Nelzpn
|
|
Vanvittig sæson af Llorente! 62 mål i 42 kampe, og et gennemsnit på 8.33! He's wild man! Edit: 44 kampe Hvordan fanden er det muligt? :b
|
|
|
|
|
|
|
|
Baliian
|
|
Jeg har bare sat ham som targetman, mit spil er bygget på ham. Jeg lægger alle bolde op på ham. Måske er det derfor
|
|
|
|
|
|
|
|
-RVM-
|
|
Efter en overraskende sejr over Tottenham i FA Cup semifinalen er jeg nu i finalen med mit Leeds hold der ligger i The Championsship i 2. sæson. Er selv vanvittigt glad regnede med at få store tæsk at tottenham!
|
|
|
|
|
|
|
|
chackpercom
|
|
SÅDAN!!!!!!!!! første år jeg er i CHL med thisted efter at have vundet mit første danske mesterskab året før. det var den første chl kamp i klubbens historie :D:D:D:D:D Så FEDT!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er det det samme hold og trup du havde en blog med? Eller har du startet et nyt save?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hvordan fanden er det muligt? :b
Hvor har du det lækre skin fra? er det ikke FM08 skin
|
|
|
|
|
|
|
|
chackpercom
|
|
Er det det samme hold og trup du havde en blog med? Eller har du startet et nyt save? det er det samme hold som jeg havde en blog med ja
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Sergio Canales hentet til mit Eastpool mandskab i 2014. Prisen lød på 150 mio. kr., hvilket var en fin pris for mig.
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
det er det samme hold som jeg havde en blog med ja Er imponeret må jeg få et SS af dit hold/Trup :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Flot hold selvom jeg vil gætte på de fleste er regen:-) Du må være stolt
|
|
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Sergio Canales hentet til mit Eastpool mandskab i 2014. Prisen lød på 150 mio. kr., hvilket var en fin pris for mig. Eastpool? - Det må du lige forklare. Er det et hold du selv har oprettet eller er det bare et hold fra en af de lavere engelske rækker? Eller er det bare mig der fatter ingenting? Men det lyder da spændende med Canales - Kan jeg få SS af ham og også dit hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Eastpool? - Det må du lige forklare. Er det et hold du selv har oprettet eller er det bare et hold fra en af de lavere engelske rækker? Eller er det bare mig der fatter ingenting? Men det lyder da spændende med Canales - Kan jeg få SS af ham og også dit hold? Det er et fiktivt hold som kan downloades inde på managerlife.dk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Har lige signet denne klasse spiller til mit FC Hjørring i første sæson :-)
|
|
|
|
|
|
|
|