I det spil jeg deltog i blogkonkurrencen med er jeg nu nået til sæson 19/20, og synes jeg vil dele med jer hvordan holdet er kommet til at se ud.
Ryan LoweMin førstemålmand som jeg hentede mange år tilbage i Chelsea som 20-årig for 150 mio. Han er blevet ved med at udvikle sig, og er nu spillet næstbedste målmand efterfulgt af Areola. Dette kan også ses idet han har snuppet 2 førstepladser og 2 andenplader i Årets Målmand i Europa de sidste 4 år.
Wayne HennesseyUdelukkende andenmålmand og får ikke engang de sikre kampe. Fik ham på fri for et par sæsoner siden, og kun en enkelt gang har han været meget utilfreds med tilværelsen på bænken
Thomas SummerfieldHentede Summerfield i Arsenal for 3 sæsoner siden som en backup til Cabello og Goncharov, men han blev bare ved med at udvikle sig, og nu har han faktisk stjålet pladsen i startelleveren fra Cabello. Bonus at han er englænder.
José Ignacio CabelloEfter mine præstationer blev bedre og bedre, manglede jeg en klasse midterforsvarer, og det fik jeg i Cabello for 5 sæsoner siden. Han havde spillet forrygende i Shakhtar, og det fik mig til at kaste 170 mio over bordet. Meget tæt på startopstillingen og egentlig får han, Summerfield og Goncharov meget tæt på lige meget spilletid over en sæson.
Anton GoncharovFor 4 sæsoner siden havde jeg Otamendi som var verdensklasse, men han spillede dårligt og brokkede sig konstant over at han ville til en større klub. Porto var villig til at smide 250 mio efter ham, og så kunne jeg købe mit russiske vidunderbarn for intet mindre end 225 mio. Han har nu spillet fast i 4 sæsoner og gjort det super og er blevet mindst lige så god som Otamendi.
Fabrice OrsoniDa jeg undersøgte markedet for kuvøseguf i sommeren 2012 faldt jeg med det samme over den 15-årig Orsoni. Desværre var han ret dyr dengang, så jeg ventede en sæson og smed så hele 90 mio efter en 16-årig højreback. En enkelt sæson efter var han fast mand, og i en alder af 20 år blev han anfører for klubben. Jeg har ikke fortrudt mit køb på nogen måde siden. Han er uundværelig for klubben!
Dean AllenJeg manglede en backup til Orsoni, og da jeg ledte efter britisk blod, faldt jeg over denne fyr i Rangers for 2 sæsoner siden. Jeg købte ham og siden har han gjort det fantastisk som backup.
Kieran GibbsHan er udelukkende backup til kanten og backen, men faktisk spiller han fantastisk når han får chancen. Bl.a. afgjorde han for nyligt Champions League-semifinalen mod Real efter 120 minutter og 21 sekunder. Super indskifter.
PachecoJeg fandt Pacheco i Dynamo Kiev, og smed hele 190 mio efter ham. Han kunne dengang kun spille på kanten, men efter jeg var nødt til at sælge min engelske venstreback, omskolede jeg ham til venstrebacken, og efter en sæson på den plads, mangler han stadig at spille den optimalt, men jeg tror det kommer med omskolningen. Han er samtidig backup til kanten.
Carl BealeJeg købte denne englænder som backup til Gostev i Man U for 120 mio for 3 sæsoner siden. Siden har en udviklet sig i en enorm hast og er uundværelig på holdet som oprydder og igangsætter. Fantastisk mand at have på den defensive midtbane, og samtidigt er han englænder, hvilket betyder noget for mig da der ikke er for mange af de gode briter i spillet.
Vladyslav GostavJeg købte den dengang kun 18-årige defensive midtbane spiller til at tage over efter Annan og Gojko Kacar, og siden har han udviklet sig med lynets hast og var fast mand og suveræn indtil Beale kom og tog pladsen fra ham, og nu er han sikker mand som backup både på den defensive og i centerforsvaret, så han får nok med spilletid.
Joe MayNyindkøbt spiller i Everton for blot 42 mio. Manglede backup på den defensive, så Beale og Gostev kunne være backups til centerforsvaret, så vi må se om han kan klare mosten. Han kommer dog nok til at sidde en del på bænken, men skal nok få sine kampe.
Mansour PeronEfter mange års søgen efter en verdensklasse venstrekant uden resultat gik jeg nu over til at søge efter kommende vedensklasse venstrekanter. Det mundede ud i at jeg for 1½ sæson siden købte en 18-årig franskmand til pladsen. Han var i første omgang kun rotationsspiller med Pacheco, men efter Pacheco er kommet ned på backen har Peron overtaget pladsen fast. Jeg har en stor fidus til spilleren, og jeg er sikker på han er en verdensstjerne inden få år. Han udvikler sig i hvert fald gevaldigt hurtigt.
Carlo DekkersEfter min engelske venstreback Pacheco tog over for, manglede jeg ungt backup på venstrekanten. Jeg hentede Dekkers for bare 42 mio i Den Haag, og han har allerede udviklet sig en del. Han får nok en del indskiftninger i sæsonen.
BoniequeMin stjernekantspiller. Hentede ham som bare 18-årig i Internacional i Brasilien da jeg rykkede op i The Championship, og siden har han udviklet sig til verdensklasse og være første mand på holdkortet. Han er bare for dejlig, og fansene er vilde med ham.
Javier CortinaJeg manglede igen igen igen ungt kuvøseguf-backup til en plads, og valget faldt på spanieren der blev købt sm 17-årig for omkring 20 mio for 2 sæsoner siden. Han startede dog med en lang skade, men har udviklet sig flot siden. Fast mand bliver han nok aldrig, men fin backup hvis han holder udviklingsniveauet.
OtacílioDen sidste mand i min brasilianske trekløver foruden Bonieque og Pacheco. Han blev købt for lidt over 100 mio som backup til højrekanten for Bonieque, men siden har han spillet forrygende og han har næsten taget pladsen som offensiv midtbanespiller fra Wilshere. De skiftes i hvert fald meget, og hvis ikke der, så med Bonieque eller i angrebet. Han starter et eller andet sted i næsten hver kamp.
Jack WilshereEfter jeg begyndte at stabilisere mig i toppen af ligaen manglede jeg en til at tage over for Jonjo Shelvey, der havde stoppet sin udvikling. Wilshere ville endeligt til min klub, og jeg tøvede ikke med at smide 150 mio efter ham til Arsenal. Roterer over det hele sammen med Otacílio, og er sammen med Otacílio fast mand på off midten.
Dean MalcolmMin eneste spiller der er totalt fra egen avl. Han har udviklet sig næsten uden at få førsteholdskampe, og da han blev god nok til at få det gik det endnu hurtigere. Fansene er vilde med ham, og han spiller forrygende når han spiller. Dejlig backup at have.
Daniel SturridgeDa jeg for 6 sæsoner siden kunne får Sturridge på fra transfer slog jeg til. Vanvittig stabil indhopper, på trods af aldrig at have været fast mand. Fantastisk hurtig indskifter at have når der skal ske noget andet.
Romelu LukakuJeg havde kikkerten efter ham siden spillet startet, og da jeg havde penge snuppede jeg ham inden han kom til andre klubber. Det skete dog først som 20-årig, men allerede der var han de 175 mio jeg smed efter ham værd. Siden har han udviklet sig til en verdensklasse angriber. Fast mand og leverer enten assist eller mål efter behag.
Lee ConnorDa jeg tjekkede markedet for 7 sæsoner siden faldt jeg over den 16-årige Lee Connor. Han startede i startopstillingen med det samme og spillede 33 kampe, 19 mål og et snit på 7,20 som 16-17-årig i sin første sæson. Siden har han udviklet sig i takt med holdets bedre præstationer, og danner nu uhyggelig frontduo med Lukaku. Har været topscorer i klubben de sidste mange sæsoner. Dejlig englænder at have!
JulinhoDet endte egentlig med at blive lidt et panikkøb da jeg manglede en 4. angriber. Han har nu alligevel spillet i klubben i 5 sæsoner, men han har kun været fast mand når Lukaku eller Connor trængte til pause. Han har dog alligevel fået sin del af kampene og gjort det fint. Dog bliver han nok den næste spiller der bliver solgt til fordel for noget yngre, da han spillede overraskende dårligt sidste sæson i de kampe han fik.
Startopstilling:
Lowe
Orsoni - Goncharoc - Summerfield - Pacheco
Beale
Bonieque Peron
Wilshere
Connor - Lukaku
Det var så mit hold og jeg ville sætte meget stor pris på en kommentar
Spørg gerne til andre spillere eller andet