home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Aahhr-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Aahhr-tråden  (Læst 70426 gange)
TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #15: 12 Jun 2010, 21:06 »

Nu skal i høre..

Jeg er igang med anden sæson med mit West ham Hold (som jeg overvejer at blogge, men er ik sikker da jeg aldrg har prøvet det før og ved ik om folk gider læse det..) MEN jeg ligger nr.1 ret meget i sæsonen men  på et tidspunkt får jeg en del skader (på et tidspunkt havde jeg 8 skader incl. mine reserver for min faste trup) hvor både Chelsea og City kommer op og presser mig.
Chelsea kunne ikke forblive deroppe så det blev løb med City og mig, de overtager endda første pladsen på et tidspunkt men jeg får den tilbage pga. de spiller for mange lige og jeg kan komme op med 1 point over dem til aller sidste kamp hvor jeg møder Fulham og City møder Liverpool.
City vandt selvfølige over Liverpool og jeg tabte! Skuffet var forand 1-.. så kom de helt op på 2-1 og jeg kørte MAX offensivt og kom op på 2-2 i det 87 min, men fik ikke scoret det sidste mål og måtte se trofæet gå til City.. Skuffet ARGH! men er stadig glad for en anden plads i anden sæson
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #16: 15 Jun 2010, 01:15 »

Har lige startet et spil med Belgien og så skulle jeg møde Spanien på udebane hvor jeg regnede med store tæv. Men jeg kom foran 2:0 og så i bedste FM stil får de selvfølgelig udlignet i 3 minutters overtid ticked off ticked off ticked off

Må dog sige at jeg er tilfreds med uafgjort Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #17: 17 Jun 2010, 19:53 »

FUCK FUCK FUCK!! Ender Med Lugo a point med Depotivo i oprykning til La Liga! Og det er ikke de værste: Spiller sidste kamp mod Las Palmas som jeg blot skal have en uafgjort mod og oddsne er 1.50 hvis jeg vinder 5.50 hvis de og kommer som planlagt foran men satme om de ikke SCORER 2 MÅL PÅ DE 3 CHANCER DE HAR I HELE KAMPEN?!! PIS!
Logged

FC Barcelona

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #18: 19 Jun 2010, 21:56 »

Spiller med Argentina er midt i VM ar vundet alle kampe og nu står jeg overfor England i semifinalen og hvad sker score to mål som bliver underkendt også score Rooney i den 89minut på et tvilsomt mål.
Logged

FCK

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #19: 19 Jun 2010, 22:43 »

Starter et save op med Inter. Synes selv, at jeg sætter en glimrende taktik. Går ud og taber 2-5 mod Lazio i første kamp. Lukker Manager ned.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #20: 19 Jun 2010, 22:44 »

Starter et save op med Inter. Synes selv, at jeg sætter en glimrende taktik. Går ud og taber 2-5 mod Lazio i første kamp. Lukker Manager ned.

Er du ikke Juve?
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #21: 19 Jun 2010, 22:47 »

Er du ikke Juve?
I min blog jo, men har altid en masse saves kørende på samme tid. Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #22: 19 Jun 2010, 22:54 »

Til TimE:
Jeg vil meget gerne se en West Ham blog fra din side og jeg har også prøvet at miste mesterskabet i sidste runde bare til Feyenoord hvor jeg var Ajax og skulle vinde i sidste kamp og så udligner dem, som jeg spiller imod et par minutter før tid...

Vh.Blackstone
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #23: 20 Jun 2010, 11:42 »

Argh!
Over 20 års tro tjeneste og dette er hvad man åbenbart får ud af det:

Sur
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #24: 20 Jun 2010, 11:47 »

Det var da ærgerligt Skuffet

Men du vil som regel få en chance først, og hvis du gør det godt beholder du jobbet. Det er i hvert fald min erfaring Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #25: 20 Jun 2010, 11:48 »

Alle de gange jeg er blevet overtaget har jeg fået lov til at fortsætte, så jeg tror ikke der er grund til bekymring..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #26: 20 Jun 2010, 11:49 »

Det må jeg sgu håbe, ellers så begynder jeg sgu at græde... Jeg har rundet de 20 dage, som er brugt på dette spil, så det vil være katastrofalt, hvis jeg bliver fyret.. Hvert fald nok til at lægge Fm10 på hylden for evigt...
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #27: 20 Jun 2010, 12:13 »

Kan godt forstå dine frustrationer, hvis jeg havde brugt over 20 dage på et spil, og en evt. ny bestyrelse så ansætter en ny manager, så ville jeg nok også smide spillet ad helvedes til.. Tunge

Men siden du nu har været i klubben i så lang tid, tror jeg ikke at de uden videre bare ansætter en helt ny træner Smiley
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #28: 20 Jun 2010, 12:15 »

Ahrrrrr kan ikke FM vil ikke vise mit grafik for Werders første trøje, men gerne de andre.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #29: 28 Jun 2010, 00:13 »

FUUCK Skuffet

Er Bordeaux

Skal spille CL-kamp gruppespil mod At. Madrid.. Mahamadou Diarra er skadet, og Henri Saivet er skadet. Kampen går nogenlunde udmærket. 1-1 ved halvleg.. Min HB får så rødt kort, så jeg skal spille med en kompetent derude, og en kompetent i midterforsvaret. Spiller en 4-3-3'er, flad midtbane, fladt angreb.. Så kommer jeg bagud 2-1 5 min senere.. Så scorer jeg så i det 85 min. og jeg priser mig lykkelig med en uafgjort.. Men nej.. Raul Garcia scorer i det 90. minut, og jeg taber derefter så 3-2..

Det skal lige siges at jeg er i en hård pulje, og Tom Henning Øvrebø dømte kampen Skuffet Opstemt
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010