|
fck-drengen
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
HaHa, er godt nok lykkelig. 6-2 mod Ajax Amsterdam med mit Østrigske hold!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Hvor skal jeg gemme klubben, trøjerne og logoet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Damn, røg godt nok ud. Men scorede fleste mål  haha. Man City Lyon Ajax
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nistelrooyen
|
|
Yes endelig fik jeg gjort en ende på chelsea sinsyge stime i ligaen uden nederlag..  før min kamp mod dem havde de vundet 23 spillet 4 uafgjort.. og jeg var 16 point efter dem med manchester united før kampen, lidt furstrerene at se til et chelsea hold køre alle af banen.. 
|
|
|
|
|
|
GLORY GLORY MAN UNITED
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
Yes endelig fik jeg gjort en ende på chelsea sinsyge stime i ligaen uden nederlag..  før min kamp mod dem havde de vundet 23 spillet 4 uafgjort.. og jeg var 16 point efter dem med manchester united før kampen, lidt furstrerene at se til et chelsea hold køre alle af banen..  Tillykke, men det bliver svært at nå op på dem   ret glad for jeg endte med at vinde den her  Sygt du får scoret så mange mål, men hold kæft i går ned. Måtte være frustrerende.  Joe Hart sikre sejren på straffe i min første ligakamp mod Portsmouth!  Mærkværdigt du bruger Joe Hart som straffesparksskytte  Tillykke!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baliian
|
|
Han var heller ikke min foretrukne Baztik, men alligevel han har 13 i straffespark. Det er okay 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baliian
|
|
I LOVE YOU SHAWN!Fantastisk 2-1 sejr over Chelsea i overtiden der putter mig meget tæt på mesterskabet i første sæson med mit Manchester City hold! Fører med 4 point og der er 4 kampe tilbage som skal spilles imod: Hull Wigan Stoke Burnley Overkommelige modstandere jeg burde slå! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OliverAgretoft
|
|
WOW! Godt nok et vildt Atalanta hold, i mit spil er alle de fire verdensstjerner!
|
|
|
|
|
|
Rossoneri Per Sempre!
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
jeg vandt 1-0 af den eneste mand på banen som man troede ikke ville scorer min målmand.. FCK 1-0 FCM målet er scoret af min reserve målmand Willand, Doni er skadet så blev Willand den heldige også scoret han på et udspark fra eget felt, også hoppede bolden over deres keeper 
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
WOW! Godt nok et vildt Atalanta hold, i mit spil er alle de fire verdensstjerner!
Syntes kun det er Romelu Lukaku der bliver en "verdens stjerne?" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Know112233
|
|
I LOVE YOU SHAWN!Fantastisk 2-1 sejr over Chelsea i overtiden der putter mig meget tæt på mesterskabet i første sæson med mit Manchester City hold! Fører med 4 point og der er 4 kampe tilbage som skal spilles imod: Hull Wigan Stoke Burnley Overkommelige modstandere jeg burde slå!  Skin? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|