|
Fernando
Gæst
|
|
Lækker sejr! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Imponerende lavet Swizz  Tak. Er også selv meget overrasket, eftersom jeg på ingen måde synes at Nordsjælland har niveauet til en sådan placering...
|
|
|
|
|
|
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Så blev den gode form da også lige indprentet hos modstanderne  
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Sep 2010, 16:01 af Swizz CataR »
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Det er da imponerende  har du solgt Bengtsson til FCK ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swizz CataR
|
|
Det er da imponerende  har du solgt Bengtsson til FCK ? Jeps.. Økonomien er ikke for god, så da de bød små 5 mio. kunne jeg ikke gøre så meget andet end at sige ja. Købte i stedet en serber til 1,2 mio.  Uheldigvis tacklede FCK det ynkelige nederlag ved at spille usædvanlig hårdt, så i den næste måned må jeg klar mig med 15 spillere.. Nu håber jeg så bare at jeg ikke får endnu flere skader... ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
Så blev den gode form da også lige indprentet hos modstanderne   SS af trup og taktik
|
|
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Så fik jeg sgu en bronzemedalje i Superligaen  Kæmpede hårdt mod Brøndby men endte alligevel over dem til sidst   Modsat, så gik det ikke særlig godt for Silkeborg.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Modsat, så gik det ikke særlig godt for Silkeborg..  Nej, de var helt væk  - Sejren fik de mod OB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Glæder mig over mine indkøb i AB frem mod fjerde sæson.  Følgende navne er kommet til: Alexander Fischer fra Randers på fri Søren Larsen på fri martin albrechtsen på fri Kasper Schmeichel på fri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1887
|
|
Woop woop. Maximum point i de første 10 ligakampe og 3 CL kampe i min 2. sæson med Tottenham. Er dog ude af Ligacuppen efter at have tabt 2-1 til Swansea.
|
|
|
|
|
|
Odense's finest! MDCCCLXXXVII
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Woop woop. Maximum point i de første 10 ligakampe og 3 CL kampe i min 2. sæson med Tottenham. Er dog ude af Ligacuppen efter at have tabt 2-1 til Swansea.
Har du købt godt ind ?
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|
|
1887
|
|
Har du købt godt ind ?
Den eneste nye i startopstillingen i forhold til det oprindelige Tottenham hold er Romelu Lukaku. EDIT: Nå så smed jeg de første point, da jeg tabte til Liverpool på hjemmebane.
|
|
|
|
|
|
Odense's finest! MDCCCLXXXVII
|
|
|
|
Michael_KBH
Lilleputspiller
|
|
Har lige fået lejet Chicarito til mit PSG gem i januar vinduet i første sæson med en frikøbs klausul på 55 mil. DK ! DET ER DA NICE  Så har an også scoret i sin debut kamp nu 
|
|
|
|
|
|
FTW !!
|
|
|
|