home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 118016 gange)
Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #360: 29 Sep 2010, 10:25 »

Fornuftigt hold du har opbygget der, taget i betragtning du kun har skandinaviske spillere på holdet Smiley Synes dog du lige mangle lidt for at komme helt op og ringe, bl.a. er forsvaret ikke helt optimalt, Kari og Amin har ikke samme niveau som resten af truppen Smiley Og har den dybeste respekt for at du har fået Berget Skjølsvik til at præstere sådan der, for hans niveau er ikke skræmmende (har dårlige erfaringer med ham fra mit Molde-save) Med Aaron Gunnarson på midtbanen istedet for Hæstad og din finske komet inde begynder det virkeligt at ligne noget pånær nede bagi og på kassen Wink
Logged

- 96 -

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #361: 29 Sep 2010, 17:56 »

I det spil jeg deltog i blogkonkurrencen med er jeg nu nået til sæson 19/20, og synes jeg vil dele med jer hvordan holdet er kommet til at se ud.

Ryan Lowe
Min førstemålmand som jeg hentede mange år tilbage i Chelsea som 20-årig for 150 mio. Han er blevet ved med at udvikle sig, og er nu spillet næstbedste målmand efterfulgt af Areola. Dette kan også ses idet han har snuppet 2 førstepladser og 2 andenplader i Årets Målmand i Europa de sidste 4 år.

Wayne Hennessey
Udelukkende andenmålmand og får ikke engang de sikre kampe. Fik ham på fri for et par sæsoner siden, og kun en enkelt gang har han været meget utilfreds med tilværelsen på bænken

Thomas Summerfield
Hentede Summerfield i Arsenal for 3 sæsoner siden som en backup til Cabello og Goncharov, men han blev bare ved med at udvikle sig, og nu har han faktisk stjålet pladsen i startelleveren fra Cabello. Bonus at han er englænder.

José Ignacio Cabello
Efter mine præstationer blev bedre og bedre, manglede jeg en klasse midterforsvarer, og det fik jeg i Cabello for 5 sæsoner siden. Han havde spillet forrygende i Shakhtar, og det fik mig til at kaste 170 mio over bordet. Meget tæt på startopstillingen og egentlig får han, Summerfield og Goncharov meget tæt på lige meget spilletid over en sæson.

Anton Goncharov
For 4 sæsoner siden havde jeg Otamendi som var verdensklasse, men han spillede dårligt og brokkede sig konstant over at han ville til en større klub. Porto var villig til at smide 250 mio efter ham, og så kunne jeg købe mit russiske vidunderbarn for intet mindre end 225 mio. Han har nu spillet fast i 4 sæsoner og gjort det super og er blevet mindst lige så god som Otamendi.

Fabrice Orsoni
Da jeg undersøgte markedet for kuvøseguf i sommeren 2012 faldt jeg med det samme over den 15-årig Orsoni. Desværre var han ret dyr dengang, så jeg ventede en sæson og smed så hele 90 mio efter en 16-årig højreback. En enkelt sæson efter var han fast mand, og i en alder af 20 år blev han anfører for klubben. Jeg har ikke fortrudt mit køb på nogen måde siden. Han er uundværelig for klubben!

Dean Allen
Jeg manglede en backup til Orsoni, og da jeg ledte efter britisk blod, faldt jeg over denne fyr i Rangers for 2 sæsoner siden. Jeg købte ham og siden har han gjort det fantastisk som backup.

Kieran Gibbs
Han er udelukkende backup til kanten og backen, men faktisk spiller han fantastisk når han får chancen. Bl.a. afgjorde han for nyligt Champions League-semifinalen mod Real efter 120 minutter og 21 sekunder. Super indskifter.

Pacheco
Jeg fandt Pacheco i Dynamo Kiev, og smed hele 190 mio efter ham. Han kunne dengang kun spille på kanten, men efter jeg var nødt til at sælge min engelske venstreback, omskolede jeg ham til venstrebacken, og efter en sæson på den plads, mangler han stadig at spille den optimalt, men jeg tror det kommer med omskolningen. Han er samtidig backup til kanten.

Carl Beale
Jeg købte denne englænder som backup til Gostev i Man U for 120 mio for 3 sæsoner siden. Siden har en udviklet sig i en enorm hast og er uundværelig på holdet som oprydder og igangsætter. Fantastisk mand at have på den defensive midtbane, og samtidigt er han englænder, hvilket betyder noget for mig da der ikke er for mange af de gode briter i spillet.

Vladyslav Gostav
Jeg købte den dengang kun 18-årige defensive midtbane spiller til at tage over efter Annan og Gojko Kacar, og siden har han udviklet sig med lynets hast og var fast mand og suveræn indtil Beale kom og tog pladsen fra ham, og nu er han sikker mand som backup både på den defensive og i centerforsvaret, så han får nok med spilletid.

Joe May
Nyindkøbt spiller i Everton for blot 42 mio. Manglede backup på den defensive, så Beale og Gostev kunne være backups til centerforsvaret, så vi må se om han kan klare mosten. Han kommer dog nok til at sidde en del på bænken, men skal nok få sine kampe.

Mansour Peron
Efter mange års søgen efter en verdensklasse venstrekant uden resultat gik jeg nu over til at søge efter kommende vedensklasse venstrekanter. Det mundede ud i at jeg for 1½ sæson siden købte en 18-årig franskmand til pladsen. Han var i første omgang kun rotationsspiller med Pacheco, men efter Pacheco er kommet ned på backen har Peron overtaget pladsen fast. Jeg har en stor fidus til spilleren, og jeg er sikker på han er en verdensstjerne inden få år. Han udvikler sig i hvert fald gevaldigt hurtigt.

Carlo Dekkers
Efter min engelske venstreback Pacheco tog over for, manglede jeg ungt backup på venstrekanten. Jeg hentede Dekkers for bare 42 mio i Den Haag, og han har allerede udviklet sig en del. Han får nok en del indskiftninger i sæsonen.

Bonieque
Min stjernekantspiller. Hentede ham som bare 18-årig i Internacional i Brasilien da jeg rykkede op i The Championship, og siden har han udviklet sig til verdensklasse og være første mand på holdkortet. Han er bare for dejlig, og fansene er vilde med ham.

Javier Cortina
Jeg manglede igen igen igen ungt kuvøseguf-backup til en plads, og valget faldt på spanieren der blev købt sm 17-årig for omkring 20 mio for 2 sæsoner siden. Han startede dog med en lang skade, men har udviklet sig flot siden. Fast mand bliver han nok aldrig, men fin backup hvis han holder udviklingsniveauet.

Otacílio
Den sidste mand i min brasilianske trekløver foruden Bonieque og Pacheco. Han blev købt for lidt over 100 mio som backup til højrekanten for Bonieque, men siden har han spillet forrygende og han har næsten taget pladsen som offensiv midtbanespiller fra Wilshere. De skiftes i hvert fald meget, og hvis ikke der, så med Bonieque eller i angrebet. Han starter et eller andet sted i næsten hver kamp.

Jack Wilshere
Efter jeg begyndte at stabilisere mig i toppen af ligaen manglede jeg en til at tage over for Jonjo Shelvey, der havde stoppet sin udvikling. Wilshere ville endeligt til min klub, og jeg tøvede ikke med at smide 150 mio efter ham til Arsenal. Roterer over det hele sammen med Otacílio, og er sammen med Otacílio fast mand på off midten.

Dean Malcolm
Min eneste spiller der er totalt fra egen avl. Han har udviklet sig næsten uden at få førsteholdskampe, og da han blev god nok til at få det gik det endnu hurtigere. Fansene er vilde med ham, og han spiller forrygende når han spiller. Dejlig backup at have.

Daniel Sturridge
Da jeg for 6 sæsoner siden kunne får Sturridge på fra transfer slog jeg til. Vanvittig stabil indhopper, på trods af aldrig at have været fast mand. Fantastisk hurtig indskifter at have når der skal ske noget andet.

Romelu Lukaku
Jeg havde kikkerten efter ham siden spillet startet, og da jeg havde penge snuppede jeg ham inden han kom til andre klubber. Det skete dog først som 20-årig, men allerede der var han de 175 mio jeg smed efter ham værd. Siden har han udviklet sig til en verdensklasse angriber. Fast mand og leverer enten assist eller mål efter behag.

Lee Connor
Da jeg tjekkede markedet for 7 sæsoner siden faldt jeg over den 16-årige Lee Connor. Han startede i startopstillingen med det samme og spillede 33 kampe, 19 mål og et snit på 7,20 som 16-17-årig i sin første sæson. Siden har han udviklet sig i takt med holdets bedre præstationer, og danner nu uhyggelig frontduo med Lukaku. Har været topscorer i klubben de sidste mange sæsoner. Dejlig englænder at have!

Julinho
Det endte egentlig med at blive lidt et panikkøb da jeg manglede en 4. angriber. Han har nu alligevel spillet i klubben i 5 sæsoner, men han har kun været fast mand når Lukaku eller Connor trængte til pause. Han har dog alligevel fået sin del af kampene og gjort det fint. Dog bliver han nok den næste spiller der bliver solgt til fordel for noget yngre, da han spillede overraskende dårligt sidste sæson i de kampe han fik.

Startopstilling:
Lowe
Orsoni - Goncharoc - Summerfield - Pacheco
Beale
Bonieque                                   Peron
Wilshere
Connor - Lukaku


Det var så mit hold og jeg ville sætte meget stor pris på en kommentar Smiley Spørg gerne til andre spillere eller andet Smiley
Logged

Vuelve la ilusión

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #362: 29 Sep 2010, 18:44 »

Av av av for et hold!! For satan de er gode Peace
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #363: 29 Sep 2010, 19:06 »

Mange tak Smiley
Det har også taget næsten 10 år at skabe, og jeg er nu stadig ikke helt tilfreds med min venstrekant og min off midt, men der er sgu ikke bedre på markedet endnu Smiley
Logged

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #364: 29 Sep 2010, 20:13 »

Wow respekt til det hold du har fået stablet sammen.. Hvor mange titler har du så vundet? Og wow hvor har Lukaku nogle gode stats, men hvad med Neymar hvor spiller han henne?
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #365: 29 Sep 2010, 20:37 »

Puha, et dejligt hold Thumbs Up

Leeds har bare potentialet, bare se vores Videregivende spil Wink
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #366: 29 Sep 2010, 23:35 »

Mange tak begge to Wink De har et dejligt stort potentiale, og har skam også fulgt med i jeres videregivende spil Wink

Jeg har vundet Premier League de sidste 5 år, Champions League de sidste 3 år, FA Cuppen 2 gange, League Cuppen 2 gange, og så nogle VM for klubhold og europæiske og nationale supercups.
Så det er egentlig kun de sidste par år jeg er blevet en magtfaktor i Europa også Smiley

Neymar er stjernen hos Genoa som er Italiens bedste hold og har vundet Serie A de sidste 6 år. Han har spillet der siden 2011.
Neymar, 2019
Logged

Vuelve la ilusión

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #367: 30 Sep 2010, 09:15 »

Wow det er sgu meget godt klaret, måske skulle du starte at satse på klubbens unge som en udfordring. Hvordan ser din økonomi så ud?

Haha hvad er der blevet af de store hold Opstemt
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #368: 30 Sep 2010, 12:40 »

Det er skam udelukkende også det jeg gør. Da jeg vandt Premier League første gang havde holdet en gennemsnitsalder på 22, og jeg havde hele 7 man i startopstillingen der var 21 eller under. Derudover har jeg hele 7 spillere der er vokset op i klubben. Desværre er de supergode 17-18-årige spillere også tit dyre, så det er derfor jeg har brugt forholdsvist store beløb en gang i mellem.

Økonomien ser bedre ud en nogensinde før. Jeg har med vilje prøvet at få flere penge ind på transfers end ud de sidste to sæsoner, og jeg ligger da også med en balance på over 5-600, dog vil jeg gerne have den endnu bedre så bestyrelsen kan komme i gang med at bygge et nyt stadion engang:)
Logged

Vuelve la ilusión

phil0883
Gæst
 
Sv: Rate mit hold
« Svar #369: 30 Sep 2010, 21:10 »


Mit Brøndbyhold i 3.Sæson (;
Sys selv det pænt godt skabt (; Har satset på nogle folk jeg aldrig har købt før, altså nogle lidt ukendte spillere osv.. (;
Så.. RATE
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #370: 30 Sep 2010, 21:26 »


Mit Brøndbyhold i 3.Sæson (;
Sys selv det pænt godt skabt (; Har satset på nogle folk jeg aldrig har købt før, altså nogle lidt ukendte spillere osv.. (;
Så.. RATE
Du spiller med 3 angribere men har alligevel kun 3 spillere som er AC og 1 BO, deribalndt Farnerud som er omskolet. Det undrer mig og det trækker ned i min vurdering.
5/10
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #371: 06 Okt 2010, 01:54 »

Her er mit FCN hold anno 2017 Smiley
Jeg kæmper med om mesterskabet hvert år efterhånden og er blevet en fast bestanddel af CL-gruppespil og evt. EL-slutspil.
Ligger nr. 26 på den europæiske rangliste Cool.

Taktik


Bruce Walton:
Min klassemålmand, som jeg hentede for 10 mio for en sæson siden da min daværende målmand blev solgt. En regen, der startede som 28-årig i spillet. Indtil videre er han kun viceanfører da han ikk har været i klubben så længe.
Uundværlig for klubben. Får 5 stjerner af assistenten Thumbs Up

Miroslav Dolezal:
Holdets anfører og forsvarskrumtap. Købt for 25 mio for 4 sæsoner siden. Har været eftertragtet af flere større klubber lige siden. Meget vigtig for holdet.

Joshua Ekoku:
Min anden centerforsvarer der har tilkæmpet sig en plads i start-11-eren. Meget hurtig og solid. Mangler en del i hovedspillet. Hentet på fri transfer for 2 sæsoner siden.

Daniel Wass:
En af de få danske spillere på holdet. Har rekorden for flest spillede ligakampe for klubben, 191. Lidt skuffet over han kun har spillet 1 landskamp.

Tomás:
Min unge spanske back, der blev hentet for 23 mio som 17-årig, og blev anset som et stort talent. Har ikke helt levet op til sit store potentiale endnu, men fortsætter han med at spille stabilt skal det nok komme.

Kalilou Diakité:
Den mere defensivt orienterede af mine midtbanespillere, der er blevet fast mand. Spiller stabilt og har stadig masser af potentiale. Laver langskudmål i ny og næ.

Krasimir Todorov:
Min avancerede playmaker, som jeg hentede da han blev i overskud i Inter. Har ikke spillet så mange kampe endnu, men det ser lovende ud.

Juan Carlos Blanco:
Blev hentet på en fri transfer, da han var klubløs, og har siden udviklet sig meget fint. Han har spillet mange kampe da jeg ikke har fundet andre bedre kanter til at erstatte ham, men han er nok den der står forrest i køen til at blive udskiftet.

Zeljko Matkovic:
Min nye stjerne som jeg hentede i Lyon for 40 mio, da han blev sat til salg. Er yderst god teknisk og han har allerede vist gode takter. Har store forventninger til ham.

Bamba Keita:
Min kreative offensive midtbanemand, der har vist sig at være yderst målfarlig. Starter som regel sæsonen med at lave en 10 kasser i de første 7-8 kampe. Ville egentlig gerne omskole ham til angriber da jeg hentede ham, men sådan skulle det ikke være alligevel.

David Boysen:
Min danske stjerneangriber, der blev hentet hjem til danmark for 1,7 mio for 5 sæsoner siden. Han har vist sig at være et fantastisk indkøb og han laver stabilt mange mål. Har dog kun vundet topscorerprisen en enkelt gang med 24 mål i 25 ligakampe Opstemt

Reserverne:
Reserverne på holdet er dog mest talenter som jeg giver masser af spilletid.

Jon Mathiassen:
Udelukkende reservekeeper. Manglede akut en back-up og så håber jeg måske han vil udvikle sig lidt inden jeg finder en bedre reserve.

Roman Polacek:
Var starter indtil Tomás kom til klubben. Har rigtig fine stats, men jeg satser på talentet Wink

Mohamed Abubakari:
Talent til begge backs. En ok back-up.

Kevin Thorstensen:
Købt for 15 mio og var egentlig tænkt som starter, men er blevet slået af af Ekoku. Super i hovedspillet, men ret langsom.

Andrei Nistor:
Min talentspejder så et lys i ham og derfor blev han købt. Er en god back-up.

Haythem Jabnoun:
Min eneste back-up til den centrale midtbane, der er naturlig på positionen. Godt potentiale. Er desværre ikke-eu spiller. Hentet for 5 mio. Gør det godt når han spiller.

John Fleck:
En super reserve der kan dække alle placeringer på midten. Bruger ham mest som back-up til de tre forreste midtbaner. En fast indskifter.

Trond Iversen:
Back-up til Matkovic. Var egentlig udset en startplads, men så kom Matkovic til klubben. Udvikler sig godt.

Serge Abanda:
Blev købt som et talent for 800K, og han har udviklet sig super godt. Er tæt på starteren.

Vangelis Moukeas:
Et panikkøb da jeg manglede en angriber som back-up. Han har gjort det fint, men har været meget skadet i lange perioder. Prøver at sælge ham.

Terry Williams:
Mit nye supertalent, som jeg opdagede på vinduets sidste dag. Skyndte mig at skrive kontrakt med ham selvom han skulle have en høj løn. Han er mærket som den næste Michael Owen hvilket jeg ser meget frem til Opstemt

Økonomi:
Pengene fosser ind i klubkassen der har en saldo på ca. 300 mio. Tjener gode penge på spillersalg og tv-indtægter.
Stadion er ved at blive udbygget for anden gang så det bliver til 20000 tilskuerpladser Hævet Øjenbryn

Meget gerne RATE  Smiley
« Seneste Redigering: 06 Okt 2010, 02:06 af Lausus » Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #372: 06 Okt 2010, 14:08 »

Klub: Anderlecht
Dato: 07/09/2010
Opstilling: Flad 4-4-2

Målmand: Vincent Enyema

Højre back: Francois Clerc
Centerforsvar: Roland Juhász
Centerforsvar: Jorge Andrade
Venstre back: Jan Lecjaks

Højre midt: Jonathan Legear
Central midt: Steven Defour
Central midt: Nemanja Matic
Venstre midt: Mbark Boussoufa

Angriber: Tom De Sutter
Angriber: Romelu Lukaku

Bænk:
Silvio Prato
Olivier Deschacht
Fredy Guarin
Carlos Martins
Kikín Fonseca
John Fleck
Thomas Chatelle

Andre:
Corry Evans
Freddy Adu (leje)
Jens Stryger Larsen
Gaël Kakuta
Ronnie Schwartz
Daan De Pever
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #373: 06 Okt 2010, 17:54 »

@ Lausus:

Fint hold til den danske liga, kan især godt lide din kroatiske fløj, han minder mig om en på mit hold, som bar er superb. Må sige at der er mange Afrikanere og Norske spillere.

Har du overvejet Lyngby, når FM11 kommer?
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold
« Svar #374: 06 Okt 2010, 18:29 »

@ Lausus:

Fint hold til den danske liga, kan især godt lide din kroatiske fløj, han minder mig om en på mit hold, som bar er superb. Må sige at der er mange Afrikanere og Norske spillere.

Har du overvejet Lyngby, når FM11 kommer?

Han er også virkelig klasse Smiley Specielt når man tænker på jeg spiller i den danske liga.

Jeg har tænkt på om man skulle prøve lyngby, men jeg er jo AB-mand så det skal nok prøves af. Og så naturligvis BIF og Liverpool Wink Men det er vist lidt off topic Peace
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010