home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1274 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 95903 gange)
Legenden
Manager

Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #240: 23 Jan 2011, 19:36 »

Du er fandme også så sær. Tysk på A. Skal du også have matematik på A?
Havde matematik på A som standard.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Guldbrand
Blogmester

« Svar #241: 24 Jan 2011, 20:33 »

Var i dag til eksamen på 3. semester som produktions teknolog, hvor vi skulle forsvare et af to projekter valgt ud fra lodtrækning. Selve eksamen gik OK, men tiden var der desværre ikke til at gå i dybden med projektet, men scorede mig alligevel et 10-tal, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg havde dog på forhånd store forventninger og hvilket også blev indfriet da jeg forventede at få 10 som minimum.

Ellers har damen og jeg været ude at spise, og nu skal resten af aften bare bruges til at slappe lidt af i, og få nørdet lidt FM.

Så det har været en god dag i dag..

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #242: 24 Jan 2011, 20:41 »

Var i dag til eksamen på 3. semester som produktions teknolog, hvor vi skulle forsvare et af to projekter valgt ud fra lodtrækning. Selve eksamen gik OK, men tiden var der desværre ikke til at gå i dybden med projektet, men scorede mig alligevel et 10-tal, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg havde dog på forhånd store forventninger og hvilket også blev indfriet da jeg forventede at få 10 som minimum.

Ellers har damen og jeg været ude at spise, og nu skal resten af aften bare bruges til at slappe lidt af i, og få nørdet lidt FM.

Så det har været en god dag i dag..

Tillykke med det flotte 10 tal, Guldbrand! Opstemt

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester

« Svar #243: 24 Jan 2011, 20:46 »

takker..    Thumbs Up

korzika
Gæst

« Svar #244: 24 Jan 2011, 20:50 »

Thumbs Up

Mødte kl. 8, hvor jeg startede med engelsk. Vi er i gang med et dejligt emne, så fik markeret mig en del mundtligt, hvilket er en god ting, da vi har fået ny lærer. Så var det tid til fysik. Der startede timen fantastisk, da vi fik at vide, at matematik var aflyst. Det betød, at vi fik fri 10.45. Så fysik skulle bare overståes, hvilket lykkedes fint.

Tog hjem, hvor jeg på vejen købte en pizza og nogle peanuts. Da jeg var hjemme spiste jeg det imens jeg så Dexter.

Ellers har jeg bare spillet FIFA, FM og været på FMF. Chill...  Smiley

10 for en dejlig nem dag.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #245: 24 Jan 2011, 20:51 »

Jeg har lavet ingenting hele dagen!
Jeg blev bare ikke færdig, så jeg fortsætter i morgen Smiley Ferie længe leve!

Vuelve la ilusión

Hamza_BIF
Manager

« Svar #246: 24 Jan 2011, 20:53 »

I dag har været en underlig dag.

Startede med at stå op kl. 7 i morges, men faldt sgu i søvn igen. Havde fået 2-3 timers søvn fordi jeg så NFL i nats. Stod så op ved 10-11 tiden og fik mulighed for at hive i elastikken efter en uge. Det blev udnyttet.

Senere spiste jeg morgenmad og så lidt tv. Kl. 14 smuttede jeg til frisøren og ud for at handle lidt ind. Var tilbage ved 15.30 tiden også spillede jeg ellers bare FIFA. Pludselig fik min mor kraftig hovedpine, kvalme, ondt i nakken, feber og hun kunne intet se. Så jeg blev nødt til at slukke min playstation selvom jeg var foran mod Espanyol crazy
Har passet på hende siden og har netop været til lægevagten. Han var kineser og sejlede rundt. Vi tager til lægen i morgen.

En lidt fesen dag som ender på 02 pga. min mor ligger og har store smerter.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #247: 24 Jan 2011, 20:55 »

Min dag har været hård i dag. Tysk, biologi og og naturgeografi, var hvad gymnasiet tilbød i dag. Derefter lektier efter skole. Nu håber jeg Chelsea vinder, ellers har dagen i dag ikke været fantastisk.

Dagen får 4, og stiger helt klart hvis Chelsea vinder nu her.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #248: 24 Jan 2011, 21:16 »

Jeg kom hjem fra skiferie med mit gymnasie ved midnat i dag, og så skulle jeg selvfølgelig lige tjekke nettet og det man skal når man ikke har været hjemme i noget tid, så jeg endte med at gå i seng omkring ved 2-tiden, selvom det selvfølgelig havde været mest oplagt at jeg bare skulle få en masse søvn ovenpå en hård skitur. Jeg blev vækket af min mor klokken 8, som fortalte mig at jeg skulle passe på at jeg ikke faldt i søvn igen, og jeg sagde selvfølgelig bare "jaja". Jeg faldt i søvn lige bagefter og vågnede kl lidt over ni, hvor min første time var gået igang. Heldigvis så så jeg at mine to teknologi-timer der lå midt imellem den første time og dagens to resterende timer var blevet aflyst så jeg bl.a. slap for at fremlægge, så jeg tog først over på skolen ved 12-tiden. Der blev det til to timer og lidt bordfodbold og snak med mine lige så trætte venner, så det var klasse.

Jeg har været halvsyg hele dagen og ekstremt træt, men jeg har kun haft to timer i skolen og haft mulighed for at slappe af, så vi nærmer os da nok et 7-tal.

Kalmar
Gæst

« Svar #249: 24 Jan 2011, 21:53 »

Lørdag:
Tidligt op for at komme til København og spille bowling (En turnering). (Spiller på elite-niveau)
Kommer til København får noget at spise, derefter bare spille min indledende runde. Spiller mig sikkert mellem top 8 som går i finalen søndag, laver 1277. Det er faktisk meget godt. Så skal man laver strike over 50% af alle ens slag. Hurtig en bid aftensmad derefter i seng.

Tæt på et 10-tal

Søndag:
Finale-spillet begynder klokken 12.30. Man spille 8 mod hinanden, den der laver den laveste serie ryger ude. Sådan spiller man bare til der en tilbage. Starter godt ud og bliver blandt de 3 bedste i første serie og anden. Så er jeg top 6 nu. I tredje serie får jeg mig lige kæmpet mig op som den næstsidste og kommer lige med til næste serie. Derefter spiller jeg som en drøm og kører den på control til der kun er mig og en anden tilbage. Ham jeg møder i finalen har spillet godt hele weekenden og klar været den mest velspillede. Men jeg kommer godt fra start og tager kontrollen. Det presser ham, mens jeg får nogle heldige strike. Jeg vinder serien 235 mod 217, og derved stævnet og ca. 1000 kr.

Dette har nok været mit mest velspillede stævne nogensinde. En finaledag hvor jeg laver 244-213-195-258-256-226-235 = 1627 på 7 serien = 236 i gennemsnit. Det vil nok sige omkring strike på 70% af alle slag. Jeg kan ikke være mere end tilfreds.

Sikkert 12-tal Thumbs Up

Mandag:
Træt efter gårsdagens begivenhed. En skole der siger til kl. 15.05 med historie, fysik, tysk, matematik og engelsk. Derefter nogle dejlige lektier plus lidt FM.

Lille 4-tal       

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #250: 24 Jan 2011, 22:03 »

Dette har nok været mit mest velspillede stævne nogensinde. En finaledag hvor jeg laver 244-213-195-258-256-226-235 = 1627 på 7 serien = 236 i gennemsnit. Det vil nok sige omkring strike på 70% af alle slag. Jeg kan ikke være mere end tilfreds.

Sikkert 12-tal Thumbs Up

Du er satme skrap til det shit! Opstemt Jeg plejer at vinde når jeg bowler med venner/bekendte/familie, men der snakker vi kun et snit på omrking 100 point per runde. Så forstår man sgu godt du spiller på elite-niveau.

Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #251: 24 Jan 2011, 22:07 »

Var ude og bowle her forleden. Tror jeg regnede mig frem til et snit på ca. 110. Er det godt? Opstemt

Kalmar
Gæst

« Svar #252: 24 Jan 2011, 22:09 »

Var ude og bowle her forleden. Tror jeg regnede mig frem til et snit på ca. 110. Er det godt? Opstemt

Det er okay af du ikke spiller det. Godt begynder niveau. Opstemt
Du er satme skrap til det shit! Opstemt Jeg plejer at vinde når jeg bowler med venner/bekendte/familie, men der snakker vi kun et snit på omrking 100 point per runde. Så forstår man sgu godt du spiller på elite-niveau.

Thumbs Up

Det har også koster mange timer på trænings banen og transport til forskellige stævner. Men FM er altid godt til en tur på farten Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #253: 24 Jan 2011, 22:10 »

Hvis du ikke bowler særlig tit, vil jeg sige at det er et ganske glimrende snit. Så er det klart man ikke er helt så skarp som hvis man træner sine kast ofte.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #254: 24 Jan 2011, 22:12 »

Har bowlet 2 gange i mit liv, så vil ikke sige at jeg er øvet crazy

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010