home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 857 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Glædestråden FM10
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM10  (Læst 350035 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden FM10
« Svar #600: 11 Aug 2010, 15:48 »

jeg orkede ikke og lede efter den til fm 09, så poster det bare her Smiley.
Dejlig sejt Opstemt!

Kolo Abib Touré

reneskovgaard
Ynglingespiller

« Svar #601: 11 Aug 2010, 15:48 »

Sidder netop og spiller med City. Er i første sæson, hvor det går fint. Ligger forholdsvis sikkert på en trejde plads, med 5 point ned til West Ham, dog med 8 og 10 point op til Chelsea og Liverpool. Jeg har forstærket mit hold med 4 spillere som lyder; Daniele, De Rossi (325m, lidt overpris, men senere hen bliver han det værd), Darijo, Srna (155m), Phillipe, Mexés (187m) og Mirko, Vucinic (160m). Så jeg glæder mig til næste sæson, forhåbentligt i Champions League, og vise hvad det nye hold duer til! Smiley Vandt 3-1 over United i forrige kamp, så bestyrelsen er godt tilfreds.

reneskovgaard
Ynglingespiller

« Svar #602: 11 Aug 2010, 15:53 »

Jeg ved nu ikke helt om Ishak Belfodil blev suveræn topscore med det ene mål foran Grin Men hold fast det er godt klaret!  Thumbs Up
Vil du ikke lige smide SS af Ishak?

Ariana Grande
Manager

« Svar #603: 11 Aug 2010, 16:52 »

Fernando
Gæst

« Svar #604: 11 Aug 2010, 17:09 »

Lige skiftet til Betis Opstemt

Hvad synes i?

DanielRonaldo
Juniorspiller
**

« Svar #605: 11 Aug 2010, 18:41 »

Først lige nu jeg har set det Wink

Det kan du godt, men du kender kun to i startopstillingen og kun 7 i alt Wink

Kan du så ikke også smide nogle SS op, af dine bedste regens ? Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #606: 12 Aug 2010, 09:55 »

Jeg har netop lige overstået et af de mest nerveprirrende kampe jeg overhovedet har spillet i FM.. Og der var drama for alle pengene..

Jeg er OB, og skulle forsøge at kvalificere mig til Gruppespillet i Euro League, mod rumænske FC Timisoara. Den første kamp blev spillet på udebane, hvor der ikke var så sindsyg meget at berrettige om, udover at jeg tabte 3-1, efter et selvmål og rødt kort til Johan Absalonsen.

Det var først i returopgøret at der kom knald på sagerne. Efter bare to minutter kommer jeg bagud, og er tvunget til at score tre mål for at komme ud i forlænget.. Dette går også meget godt, da jeg efter 17 og 22 minutter kommer på 2-1. Desværre for mig, bliver jeg igen ramt af et rødt kort, denne gang til Djemba-Djemba efter 43 minutter, og i samme minut udligner de til 2-2, hvilket betyder jeg skal score tre mål for at gå videre med en mand i undertal.

I starten af anden halvleg er det tilgengæld deres tur til at få rødt kort, og efter 58 minutter øger jeg til 3-2, men mangler forsat to scoringer for at gå videre.. Men da Peter Utaka efter 76 minutter øger til 4-2, efter et stort pres fra deres side, kommer der for alvor ny gejst ind på holdet, og jeg må indrømme at jeg hoppede op af stolen da Henrik Hansen 8 minutter før tid scorede det vigtige mål til 5-2, som altså sender mig videre.. I Overtiden cementerede Utaka sejren med endnu en scoring til slutresultatet 6-2.. Et fantastisk comeback, hvor jeg efter at have været bagud med sammenlagt 1-4, endte med at vinde med 7-5, og er dermed videre til gruppespillet..   Peace

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #607: 12 Aug 2010, 10:08 »

Nice lavet Guldbrand Thumbs Up Det lyder da ikke som om den har været nervepirrende, men nærmere fabelagtig (: Sygt at du gik videre, og der er intet galt i at hoppe op af stolen når man scorer det utænkelige 5-2 mål. Man skal sgu leve sig ind i det. Lyder som om det kunne være en god sæson du gik i møde, hvilken er det? Første?

Hvis jeg havde spillet den kamp og set Djemba få rødt kort, var jeg gået bananas. Spiller du meget hårdt, siden dine spillere laver små tåbeligheder?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #608: 12 Aug 2010, 10:19 »

Nice lavet Guldbrand Thumbs Up Det lyder da ikke som om den har været nervepirrende, men nærmere fabelagtig (: Sygt at du gik videre, og der er intet galt i at hoppe op af stolen når man scorer det utænkelige 5-2 mål. Man skal sgu leve sig ind i det. Lyder som om det kunne være en god sæson du gik i møde, hvilken er det? Første?

Hvis jeg havde spillet den kamp og set Djemba få rødt kort, var jeg gået bananas. Spiller du meget hårdt, siden dine spillere laver små tåbeligheder?

Jeg er igang med første sæson, som er startet meget fornuftigt ud.. Men jeg var også ved at rive hovedet af Djemba-Djemba, specielt set i lyset af at jeg også fik rødt i den første kamp.. Men det er ikke fordi jeg spiller hårdt, tror bare dommeren var en hård nysser.. to røde kort, og seks-syv gule fordelt ligeligt til begge hold.. 

Men ja, jeg har det også med at leve mig ind i kampene, hvilket selvfølgelig er med til at gøre det hele lidt mere federe..   Thumbs Up

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #609: 12 Aug 2010, 10:33 »

Jeg er igang med første sæson, som er startet meget fornuftigt ud.. Men jeg var også ved at rive hovedet af Djemba-Djemba, specielt set i lyset af at jeg også fik rødt i den første kamp.. Men det er ikke fordi jeg spiller hårdt, tror bare dommeren var en hård nysser.. to røde kort, og seks-syv gule fordelt ligeligt til begge hold.. 

Men ja, jeg har det også med at leve mig ind i kampene, hvilket selvfølgelig er med til at gøre det hele lidt mere federe..   Thumbs Up

Ja okay (: De dommere er pragtfulde. I en kamp kan man lave seks frispark uden af få kort, næste kamp kan man lave to frispark og så er det afmarch mod omklædningsrummet. Hader det. Det med at leve sig ind i kampene, gør også det hele meget federe, men man kan i såfald også blive rigtig tosset. Det kan jeg i hvert fald selv, og så gælder det om at have nogle solide ting på skrivebordet og en kuglepen man kan kaste med.

Ariana Grande
Manager

« Svar #610: 12 Aug 2010, 11:00 »

Lige skiftet til Betis Opstemt

Hvad synes i?

Hvad hedder dit skin Fernando?

Fernando
Gæst

« Svar #611: 12 Aug 2010, 14:20 »

Oxolight hente fra FM Base Kys

phil0883
Gæst

« Svar #612: 12 Aug 2010, 16:06 »

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #613: 12 Aug 2010, 16:25 »

Håber jeg får en masse penge Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Fernando
Gæst

« Svar #614: 12 Aug 2010, 17:57 »

En flot 6. plads i 4 sæson med mit Real Betis hold Smiley

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010