home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 865 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  "Sådan er min dag gået"-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: "Sådan er min dag gået"-tråden  (Læst 95796 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller

Sv: "Sådan er min dag gået"-tråden
« Svar #75: 17 Aug 2010, 14:57 »

Det har bare været en lorte dag so far! Det startede i morges, da bus nummer to, som jeg skulle med til skole, kørte forbi mig og alle de andre, der ventede på den. Kæmpe idiot... så kommer jeg i skole en halv time for sent. Der skulle vi ikke lave noget alligevel, så det har været en skoledag fra 9-13, hvor jeg intet har lavet. Så har det regnet hele dagen, og jeg er blevet pissevåd, da jeg skulle cykle ca. 400 meter fra busstopstedet og hjem. Mine bukser var helt gennemblødte og det samme var min taske og trøje. I min taske var alle mine nye bøger, så de skal vidst lige tørres - sammen med nogle penge. Så finder jeg ud af, at min computerskærm ikke dur, så der er intet FM resten af dagen. Det skal lige passe med, at vi skal have det værste lort til aftensmad og FCK taber i aften. Så smadrer min dag skalaen fuldstændig og går i -12.

Skuffet

Fuldstændig enig, min dag er på en 7'er, men hvis fck taber, er den nede på -3  Skuffet

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #76: 17 Aug 2010, 15:20 »

Det har bare været en lorte dag so far! Det startede i morges, da bus nummer to, som jeg skulle med til skole, kørte forbi mig og alle de andre, der ventede på den. Kæmpe idiot... så kommer jeg i skole en halv time for sent. Der skulle vi ikke lave noget alligevel, så det har været en skoledag fra 9-13, hvor jeg intet har lavet. Så har det regnet hele dagen, og jeg er blevet pissevåd, da jeg skulle cykle ca. 400 meter fra busstopstedet og hjem. Mine bukser var helt gennemblødte og det samme var min taske og trøje. I min taske var alle mine nye bøger, så de skal vidst lige tørres - sammen med nogle penge. Så finder jeg ud af, at min computerskærm ikke dur, så der er intet FM resten af dagen. Det skal lige passe med, at vi skal have det værste lort til aftensmad og FCK taber i aften. Så smadrer min dag skalaen fuldstændig og går i -12.

Skuffet

Det er satme også en ærgerlig dag. Hvad står menuen da på til aften siden det er "det værste lort"? Smiley

Legenden
Manager

« Svar #77: 17 Aug 2010, 16:29 »

Jeg ved det ikke lige endnu, men skrev også, at det nu nok skulle passe med, at vi skulle have noget lorte mad. Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Fernando
Gæst

« Svar #78: 17 Aug 2010, 16:32 »

Hele dagen er ikke gået endnu så venter med at skrive om hvordan den er gået Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #79: 17 Aug 2010, 16:49 »

Jeg ved det ikke lige endnu, men skrev også, at det nu nok skulle passe med, at vi skulle have noget lorte mad. Thumbs Up

Ja okay, jeg var lige lidt for hurtigt i min læsning Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #80: 17 Aug 2010, 16:51 »

Vandt målmandskrigen og blev førstekeeper for min skole. Dog kom jeg også til skade(skinneben).

10 indtil nu. 12 hvis fck taber med et par mål og 4 hvis de vinder.

EDIT: uafgjort = 7.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Culés
Lilleputspiller
*

« Svar #81: 17 Aug 2010, 17:18 »

Vandt målmandskrigen og blev førstekeeper for min skole. Dog kom jeg også til skade(skinneben).

10 indtil nu. 12 hvis fck taber med et par mål og 4 hvis de vinder.

EDIT: uafgjort = 7.
Du burde jo være glad hvis FCK kom i CHL. Det er klart bedst for dansk fodbold...

Hamza_BIF
Manager

« Svar #82: 17 Aug 2010, 17:20 »

Dansk fodbold my ass. Det eneste der betyder noget for mig i dansk fodbol er Brøndby og hvis der så er en smule plads tilbage en sjælden gang så også dansk fodbold.

Jeg holder med tre hold:

Real Madrid, Brøndby og alle dem som spiller imod fck.

Culés
Lilleputspiller
*

« Svar #83: 17 Aug 2010, 17:22 »

Synes jeg er lidt underligt, men hver sin mening Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #84: 17 Aug 2010, 17:23 »

Det kaldes had til andre klubber. Håber de taber 10-0. Men ja. Hver sin mening Tunge

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #85: 17 Aug 2010, 22:51 »

Hård dag!
Den startede i princippet fint ud med at jeg først skulle møde kl 10. Det var engang ingen sag, men nu har en flok aber (nærmere bestemt fynbus) slettet samtlige afgange mellem 7 og 14.
Så måtte far her op på jernhesten og knokle 20 km ind til Odense, hvor en sur engelsklærer ventede. Det skal lige siges at vejrguderne heldigvis lod vandet holde på sig, så man kun dryppede af egen regn Smiley

Efter 2 * 1½ time stod den på fitnesstræning. Triceps og bryst stod for skud. Samtidig ringede min chef og sagde jeg havde fri, hvilket kun glædede mig - tilgengæld åbnede det op for fodboldtræningen i stedet.

Efter 1½ times fitness havde regnen efterhånden sat sig igennem og jeg havde været så genial at undlade at tage nogen form for jakke med.
Derfor var jeg gennemblødt allerede før jeg steg op på cyklen. Det var simpelthen umuligt ikke at tænke på et dejligt varmt bad og noget lækker mad, så da man kom forbi Mac-D var fristelsen alligevel for stor.
En Big Mac gør godt og derfra var der kun 15 km igen. De blev de gennemførst i begrænset tempo, da regnen og blæsten satte yderligere ind.

Bad, mad og varme derhjemme og så afsted til træning. Kun 6 gad tage sig sammen og hoppe i støvlerne, så det blev meget intensivt. 1½ time senere sad jeg heldigvis med en øl i hånden og kunne nyde at slappe lidt af.
Kroppen er virkelig blevet brugt, så det var dejligt at komme hjem efterfølgende og se lidt "bold" Wink

Karakteren skal jo gives så mon ikke det bliver 7

HansenLFC
Gæst

« Svar #86: 17 Aug 2010, 23:10 »

Du burde jo være glad hvis FCK kom i CHL. Det er klart bedst for dansk fodbold...

Bedst for dansk fodbold er lige meget, når man holder med Brøndby. De kommer alligevel aldrig længere end kvalen.

VEJLE BOLDKLUB - SNART I EUROPA ! Wink 

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 17 Aug 2010, 23:24 »

Ingen burde noget! Man har da heldigvis lov til at ytrer sig og have sin egen mening her i landet i hvert fald!
Jeg håber da Danmark får to pladser til CL, men samtidig fryder jeg mig også hver gang FCK taber Wink

MØC
Ynglingespiller

« Svar #88: 17 Aug 2010, 23:49 »

Ganske let dag i dag!
Sku møde i skolen kl 07.45. havde så først 2 timers Dansk og derefter 2 timers Engelsk, så fik jeg fri kl 11.15.. Total yndlingsdag!
Dag jeg kom hjem smed jeg to colaer i fryseren og lagde mig til at sove, vågnede 1½ time senere. Fik startet FM og åbnet den førrst cola!
derefter den 2. ..
Så taber PSE her til aften, herligt!
Karakter for dagen = 10!

caspar2
Lilleputspiller
*

« Svar #89: 18 Aug 2010, 16:13 »

Dansk fodbold my ass. Det eneste der betyder noget for mig i dansk fodbol er Brøndby og hvis der så er en smule plads tilbage en sjælden gang så også dansk fodbold.

Jeg holder med tre hold:

Real Madrid, Brøndby og alle dem som spiller imod fck.

Men nogen må jo sørge for, at Brøndby kan få chancen i CHL Wink

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010