Onsdag d.27/8-08Liga Hertha BSC mod RostockRigtig flot kamp vi ligger ud ud med tre Fred scoringer på bare 14 Min,
Kapo for scoret 2 straffesparks mål. De tre sidste mål bliver sat ind af Friedrich,Lopez og Gladstone. Dejligt offensivt spil af Hertha hvor alt gik op i en højere enhed.
8-1
Onsdag d.10/9-08Champions League Gruppe Gruppe HAjax mod Hertha BSC
Lopez var op til kamp skadet og han blev erstattet af Jeremy Menez, Zigic var også skadet,
og han blev ertstattet med Bednar.
Denne kamp skulle vi gerne hav et point i hus for at få et godt udgangspunkt.
Men sådan skulle de ikke gå, Ajax's Aldo Andres Jara scorer to mål på 5 Min og Ajax holder en god defensiv resten af kampen. Bednar reducere efter 65 min spil, men det ændre ikke kampens udfald.
2-1
Torsdag d. 11/9-08Nyindkøb til HerthaIdag kunne Hertha BSC sikre sig den unge central forsvarer Lukas Sinkiewicz for 52,5 Mio kr,
dette blev offenliggjort på et pressemøde hvor Skov kunne fortælle,
at han var købt som en gardering i det centrale forsvar da det er klubbens intentioner om at sælge en af de nu fire centrale forsvars spillere, hvem det bliver vil vise sig, men rygterne går om at Roberth Huth eller Gladstone er på vej til Dortmund. Lukas Sinkiewicz er noteret for
8 landskampe på det tyske landshold:

Lørdag d.13/9Liga Hertha BSC - DarmstadtPå papiret er Hertha stor farvoritter og burde køre de 3 point sikkert hjem.
Disse forventninger blev da også infriet og efter bare 50 Min er Hertha BSC foran 4-0, Fred kunne sætte sit navn på de tre første og tilbage vendte Zigic en enkelt. Malik Fathi modtager et rødt kort efter et godkendt straffespark
som sidste mand. Anderson scorer sikkert for Darmstadt. Tre minutter efter modtager også Lukas Sinkiewicz
et rødt kort med to gule, ikke den bedste debut. I det 84's minut gør Fred det til 5-1 og kampen slutter efter.
5-1
Tirsdag d.16/9-08Tysk Pokalturnering Union Berlin - Hertha BSCTil denne kamp valgte vi at spare Fred, Zigic, Mascherano, Fathi, Frey og Oliver Kapo.
Union Berlin for en superstart og kan se sig i front med 2-0 efter 32'Min dobbelt
målscorer begge gange Naelson Goncalves Da Costa, ikke den bedste start for den unge målmand Lasse Staw.
Ze Roberto scorer minuttet efter til 2-1 og Hertha ligger et kæmpe pres på rival klubben fra Union.
Dette giver pote og Zigic udligner til 2-2 seks min før tid. Kampen må ud i ekstra spille tid, her var Hertha mest effektive og Bednar og Bastürk kan med en scoring hver lukke kampen.
2-4
Lørdag d.20/9-08Liga Schalke - Hertha BSCOliver Kapo bringer hurtigt Hertha BSC foran med 0-1 efter 6' min, dette holder ikke længe da Søren Larsen
noget tvilsom falder i feltet, Bordon er sikker til 1-1. Kevin Kuranyi er kold på en friløber, efter 22'min og gør det til 2-1 og Birger Maertens øger føringen til 3-1 efter 42'min. Skov skældte sine spillere ud pausen
og forventede at man rettede op på det i 2 halvleg. Ronald Zubar hørte efter og med et smukt hovedstød
ti min inde i anden halvleg, kan han sende Hertha tilbage i kampen 3-2. Dette gav også boost til klubbens topscorer Fred
som efterfølgende scorer 2 gange til en 3-4 føring. Zigic satte igen punktum på et helt utroligt comeback
og manager Skov var måløs og yderst tilfreds.
3-5
Indskifter Ronald Zubar kunne sætte noget skub i Hertha Holdet
Tirsdag d.23/9-08Champions League Gruppe HInter - Hertha BSC
Utrolig kedelig kedelig kamp hvor ingen af de to hold så ud til at ville vinde kampen. Hertha havde dog mest boldbesiddelse og Inter flest chancer.
0-0
Lørdag d.27/9-08Liga Hertha BSC - HannoverRoman Bednar fik chancen fra start og efterladte Nikola Zigic på bænken. Klogt træk af Skov da han efter 25'min scorer på en helflugter efter flot forarbejde af Anderson. Olliver Kapo var sikker på straffe efter 50'min efterfulgt af en Fred Scoring.
Efter 60'min kunne Anderson, som efterfølgende blev kampens spiller gøre det til 4-0.
4-0
Fred kåret til månedens spiller for anden gang i træk.
Fred kan sætte sin navn på septembers bedste spiller lige som han var i August ikke så underligt syns i?:

Onsdag d.1/10-08Liga HSV - Hertha BSCI følge bookmakerne er dette en meget lige kamp, dog med Hertha BSC som svage farvoritter.
Jerery Menez startede inde i stedet for Jorge Lopez og han gjorde det utrlolig flot, med masser af løb med bolden og nogle gode indlæg. Han gør det selv til 0-1 efter 37 min' på en smuk solo tur. HSV's unge Nick Protswizch gør det til 1-1 i starten af anden halvleg. Men som en trold i en æske dukker Fred igen op i kampen lige pludselig og kan med to scoringer give Hertha BSC en flot 1-3 udesejr over HSV.
1-3
Lørdag d.4/10-08 Vm Kval Gruppe 8 Island - SchweizPhillippe Senderos for efter 20'min et dumt rødt kort for en svinetakling. Schweiz var uden Senderos og dermed uden forsvars styrmanden og største profil. Dette kunne sagtens sees da Bjarni Vidarsson med et langskud efterlader
Jauslin uden nogen jordisk chance. Eidur Gudjohnsen kan efter 75'Min sætte sejren sikker.
Starten på kampen gjorde helt sikkert kampens udfald.
2-0
Phillippe Senderos har set bedre tider på landsholdet
Onsdag d.8/10 VM kval Gruppe 8 Schweiz - TysklandEn kamp hvor Schweiz har satset lidt defensivt og kun brugt Alexander Frei oppe foran, Tyskland lagde et
utrolig hårdt pres på os og Miroslav Klose har flere gange chancen for en oplagt scoring. Men med rigtig flot
samarbejde og defensiv indsats af speciel Johan Vogel på DMC pladsen, for Schweiz et godt resultat uden Senderos på banen.
0-0
Anfører Johan Vogel viste rutine i dagens kamp
Onsdag d.8/10-08Stillingerne pt.:Vm Kval Gruppe 8:
Bestemt muligt at gå videre men det kræver os lidt held
Tyske 1 Liga:
En rigtig god start og kampen om mesterskabet bliver igen tæt
Champions League Gruppe H:
Måske ikke helt den start vi havde regner med, men alt kan stadig lade sig gøre.
Tyske Pokalturnering: I 3 runde af cuppen møder vi på udebane Bochum, som sidste sæson rykkede ned fra 1 Liga.
De ligger nu anden sidst i 2 Liga og ligger til endnu en nedrykning.
Det var alt for denne gang ny update følger måske i morgen, eller onsdagI må gerne skrive en kommentar til ting i gern vil se eller høre om.
Skov...