter. Følte vi var pressede stort set hele tiden. Offensivt var de klasse.
ja det var de nok også men vi havde da chancer for at udline
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
ja det var de nok også men vi havde da chancer for at udline
Ja da der stod 1 - 0 .. Men den endte 5 - 1.. vi havde ikke ligefrem chancer til at have spillet 5-5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|