|
Brøndby_4ever
|
|
Kan godt lide mange af de spillere du har men.... syntes mange af spillerene blir brugt på utrolig forkerte pladser såsom Mata, Fabregas, Ribery og tildels og så Silva. hvis jeg var dig ville jeg finde mig en ny Def midt. også køre med en: 3-1-1-3-2 altså: Torres - Ronaldo Mata - Canales - Ribery Fabregas Nye DefMidt Papin - Kryvtsov - Ramos Ellers er denne også en mulighed: Torres Ribery - Silva - Ronaldo Fabregas - Canales Ny DefMidt Papin - Kryvtsov - Ramos Han behøver jo ikke købe en ny defensiv midt når han har Xabi Alonso på bænken 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Han behøver jo ikke købe en ny defensiv midt når han har Xabi Alonso på bænken  så har du tydeligvis ikke set hans defensive stats 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
så har du tydeligvis ikke set hans defensive stats  Nej, det har jeg ikk... 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Nej, det har jeg ikk...  fra start har han ivertfald 8 i markering og 12 i tackling 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
fra start har han ivertfald 8 i markering og 12 i tackling  Det kan da være han er steget meget 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Det kan da være han er steget meget  Det er nok begrænset hvor meget Xabi Alonso stiger, hvis han overhovedet gør det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby_4ever
|
|
Det er nok begrænset hvor meget Xabi Alonso stiger, hvis han overhovedet gør det.  Ja, det var også det jeg kom frem til 
|
|
|
|
|
|
Aldrig alene!
|
|
|
|
|
|
brinque
Lilleputspiller
|
|
Et rigtigt fornuftigt hold fra midtbanen og op efter samt en spændende taktik med 3 angribere.. På den anden siden bryder jeg mig slet ikk om dit forsvar, er dog klar over at det kun er efter første transfervindue.. Abiol er aaaalt for langsom mens Pepe og Marcelo typsik laver kanon mange fejl.. Bliver dog spændende at se hvordan holdet vil komme til at se ud de næste par år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Et rigtigt fornuftigt hold fra midtbanen og op efter samt en spændende taktik med 3 angribere.. På den anden siden bryder jeg mig slet ikk om dit forsvar, er dog klar over at det kun er efter første transfervindue.. Abiol er aaaalt for langsom mens Pepe og Marcelo typsik laver kanon mange fejl.. Bliver dog spændende at se hvordan holdet vil komme til at se ud de næste par år  Taktikken elsker jeg at køre med da jeg syntes den passer utrolig godt til Real's hold også til det med Forsvaret kan du tro det er det der skal forstærkes først xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Hvordan spiller Azpilli... på backen, overvejer selv a købe ham..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Hvordan spiller Azpilli... på backen, overvejer selv a købe ham..
Han spiller fantastisk havde ham selv på mit Tottenham hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Mit Everton hold:  Vildt hold når man tænker på du kun er i 2010.. Hvor stort et transferbudget starter Everton med egentlig? Men virkelig nice hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|