Ulykke under smøring af sandwich kan koste Charltons Darren Bent de første kampe i sæsonen
Ifølge The Mirror var Bent i gang med at snitte løg til en sandwich, da kniven smuttede og han pådrog sig et kraftig flænge i hånden. Skaden er så alvorlig, at man frygter en pause på helt op til seks uger. Det betyder, at han også vil være ude af billedet til det engelske landsholds testkamp mod Grækenland om fire uger.
Torsdag dukkede han op i klubhuset med armen i en slynge.
- Det var et uheld. Jeg skar mig, mens jeg var ved at lave en sandwich. Jeg nåede ikke engang smage den, erklærede angriberen.
Her er nogle af de fodboldspillere, der tidligere er kommet rigtigt galt afsted:Rio Ferdinand, forsvarsspiller, kom til skade, mens han så tv. Han havde benene oppe på sofabordet for længe, hvilket belastede et ledbånd i knæet
En næsten identisk skade er Robbie Keane rendt ind. Han forstrakte et ledbånd, da han skulle række ud efter fjernbetjeningen.
Kasey Keller, målmand, mistede fortænderne, da han skulle træ kke sin golftaske ud af bagagerummet på sin bil.
Dave Beasant, forsvarsspiller, fik snitsår i anklen, da han tabte en flaske med salatdressing.
Chic Brodie, målmand, måtte indstille karrieren på grund af en knæskade pådraget, da han ville fange en løs hund på banen.
Alex Stepney, målmand, skreg kæben af led i forbindelse med en kamp for Manchester United.
Allan Nielsen, midtbanespiller, fik et par kampdage fri, da hans datter stak en finger i øjet på ham.
Svein Grøndalen, forsvarsspiller, fik en ufrivllig pause, da han kolliderede med en elg under en løbetur.
David Batty, forsvarsspiller, fik en benskade forværret, da hans knægt kørte ham over med en trehjulet cykel.
Darren Bernand, midtbanespiller, røg ud i fem måneder, da han gled i en pyt af tis på køkkengulvet. Den skyldige var hans nye hundehvalp.
Allan Mullery, tidligere engelsk landsholdsspiller, forstrakte en rygmuskel, mens han børstede tænder.
Charlie George, tidligere Arsenal-spiller, mistede en tå, da han kom galt afsted med sin græsslåmaskine.
LINK
Sur skade alligevel