|  | 

| 

| 

| TimE |  | 
 Hold da op    nice sejr Jeg har lige vundet mit 2. mesterskab i træk med mit West Ham spil    + Carling cup, og så skal jeg spille finalen i FA Cup imod City som jeg også vandt sidste sæson   Nå tabte FA-Cup finalen, men vandt da mesterskabet og carling cup så er fint tilfreds    West Ham er nok det hold jeg har haft det sjovest med igennem mit FM-liv   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 FC Bayern MünchenTriplemeister 2012/2013!
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| Ganso |  | 
 Hold da op    nice sejr Jeg har lige vundet mit 2. mesterskab i træk med mit West Ham spil    + Carling cup, og så skal jeg spille finalen i FA Cup imod City som jeg også vandt sidste sæson   Nå tabte FA-Cup finalen, men vandt da mesterskabet og carling cup så er fint tilfreds    West Ham er nok det hold jeg har haft det sjovest med igennem mit FM-liv  hehe fedt     som du kan se er jeg i år 2021, men har kun været i West Ham i 3 sæsoner hvor det kun er blevet til en enkelt FA cup sejr. Skal lige siges at 9-1 sejren blev fuldt op med 0-7 over Blackburn    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| TimE |  | 
 Hold da op    da vidst et vildt hold du har stablet samme    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| Ganso |  | 
 Hold da op    da vidst et vildt hold du har stablet samme   Ja hehe, da jeg overtog holdet var der kommet en "magnat" til klubben hvilket betød mange penge at handle for     så det første jeg gjorde var at hente 4 spillere fra min gamle klub    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| TimE |  | 
 Ja hehe, da jeg overtog holdet var der kommet en "magnat" til klubben hvilket betød mange penge at handle for     så det første jeg gjorde var at hente 4 spillere fra min gamle klub   Hahah altid lækkert når man lige har nogen ekstra penge    hvilken klub var du i før ? |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| Ganso |  | 
 Hahah altid lækkert når man lige har nogen ekstra penge    hvilken klub var du i før ?LOSC Lille     havde verdens rigeste klub og vandt CL 3 gange     de har dog stadig 2-3 spillere jeg gerne vil have til mit West Ham hold, men gider ikke give 500 mio. pr spiller så det må vente lidt    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| TimE |  | 
 LOSC Lille     havde verdens rigeste klub og vandt CL 3 gange     de har dog stadig 2-3 spillere jeg gerne vil have til mit West Ham hold, men gider ikke give 500 mio. pr spiller så det må vente lidt   Ja spillere har det med at være lidt smådyre i fm10    Men lyder som et vildt spil :b |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| Ganso |  | 
 Ja spillere har det med at være lidt smådyre i fm10    Men lyder som et vildt spil :bJa det må man sige     er det os, har tænkt mig at spille på det her save til det nye fm udkommer så må jeg jo se hvor langt jeg kan komme    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| bettenelle |  | 
 Har lige vundet Super ligaen med Birkerød i sæson 2015/2016Det er min tredje sæson i super ligaen:D
 |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| patrick J |  | 
 Tillykke med det! :-) Kan man se et SS af din trup?   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!" |  |  
 |  | 

|  | 

|  | 

| 

| 

| TimE |  | 
 Du har da et par eftertragtede spillere hva   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 |  |  
 |  | 

| 

| 

| patrick J |  | 
 Mange tak! :-) Kunne du evt. smide et par SS'er af dine største profiler?    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!" |  |  
 |  |