home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1136 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Glædestråden FM10
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 86 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM10  (Læst 349731 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Glædestråden FM10
« Svar #390: 15 Jul 2010, 15:55 »

man må sige du har været lidt rundt Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

« Svar #391: 15 Jul 2010, 16:15 »

man må sige du har været lidt rundt Smiley

Haha, ja jeg har prøvet det meste. Overvejer om det er muligt at komme til Ajax. Frank Rijkaard er under opsyn dernede som manager. Og syntes ikke det køre optimalt i Boca, det er virkelig overdrevet svært at spille dernede. Tror det er fordi de spiller så anderledes, kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal spille, kan nogen gange smadre topholdene fuldstændig, og i næste runde få smæk af et bundhold. Plus mine spillere bliver hurtigt trætte, efter at have fået to spilledages kampe, kommer de tilbage og efter en kamp kommer ned på under 80% til næste kamp. Vildt frustrerende! Opstemt

Rossoneri Per Sempre!

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #392: 15 Jul 2010, 18:14 »

Køber Sakho for 210 mio. i vinterens transfervindue i 2010 til At. Madrid og i hans første kamp scorer han hattrick Opstemt Plejer ikke at score specielt mange mål på hjørnespark, men det er Sakho åbenbart ligeglad med Opstemt

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Leviathan
Reserveholdsspiller

« Svar #393: 15 Jul 2010, 18:18 »

Køber Sakho for 210 mio. i vinterens transfervindue i 2010 til At. Madrid og i hans første kamp scorer han hattrick Opstemt Plejer ikke at score specielt mange mål på hjørnespark, men det er Sakho åbenbart ligeglad med Opstemt

go handel du har fået lavet der, hvordan ser det ud i ligaen?

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #394: 16 Jul 2010, 14:28 »

Blev nr. 3 med Udinese i første sæson uden indkøb.
Inden sidste spillerunde lå jeg nr. 4 og skulle helst vinde ude mod sæsonens skuffelse Milan, da Roma havde en let kamp hjemme mod Siena, for at komme i CL-kval.kamp. Heldigvis blev D'Agostini's brændte straffespark ikke fatalt, da Floro Flores scorede kampens eneste mål - og da Juventus ude tabte til Fiorentina, strøg jeg forbi dem (som jeg slet ikke havde lagt mærke til, da de var langt foran mig, men gik helt ned og fik 1 point de sidste 4 kampe Thumbs Up)
Før sæsonen var jeg spået en 8.plads - kan næsten ikke vente med at komme i sving med næste efter nye folk som Azpilicueta og Felipe er kommet til, samt min regen:

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #395: 16 Jul 2010, 15:49 »

go handel du har fået lavet der, hvordan ser det ud i ligaen?

Det går fremragende Smiley Jeg har kæmpet med Real Madrid om første pladsen det meste af sæsonen og haft et forspring på 1-4 point og jeg har også været bagud med samme. Men så har jeg ramt en super form med 8 sejre i træk og uden at lukke mål ind. Slog bl.a. Real Madrid, Barcelona og Valencia med en samlet målscorer på 6-0 Smiley Real Madrid er dog gået ned på det seneste, så stillingen ser således ud med 4 kampe igen.

K   V   U  T       MålFor      MålImod    Forskel       Point
1. At. Madrid    34 26  4  4        70               17          +53            82
2. Barcelona    35 24  6  5        52               16           +36           78
3. Real Madrid 34 23  6  5         72               21          +51           75

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #396: 17 Jul 2010, 14:02 »

God sæson  Hævet Øjenbryn

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #397: 17 Jul 2010, 23:34 »

dette kan både ende i glædes og aarh - tråden..

Købte M. Sakho for sjov for 305 mio. Havde et udmærket forsvar i forvejen, men Sakho gør det kun bedre, men også kun en smule Opstemt
Nu har Arsenal budt d. 22 Januar 570mio Opstemt Bestyrelsen har accepteret men jeg er godt tilfreds Opstemt

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #398: 17 Jul 2010, 23:44 »

...og hvem er du?

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #399: 18 Jul 2010, 00:06 »

Leverkusen sæson 15/16 Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #400: 18 Jul 2010, 12:26 »

http://gratisupload.dk/download/46660/

Det er satme vigtigt, Vela Opstemt

Så venter Rangers i næste runde Smiley
« Seneste Redigering: 18 Jul 2010, 13:00 af SørenA » Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #401: 18 Jul 2010, 21:02 »

YES YES YES..
Er lige kørt en lille smule træt i mit brøndby save åbner så idag og spille 2-3 dage da der så står at der er ved at blive planlagt en mulig overtagelse af klubben Opstemt
Skriv hvis i har spørgsmål Grin Grin

Fernando
Gæst

« Svar #402: 18 Jul 2010, 21:09 »

YES YES YES..
Er lige kørt en lille smule træt i mit brøndby save åbner så idag og spille 2-3 dage da der så står at der er ved at blive planlagt en mulig overtagelse af klubben Opstemt
Skriv hvis i har spørgsmål Grin Grin

Hvad sæson er du i?  Smiley

tubbe610
Førsteholdsspiller

« Svar #403: 18 Jul 2010, 21:32 »

14/15 Smiley

Mærtin
Lilleputspiller
*

« Svar #404: 18 Jul 2010, 21:55 »

Nå nu kommer jeg lige med lidt uforbeholden 2900 happiness her Opstemt jeg startede med et game for snart 3 måneder siden med AIK stockholm. Ideen var at jeg ville vinde mesterskabet i sverige og så rykke til norge og vinde mesterskabet der og så til danmark og vinde der og så videre ud i verden og vinde alt det jeg kunne komme i nærheden af, men men men efter 7 sæsoner hvor jeg havde det bedste hold og lå nummer et 2/3 af sæsonen hver gang, vandt jeg aldrig det mesterskab, jeg vandt dog pokalturneringen to gange men det var ikke nok til at tilfredsstille mig og efter endnu en anden plads, sagde jeg goodbye ruth og blev arbejdsløs. jeg troede at fordi jeg i min tid hos AIK havde fået tilbud fra store klubber at jeg ville være eftertraget, meeeen nope jeg skulle være arbejdsløs i et lille års tid og hvis ikke det havde været for jeg ikke havde andet at lave havde jeg stoppet spillet der. jeg søgte job hos nogle norske klubber og det ville også gerne have mig men da det kom til stykket gad jeg ikke alligevel. men men så meldte atl. madrid sig og tilbød mig omkring 300 mio til indkøb og en lønseddel på 500.000, det kunne jeg ikke sige nej til og efter lidt indkøb fik jeg en fortjent 3. plads  med dem. godkendt, men kunne godt se at der skulle noget til før jeg kunne vinde over barca og real. men i min 3. sæson gik alt op i en højere enhed og jeg vandt pokal og mesterskabet på reals hjemmebane og med et point til nummer 2. det var fedt! og jeg havde store planer med holdet, da real madrid sendte et tilbud om et transferbudget på 1,4 mia og 2,5 mio i løn, JA tak jeg påtager mig judas rollen og overtager real. og nu her efter 3 sæsoner med real har jeg vundet mesterskabet alle 3 sæsoner og pokalen to gange og CL en gang, derudover har jeg vundet EM med spanien som ville have mig som landstræner. så nu skal jeg igang med 4 sæson her i 2024, som nok bliver min sidste sæson i real. vil gerne til england og prøve krafter med et bund hold i championship league. nu kan det godt være folk tænker ja ja det er jo nemt, men det er nu også selve rejsen til toppen jeg er glad over, for ved godt at det at vinde med real og over 1 mia i baglommen ikke er skide imponerende, men det er nu et fedt spil jeg har gang i her.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2010, 21:59 af Mærtin » Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 86 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010