home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 117537 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #375: 06 Okt 2010, 19:33 »

Han er også virkelig klasse Smiley Specielt når man tænker på jeg spiller i den danske liga.

Jeg har tænkt på om man skulle prøve lyngby, men jeg er jo AB-mand så det skal nok prøves af. Og så naturligvis BIF og Liverpool Wink Men det er vist lidt off topic Peace

Sure, men var bar li nemmere at spørge om det her, i forlængelse af at det var den danske liga, end at sidde og bladre i den anden tråd for at se om du havde skrevet noget. Smed li en comment om det tidligere i dag...

Ja han er en klassespiller, især når han ligner en At. Madrid spiller. crazy Men har du egentlig ikk lidt problemer med at opfylde reglerne om hvor mange danskere der skal være på holdet?
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #376: 06 Okt 2010, 19:46 »

Egentlig ikke... heldigvis er alle afrikanerne ikke ikke-eu borgere, så de kan sagtens spille samtidigt Smiley Mht antallet af danskere skal man have registreret 8 tror jeg det er, men man skal ikke registrere spillere på 21 eller under så jeg har masser af ledige pladser i registreringen Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #377: 06 Okt 2010, 20:10 »

Egentlig ikke... heldigvis er alle afrikanerne ikke ikke-eu borgere, så de kan sagtens spille samtidigt Smiley Mht antallet af danskere skal man have registreret 8 tror jeg det er, men man skal ikke registrere spillere på 21 eller under så jeg har masser af ledige pladser i registreringen Wink

Okay det hjælper jo lidt på det hele... jeg har ikk samme frihed i Spanien desvær.. max 3 udlændinge over 19 på førsteholdet... Hvilket pt er okay, men har hindret mig tidligere i at gøre gode handler...
Logged

Mudski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #378: 07 Okt 2010, 19:57 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/pHE74161.jpg

mit FCK hold i starten af 3. sæson. det skal lige siges at Marco Verratti kommer til vinter  Wink
hvis i skulle ønske ss af nogen af spillerne siger i bare til
Logged

Barcelona

phil0883
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #379: 09 Okt 2010, 23:41 »


Mit Brøndby hold i starten af 2012/13 sæsonen Peace Sys selv jeg har et godt hold Peace Bare sig til hvis i vil ha SS af nogle.
Aguilar plejer at være inde istedet for Cramer Tunge.
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #380: 14 Okt 2010, 12:02 »


Mit FCK hold anno 2015. Sys selv det er det bedste hold jeg nogensinde har haft i FM. Ingen tvivl(i forhold til klubben selvf) Akinfeev og Ibra har jeg lige fået på fri transfer. Virkelig nogle røverkøb. Akinfeev er stadiiq 29, så har stadiiq masser af gode år, og Ibra er 33, men har stadiiq über nice stats!! CHL finalen here we come!
« Seneste Redigering: 14 Okt 2010, 12:04 af phil0883 » Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #381: 14 Okt 2010, 12:13 »

Rimelig Vildt at du kunne få Ibra og Akinfeev men hvordan kan du både spille med FCK og BIF?  Ubeslutsom
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #382: 14 Okt 2010, 12:16 »

Haha, det fordi. Som du ser er jeg 3 år videre.
HISTORIE:
Blev fyret i BIF og kom så til West Ham, der fik jeg nogle gode resultater, men sagde op pga pengemangel. SÅ kom jeg til Atalanta, og sikrede dem fra nedrykning til en CHL plads. Så blev jeg tilbudt et job af FCK, og har nu spilelt 1.Sæson der. Hvor jeg så nu er startet på den 2.sæson (;
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #383: 14 Okt 2010, 12:24 »

Det er stadig lidt hustler agtig  crazy
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #384: 14 Okt 2010, 12:25 »

Hvorfor?
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #385: 14 Okt 2010, 12:26 »

Man kan kun holde med et af de 2 hold!!!  Huh
Jeg er personligt stor FCK Fan og har altid hadet BIF hehe
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #386: 14 Okt 2010, 12:27 »

Haha, jeg er også stor FCK fan. Sku bare se om jeg ku få brøndby op til et dansk "mesterhold" "igen" Tunge Det var jo ik meningen et blive fyret (; Men da jeg senere fik FCK jobber var jeg glad Wink
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #387: 14 Okt 2010, 12:29 »

Okay!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #388: 04 Nov 2010, 18:53 »

Please comment or rate!!! Peace


Førsteholdet:
Er lagt op med den taktik jeg spillede i slutningen af sidste sæson, som var 4-1-2-1-2, ellers spiller jeg også med kanter, som man kan se nede under indskifterne.

Jeg er specielt stolt af min midtbane  Opstemt



Pt. min førstemålmand, da jeg ikke har kunnet finde nogen bedre :S


Stærk venstre-back, som er fast mand på pladsen. Han er desuden begyndt at deltage meget offensivt.


Makker med Sakho i center-forsvaret. Har vært rigtig solid på det seneste.


Desvær først hentet til klubben for 1½ sæson siden, købte ham selv til Arsenal da jeg var der, og var lidt besværligt at købe deres anfører. Smiley


Fast højre-back, laver en del gode indlæg. Hentede ham da jeg manglede en fast højreback (Kunne ikke købe en Arsenal spiller fri som jeg selv havde trænet op, de forlangte over 1 mia.) Og så er jeg tyrkisk landstræner, så ville være godt med en tyrkisk spiller.


Anfører, Frisparkskonge og en vanvittig god DM, trænede ham selv i Arsenal og hentede ham med da jeg skiftede klub, hvilket jeg aldrig har fortrudt.


Wilson er synonym med klubben, han er en troldmand på midten, og kan ofte afgøre en kamp alene. Må nok betegne ham som den bedste spiller i klubben.


Mit nyeste stjernefrø på midtbanen, han er begyndt at score mål og lave assist i stort antal (for en MC).


Mit holds udgave af Kaka, han tryller ofte, og afgør af og til kampe, når angriberne ikke rammer kassen. En dejlig OMC som er Avanceret Playmaker når han spiller.


Min unge stjerneangriber, og det bedste af det hele af det er at han er spansk. Er ved at ha' spillet ham ind på holdet som den endelige afløser af Aguero.


Min snart meget gamle angriber, der dog stadig er den bedste spiller i verden Smiley Han vandt desuden topscore prisen sidste år, igen. Han har haft en gloværdig karrierer i klubben.



Indskifterne:
Lagt op som MM til Boks, hvor det nok er de offensive kræfter der er de bedste, dog kan alle spillere falde ind på et tophold, selv Werner, hvis stats ikke er de bedste, men han spiller nogle fornuftige kampe når han er med. Da førsteholdet er bundet på taktikken, så kan man i kommentarene også se at nogle af spillerne er faste, hvis jeg spiller med kanter.


Ungdomsspiller som skal testes lidt i den nye sæson.


Tidligere fast mand, men han begyndte at lave en del fejl, så fandt et alternativ.


Indskifter til back-pladsen.


Fast indskifter, han laver indimellem nogle vilde ting.


Vidunderdreng som er på vej ind på førsteholdet Smiley


Fast indskifter når Toukam ikke kan spille, eller har brug for en pause, ellers kan han spille MC.


Hvis jeg spiller med kanter er Walker fast mand på venstrekanten, han er jaget vildt, og har været det i laaang tid, af de engelske storklubber.


Indskifter for Walker, dog på vej ud, da han med alderen er faldet af på den.


Ofte fast mand på højrekanten, når Paz ikke spiller den plads. Dog har han gennem nogle år gjort sig fortjent til at være fast mand på den plads. I sæsonen 2018 afgjorde han både Chl finalen, samt den spanske pokal turnering, så han er meget sikker på pladsen, da Paz også kan spille angreb.


Som nævnt ovenfor ved Sanders, så er Paz en spiller der både kan indtage højrekanten samt angrebet, hvor han i begge tilfælde er vanvittig farlig. Hentede ham i rusland for 67,5 mio for en del sæsoner siden, men allerede den gang var hans stats vanvittige.



Pt. 3. angriber som dog muligvis er på vej videre da han er meget svingende når han spiller.


Taktik:
Oftest en offensiv 4-5-1 men er begyndt at bruge en offensiv 4-1-2-1-2, som man også kan se på det førstehold jeg har lagt op.

« Seneste Redigering: 04 Nov 2010, 18:57 af Highbury » Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #389: 04 Nov 2010, 19:00 »

Vildt hold Highbury, kan ikke rigtig sige andet Smiley
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010