|
Corvette
|
|
Godt Hold! Hvor gammel er Raul og levere han stadig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Godt Hold! Hvor gammel er Raul og levere han stadig?
Hehe Raul er 36 år og stadig en god indskifter  fik ham på fri transfer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicolai93
Lilleputspiller
|
|
 Hej alle. Rate mit Hannover 96 hold. Er i starten af 5 sæson. Nogen forslag til bedre spillere? Hvis i vil have screenshots så bare spøger  Lukker du ikke en del mål ind med den formation?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Lukker du ikke en del mål ind med den formation?
Nej slet ikke, jeg har lukket 5 mål ind i 9 kampe i ligaen, det synes jeg er meget godt. Taktikken er udviklet af Ready123 og han har sku gjord et godt stykke arbejde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicolai93
Lilleputspiller
|
|
Nej slet ikke, jeg har lukket 5 mål ind i 9 kampe i ligaen, det synes jeg er meget godt. Taktikken er udviklet af Ready123 og han har sku gjord et godt stykke arbejde  fuck hvor nice  ! virkelig spændende hold du har gang i, er der mulighed for man kan finde gode formationer, som den du har? altså har han lavet en tråd med formationer eller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
fuck hvor nice  ! virkelig spændende hold du har gang i, er der mulighed for man kan finde gode formationer, som den du har? altså har han lavet en tråd med formationer eller? Du kan jo prøve at skrive til Ready123 og spøger om han vil uploade den, nu vil jeg ikke bare gør det da det ikke er mig der har lavet den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicolai93
Lilleputspiller
|
|
Du kan jo prøve at skrive til Ready123 og spøger om han vil uploade den, nu vil jeg ikke bare gør det da det ikke er mig der har lavet den.
okay fair nok (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
imlegendary
|
|
 mit hold i 2011, hvad synes i? gode køb du har gjort dig. du kunne måske overveje at forbedre målmandsposten og din venstreback, når chancen byder sig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
imlegendary
|
|
fuck hvor nice  ! virkelig spændende hold du har gang i, er der mulighed for man kan finde gode formationer, som den du har? altså har han lavet en tråd med formationer eller? Du kan evt. besøge www.fm-base.co.uk der kan man finde massere af taktikker(:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicolai93
Lilleputspiller
|
|
tak, det vil jeg gøre (: nogle forslag til en ny venstre back? jeg prøver allerede at skaffe Akinfeev (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
phil0883
Gæst
|
|
 Her er en opdatering på mit AGF-hold, fra tidligere (; Har stadiiq kun vundet Ekstra bladet cuppen (; Men satser strækt på mesterskabet i næste sæson (;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mads k
Lilleputspiller
|
|
 mit fiorentina hold i 2013. er villig til at give ss af mine spillere hvis i vil ha nogen
|
|
|
|
|
|
EY FUCK KIM JEG ER SULTEN FOR SJOV
|
|
|
|
|
imlegendary
|
|
tak, det vil jeg gøre (: nogle forslag til en ny venstre back? jeg prøver allerede at skaffe Akinfeev (:
tjek Domenico Criscito eller Phillip Lahm(:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brinque
Lilleputspiller
|
|
tjek Domenico Criscito eller Phillip Lahm(:
Kolarov fra Lazio/Man city kunne også været et alternativ.. Tænkte lige at jeg ville smide mit real madrid anno 2018 op.. Er især glad for min højre kant på dette hold   Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vt11
|
|
Kolarov fra Lazio/Man city kunne også været et alternativ.. Tænkte lige at jeg ville smide mit real madrid anno 2018 op.. Er især glad for min højre kant på dette hold   Uploaded with ImageShack.usSS af dine regens? 
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|