home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Aahhr-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Aahhr-tråden  (Læst 70594 gange)
BHF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #45: 20 Jul 2010, 09:46 »

Wall of text


Er Roma og er lige blevet færdig med sæson 2013/14. Endte på en 3.plads. Juve på 1. og Catania på 2. Jeg har et rigtig godt hold men uheld og en masse skader gjorde at jeg glippede 1. pladsen. Nå men min midt forsvar består af Mexes - David Luiz. Backups er Marco Rossi og Jerome Boateng(sidstnævnte spillede en del venstreback da Criscito blev langtidsskadet. Nå men David Luiz udtalte at han gerne ville væk fra klubben, okaj fint nok, jeg sætter ham på transferlisten. 2 dage senere afgiver Catania et bud på ham. Sølle 8.5 mio £!!!! Jeg grinte bare og tænkte sikke nogle tåber, det er aaalt for lavt. Han stod med en værdi på 13 mio  £. Skulle til at afvise så ser jeg at bestyrelsen har valgt at acceptere fordi Catanias bud var for godt!!!

 8.5 mio £??? For godt?Huh?    WHAT THE F.....HuhHuh
På det tidspunkt havde jeg omkring 100 mio £ alene til mine transfers, så det var ikke fordi jeg manglede penge!
Kææææft jeg blev godt gal der. Så nu prøver jeg at erhverve Otamendi samt en italiansk forsvarsspiller fra netop Catania, som har haft en god sæson. Men ingen af holdene vil slippe deres spillere for under 25 mio £. Det gider jeg ikke gi, så nu skal jeg ud og finde en back up til Marco Rossi, som højst sandsynligt starter inde ved siden af Mexes. ØV ØV ØV ØV


Logged

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #46: 20 Jul 2010, 10:17 »

ARGH!

I første sæson med Napoli ligger jeg 1'er hele sæsonen igennem indtil slutningen, hvor jeg dog stadig er med i guldkampen. Inden sidste spillerunde er jeg så 3 point bagud, men hvis jeg vinder hjemme over Udinese og Fiorentina (1'er) taber, vil jeg vinde på målscore.

GU-hjælp-me om så ikke Fiorentina taber, og det samme gør jeg!!!!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #47: 21 Jul 2010, 01:46 »

Det her er så tragikomisk som noget kan blive. Jeg spiller med Leeds i første sæson og spiller en kamp mod Walsall på udebane. Kommer bagud 1-0, men kommer op på 2-1 og brænder endda et straffespark. I det 88. min bliver en Walsall spiller fældet i feltet og der bliver korrekt dømt straffespark. Min målmand redder og slår bolden op på overlæggeren og ryger hen til min højre back, og så tror jeg bolden er sikker, men det kan man ikke sige den var. Min højre back vælger at spille bolden tilbage til målmanden mens han ligger halvt ned og så er der lige pludselig selvmål.

Det er sgu et nedern mål at få imod sig i det 88. min, men alligevel er det, det sjoveste mål jeg har fået imod mig Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Fernando
Gæst
 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #48: 23 Jul 2010, 22:16 »

Mit bedste Save med Real Madrid hvor jeg havde købt Sakho, Snijder, Rooney, Mata og Veloso ryg ind i et Crash Dump!  ticked off

Det var ellers et godt save Græder
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #49: 24 Jul 2010, 21:42 »

Øv altså! Det lignede ellers en sikker sejr, men min defensiv valgte at tage deres hoved under armen...

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

derbystar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #50: 24 Jul 2010, 23:16 »

Min ven førte med Silkeborg mod Thisted med 3-2, men i overtiden på et frispark, ser det ud til at han skyder langt forbi, men den rammer en upresset forsvarsspiller lige i knolden så den ryger i eget net og laver selvmål så han udlignede for Thisted til 3-3 Grin
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #51: 25 Jul 2010, 00:12 »

Det her er så tragikomisk som noget kan blive. Jeg spiller med Leeds i første sæson og spiller en kamp mod Walsall på udebane. Kommer bagud 1-0, men kommer op på 2-1 og brænder endda et straffespark. I det 88. min bliver en Walsall spiller fældet i feltet og der bliver korrekt dømt straffespark. Min målmand redder og slår bolden op på overlæggeren og ryger hen til min højre back, og så tror jeg bolden er sikker, men det kan man ikke sige den var. Min højre back vælger at spille bolden tilbage til målmanden mens han ligger halvt ned og så er der lige pludselig selvmål.

Det er sgu et nedern mål at få imod sig i det 88. min, men alligevel er det, det sjoveste mål jeg har fået imod mig Opstemt


Hahahahah kan lige forestille mig hvordan det har set ud Opstemt!
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

asj89
Gæst
 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #52: 25 Jul 2010, 00:40 »

Øv altså! Det lignede ellers en sikker sejr, men min defensiv valgte at tage deres hoved under armen...


Det viser at man aldrig kan være sikker på at sejre, uanset hvordan kampen ser ud. Wink
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #53: 25 Jul 2010, 11:20 »

Kæft hvor surt.

Er i sommeren 2013, hvor jeg er manager for SønderjyskE, som jeg lige har gjort til mestre og vundet kampe over Tottenham og Hoffenheim. Sæsonen før det bragte jeg SE til en suveræn 2. plads med 75 point. Jeg har fået jobtilbud fra Roma og Napoli og er en anerkendt manager i hele verden. Så fyrer DBU endelig den gamle nar, Morten Olsen, og så vil jeg selvfølgelig have den plads, jeg har luret på i over et år. Men hvem ansætter DBU?Huh THOMAS HELVEG?!?!?! HVAD FUCK SKER DER? HAN HAR IKKE ENGANG HAFT ET TIDLIGERE JOB.
Logged

derbystar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #54: 25 Jul 2010, 13:11 »

Er skide uheldig med Brønshøj:(

Først fører jeg 1-0 i pokalturneringen mod Sundby men i overtiden udligner de mega heldigt og i ekstra tiden får de kontra, sparker på mål, min målmand redder men den rammer en af mine egne spillere i hovedet og den går ind så de vinder:(

Så kampen efter fører jeg 1-0 mod Avarta og der var lagt 3 minutter til, men i 6. minut sparker min målmand målspark, en spiller header den tilbage så en spiller er tæt på at få kontra men min målmand løber ud og sparker væk, det ender med at han sparker bolden i hovedet på en angriber så den flyver i mål og den endte 1-1:(
Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #55: 25 Jul 2010, 22:42 »

Aaaaahr spiller med Montpellier imod Monaco og i 91 min vælger El Ko at lave straffe så kampen ender 1-1 i en ellers sikker sejr.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #56: 26 Jul 2010, 22:37 »


AAAAAAARRRRRRRRRRRH HHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Jeg skreg så meget da C.S.K.A. scorede at min mor gik ind og sagde at jeg skulle holde kæft før vores naboer ville ringe til politiet over larmen...men hvor er det dog trist, især efter den første kamp endte 4-2 til mig efter et hat-trick på 45+2 min. af Daniel Villalva og at de så skal score det mål der sender dem videre, efter 7 minutters overtid hvor dommeren kun lagde 3 til gør det jo ikke bedre...   Græder  ticked off
EDIT: Mike Jensen bliver desuden skadet i ca. 4 uger, og vil højst sandsynligt ikke være med i min trup til kampen mod FCK om ca. 4½ uge!  Græder
« Seneste Redigering: 26 Jul 2010, 22:44 af Mr Benjoe26 » Logged

whale
Gæst
 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #57: 26 Jul 2010, 22:48 »


AAAAAAARRRRRRRRRRRH HHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Jeg skreg så meget da C.S.K.A. scorede at min mor gik ind og sagde at jeg skulle holde kæft før vores naboer ville ringe til politiet over larmen...men hvor er det dog trist, især efter den første kamp endte 4-2 til mig efter et hat-trick på 45+2 min. af Daniel Villalva og at de så skal score det mål der sender dem videre, efter 7 minutters overtid hvor dommeren kun lagde 3 til gør det jo ikke bedre...   Græder  ticked off
EDIT: Mike Jensen bliver desuden skadet i ca. 4 uger, og vil højst sandsynligt ikke være med i min trup til kampen mod FCK om ca. 4½ uge!  Græder

Den er satme slem.  Ubeslutsom
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #58: 26 Jul 2010, 22:50 »

Surt... Men hvad sker der for spilleren med navnet Michel Platini? Opstemt
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahhr-tråden
« Svar #59: 26 Jul 2010, 22:57 »

Surt... Men hvad sker der for spilleren med navnet Michel Platini? Opstemt
Han hader mig...
Han scorede også 2 mål i første kamp...og det sidste mål han scorede kom efter et hjørne hvor der bliver headet Stephan redder, hovedstød igen, igen redning af Stephan og så lander bolden for fødderne af Platini og han prikker den, (eller header fik jeg ikke fat i), den roligt i mål.
Den er satme slem.  Ubeslutsom
MEGET!  Sur
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010