home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23571
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: simka
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FMFreaks FC Kamprum FIFA10
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 380 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FC Kamprum FIFA10  (Læst 198906 gange)
zidan99
Førsteholdsspiller

Sv: FMFreaks FC Kamprum
« Svar #975: 23 Jun 2010, 00:51 »

Ja da der stod 1 - 0 .. Men den endte 5 - 1.. vi havde ikke ligefrem chancer til at have spillet 5-5
nej det havde vi ikke ...men det er da også sygt hvis vi slutter i top 100 for det har klubben ikke prøvet før

Bave
Gæst

« Svar #976: 23 Jun 2010, 13:39 »

Jeg undre mig meget over den tråd er flyttet. Da Niklas lavede denne klub for omkring et halv år siden, samlede det mange i starten og døde ud. Vi har så stille og roligt spillet denne klub op, og har vel nået højtepunktet inden for den sidste uges tid. Med mange nye tilmeldinger, mange flere spillere klar sammetid og meget højere nivaeu i kampene. Fremtiden ser meget meget sort ud, som jeg ser det ihvertfald. Men jeg kan virkelig ikke se hvordan dette bliver et problem efter et halvt år.

Jeres argument er der flyver for mange beskeder over tastaturet uden ordenlig indhold. Kan tildels give jer ret. Der vil flyve mange beskeder ud med "Gør nu lige det, istedet for det der" men sådan er det jo også på et fodboldhold, som dette jo er bare i et spil. Men vi bruger jo netop tråden som kamprum. Med holdstilling inden kampen, kritik og muligheder i pausen. Efter kampen ser vi tilbage på hvad som gik godt og skidt og ser hurtigt frem mod næste kamp.

Jeg kan slet ikke forstå at det kan irritere jer at der disse beskeder. Man bestemmer jo helt selv hvilke emner man vil klikke på og hvad man ikke gider læse. "I" kan jo heller ikke bestemme hvad butikkerne skilter med på gaden, men i kan forholde jer til om det er noget i gider se nærmere på eller om det er noget i læser og går videre.

Der findes også mange flere tråde i baren som slet ikke høre til der, hvis denne tråd ikke gør. Som jeg skrev på forinden, "Odds tråden" der går det hele ud på at vise frem hvad man har lavet og alle slutter af med at skrive, hvad synes i om den og går den hjem? Der er satme meget debat i at skrive "Hej lille Lars, din kupon tror jeg på". Konsol tråden som også findes inde i baren, er ikke kommet op på samme højder som inden siden fik slettet indhold, men indenda var det jo fuldstændig det samme, hvor man skrev frem og tilbage med kampensforløb og hændelser. Der var ikke rødt kort der og du fik et billigt straffe osv.... Eller alle Johns + flere`s fifa turneringer som har virket ligesom vores kamptråd.

:S

Folk som ikke spiller med + admins. Undre sig nok over hvorfor jeg ser så stort et problem i det her.
Det er ikke over placeringen som sådan, hvis i mener vi er barnlig eller hvad man skal ligge i ordet børnehave så fred være med det. Men mange følger "seneste aktive emner" i toppen af skræmen når de klikker rundt her på siden. Jeg ved ikke af hvilken grund at børnehaven ikke må ses? Når folk ikke er vænnet til at kigge i denne tråd, så bliver det mere end svært at logge nye til og få gamle spillere med igen da de ikke ved at den er placeret her og at det bliver vist i toppen.

Folk kommer ikke steder de ikke kommer normalt. Folk handler ind de samme steder, køber tøj de samme sted, ser fodbold de samme steder. Folk er rutine præget og det ændre man altså ikke lige sådan.

Mit ønske er som sådan ikke at tråden bliver rykket tilbage, men bare at "børnehaven" ryger op i senest aktive emner. Da det betyder sygt meget at man bliver set der. Så kan i for min skyld holde mig i børnehaven resten af livet 

Men kære admins. Ta det op til overvejelse virkelig. 45 af jeres brugere er medlemmer af denne klub! Kig på hvor dødt det har været idag, iforhold til igår. Det er smadret, godt og grundigt. Hvor tit er i her måske selv ?

FMFreaks FC  - ÆRET VÆRE DIT MINDE
Nu vil jeg fortælle dig om et hemmeligt sted hvor du kan få lov til at skrive rigtigt mange beskeder rigtigt hurtigt.
Og du kan skrive dem til samtlige folk i jeres 'klub'.
Her er der ingen der vurderer om dit indlæg er 'godt' nok.
Det fantastiske sted jeg snakker om kan du finde her
Jeg kan sagtens se at det er et kæmpe problem, for jer der er medlem af klubben.
Men stedet jeg har linket til er nok lidt bedre til jeres indlæg end dette forum er.

Stemningen efter flytningen af denne tråd minder helt om dengang nattetråden blev lukket.
Bortset fra at nattetråden blev lukket mens denne tråd kun er flyttet.
I burde tænke over hvor godt i har det Tunge

Lad det nu bare ligge Wink
Det er en kamp der ikke kan vindes, grundet modstanderen.

Lavezzi
Gæst

« Svar #977: 23 Jun 2010, 14:00 »

Citat af: HansenLFC
Jeg vil ikke tabe denne kamp uden at give modstand. Dette er ikke henvendt til dig Swizz CataR, men alletiders du vil give svar.
Jeg svarer gerne, skønt jeg ikke er crew.

Jeg undre mig meget over den tråd er flyttet. Da Niklas lavede denne klub for omkring et halv år siden, samlede det mange i starten og døde ud. Vi har så stille og roligt spillet denne klub op, og har vel nået højtepunktet inden for den sidste uges tid. Med mange nye tilmeldinger, mange flere spillere klar sammetid og meget højere nivaeu i kampene. Fremtiden ser meget meget sort ud, som jeg ser det ihvertfald. Men jeg kan virkelig ikke se hvordan dette bliver et problem efter et halvt år.
I har da stadig tråden? Hold da op, fremtiden ser sort ud. Nej, ved du hvad I kunne gøre? I kunne lave en slags blog, hvor I kort skrev om kampene, og hvem der gjorde hvad osv. den kunne eks. ligge i baren. På den måde lokker I da langt flere medlemmer end, når I som nu spammer og chatter i tråden.

Jeres argument er der flyver for mange beskeder over tastaturet uden ordenlig indhold. Kan tildels give jer ret. Der vil flyve mange beskeder ud med "Gør nu lige det, istedet for det der" men sådan er det jo også på et fodboldhold, som dette jo er bare i et spil. Men vi bruger jo netop tråden som kamprum. Med holdstilling inden kampen, kritik og muligheder i pausen. Efter kampen ser vi tilbage på hvad som gik godt og skidt og ser hurtigt frem mod næste kamp.
Godt du er eing. Der er for meget spam, derfor er den endt i børnehaven. Lækkert du også mener det. Undskyld, jeg er vist gået glip af noget... Jeres refleksioner af kampene forgår sådan her: "Ej, du spillede godt" og "Undskyld, jeg ikke spillede godt" - Ja, det er skam nogle finer refleksioner I har jer.   

Jeg kan slet ikke forstå at det kan irritere jer at der disse beskeder. Man bestemmer jo helt selv hvilke emner man vil klikke på og hvad man ikke gider læse. "I" kan jo heller ikke bestemme hvad butikkerne skilter med på gaden, men i kan forholde jer til om det er noget i gider se nærmere på eller om det er noget i læser og går videre.
Tror nu heller ikke det irriterer crewet på den måde. Men nu er det sådan set deres opgave at holde øje med forummet, og skride ind, hvis de ser noget ikke er 'lovligt'. Eks. hvis en tråd bliver brugt som spam tråd. Og din sammenligner med byen loller jeg af. Meget sødt.

Der findes også mange flere tråde i baren som slet ikke høre til der, hvis denne tråd ikke gør. Som jeg skrev på forinden, "Odds tråden" der går det hele ud på at vise frem hvad man har lavet og alle slutter af med at skrive, hvad synes i om den og går den hjem? Der er satme meget debat i at skrive "Hej lille Lars, din kupon tror jeg på". Konsol tråden som også findes inde i baren, er ikke kommet op på samme højder som inden siden fik slettet indhold, men indenda var det jo fuldstændig det samme, hvor man skrev frem og tilbage med kampensforløb og hændelser. Der var ikke rødt kort der og du fik et billigt straffe osv.... Eller alle Johns + flere`s fifa turneringer som har virket ligesom vores kamptråd.
Gider ikke argumentere for tråde, som jeg ikke benytter mig af. Håber jeg du forstår.
:S
:-)

Folk som ikke spiller med + admins. Undre sig nok over hvorfor jeg ser så stort et problem i det her.
Det er ikke over placeringen som sådan, hvis i mener vi er barnlig eller hvad man skal ligge i ordet børnehave så fred være med det. Men mange følger "seneste aktive emner" i toppen af skræmen når de klikker rundt her på siden. Jeg ved ikke af hvilken grund at børnehaven ikke må ses? Når folk ikke er vænnet til at kigge i denne tråd, så bliver det mere end svært at logge nye til og få gamle spillere med igen da de ikke ved at den er placeret her og at det bliver vist i toppen.
Fordi det meste, som ligger her i børnehaven er munddiarre.

Folk kommer ikke steder de ikke kommer normalt. Folk handler ind de samme steder, køber tøj de samme sted, ser fodbold de samme steder. Folk er rutine præget og det ændre man altså ikke lige sådan.
Igen loller jeg lidt.

Mit ønske er som sådan ikke at tråden bliver rykket tilbage, men bare at "børnehaven" ryger op i senest aktive emner. Da det betyder sygt meget at man bliver set der. Så kan i for min skyld holde mig i børnehaven resten af livet
Det sker helt sikkert ikke. Og hvis du ikke vil have tråden tilbage i baren, hvorfor brokker du dig så over, at den er endte i børnehaven?  

Men kære admins. Ta det op til overvejelse virkelig. 45 af jeres brugere er medlemmer af denne klub! Kig på hvor dødt det har været idag, iforhold til igår. Det er smadret, godt og grundigt. Hvor tit er i her måske selv ?
Kære, HansenLFC. Gør mig en tjeneste og spam videre på msn. Smiley

FMFreaks FC  - ÆRET VÆRE DIT MINDE
Tråden betyder vidst meget for dig, men som det ser ud nu bliver den nok ikke flyttet tilbage.
Gider ikke tjekke for diverse stavefejl.

HansenLFC
Gæst

« Svar #978: 23 Jun 2010, 14:18 »

3.v evaB  - Fint .

Lavezzi - Dig kan jeg på ingen måde tage seriøs. Søg ind i crewet eller politiet !

Lavezzi
Gæst

« Svar #979: 23 Jun 2010, 14:25 »

Been there, done that. Smiley
Altså, du kan ikke tage mit forslag om hvorpå I kan lokke flere medlemmer til seriøst? Jamen, det er jeg da ked af høre, men hvis du ikke vil gøre en indsats for det, så betyder tråd/holdet nok heller ikke så meget for dig, som du giver udtryk for.

Nuvel, nu skal jeg nok lade jeres tråd være. Held og lykke med kampene. Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #980: 23 Jun 2010, 14:35 »

Been there, done that. Smiley
Altså, du kan ikke tage mit forslag om hvorpå I kan lokke flere medlemmer til seriøst? Jamen, det er jeg da ked af høre, men hvis du ikke vil gøre en indsats for det, så betyder tråd/holdet nok heller ikke så meget for dig, som du giver udtryk for.

Nuvel, nu skal jeg nok lade jeres tråd være. Held og lykke med kampene. Smiley

Mange tak  Smiley ...

Jeg hygger mig med at spille denne del af fifa. Mon ikke jeg ville kunne overleve uden trods alt. Wink .. Gjorde jeg ihvertfald fint indtil det blev startet.

Jeg kan godt se fornuftigen i dit forslag, da du var seriøs i starten af indlæget Wink .. MEN, hvis man smed sådan en blog op, så ville den ryger op på side, 2,3,4,5,6 osv. Hvem kigger deromme?
« Seneste Redigering: 23 Jun 2010, 14:37 af HansenLFC » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #981: 23 Jun 2010, 15:28 »

Nogen som er klar efter den sene landskamp idag?

// Er først hjemme fra arbejde omkring 22. Så kan ikke inden ..

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #982: 24 Jun 2010, 12:03 »

Nogle der er klar på at spille idag?

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #983: 24 Jun 2010, 12:10 »

ja, jeg er klar nu..

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #984: 24 Jun 2010, 17:18 »

jeg er klar til at spille i dag ... andre?

HansenLFC
Gæst

« Svar #985: 24 Jun 2010, 18:12 »

Jeg er igang med at spille VM spillet herinde, jeg ved ikke hvornår jeg er færdig så...

Men har en time nu og så til 19.15, hvis to er klar?

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #986: 24 Jun 2010, 18:17 »

Jeg er igang med at spille VM spillet herinde, jeg ved ikke hvornår jeg er færdig så...

Men har en time nu og så til 19.15, hvis to er klar?
jeg er frisk på at spille nu

HansenLFC
Gæst

« Svar #987: 24 Jun 2010, 18:21 »

En mere?

zidan99
Førsteholdsspiller

« Svar #988: 25 Jun 2010, 15:03 »

nogen som er frisk på at spille i dag??

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #989: 25 Jun 2010, 15:06 »

Jeg er Thumbs Up

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 380 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010