home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 123927 gange)
Bimmand
Gæst

Sv: Rate mit hold
« Svar #285: 10 Aug 2010, 20:35 »

Nej Jatta solgte jeg til Zenit, men han er ikke det vilde, overvejer også at sælge Wass til vinter også nok Semou da jeg ikke bruger ham særligt tit Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #286: 10 Aug 2010, 20:40 »

Nej Jatta solgte jeg til Zenit, men han er ikke det vilde, overvejer også at sælge Wass til vinter også nok Semou da jeg ikke bruger ham særligt tit Smiley

Sidst jeg var Brøndby brugte jeg Jatta og Mike på midtbanen hvor de var fantastiske sammen og hvor jeg halvanden år efter solgte ham for 14 mio  Opstemt hvad fik du for ham?

phil0883
Gæst

« Svar #287: 12 Aug 2010, 14:50 »

Mit Ajax hold i 2.Sæson. Vandt 1. år. Men er i lidt problemer med Feyenoord i år, men tror jeg vinder med dette hold. Det skal også siger normalt er Zhirkov venstre back, men han er skadet lige nu (;

phil0883
Gæst

« Svar #288: 13 Aug 2010, 10:20 »

Phillip Budtz er rigtigt Remy Vink, som jeg bare har ændret til mig selv (; Og Remy Vink er en af mine regens, og Tevreden er også et regen. (;
Bare sig til hvis i vil have SS

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #289: 13 Aug 2010, 13:50 »

Kunne egentlig godt tænke mig et ss af van der Wiel? Smiley

Culés
Lilleputspiller
*

« Svar #290: 16 Aug 2010, 19:21 »

Starten af tredje sæson. Vandt ligaen i første og blev 2'er i anden.

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #291: 16 Aug 2010, 19:25 »

Starten af tredje sæson. Vandt ligaen i første og blev 2'er i anden.

Hvad pungede du ud for Mr. Fantastic aka Reina? Wink

- 96 -

Culés
Lilleputspiller
*

« Svar #292: 16 Aug 2010, 19:53 »

260 mio.  Shockeret

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #293: 19 Aug 2010, 15:12 »

Mit FCN hold i 2. sæson.

http://gratisupload.dk/download/47993/

Mads Junker har været helt ustyrlig i starten af sæsonen Opstemt 6 mål og 4 oplæg i 7 kampe!!!

Peter Utaka kommer til klubben til vinter  Thumbs Up

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #294: 19 Aug 2010, 15:13 »

260 mio? Hmmm, Det er da også en verdensklassekeeper, så det kunne ha været værre Wink

- 96 -

Fernando
Gæst

« Svar #295: 19 Aug 2010, 15:21 »

3 brøndby spillere Opstemt og 2 tidligere

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #296: 19 Aug 2010, 16:08 »

3 brøndby spillere Opstemt og 2 tidligere

Det er bestemt heller ikke nogen tilfældighed  Thumbs Up

Enged
Gæst

« Svar #297: 24 Aug 2010, 19:50 »

Tottenham anno 2018

Dette er mit Tottenham-hold som jeg spiller med i et netspil med 3. Eva B (eller sådan noget Tunge) fra managerlife. Han er dog City, så det er begrænset hvad jeg har kunnet luske mig til af sejre, men jeg har trods alt vundet FA Cuppen 2 gange samt Euro League en enkelt hvorefter jeg slog ham i Super Cuppen. Jeg har også tabt hele tre Carling Cup finaler, røget ud til Inter i Champions League semifinalen i overtiden og er blevet nummer to i Premier League de seneste 4 sæsoner.

Oscar Ustari er pt. min førstekeeper, men jeg er i gang med at signe en ny.
Mesut Erdem Fast højreback, har været stabil de seneste år.
Vincenzo Camillieri har ikke været den sikre mand i forsvaret jeg havde forventet, og han får sjældent spilletid, da han af uransaglige årsager altid dummer sig.
Gojko Kacar har været i klubben siden 2010 hvor han ankom gratis. Har været en solid rotationsspiller.
Christian Ansaldi er med årene blevet rotationsspiller, da han kan spille mange pladser, men ikke har klasse nok til at være fast mand.
Andrea Ferraro er utrolig vigtig, og bliver fremtidig anfører. Desværre kan han sjældent holde til mere end 1½ kamp og så pause, på trods af at han ikke er ældre.
Juan Ibáñez fik prædikatet 'wonderkid' da han ankom fra Boca i 2014, men har desværre ikke udviklet sig optimalt, han spiller dog stadig rigtig godt, og er stort set sikker mand på holdkortet.
Frederic Chatelain bliver brugt som OMC, men angriber på det franske landshold, deraf den store målforskel. Slog rigtigt igennem i forrige sæson med 15 mål og 17 assist i 48 kampe.
Alberto Paloschi er holdets legende. I sine 7 sæsoner + den indeværende har han lavet 235 mål og 112 assist i 341 kampe, og statistisk set er han derfor med i lige over 1 mål i hver kamp han spiller. Hans 164 ligamål er dog et stykke fra klubrekorden på 220, men han har stadig et par år at nå det i endnu.
Romélu Lukaku kom til i 2015 og spillede godt i sine to første sæsoner, men blev skubbet ud på bænken af Aderaldo, og fungerer nu mest som super-sub.
Angel Di María har været i klubben helt fra start, og han har virkelig gjort en forskel. 196 assist og 99 mål i 389 kampe er ikke til at spøge med, og bliver også betragtet som legende i klubben.
Michael Alfaro er et talent fra egne rækker som vikarierer for Ferraro. Jeg har store forventninger til ham.
Jack Rodwell blev hentet i Everton i 2013 og er anfører i klubben og på landsholdet. Han er det sikre kort i centerforsvaret.
Pavel Stejskal er mit nyeste bud til en sikker makker til Jack Rodwell. Han har dog været skadet i en længere periode.
Aderaldo kom til klubben sidste sæson og imponerede fra første dag. 40 mål og 17 assist i 56 kampe i sin første sæson kan man ikke brokke sig over. På trods af sin unge alder har han allerede spillet 200 ligakampe.
Simon Kjær har været i fantastisk form ind til videre, og ser ud til at skulle danne fast makkerpar med Rodwell denne sæson. Han har ellers flekset ud og ind af startopstillingen.
James Nicholls er fast venstreback og utrolig stabil ligesom Erdem.
Ivan Todorov har stået mens Ustari har været skadet, men har desværre ikke indfriet mine forventninger omkring hans udvikling, og derfor ryger han nok afsted på en lejekontrakt til vinter.
Murat Özdemir kan spille både højre- og venstremidtbane og afløser derfor Di María eller Ibañez, når de skal have pause
Aaron Lewis er lav for en centerforsvar, og det er også kommet til udtryk, derfor skal han blive stærkere i sin styrke og springstyrke, for end at han kommer til at spille fast.
Stephen Watts spiller begge backs og bliver sat ind, når de andre har brug for en pause.

Derudover har jeg også Aiden McGeady som jeg åbenbart ikke har fået taget SS af, men han fungerer som altmuligmand på holdet, da han jo kan spille samtlige offensive pladser.

Taktikken

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #298: 24 Aug 2010, 19:57 »

Jeg vil gerne se City-holdet! Du burde kunne vinde CL med det der hold! Opstemt

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Enged
Gæst

« Svar #299: 24 Aug 2010, 20:04 »

Jeg vil gerne se City-holdet! Du burde kunne vinde CL med det der hold! Opstemt
Det må vi se om han gider smide ind så. Smiley
Han har tabt CL finalen 4 ud af fem gange eller sådan noget. Dog har han vundet mesterskabet alle år på nær to, og når han har 1 milliard at købe ind for, så er han svær at slå.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010