home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Glædestråden FM10
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM10  (Læst 349521 gange)
Seller95
Manager

Sv: Glædestråden FM10
« Svar #915: 11 Sep 2010, 16:51 »

Er simpelthen så lykkelig!

Inden sidste spillerunde ligger jeg nummer 2 med PSG, men vi er 4 hold på 67 point. og jeg skal møde nummer 1 Marseille, som allerede har vundet mesterskabet. Kommer hurtigt bagud, men udligner kort inden pausen. Til slut i anden halveg, laver Hoarau så 2 kasser, og jeg vinder 3-1 og slutter som nummer 2 og kommer i CL.

Kæft det er tæt i toppen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/w1R16722.png

Arsenal <3

Fernando
Gæst

« Svar #916: 11 Sep 2010, 16:53 »

Er du så færdig :O en god målscore, hvis det ikke var for din målscore vil du ligge på sådan en god placering.

Seller95
Manager

« Svar #917: 11 Sep 2010, 17:02 »

Er fandme glad for CL, det burde give en masse penge, hvilket jeg virkelig har brug for Smiley

Arsenal <3

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #918: 12 Sep 2010, 12:54 »

Swizz CataR
Manager

« Svar #919: 12 Sep 2010, 22:00 »

YES!!

Så er endnu en række vundet. Sheffield Wednesday spiller fra næste sæson i Premier League, efter en rigtig flot sæson, hvor især Tudgay spillede helt fantastisk på toppen.

Efter min fænomenale sæson i FC Nordsjælland valgte jeg at sige stop og sige mit job op i klubben. Jeg troede simpelthen ikke på at jeg kunne følge sæsonen op med manner, slet ikke når halvdelen af holdet erklærede sig klar til at skifte til større klubber uden egentlig interesse udefra.

Derfor sagde jeg op, og fik så siden job i Sheffield Wed. Klubben havde haft en dårlig sæsonstart, hvor klubben efter 10 kampe lå således placeret.

Holdet var seedet til en 6. plads, og selv om flere gode spillere var at finde i klubben, så var der dog mange spillere, der ligeledes overhovedet ikke havde niveaut. Jeg satsede dog blindt på igen at benytte succestaktikken fra FCN, og efter en lidt træg start, så fulgte et fantastisk forår, der til slut sikrede os førstepladsen i ligaen!

Ligaen

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Fernando
Gæst

« Svar #920: 12 Sep 2010, 22:31 »

Mit Lyngby hold gør det ubeskriveligt fantastisk! Grin

Ariana Grande
Manager

« Svar #921: 12 Sep 2010, 22:33 »

Mit Lyngby hold gør det ubeskriveligt fantastisk! Grin

Sikke meget information vi får der  crazy Rullende Øjne

Hvad er det præcis som er så fantastisk?  Thumbs Up

Fernando
Gæst

« Svar #922: 12 Sep 2010, 22:47 »

Sikke meget information vi får der  crazy Rullende Øjne

Hvad er det præcis som er så fantastisk?  Thumbs Up

kommer med et SS af ligaen om lidt også selv om der kun er spillet 5 kampe... men anyway det Lyngby vi taler om! Wink

Fernando
Gæst

« Svar #923: 12 Sep 2010, 22:48 »

Næste kamp: Brøndby IF Thumbs Up

EDIT: 4-4 mod BIF Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Sep 2010, 23:00 af Fernando » Logged

Ariana Grande
Manager

« Svar #924: 12 Sep 2010, 23:01 »

Silkeborg ligger ikke i bunden!!!!!! Det sker sjældent at de ikke er under stregen Tunge

Fernando
Gæst

« Svar #925: 12 Sep 2010, 23:10 »

Så sir vi det Rullende Øjne

Ariana Grande
Manager

« Svar #926: 12 Sep 2010, 23:41 »

Burde måske være i arrh tråden, men er nu glad for jeg vandt alligevel.

Har lige startet et save med FCK og første kamp er mod AGF. Her vælger Pospech så og lave TO fucking straffespark -.-

Dog redder Ailton det hele efter 91 minutter da han gør det til 3-2 til os.

EDIT: Pospech fik en kampkarakter på 3.5 Grin

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller

« Svar #927: 13 Sep 2010, 10:39 »

YES!!

Så er endnu en række vundet. Sheffield Wednesday spiller fra næste sæson i Premier League, efter en rigtig flot sæson, hvor især Tudgay spillede helt fantastisk på toppen.

Efter min fænomenale sæson i FC Nordsjælland valgte jeg at sige stop og sige mit job op i klubben. Jeg troede simpelthen ikke på at jeg kunne følge sæsonen op med manner, slet ikke når halvdelen af holdet erklærede sig klar til at skifte til større klubber uden egentlig interesse udefra.

Derfor sagde jeg op, og fik så siden job i Sheffield Wed. Klubben havde haft en dårlig sæsonstart, hvor klubben efter 10 kampe lå således placeret.

Holdet var seedet til en 6. plads, og selv om flere gode spillere var at finde i klubben, så var der dog mange spillere, der ligeledes overhovedet ikke havde niveaut. Jeg satsede dog blindt på igen at benytte succestaktikken fra FCN, og efter en lidt træg start, så fulgte et fantastisk forår, der til slut sikrede os førstepladsen i ligaen!

Ligaen

Yderst imponerende, intet mindre. Det bliver lige understreget at din præstation med FCN ikke var et one-hit-wonder Wink Men hvordan spiller du siden du har så storsucces med de lidt lavere rangerede hold? Smiley

- 96 -

Mærtin
Lilleputspiller
*

« Svar #928: 13 Sep 2010, 11:39 »

Nå jeg vil lige dele mit nuværende save med jer:) Jeg er pt i år 2037 med milan som er rykket ned Huh nå men jeg tager den lige fra starten:) jeg begyndte i AIK stockholm, hvor jeg ikke formåede at vinde mesterskabet i de 8 år jeg var der, men det blev til en masse anden pladser og to pokaltitler. Da jeg godt kunne se at jeg nok aldrig ville vinde mesterskabet, sagde jeg op og var arbejdsløs i lidt under et år, hvor atl. madrid kom hvor jeg blev manager. Det første år blev jeg nummer tre, og det samme andet år, men 3. år vandt jeg mesterskabet og EL og pokaltitlen. jeg var helt op og ringe, da jeg havde et fantastisk hold, med di maria, aguero, og villalva. De tre alene næsten skaffede mig de titler. Jeg tog en sæson mere, men kunne ikke leve op til året før. jeg endte på en anden plads dog med en pokaltitle i hus, da jeg skulle igang med min 5 sæson kom real madrid med et tilbud. 1,5 mia kr i transferbudget og 3,5 mio i løn om ugen. jeg var meget i tvivl, men kunne ikke sige nej. Dette blev startet på 10 mesterskaber, 7 pokaltitler, 4 cl, 1el, 4 verdensmesterskaber for klubhold, og mange super cups. jeg var der i 10 år og efter mit 10. mesterskab sagde jeg farvel, da jeg ville prøve noget nyt. Jeg kom derefter til manchester utd, som ikke havde vundet mesterskabet siden 2009. vi var nu i 2031. Jeg troede det ville være en formsag at føre dem til glory, but nooo. forfejlet taktikker hele vejen rundt, sjuskede indkøb, og en lige lad holdning fra min side gjorde at jeg måtte inden 3.sæson se mig selv blive sparket på porten:( jeg var lamslået over min tilgang til det hele, men det skulle nok gå, det vidste jeg for efter mit eventyr i real, var ejg uden sammenligning verdens bedste manager. Der gik heller ikke lang tid inden Dortmund tilbød sig, og jeg sagde ja. Jeg gik ydmyg til opgaven og efter første sæson havde jeg vundet CL og pokeltitlen, men bayeren kunne jeg ikke nå. men i anden sæson lavede jeg nok mit bedste indkøb, en ung gut fra real på fri transfer, og han skaffede med i min anden sæson i dortmund, CL, mesterskabet, pokal titlen,  verdensmesterskabet for klubhold. Så nu havde jeg bevist at jeg kunne uden for spanien. Jeg kom til den konklusion at jeg ville prøve noget nyt, og da FCK meldt sig på banen slå jeg til! Jeg blev der i 1 sæson men det blev til et mesterskab og en pokaltitel, faktisk uden at imponere. Men nu er jeg i Ac Milan, som jeg ahr overtaget fordi de er rykket ned og nummer 122 på den europæiske rangliste og i kan nok gætte hvor de skal hen;) pt ligger jeg nummer 6 efter 5 kampe.

Lige en sidebemærkning, jeg har også været landstræner mens jeg var i real madrid og dortmund, og her har jeg vundet Vm og EM med spanien og Vm med brasilien og kommet i en Vm semifinale med Serbien.

Jeg er dog træt af jeg ikke har lavet en blog omkring den rejse.

nå men tilbage til milan , hvor jeg har en laaaang rejse foran mig. i hvert fald indtil det nye fm kommer;)

Swizz CataR
Manager

« Svar #929: 13 Sep 2010, 11:42 »

Yderst imponerende, intet mindre. Det bliver lige understreget at din præstation med FCN ikke var et one-hit-wonder Wink Men hvordan spiller du siden du har så storsucces med de lidt lavere rangerede hold? Smiley

Jeg spiller groft sagt med denne taktik: http://www.gratisupload.dk/download/49008/

Den er dog ikke tilpasset her, men det er den så blevet lidt efter spillerne. Jeg fokuserer meget på den offensive midtbane, hvorfra der kommer rigtig mange dybdeløb. Samtidig går de bredde offensive midts ind i banen, og altså ind i hullet mellem modstandernes centerforsvar og backs - forudsat at de spiller med en 4-backkæde.

På den centrale midt sørger den ene for gardering i defensiven, mens den anden skal lægge masser af bolde frem i banen, og gerne i dybden..

Samtidig er taktikken meget baseret på kontraspil og derfor på et højt defensivt pres.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010