home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2010
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 88888 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Danmark
« Svar #120: 20 Jun 2010, 12:44 »

Fantastisk sejr i går  Opstemt.. Jeg havde godt nok opgive al tro da vi kom bagud, for det virkede bare som den samme sang atter engang.. Efterfølgende var vi også presset godt i bund, men til forskel fra de andre kampe bed vi også af og til fra os i den anden ende..

Det var fantastisk at se at både Rommedahl og hans medspillere endelig fandt ud af hvordan man skal spille ham.. Når han løber ned i mod boldholderen og får den med ryggen til målet, er han en ganske middelmådig fodboldspiller.. Men når han løber bag om sin back og får den dybt er han ganske brugbar og det så vi i går.. At han så pludselig vælger at sætte en mand, og sparke den ind med venstre skøjten havde jeg dog ikke set komme, men hold kæft et flot( OG VIGTIGT!!!) mål..

Synes indsatsen var en toppræstation rent mentalt og fysisk hvor vi virkelig gjorde alt hvad vi kunne for at så i mod Camerouns hårde pres.. Som jeg ser det er de et niveau over os rent boldmæssigt og derfor var det også dem som sad på størstedelen af kampen, men tilgengæld er vi klogere til at stå rigtigt på banen, og udnytter med simple midler at de ikke har samme evner..

Snakker vi Japan, er jeg helt enig med US angående Kahlenberg/Eriksen/Jon.. Jeg ved simpelthen ikke hvad der er sket med Kahlenberg.. Han er blevet forvandlet fra den kreative 10'er han var i Brøndby, til en anonym boldflytter som virker uden nogen som helst form for særligt blik for spillet, eller god omgang med bolden! Han skal absolut ikke se skyggen af en startplads, og så skal han tage og finde sig en klub der rent faktisk gider bruge ham, så vi kan få set den Kahlenberg der engang tryllede på Vilfort Park  Skuffet

Never change a winning team synes jeg er et godt ordsprog, så lad og starte med samme startopstilling mod Japan( - Simon Kjær).. Så kan vi altid ændrer på det undervejs hvis det ikke skulle fungere.

Edit: Og så har Simon Poulsen vidst sat en tyk streg under at han er fremtidens venstreback, for hold da ferie en præstation han leverede i går.. Manden må have psyke af stål efter alt det han har været igennem.. Offensivt som defensivt var det topklasse!
Helt enig ang. Simon Poulsen. Der er virkelig noget at bygge videre på, på den venstreback der. Han har en helt enorm god speed, og er qua. sin tidligere rolle som kantspiller, god med bolden, og har det drev som man skal have på Internationalt plan Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

AFC
Manager

« Svar #121: 20 Jun 2010, 13:17 »

Ingen tvivl om det var en fantastisk og vigtig sejr i går!

Jeg sad også og var nærmest ved at give op, da vi begik den fejl nede bagved som førte til en scoring fra Eto. Det var ikke den første fejl der blev lavet igår, og jeg forstår det virkelig ikke. Vi spillede mod et hold som stod rigtig højt på banen, og vi virkede derved presset selvfølgelig - derfor går det ikke med sådan nogle fejl, for de bliver straffet.

Men jeg har kritiseret Rommedahl igen og igen, men igår, der må jeg sige han var en af Danmarks bedste. Normalt har jeg synes han har været klumpet i sine nærkampe og har ødelagt opspil gang på gang, men igår viste han for alvor sin hurtighed og sin dygtighed med en bold i tempo og lagde op til 1 mål og scorede et meget flot mål selv. Thomas Sørensen holdt os også inde i kampen med nogle flotte redninger.
Den dårligste spiller igår var tilgengæld Jon Dahl syntes jeg. Igen, han er oppe i alderen og selv om han havde nogle løb osv, så mangler han altså skarpheden!

Swizz CataR
Manager

« Svar #122: 20 Jun 2010, 13:29 »

Helt enig ang. Simon Poulsen. Jeg tror han kan blive en meget god mand for landsholdet, ikke mindst i de kommende kvalifikationsturne ringer, hvor han bør få bedre mulighed for at vise sig offensive spil Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

N17
Manager

« Svar #123: 20 Jun 2010, 15:09 »

Ingen tvivl om, at Jon Dahl brændte nogle store chancer i går. Det kan vi vidst ikke komme uden om, men jeg synes der er for mange der glemmer det arbejde, som han ligger og laver mellem boksene. Han er virkelig vigtig for os - omend jeg mener, at det er en af de pladser hvor vi bør kigge meget efter en afløser.

Men i går, hvor midtbanen var mere eller mindre væk, der var han altså meget meget vigtig for os. Vil mene at Martin Jørgensen, Daniel Jensen, Jesper Grønkjær og Christian Poulsen(omend han spillede sig lidt op og var vigtig i den sidste del af kampen) var vores dårligste spillere. Bedste var tilgengæld Rommedahl, Thomas Sørensen og Simon P.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Legenden
Manager

« Svar #124: 20 Jun 2010, 19:49 »

Nøj, hvor var det vigtigt med sådan en sejr. Det var godt nok ikke decideret kønt spil, vi fremlagde, men jeg synes vores offensiv var markant bedre end mod Holland. Forsvaret sejlede efter min mening rimelig grumt, og vi var virkelig heldige med at tage den sejr hjem.

En kæmpe fejl, der fører til Camerouns føringsmål. En fejl af både Thomas Sørensen og Christian Poulsen, dog nok mest CP.

Jeg regner stærkt med, at vi går videre fra gruppen med en lille, spinkel sejr over Japan Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

wirenfeldt
Gæst

« Svar #125: 20 Jun 2010, 20:06 »

En kæmpe fejl, der fører til Camerouns føringsmål. En fejl af både Thomas Sørensen og Christian Poulsen, dog nok mest CP.
Citat
Jeg er ikke enige med folk der mener, at det også er Thomas Sørensens fejl. Han spiller den ud til Christian Poulsen, fordi han kalder på den. Så den er 100 % Christian Poulsens.

Legenden
Manager

« Svar #126: 20 Jun 2010, 20:10 »

Derfor synes jeg stadig, at det er en fejl af Thomas. Han burde da kunne se, at han var lukket inde af 4-5 spillere (måske mindre), som Christian måske ikke kunne se, da han ikke har øjne i nakken. Men dumt bare at spille den uden at kigge selvfølgelig.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Zone 43
Manager

« Svar #127: 20 Jun 2010, 20:14 »

Godt gang i Kbh i aftes. :-)

Defensivt så vi ikke alt for gode ud, især Kjær og Chr. Poulsen havde en skidt aften. Det kunne nemt have være endt værre. Til gengæld så det ganske fint ud offensivt, selvom Jon Dahl skylder en kasse eller to.
I øvrigt, hatten af for Simon Poulsen - skiftet ud efter en halv time mod Sydafrika, en masse kritikkere i nakken efter Holland-kampen, og så leverer han så god en optræden. Det' fandme i orden da. Thumbs Up

Ang. Japan-kampen på torsdag, håber jeg, vi stiller op således.
Sørensen
Jacobsen - Krøldrup - Agger - S. Poulsen
C. Poulsen - J. Poulsen
Rommedahl - Eriksen/Jon Dahl - Enevoldsen
Bendtner

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #128: 20 Jun 2010, 21:35 »

Kritikkere efter Holland kampen til Simon Poulsen? Jeg har kun hørt ros til ham efter den kamp samt kampen mod Cameroun?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #129: 20 Jun 2010, 21:52 »

Forkert formuleret. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #130: 21 Jun 2010, 13:52 »

Ingen tvivl om, at Jon Dahl brændte nogle store chancer i går. Det kan vi vidst ikke komme uden om, men jeg synes der er for mange der glemmer det arbejde, som han ligger og laver mellem boksene. Han er virkelig vigtig for os - omend jeg mener, at det er en af de pladser hvor vi bør kigge meget efter en afløser.

Men i går, hvor midtbanen var mere eller mindre væk, der var han altså meget meget vigtig for os. Vil mene at Martin Jørgensen, Daniel Jensen, Jesper Grønkjær og Christian Poulsen(omend han spillede sig lidt op og var vigtig i den sidste del af kampen) var vores dårligste spillere. Bedste var tilgengæld Rommedahl, Thomas Sørensen og Simon P.

Enig.

Jon er ikke god, når vi omtaler en mod en situationer, men jeg er enig med dig i, at han arbejder stenhårdt for holdet, da hans løbemønstre og bevægelse er utrolig god, hvor han skaber utrolig meget plads og splitter forsvarskæden hos modstanderen. Der er ikke ret mange der ser det, da hans store afbrændinger selvfølgelig er mere i øjenfaldende og i centrum for mange. Men som sagt er han stadig en god holdspiller, som skaber utrolig meget plads til sine medspillere, som mange ikke lige ser. Men hans afslutninger skal stadig forbedres, når man spiller så langt fremme på banen, som Jon Dahl og i lørdags var han simpelhen for ringe til, at for afsluttet sikkert.

Jeg håber virkelig, at vi kan vinde over pasningsdygtige Japan, som har et højt tempo og til tider er gennembrudsstærke.

Det bliver svært, men jeg tror på at det kan lade sig gøre.  Thumbs Up

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #131: 21 Jun 2010, 13:55 »

Med hensyn til Simon Poulsen er jeg også enig.

Jeg troede faktisk ikke, at MO ville bruge ham, grundet hans lidt ringe præstationer i testkampene, men han har et stort potentiale og kan udvikle sig til en dygtig spiller i mine øjne.

Zone 43
Manager

« Svar #132: 23 Jun 2010, 21:30 »

Så gælder det sushi-drengene i morgen aften! På tide vi får gang i en optaktsdebat i tråden omkring kampen.. Thumbs Up

Personligt håber jeg en artig overraskelse, eller to, i start-11eren. Højden tæller i den grad til vores fordel - derfor ind med Søren Larsen fra start af, selvom Morten Olsen mener noget andet. Jeg ser i øvrigt gerne Enevoldsen fra start, og så må han gerne holde niveauet fra Holland-kampen.

Sørensen
Jakobsen - Agger - Krøldrup - S. Poulsen
C. Poulsen - J. Poulsen
Rommedahl - Bendtner - Enevoldsen
Larsen
Formationsmæssigt kan det også ændres til en 4-4-2/4-2-2-2.

En hurtig scoring, og vi vinder 3-0.

- Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #133: 23 Jun 2010, 22:24 »

Så gælder det sushi-drengene i morgen aften! På tide vi får gang i en optaktsdebat i tråden omkring kampen.. Thumbs Up

Personligt håber jeg en artig overraskelse, eller to, i start-11eren. Højden tæller i den grad til vores fordel - derfor ind med Søren Larsen fra start af, selvom Morten Olsen mener noget andet. Jeg ser i øvrigt gerne Enevoldsen fra start, og så må han gerne holde niveauet fra Holland-kampen.

Sørensen
Jakobsen - Agger - Krøldrup - S. Poulsen
C. Poulsen - J. Poulsen
Rommedahl - Bendtner - Enevoldsen
Larsen
Formationsmæssigt kan det også ændres til en 4-4-2/4-2-2-2.

En hurtig scoring, og vi vinder 3-0.

Måske en grønkjær fremfor Enevoldsen, idet han er 1,91?

Thaurat al Shabab

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #134: 23 Jun 2010, 22:37 »

Søren Larsen starter ikke inde, fordi det har han slet ikke kampformen til. Mit personlige bud er:
Sørensen
Jakobsen; Agger; Krøldrup; Simon Poulsen
Poulsen x2
Rommedahl; Tomasson; Grønkjær
Bendtner

Og hvis Tomasson ikke er klar er det realistisk bud at Jørgensen eller Enevoldsen tager pladsen bag Bendtner. Håber selvfølgelig på at det kunne være Eriksen, men det er nok ikke så realistisk.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010