|
TroelsJ
|
|
Jubiiii, for er jeg happy.  Har valgt at prøve mit gamle Chelsea spil af igen hvor jeg er nær enden på 3 sæson. Så finder jeg ud af at jeg havde tabt 2-0 til Benfica i første kamp i Champions Leauge 1/4-finalen. Så skal jeg så spille på hjemmebane i anden kamp på og prøver en helt ny taktik af. I kan se resultatet her:  Godt nok først til sidst i kampen jeg for scored og kunne måske også godt have lukket den i de føste 90 min med alle de chancer jeg havde, men stadig dejligt når ens nye taktik virker. Og så bare måden jeg vandt på.  Så skal de lige nævnes at deres målmand blev kampensspiller med 9,2 Edit: så vandt man også lige næste kamp ude over Everton med 3-0. Everton lå faktisk højere end mig i tabellen nemlig som nummer 3. (Er selv kun nummer 4 idet at min taktik er begyndt at blive dårlig.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Sep 2010, 22:01 af TroelsJ »
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Hold kæft det ville være nederen og være Benfica fan lige der 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
JonasAgüero
Lilleputspiller
|
|
|
|
|
|
|
|
2x Engelsk Mester med Chelsea 2x Årets træner i England 1x Sølvmedalje ved Vm med Nigeria 1x Fa Cup med Chelsea 1x Copa America med Brasilien 1x Charity Shield med Chelsea 1x Europæisk Super Cup med Chelsea 1x Verdensmesterskab for klubhold med Chelsea
- Halvvejs igennem 3. sæson
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Hold kæft det ville være nederen og være Benfica fan lige der  Ja, drømmen bliver slukket på 8 minutter 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
jackie94
|
|
Har du gjort nogle indkøb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
JO TO THE TAK!!!
har lige løbt et belgisk stort talent for den sølle sum af 3 mio....
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
JonasAgüero
Lilleputspiller
|
|
@Jackie94 Jeg har købt Martin Palermo for 11 millioner. Han er pænt gammel, men han bomber  Så har jeg købt Alphonse Aréola for 7 millioner. Han skal nok blive god en dag  Og så har jeg købt 2 talenter, som jeg først får om nogen år. 
|
|
|
|
|
|
2x Engelsk Mester med Chelsea 2x Årets træner i England 1x Sølvmedalje ved Vm med Nigeria 1x Fa Cup med Chelsea 1x Copa America med Brasilien 1x Charity Shield med Chelsea 1x Europæisk Super Cup med Chelsea 1x Verdensmesterskab for klubhold med Chelsea
- Halvvejs igennem 3. sæson
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Damn, så har man den allerede. Har bare undret mig over. Hvorfor FC Sydvest eller Tønder ikke er med. De spiller DS i år og det vil sige at de spillede JS sidste år. Men der er de ikke med i FM 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WaterWar
|
|
En middel-svær udebanekamp mod Villarreal i Champions Leaguen. Jeg er dog glad for at min counter-attack taktik virkede  3 skud, 2 mål for mig og 18 skud 0 mål for Villarreal.  
|
|
|
|
|
|
Official member of Manchester United Football Club
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
En middel-svær udebanekamp mod Villarreal i Champions Leaguen. Jeg er dog glad for at min counter-attack taktik virkede  3 skud, 2 mål for mig og 18 skud 0 mål for Villarreal.   Tillykke. Hvordan ser dit hold ud? 
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Har slået både Crystal Palaca og Birmingham ud af ligacuppen med Northampton som jeg kom til fra Hvidovre.. Er i 2. sæson nu 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
WaterWar
|
|
Tillykke. Hvordan ser dit hold ud?  Herunder er det hold som spillede mod Villarreal. Dette er dog ikke min stærkeste opstilling, men det virkede nu alligevel.   Her er nogle screenshots af de regens jeg brugte i denne kamp, begge ganske gode! Matt HutchinsonDaniel Valdez
|
|
|
|
|
|
Official member of Manchester United Football Club
|
|
|
|
|