home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 274 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Rate mit hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold  (Læst 124032 gange)
dreamdrea
Reserveholdsspiller

Sv: Rate mit hold
« Svar #210: 30 Jul 2010, 20:00 »

Selvom jeg laver om kan jeg kun give 2,1 mio. om ugen og han forlanger 2,35 mio.
og selvom jeg justere budgettet helt ned.

okay så sælg en Smiley

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #211: 30 Jul 2010, 20:07 »

okay så sælg en Smiley
hjælper ikke Skuffet
var oppe på 1,5 mia. sidste sæson og der kunne jeg kun give 2,1 mio. og min bestyrelse vil ikke give mig højere..
andre forslag til en verdensstjerne?(;

dreamdrea
Reserveholdsspiller

« Svar #212: 30 Jul 2010, 20:10 »

hjælper ikke Skuffet
var oppe på 1,5 mia. sidste sæson og der kunne jeg kun give 2,1 mio. og min bestyrelse vil ikke give mig højere..
andre forslag til en verdensstjerne?(;

di maria blir en af de bedste kanter i spillet

brinque
Lilleputspiller
*

« Svar #213: 01 Aug 2010, 16:14 »

Valg dog CR7 i stedet for Messi, han kan mange flere ting offensivt end messi? (langskud, frispark, heading, afslutninger..)

En anden og noget mindre stjerne er J.M. Mata fra (Valencia/Barca?) han kan jo spille både angriber og Wing.. I mit R. Madrid danner han en god front trio med CR7 og Messi Wink..

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #214: 02 Aug 2010, 01:19 »

Valg dog CR7 i stedet for Messi, han kan mange flere ting offensivt end messi? (langskud, frispark, heading, afslutninger..)

En anden og noget mindre stjerne er J.M. Mata fra (Valencia/Barca?) han kan jo spille både angriber og Wing.. I mit R. Madrid danner han en god front trio med CR7 og Messi Wink..
Det blev desværre ingen af delene, istedet blev der investeret i en højreback, da det var her jeg var mest sårbar(:
Daniel Alves blev hentet og desuden Sergio Aguëro, som har været ustoppelig(:

Messi er nu gået ned i løn, så næste transfer vindue kan han måske ende på mit city hold Wink

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #215: 02 Aug 2010, 14:03 »

Her er mit United hold i feb 2012. Det er som sådan tæt-på-færdig, mine spillere skal bare lige modnes lidt da min gennemsnitsalder er 23 (og mine to ældste, Giggs og Scholes (38 og 37 hhv) indstiller karieren i slutningen af denne sæson, hvorefter min gennemsnitsalder vil falde gevaldigt).

Det jeg har prøvet at fokusere på er at have så mange engelske spillere som jeg kan, uden at min konkurrenceevne bliver forværret.

En note angående angrebet: jeg skifter mellem Rooney og Dzeko på den ene plads og Aguero og Welback på den anden. Min plan er at spille med stor/lille partnerskab i angrebet.
Welbeck er blevet utrolig god i mit spil (og han udvikler sig stadig), hvilket jeg er utrolig glad for, da han er engelsk, hurtigt, ret god på afslutningen og så er han bedre end Agbonlahor (som er den spiller han minder meget om) Cool

Official member of Manchester United Football Club

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #216: 02 Aug 2010, 15:00 »

Her er mit barca hold, jeg har været i "krig" med Real hvor vi har skiftes til at vinde ligaen. jeg har dog vundet Champions league alle år. Jeg har prøvet at fokusere på at holde "Barca" spirit og derfor henter jeg for det meste ungdomsspillere hvorefter jeg så udvikler dem videre til mit førstehold.

Det skal dog siges at jeg følte mig nødsaget til at hente Ashley Cole på en 2 årig aftale da jeg ikke synes at nogen af mine venstreback løsninger indtil videre har gjort mig noget godt(Abidal, Maxwell og Vargas) dog har jeg et talent som er upcoming som jeg sætter min lid til,

Bruger du hjørnebuggen siden din topscorer er Pique( centeral forsvar)?

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #217: 02 Aug 2010, 16:48 »

Her er mit United hold i feb 2012. Det er som sådan tæt-på-færdig, mine spillere skal bare lige modnes lidt da min gennemsnitsalder er 23 (og mine to ældste, Giggs og Scholes (38 og 37 hhv) indstiller karieren i slutningen af denne sæson, hvorefter min gennemsnitsalder vil falde gevaldigt).

Det jeg har prøvet at fokusere på er at have så mange engelske spillere som jeg kan, uden at min konkurrenceevne bliver forværret.

En note angående angrebet: jeg skifter mellem Rooney og Dzeko på den ene plads og Aguero og Welback på den anden. Min plan er at spille med stor/lille partnerskab i angrebet.
Welbeck er blevet utrolig god i mit spil (og han udvikler sig stadig), hvilket jeg er utrolig glad for, da han er engelsk, hurtigt, ret god på afslutningen og så er han bedre end Agbonlahor (som er den spiller han minder meget om) Cool
Et rigtig godt hold du har der(:
dit angreb ser næsten "perfekt" ud!
du kunne måske overveje en spiller som Jonjo Shelvey, han er engelsk og plejer blive rigtig god(:
desuden har jeg tidligere haft gode erfaringer med Gabriel Obertani mit United save(: (også i mit Brøndby save, men det er jo også et lavere niveau)

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #218: 02 Aug 2010, 17:24 »

Bruger du hjørnebuggen siden din topscorer er Pique( centeral forsvar)?

Cornerbuggen er ikke særlig god til centrale forsvarsspillere. Så nej, det tror jeg ikke han gør. Cornerbuggen er til dem der kan skyde udefra. Tror han bruger den hvor man står ved bageste stolpe! Smiley

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #219: 02 Aug 2010, 23:33 »

Et rigtig godt hold du har der(:
dit angreb ser næsten "perfekt" ud!
du kunne måske overveje en spiller som Jonjo Shelvey, han er engelsk og plejer blive rigtig god(:
desuden har jeg tidligere haft gode erfaringer med Gabriel Obertani mit United save(: (også i mit Brøndby save, men det er jo også et lavere niveau)
Jeg vil tage et kig på Shelvey. Tak for tippet! Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #220: 02 Aug 2010, 23:38 »

Kanon godt hold, WaterWar. Dejligt realistiske indkøb. Men hvad har du dog gjort af Jonny Evans? Den mand er så genial og bliver en verdensklasse forsvar 2-3 år hen i spillet. Ellers et super hold, og kan kun anbefale at du anskaffer dig Jonjo Shelvey. Har netop købt ham til Newcastle for 160 millioner kroner, og forventer store ting fra hans fødder.

Smiley

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #221: 03 Aug 2010, 09:35 »

Cornerbuggen er ikke særlig god til centrale forsvarsspillere. Så nej, det tror jeg ikke han gør. Cornerbuggen er til dem der kan skyde udefra. Tror han bruger den hvor man står ved bageste stolpe! Smiley

Er det ikke også en bug? For hvor normalt er det lige at score det antal mål? Men hvis den kan accepteres, så skal jeg da også igang med den med mit save. Jeg laver kun 6-10 mål pr. sæson efter hjørne.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #222: 03 Aug 2010, 09:57 »

Er det ikke også en bug? For hvor normalt er det lige at score det antal mål? Men hvis den kan accepteres, så skal jeg da også igang med den med mit save. Jeg laver kun 6-10 mål pr. sæson efter hjørne.
Jeg bruger den også - Zapata har scoret 19 mål i 22 kampe for mig i Serie A. Lidt urealistisk faktisk..

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #223: 04 Aug 2010, 12:56 »

Kanon godt hold, WaterWar. Dejligt realistiske indkøb. Men hvad har du dog gjort af Jonny Evans? Den mand er så genial og bliver en verdensklasse forsvar 2-3 år hen i spillet. Ellers et super hold, og kan kun anbefale at du anskaffer dig Jonjo Shelvey. Har netop købt ham til Newcastle for 160 millioner kroner, og forventer store ting fra hans fødder.

Smiley
Evans røg til Barcelona sammen med Foster og Berbatjov (i samme transforvindue faktisk).
Berbatjov solgte jeg pga ringe præstationer, Foster var utilfreds (mangel på førsteholdsbold) og Evans var en del af en byttehandel med Chrycrynski (eller hvordan man nu staver det).
Grunden til jeg hentede Chrycrynski fremfor Evans var at Chrycrynski kan spille højre back, hvilket jeg manglede på det tidspunkt. Men med bagklogskabens lys, kunne jeg havde nøjes med at omskole Evans og sparet mig det besvær.

phil0883
Gæst

« Svar #224: 04 Aug 2010, 12:59 »

Mit AGF hold i 2.Sæson (; Lige rykket op i Sas-Ligaen igen (;
ja jeg spiller med southside's opdatering (;

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010