home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Ændring af løn system!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ændring af løn system!  (Læst 6038 gange)
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Ændring af løn system!
« : 16 Jul 2006, 09:25 »

Jeg har lavet et nyt system til bruger stats og løn udregning.

Systemet fungerer således, at disse tal nu er knyttet til din profil og ikke længere bliver udregnet automatisk.

Opdateringen af disse stats og løn vil foregå hver gang du logger ind.

Dette vil betyde, at der i den kommende tid vil være nogle brugere der har 1 i alle stats samt 0.00 i ugeløn indtil de logger ind på deres konto.

Med dette nye system på plads, håber jeg snarest muligt at kunne genoptage de ugentlige løn udbetalinger.

Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: Ændring af løn system!
« Svar #1: 16 Jul 2006, 10:28 »

SuperDuper!

Emil3
Ynglingespiller

« Svar #2: 16 Jul 2006, 10:31 »

Dejligt at det ser ud til at vende tilbage snart Wink WELTKLASSE!

We´ll be comming down the road.

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #3: 16 Jul 2006, 16:48 »

Takker Smiley

Jeg kan i denne forbindelse sige at der er blevet endnu en stat aktiveret i profilen. Det drejer sig om 'Skribent' som nu er fuld aktiv og tæller med i udregning af ugeløn.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 16 Jul 2006, 16:58 »

Hvordan får man så sine stats improved i den?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #5: 16 Jul 2006, 17:00 »

Nu vil jeg jo helst ikke afsløre for meget men kan da hinte lidt imod at dem der skriver mange blogs nok har en højere stat her end dem der ikke gør sig så meget i det Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 16 Jul 2006, 17:24 »

Nu vil jeg jo helst ikke afsløre for meget men kan da hinte lidt imod at dem der skriver mange blogs nok har en højere stat her end dem der ikke gør sig så meget i det Wink
Hmm, nu da jeg ikke har en blog kørende, men er meget aktiv i forummet, er der så ikke en fordel der?

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #7: 16 Jul 2006, 17:25 »

Hmm, nu da jeg ikke har en blog kørende, men er meget aktiv i forummet, er der så ikke en fordel der?

Forum aktivitet går ind under den stat der hedder Debattør.

Men det er ikke kun blog skrivning der har indflydelse på denne nye stat, men som sagt vil helst ikke afsløre for meget  funny

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8: 16 Jul 2006, 17:36 »

Det er så iorden Wink

Berendt
Manager

« Svar #9: 25 Jul 2006, 15:33 »

men hvordan virker systemet?... får man point hver gang man gør noget? og hvordan får man mere i "Spejder" og "Taktik" fx...?...

og er det en uge løn? eller en dags løn, eller hvor?... og hvordan regner i den ud?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 25 Jul 2006, 16:11 »

Det er et ret indviklet system.. Du stiger i point alt efter hvor længe du har været bruger på siden, hvor meget tid du bruger på siden, hvor mange indlæg du laver, osv. osv., og ud fra det, stiger du så i ratings, præcis som du stiger i FM efterhånden som du får erfaring. Alt efter dine ratings, stiger din løn så også, så dem der har været mest aktive på siden, får mest i løn. Det er ikke alle ratings som er aktive endnu, f.eks. kan du endnu ikke stige i Spejder og Taktik. Det bliver dog implementeret senere hen, når vores spillerdatabase bliver fuldt funktionsdygtig. Det der står at du får i løn, bliver udbetalt en gang om ugen. Hele systemet kører automatisk, så hvis du ikke er online på siden i over en uge, kan den regne ud hvor meget du burde have tjent i den uge, osv. osv. Altså er det et meget indviklet system, men jeg har prøvet at forklare det så godt som muligt Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Berendt
Manager

« Svar #11: 25 Jul 2006, 16:31 »

hehe, det er bare helt i orden... nu har jeg i det mindste en lille forståelse for det Peace

tak for hjælpen...

Cool

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #12: 26 Jul 2006, 17:39 »

Det er et ret indviklet system.. Du stiger i point alt efter hvor længe du har været bruger på siden, hvor meget tid du bruger på siden, hvor mange indlæg du laver, osv. osv., og ud fra det, stiger du så i ratings, præcis som du stiger i FM efterhånden som du får erfaring. Alt efter dine ratings, stiger din løn så også, så dem der har været mest aktive på siden, får mest i løn. Det er ikke alle ratings som er aktive endnu, f.eks. kan du endnu ikke stige i Spejder og Taktik. Det bliver dog implementeret senere hen, når vores spillerdatabase bliver fuldt funktionsdygtig. Det der står at du får i løn, bliver udbetalt en gang om ugen. Hele systemet kører automatisk, så hvis du ikke er online på siden i over en uge, kan den regne ud hvor meget du burde have tjent i den uge, osv. osv. Altså er det et meget indviklet system, men jeg har prøvet at forklare det så godt som muligt Smiley

Dvs. du i korte træk faktisk ikke kan sige præcis hvor meget man får i løn, som fx. reservespiller, eller som landsholdspiller?

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 26 Jul 2006, 18:26 »

Dvs. du i korte træk faktisk ikke kan sige præcis hvor meget man får i løn, som fx. reservespiller, eller som landsholdspiller?

Kerm

Det er fuldstændig korrekt Smiley Der er ingen bestemt afgrænsning af lønnen imellem de forskellige niveauer, det kommer alt sammen an på dine stats.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #14: 26 Jul 2006, 18:47 »

Okay, også var mit næste spørgsmål, om det var muligt at sætte dette op? - Personligt synes jeg det er ekstremt svært at være med i odds-konkurencerne da, jeg "kun" får 62,xx om ugen, men konstant arbejder på at øge dette beløb..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010