home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1048 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Glædestråden FM10
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM10  (Læst 349954 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden FM10
« Svar #675: 22 Aug 2010, 19:05 »

Prcæis! Wink
Og slap af nogle spiller de har!

Men tabte så første kamp mod Bayern 2-0 Smiley

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #676: 22 Aug 2010, 19:18 »

Ja tak. Vandt Champions League med Liverpool i første sæson Grin

Guldbrand
Blogmester

« Svar #677: 22 Aug 2010, 21:36 »

Efter the double i første Sæson med OB, står den nu på CL, efter at have kvalificeret mig. Og faktisk så er det første gang i FM 10 at jeg kvalificere mig til CL..   Smiley

Og shit hvor er der mange penge i det... 52.5 mio. kr. for at komme med, og små 6 mio. kr. for en sejr.. Det er jo helt absurd mange penge set med danske øjne..   Thumbs Up

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #678: 22 Aug 2010, 22:09 »

Efter the double i første Sæson med OB, står den nu på CL, efter at have kvalificeret mig. Og faktisk så er det første gang i FM 10 at jeg kvalificere mig til CL..   Smiley

Og shit hvor er der mange penge i det... 52.5 mio. kr. for at komme med, og små 6 mio. kr. for en sejr.. Det er jo helt absurd mange penge set med danske øjne..   Thumbs Up
Mega!
Fandt også ud af det med det Østrigske hold. Og især da jeg kom vider fra gruppespillet så fik jeg lige 20mil mere  Cool

Hvordan kan det være du aldrig har kvalificeret dig til CL før?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #679: 22 Aug 2010, 22:12 »

Mega!
Fandt også ud af det med det Østrigske hold. Og især da jeg kom vider fra gruppespillet så fik jeg lige 20mil mere  Cool

Hvordan kan det være du aldrig har kvalificeret dig til CL før?

En blanding af ikke at spille med hold som umiddelbart er i stand til at kvalificere sig til CL, samt det faktum at jeg ofte har svært ved at holde fast i et længervarende spil, da jeg altid finder et nyt intersant spil som jeg vil starte op..

Men jeg var også lidt overrasket over de mange penge som ligger i det. Er det ikke også noget med at der kommer TV penge, når turneringen er færdig?

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #680: 22 Aug 2010, 22:38 »

En blanding af ikke at spille med hold som umiddelbart er i stand til at kvalificere sig til CL, samt det faktum at jeg ofte har svært ved at holde fast i et længervarende spil, da jeg altid finder et nyt intersant spil som jeg vil starte op..

Men jeg var også lidt overrasket over de mange penge som ligger i det. Er det ikke også noget med at der kommer TV penge, når turneringen er færdig?
Ahh okay, nice.

Jo til slut af sæsonen for du også nogle penge Smiley
Kan ikke helt huske hvor meget det er, kan jeg sige dig om lidt når min Østrigske sæson er færdig.

Har også lavet et nyt save med min Lokal klub som jeg smed i DS. Er rykket til Div 1 nu, bliver vildt når det hold kommer til EL eller CL.

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #681: 23 Aug 2010, 00:36 »

Så fik jeg en besked med TV penge fra CL.
Fik 21millioner, men det var vidst så meget fordi jeg kom til anden knock out runde.

Chamberlain15
Manager

« Svar #682: 23 Aug 2010, 21:45 »

Jeg er lige rykket op i Premier League efter 2 sæsoner i mit Southampton game. Jeg skal spille mine 3 første kampe imod Chelsea(U), Arsenal(H) og Liverpool(U). Jeg forventede ingenting af de kampe. Jeg startede da også med at tabe 2-0 til Chelsea. Så imod Arsenal får jeg et godt 1-1 resultat som jeg var rigtig glad for. Så skulle jeg op imod Liverpool på Anfield. Jeg havde ingen chancer overhovedet og de kom da også foran 2-0 i anden halvleg. Men da de 80 minutter blev rundet prøve jeg at "kaste alle mand frem". Og det virkede  Djævel.

Jeg er virkelig glad for denne sejr. Rigtig vigtigt. Da jeg fik det straffespark i overtiden turde jeg sku ikke kigge Opstemt Men heldigvis gik det godt Opstemt

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #683: 23 Aug 2010, 22:13 »

Jeg er lige rykket op i Premier League efter 2 sæsoner i mit Southampton game. Jeg skal spille mine 3 første kampe imod Chelsea(U), Arsenal(H) og Liverpool(U). Jeg forventede ingenting af de kampe. Jeg startede da også med at tabe 2-0 til Chelsea. Så imod Arsenal får jeg et godt 1-1 resultat som jeg var rigtig glad for. Så skulle jeg op imod Liverpool på Anfield. Jeg havde ingen chancer overhovedet og de kom da også foran 2-0 i anden halvleg. Men da de 80 minutter blev rundet prøve jeg at "kaste alle mand frem". Og det virkede  Djævel.

Jeg er virkelig glad for denne sejr. Rigtig vigtigt. Da jeg fik det straffespark i overtiden turde jeg sku ikke kigge Opstemt Men heldigvis gik det godt Opstemt
Fandme imponerende ! Opstemt

Chamberlain15
Manager

« Svar #684: 23 Aug 2010, 22:16 »

Fandme imponerende ! Opstemt

Tak Opstemt Var sku også helt "Blown away" Grin Virkelig godt at jeg får 4 point ud af de 3 kampe Wink Men den sejr over Liverpool er bare helt fantastisk Opstemt Du skal bare spørger hvis du vil have SS Wink

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #685: 23 Aug 2010, 22:35 »

VILDT, jeg Downloadet det spil, "undgå nedrykning" med Randers, hvor jeg sikret en 10 plads, og cup pokalen, så derfor er jeg med i Europa league hvor jeg lige har vundet 3-0 over toulouse i første kamp under 4 kval runde kamp Opstemt
plus at jeg ligger nummer 1 i ligaen efter 5 kampe med en scorer på 12-6.. Opstemt

Lavet Af GadeFM

graver
Ynglingespiller

« Svar #686: 23 Aug 2010, 22:53 »

Så har jeg fået hul igennem den latterlige "invalide token"

HURRA HURRA - tror næsten jeg græder af glæde Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
Thumbs Up

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #687: 23 Aug 2010, 22:56 »

Så har jeg fået hul igennem den latterlige "invalide token"

HURRA HURRA - tror næsten jeg græder af glæde Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt
 Thumbs Up
Hvordan?!!!!

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

graver
Ynglingespiller

« Svar #688: 23 Aug 2010, 23:19 »

Har fedtet med det længe og vil da forsøge at gengive min redning....

Jeg har vista !!

Luk alle programmer (måske lige bortset fra fmfreaks :-))
1.Gå i kontrolpanal via start.
2.Mappeindstillinge r
3. i øverste fane tryk på "vis"
4. Under"skjulte filer og mapper" her skal der flueben/prik foran vis skjulte filer og mapper
5. Genstart computeren

6.Når computeren er genstartet, skal du i start (windows ikonet nederst til venstre)
7.under bruger finder du nu en mappe som hedder "app. data" TRYK på den
8. Under "Roaming" finder du sports interactive og dernæst din mappe med fm2010

9. i mappen "settings" sletter du alt (hvilket nok er patch 10.3)

Dette virkede for mig Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

Fandt det via et link her på siden til SI games

Håber virkeligt det kan hjælpe andre i samme grædefærdige situation.

PS. har måtte geninstallere patch 10.3
pps. Ja, måske har jeg gang i den forkerte tråd Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up So what, hvis det kan hjælpe andre Peace

SørenA
Gæst

« Svar #689: 23 Aug 2010, 23:24 »

http://gratisupload.dk/download/48211/

Ja for satan Opstemt

Mesterskaber i 1 sæson, havde ikke troet på mere end 4/5 plads, det er dælme rar Smiley

Så er der CL på programmet Opstemt

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010