home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  0 Brugere, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Tyskland
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Tyskland  (Læst 53628 gange)
vuson
Landsholdsspiller

Sv: Tyskland
« Svar #45: 13 Jun 2010, 22:57 »

Hey jeg fik ikke lige set kampen, men hvem lagde op til målene?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #46: 13 Jun 2010, 22:58 »

Hmm, den kan kun lige gå Wink

Men ja, tyskerne (eller "i" mener du jo) spillede flot fodbold i offensiven, men overbevist er jeg nu ikke. Forsvaret var ikke alt for sikkert.

Vuelve la ilusión

LosBlancos26
Gæst

« Svar #47: 13 Jun 2010, 23:00 »

Mertesacker og Fridrich virker rimelige langsom, så de skal nok ikke håbe på, at løbe ind i en hurtig angriber  Wink

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 13 Jun 2010, 23:01 »

Möller, Özil, Lahm og.. Ja den sidste kan jeg ikke huske, men Müller snyder en forsvars spiller og kommer så selv til en rigtig god skud mulighed.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

verdenskrig
Manager

« Svar #49: 13 Jun 2010, 23:03 »

Hmm, den kan kun lige gå Wink

Men ja, tyskerne (eller "i" mener du jo) spillede flot fodbold i offensiven, men overbevist er jeg nu ikke. Forsvaret var ikke alt for sikkert.

Det er for engangsskyld heller ikke defensiven Tyskland skal vinde på.. Selvfølgelig skal den forbedre sig men den offensiv der præsteres i dag er det som skal bære det hele vejen..

Men når alt kommer til alt ser jeg gerne Friedrich ud af den starter.. Han er så tung og langsom både i tanke og handling, og det vil blive straffet mod en bedre modstander..

Men når du ikke er imponeret over 4-0 over traditionelt set dygtig modstander i en åbningskamp ved VM hvornår er du så imponeret Wink.. For Tyskland er sammen med Argntina det eneste hold der har turdet at angribe 90 min ved dette vm so far Smiley.. Forløsende både som fan af Tyskland og som fan af fodbold!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zulue
Manager

« Svar #50: 13 Jun 2010, 23:12 »

Möller, Özil, Lahm og.. Ja den sidste kan jeg ikke huske, men Müller snyder en forsvars spiller og kommer så selv til en rigtig god skud mulighed.

Sidste mand var Podolski. Fortjent at Özil får et assist, kampens helt store oplevelse for mig, som jeg glæder mig meget til at følge i resten af turneringen!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #51: 13 Jun 2010, 23:14 »

Skrev ikke jeg ikke var imponeret, men derimod jeg ikke var overbevist. Og med det mente jeg at jeg ikke er overbevist om at de kan true nogle af de andre favoritter. Men intet er sikkert før alle gruppekampene er spillet, og defensiven kan da måske komme til at fungere.

Vuelve la ilusión

verdenskrig
Manager

« Svar #52: 13 Jun 2010, 23:16 »

Okay læste forkert, men det har du så ret i.. Vi er heller ikke videre endnu..

Taber vi til Serbien kan det her resultat vise sig at være ligemeget Smiley.. ser vi lige bort fra målscoringen Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 13 Jun 2010, 23:35 »

Thomas Müller lagde op til det første mål som Podolski scorede. Lahm lagde op til Klose's hovedstødsmål, og det var Podolski der havde sidste tyske fod på, inden Müller driblede og scorede til 3-0.. Mesut Özil lagde op til Cacau som lavede det fjerde :-)

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

verdenskrig
Manager

« Svar #54: 19 Jun 2010, 13:00 »

Så kom Tyskland for alvor ned på jorden igen i går, med et 1-0 nederlag til Serbien.. Ærgeligt tidspunkt at tabe en kamp på, da vi med sikkerhed havde været videre med en sejr, men sådan er det..

Nu bliver det en "pokalfinale" i sidste kamp mod Ghana hvor alt kan ske, og det bliver spændende at se, om spillerne kan holde hovedet koldt.. For nu ved jeg ikke om der er målforskel eller indbyrdes der gælder i indledende, men medmindre Ghana skulle være så søde og tabe til Australien, så ser det ud til at vi SKAL have 3 point mod Ghana i sidste kamp..

Har desværre ikke set kampen i dag så kan ikke pege enkelte ting ud og sige at det var skidt.. Udover hvad jeg så i highlights og der sprang Podolskis enorme uskarphed i øjnene.. Men han rammer normalt alt på landsholdet og er en KLASSEspiller med fart, fysik, og kynisme..

En mand som ham spiller ikke to sådanne kampe i træk, så jeg ser frem til at han tager revanche mod Ghana  Wink

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #55: 27 Jun 2010, 13:09 »

http://onside.dk/nyheder/vm-2010/james-vi-er-bedre-end-tyskland

Ja hold da kæft det har de indledende kampe da for alvor vist..

Jeg er ganske overbevist om at vi vinder i dag.. England har for mig at se en række klassespillere på det ypperste niveau men de har ikke noget godt hold.. Mange af spillerne spiller for sig selv og deres hold virker slet ikke sammenspillet som vores..

Derudover tror jeg at de mange hurtige spillere der starter inde i front for Tyskland gør ondt på Englands tunge centrale forsvar..

2-1 sejr.. DEUTSCHLAND *klapklapklap*  Thumbs Up  Djævel

Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #56: 27 Jun 2010, 13:50 »

Tysklands opstilling kendes nu og både Boateng og Schweini er klar. Dermed bliver opstillingen som forventet.

Neuer på kassen. Lahm og Boateng på henholdsvis højre og ventre back og Mertesacker og Friedrich midti.
Khedira og Schweinsteiger som de to centrale balancespillere og et offensivt trekløver med Podolski, Özil og Müller bagved Klose.

Det svage led må være Boateng som jeg ikke synes imponerede mod Ghana og som vel mere spiller på grund af Badstubers mangler en dpå grund af hans egne kvaliteter. Han kan få problemer med Milner.
Englands 4-4-2 kunne igen give masser af plads til Özil som mod Australien og Ghana, men mon ikke Capello har set den problemstilling og vil forsøge at lade Barry skygge ham. Derfor er det vigtig at Khedira og Schweini på skift kommer med i feltet og laver de vigtige dybdeløb.

It's gonna be legendary

Legenden
Manager

« Svar #57: 27 Jun 2010, 22:25 »

Rigtig flot kamp i dag, Thomas Müller har overrasket mig positivt i denne turnering! Det er imponerende, at det ikke er mere end 1 år siden (ret mig, hvis det er forkert), at han spillede i den tredje edste tyske række.

Tyskland - Argentina er en kamp, jeg glæder mig sindssygt meget til! Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

AFC
Manager

« Svar #58: 27 Jun 2010, 22:44 »

Fantastisk kamp i dag! England var jo totalt lammet og var jo fuldstændig rundt på gulvet i forsvaret. Det første mål, må bare ikke ske ved, at et målspark ryger hele vejen op, uden nogle tager initiativ til at gå op og forsøge at få den væk på sådan et højt plan. Men det er der i mod flot sparket ind af den gode gamle Klose. Det andet mål af Podolski er rigtig godt, og jeg skal da love for at England svarede igen kort efter!

Upson havde været udskældt, men han betalte vist tilbage med sit flotte hovedstødsmål, hvor Neuer måske ikke så for godt ud på.

Ang. det omtalte ''mål'' som blev underkendt, så er det jo tydeligt at den er inde. Jeg synes det er for lavt, og at standarden for de dommere der i dag var alt for dårlig. Nu synes jeg man burde indføre noget teknologi i de bolde der. På den måde undgår man det ene hold føler sig snydt, i så fald England i denne kamp. Det er for dårligt af FIFA. De er for dovne.

Vil lige til sidst, rose tyskerne for deres fænomenale kontraspil. Det mestrer de sgu. De har overblikket og koncentrationen. Mesut Özil og Thomas Müller var også nogle af banens bedste spillere og det er sgu et generationsskifte der er kommet på det tyske landshold. Det mangler vi på det danske landshold!

Men nu står den på Tyskland - Argentina. Det bliver sgu vildt!

DeBuur
Manager

« Svar #59: 27 Jun 2010, 23:00 »

Shockeret Tyskland har virkelig overrasket, de spiller jo fantastisk fodbold´og deres angribere har fået gang iden.
Jeg tror dog de får det svært mod Argentina, ikke mindst defensivt hovr deres tunge forsvar vil blive udfordret mere end de ellers har oplevet under året VM.

Jeg ser virkelig frem til den kamp  Thumbs Up

YNWA

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010